Home Videos Photos

K-Fed Gets A Job!

| Filed under: TV NewsKevin Federline

101206_cb_federline03.jpg

Failed rapper Kevin Federline is giving acting another go!

Britney's ex just landed a guest starring role on an episode of the CW's One Tree Hill, which films this week.

Wonder what kind of character he'll play?

[Image via Celebrity Babylon.]

Email this  »
The Golden Globes Nominations Are IN! See Who Earned A Spot On The Ticket HERE!
2015 Golden Globe Nominations -- Surprises & Snubs!
Dancing With The Stars Season 19 Finale Recap -- In GIFs!!!
Talk Show Hosts Dressed Up For Halloween!
10 Horror Story Murderers And Villains Who Are Based On REAL People!
The Stars WE WISH Would Star In Riverdale!

165 comments to “K-Fed Gets A Job!”

More comments: « 1 [2]

  1. nativestar22 says – reply to this


    101

    Im happy for him……………….He came up while Brit fell off lol! Much love to you Kevin Federline Muahzzzzzzzzzzzz Baby!

  2. Anonymous says – reply to this


    102

    why why why why!!!!!! he will ruin the show!!!!!!

  3. Rocco Locco says – reply to this


    103

    Well to be honest, is sad that there are so many talented a beautiful actors and actresses out there in Hollywood and the y have to hire somebody like this that is not going to bring any type of credibility to that show.

  4. tiffany says – reply to this


    104

    hell probable play one of brookes love interests… god i love that show .. hes gonan ruin it

  5. Kina says – reply to this


    105

    wtf?!?! way to ruin a great show k-fed

  6. YoMama says – reply to this


    106

    He will play a daddy with 2 many damn kids

  7. Lana says – reply to this


    107

    THIS EPISODE SHOULD SUCK…

  8. jenbunny says – reply to this


    108

    maybe federline will reprise his role on csi as a gangster douche. what a novelty!

  9. Mia says – reply to this


    109

    Probably plays a sleazeball. Wow that would be perfect for him–he might win an Emmy. 'Bout time this MF got an effing job.

  10. Bel says – reply to this


    110

    I just can't wait to see THAT train-wreck ! Wonder if it will be like his guest spot on CSI…………another one liner?????????????? You call THAT JOB??????????????

  11. Bel says – reply to this


    111

    I just can't wait to see THAT train-wreck ! Wonder if it will be like his guest spot on CSI…………another one liner??????????? You call THAT a JOB??????????????

  12. Bel says – reply to this


    112

    It's About time that WIGGER got a job.

  13. tom says – reply to this


    113

    how about some wannabe loser?

  14. Lol wtf says – reply to this


    114

    k, everyone used to hate KFED.. now everyone loves him.
    I dont get it, seriously. Lets not forget that he left his pregnant girlfriend for Britney in the first place.. yeah, that makes an amazing father.

  15. Bel says – reply to this


    115

    I just LOVE it when my post's get deleted

  16. Lol says – reply to this


    116

    #95 - Hey Kevin, LMFAO.

  17. TATIANA says – reply to this


    117

    TANTAS QUE SE LAS HECHAN DE RICO Y HE GOT THAT FUCKING CUP AT SPENCERS FOR FUCKING 10 BUX… CHEEP ASS BITCH
    myspace.com/taucjan87

  18. lulu says – reply to this


    118

    hahah love that the guys holding a PIMP cup from Spencers.. worth about 20 bucks.. not even. I'm positive since I got the same exact one as a gag gift ;P

  19. mee says – reply to this


    119

    a divorced husband from a low 90's pop idol who is putting out a lawsuit to get his kids? he should b perfect!!!!

  20. TATIANA says – reply to this


    120

    BEL:
    YOUR POST ARENT GETTING DELETED YOU OVER SARCASTIVE DRAMA QUEEN BITCH
    IT TAKES A WHILE TO LOAD… CHILL
    NO ONE CARES BOUT THE SHIT YOU HAVE TO SAY ANYWAYS
    myspace.com/taucjan87

  21. mee says – reply to this


    121

    and remember taitana shops at walmart

  22. KFEDFORPREZEDENT says – reply to this


    122

    I WANT TO SEE HIM BECOME A SUPER STAR AND OLD WHAT’S HER NAME FADE A WAY BECUZ BABY HE GOT STYLE AND CHARM AND HE KNOW HOW TO WORK THE GAME BABY HE KNOW HOW TO PLAY HE KEEP HIS EYE ON THE PRIZE BIG SHARK EATING THE LITTLE FISHES YOU KNOW WHAT I BE SAYING CUZ HE BE A WINNER JUST LOOK AT HIM SO SEXY LIKE A HAMMER HEAD SHARK DAMN HE IS GOING TO RISE UP AND DOMINATE THE SCENE HE GOING TO SMOKE THE ROLES HE IS THE NEXT CAPACCINO GANGSTER STYLE OFF THE HOOK ACTOR HE IS SO DAMN HOT AND ALL YOU HATERS STEP ASIDE BECUZ HE IS BURNIN HOTTER THAN THE SUN DAMN K-FED FOR PREZEDENT CONQUER THE PLANET HE IS SMOKIN HOT EARNED HIS CUP O PRIVILEDGE HE HAS GOT BRAINS HE HAS GOT CHARM YU KNOW WHAT I'M SAYING THIS IS ROLE REVERSAL IN THE MAKING HE WILL SHINE LOVE HIM WORSHIP HIM HE IS A GOOD ACTOR ALL YOU HATERS WILL SEE HE WILL PROVE HIMSELF TO THE WORLD BABY CUZ HE BE A WINNER JUST LOOK AT HIM SO SEXY LIKE A HAMMER HEAD SHARK DAMN HE IS GOING TO RISE UP AND DOMINATE THE SCENE HE GOING TO SMOKE THE ROLES HE IS THE NEXT CAPACCINO GANGSTER STYLE OFF THE HOOK ACTOR HE IS SO DAMN HOT AND ALL YOU HATERS STEP ASIDE BECUZ HE IS BURNIN HOTTER THAN THE SUN DAMN K-FED FOR PREZEDENT CONQUER THE PLANET

  23. Spicy McHaggis says – reply to this


    123

    Perez, Why did you write K-Fag's credit score over his t-shirt??? :)

  24. shell in n.c. says – reply to this


    124

    I live in Wilmington. I will be on the look out for his loser ass this week!

  25. morgan :) says – reply to this


    125

    heck yes babyyy.
    i saw him on live with regis and kelly the other day.
    and he was HOTT.
    he reminded me of this guy that i know ;)
    so, another hottie to the show?
    bring it on baby.

  26. Hello Kitty says – reply to this


    126

    I wonder who he had to bend over for and please let some pics surfaces to send this blood sucker back under his rock.

  27. Rose says – reply to this


    127

    yuck! he is so gross! what was brit thinking. if he cant rap, what makes him think he couls act…idiot! your lame dude! living off britney

  28. polkadot says – reply to this


    128

    I won't be watching this show anymore, FED-EX SUCKED on CSI and now he's going to SUCK on OTH. I'm writing CW and complain. He is such a WANTBE… Can't make it at RAPPING so He tried acting and SUCKED on CSI. Go back to FRESNO ….. LoL

  29. d says – reply to this


    129

    nooooo he'll kill season 5!

  30. KJ says – reply to this


    130

    Oh yes, and those of us who live in Wilmington are just sooooo excited that he's coming to town. There goes what was left of our film industry.

  31. Paveena says – reply to this


    131

    EWWWWWWWWWWWWWWW omg..he's going to like ruin that episode..i am such an oth fan…ewww

  32. Bel says – reply to this


    132

    #126 - TATIANA
    AND PEOPLE CARE WHAT U HAVE TO SAY ? ……….MIND YOUR OWN BUSINESS. I DO NOT APPRECIATE THE TONE YOU USED WITH ME OR THE CHILDISH NAME CALLING. I'M NOT INTO THIS HIGH SCHOOL BULL-CRAP NAME CALLING.
    WHEN A POST TAKES 15 MINUTES TO LOAD NATURALLY YOU THINK IT'S BEEN DELETED OR THAT THERE IS SOME OTHER PROBLEM.
    I DON'T THINK I WAS OVERLY SARCASTIC OR A DRAMA QUEEN, AND I DEFINITELY AM NOT A BITCH !
    HOW ABOUT YOU GROW UP AND GET SOME MATURITY….OH AND MAYBE YOU SHOULD LEARN TO PUT A DECENT SENTENCE TOGETHER. YOUR POSTS ARE MOSTLY IGNORANT RAMBLINGS.

  33. me says – reply to this


    133

    loser!

  34. KFEDFORPREZEDENT says – reply to this


    134

    THIS IS ROLE REVERSAL IN THE MAKING HE WILL SHINE LOVE HIM WORSHIP HIM HE IS A GOOD ACTOR ALL YOU HATERS WILL SEE HE WILL PROVE HIMSELF TO THE WORLD BABY CUZ HE BE A WINNER JUST LOOK AT HIM SO SEXY LIKE A HAMMER HEAD SHARK DAMN HE IS GOING TO RISE UP AND DOMINATE THE SCENE HE GOING TO SMOKE THE ROLES HE IS THE NEXT CAPACCINO GANGSTER STYLE OFF THE HOOK ACTOR HE IS SO DAMN HOT AND ALL YOU HATERS STEP ASIDE BECUZ HE IS BURNIN HOTTER THAN THE SUN DAMN K-FED FOR PREZEDENT CONQUER THE PLANET
    I WANT TO SEE HIM BECOME A SUPER STAR AND OLD WHAT’S HER NAME FADE A WAY BECUZ BABY HE GOT STYLE AND CHARM AND HE KNOW HOW TO WORK THE GAME BABY HE KNOW HOW TO PLAY HE KEEP HIS EYE ON THE PRIZE BIG SHARK EATING THE LITTLE FISHES YOU KNOW WHAT I BE SAYING CUZ HE BE A WINNER JUST LOOK AT HIM SO SEXY LIKE A HAMMER HEAD SHARK DAMN HE IS GOING TO RISE UP AND DOMINATE THE SCENE HE GOING TO SMOKE THE ROLES HE IS THE NEXT CAPACCINO GANGSTER STYLE OFF THE HOOK ACTOR HE IS SO DAMN HOT AND ALL YOU HATERS STEP ASIDE BECUZ HE IS BURNIN HOTTER THAN THE SUN DAMN K-FED FOR PREZEDENT CONQUER THE PLANET HE IS SMOKIN HOT EARNED HIS CUP O PRIVILEDGE HE HAS GOT BRAINS HE HAS GOT CHARM YU KNOW WHAT I’M SAYING THIS IS ROLE REVERSAL IN THE MAKING HE WILL SHINE LOVE HIM WORSHIP HIM HE IS A GOOD ACTOR ALL YOU HATERS WILL SEE HE WILL PROVE HIMSELF TO THE WORLD BABY CUZ HE BE A WINNER JUST LOOK AT HIM SO SEXY LIKE A HAMMER HEAD SHARK DAMN HE IS GOING TO RISE UP AND DOMINATE THE SCENE HE GOING TO SMOKE THE ROLES HE IS THE NEXT CAPACCINO GANGSTER STYLE OFF THE HOOK ACTOR HE IS SO DAMN HOT AND ALL YOU HATERS STEP ASIDE BECUZ HE IS BURNIN HOTTER THAN THE SUN DAMN K-FED FOR PREZEDENT CONQUER THE PLANET SO SEXY LIKE A HAMMER HEAD SHARK DAMN HE IS GOING TO RISE UP AND DOMINATE THE SCENE CONQUER THE PLANET KNOCK YOU OUT WITH HIS POWER PUNCH CHARM AND KILLER GOOD LOOKS DESERVES HIS CUP O PRIVILEDGE

  35. Bel says – reply to this


    135

    #126

    BTW……………..SARCASTIVE isn't even a word !

  36. mrsmojorizin says – reply to this


    136

    I have a cup just like that, it was like ten bucks at Spencers!

  37. rmxtv.com says – reply to this


    137

    I think my sweet Perez deserves his own Pimp Cup!

  38. that_girl says – reply to this


    138

    Kevin, do the world a favor and get a job you won't fail at. I suggest working at a fast food joint.

  39. yikes says – reply to this


    139

    the world as we know it has come to an end….
    PLEASE PLEASE PLEASE play a corpse in a body bag

  40. Sara says – reply to this


    140

    Give him a break, at least he's trying! What good have you seen Britney doing the past year? Partying? Whitening her kids teeth? I admit I don't like the guy, but right now he is the good guy in the whole britney-kevin drama.

  41. BiggaB says – reply to this


    141

    He will be playing a McDonalds cashier lol "Would you like fries with that"

  42. freya says – reply to this


    142

    Does the guy with dreads have something stuck to his top lip?
    Why else does he look like he is smelling something bad? Perhaps its the smell of the person next to him?

  43. Kelli says – reply to this


    143

    I just googled it - he's gonna play a "cocky-rock singer"
    Since season 5 is four years into the future and Peyton is going to have something to do with a working at a label I'm assuming that most of his role will be with Peyton.

  44. Viko says – reply to this


    144

    I gave my sister that pimp cup for fer b-day $40 at kitson

  45. jen says – reply to this


    145

    a wigger….wickey wickey wickey….

  46. jen says – reply to this


    146

    Only k-fed would find and be hangin out with "Members Only's" last member…

  47. sammy says – reply to this


    147

    He'll be in Wilmington NC filming….I know there will be so many people coming to support him. HA

  48. good for k-fed says – reply to this


    148

    Im glad he got the role! Most of you guys were saying he doesn't have a job and what not and now he gets a role and you all still are very negative towards him. people should start giving him a chance

  49. enough is enough says – reply to this


    149

    ha ha! some of ou mentioned you wish he worked at fast food place. I wish he did so he could spit in your food. all of you are negative twats!

  50. Kaitlyn says – reply to this


    150

    OMFG!!! Ok One Tree Hill is my favorite show…and having him on there…is a fuckin shame. How he landed that…I will never know.

  51. charlene says – reply to this


    151

    well at least one of them has a job!!!

  52. Des says – reply to this


    152

    I am FED-Up with K-Fed! He is not that cool… AND… if they take those babies away from Brittney… are they really going to do any better living with his doper ass? At least she can pay to have them taken care of!?!? He doesn’t even take care of the kids he had with that other Beezy!

  53. mimi says – reply to this


    153

    Giz a JOB!

  54. christina says – reply to this


    154

    okie so one tree hill is like my fave show and i heard about this yesterday and i was liek wtf =s but the worse thing is taht he is supposedly going to be the front man of a band called no means yes, and mark schwan( shows creator) says that he was actually good in teh auditioning and was very sweet and sincere about working hard. so i guess if mark says hes good ill have to agree because all the other actors they cast in teh show are amazing, even the ones u love to hate.

  55. silk says – reply to this


    155

    BOUT TIME! Now that the divorce is final, the Bank of Britney will be closed to you for good.You need to take all the paying gigs you can get. Stop depending on Britney's money! A REAL MAN makes their own way!

  56. stupid brit =[ says – reply to this


    156

    aww. i wish britney had had her children with someone who could actually be a father to them. someone should have seen her total breakdown coming and forced her to see sense. now she's stuck in this huge rut and she's dragging her kids down with her, without even a lifeline of a father to keep them afloat.
    poor, poor small fry and tater tot =[ we'll see how they turn out.
    crack addicts at 12, daddies at 14.

  57. Chris says – reply to this


    157

    OMG I LOVE THE PIMP CUP FROM SPENCERS……Looks like your CD is flying off the rack k-fed

  58. Cyndi says – reply to this


    158

    …wow… should be.. interesting?

  59. j-fed says – reply to this


    159

    One Tree Hill? I thought he wanted people to actually WATCH him on on TV.

  60. Holly says – reply to this


    160

    I hope your proud of yourself. You fucking black wannabe!!!

  61. memimo says – reply to this


    161

    No way, guys! That idiot standing next to Kfed looks WAY more like that dog muppet Rowlf from the Muppets!!!

  62. Ciera says – reply to this


    162

    NOOOO I HATE KFED OTH IS MY FAVE SHOW I HATE HIM

  63. eliza says – reply to this


    163

    even though i sortof like him now (compared to britney), he'll probably play the creepy older guy who should've already graduated but still hangs around.

  64. baby girl says – reply to this


    164

    #1. Your name is Kevin. You are almost 30 and you music career is shot to hell. #2. What about his other two kids that he isn't taking care of? Kevin F. needs to stop this nonsense and do what he knows best and dance. Those kids to him is $35,000 a month. He is a loser and I can't believe that Britney didn't see this coming. He can't act, can't do anything, but dance. He sucks!!

  65. Olivia says – reply to this


    165

    K-fed is going to ruined Oth

More comments: « 1 [2]