Home Videos Photos

More New Britney!

| Filed under: Britney Spears

britneyspears1.jpg

When it rains, it pours!

ANOTHER new Britney has leaked, Cold As Fire. Once again, this isn't awful, thankfully. But, it isn't a-ma-zing either.

This one and Gimme More are two lovely appetizers, but Britney's next single needs to be on a whole other level.

Sources close to Spears tell us that she does have those monster hits, especially some of the songs Ne-Yo wrote for her.

She needs another Toxic and we are eagerly waiting.

Until then, this is a very respectable way to start a comeback!

What do you think of "Cold As Fire"?

  • Just ok (23%)
  • Don't like it (54%)
  • Like it (23%)

Total Votes: 43,900

Loading ... Loading …
Celebrities Stripped Down To Their Underwear!
Celebrities Who've Been Caught Shoplifting
Juicy Couture Tracksuits: See All The Celebs Who Jumped On The Bandwagon!
The Most Controversial Magazine Covers EVER!
Celebs Who Were Cheated On While Pregnant!
THE Most Embarrassing Music Videos!

1758 comments to “More New Britney!”

More comments: « 12 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 1218 »

  1. shayne says – reply to this


    601

    um. that's awful.

  2. anderson Rodrigues says – reply to this


    602

    exelente, realmente a melhor
    amo a britney spear
    ela nunca vai deixar de ser a princesa do pop
    ela se superou.

  3. Mochasong says – reply to this


    603

    I'll be honest with 'chall, it definitely sounds like another TOXIC. I thought she was trying to stray from what was normal or anything that sounds like she's already done it. It fine but that 's all I could hear was TOXIC pt.2. Oh…..and it's soooo freakin' neat how all of you haters can dis but your not the one in the spotlight bein' watched. It's HER. Your dissin' is just making HER MORE FAMOUS….dummies. Go ahead… keep dissin' her. She's just gonna be more in your face because you keep talkin about how she and her music makes you sick. loveddk

  4. SARAH says – reply to this


    604

    she sounds like a girl who's been sucking on a helium balloon too long

  5. Me2 says – reply to this


    605

    awful. fkin awful. "yet" I know (n doubt) most dumb puppy/dimd bulb for brain Americans will adore this, like that Gimme atrocitity LOL.

  6. steph says – reply to this


    606

    When the chorus kicks in she sounds TERRRRRIBLE. and is she saying "Cold as fire, hot as ice baby" ?! ?! ?! I think she wrote it after she was coming down from a good roll. She ran out of hyde or wherever with her bottle of water and lollipop and it just like, suddenly came to her. and she was all "oh duh! cold as fire hot as ice! Like i'm totally brilliant y'all!"

  7. A.R. says – reply to this


    607

    This song is NOT that good. Gimme more was better. She sounds too… inexperienced. She should sound different. More mature. More… futuresex/lovesounds like gimme more.

  8. p to the c says – reply to this


    608

    YIKES~
    IT SCARED MY DOG!!!!

    IT ACTUALLY SCARED HER! no joke! had to turn it off!

  9. Rita says – reply to this


    609

    She sounds like she´s at most 15 years old and has inhaled helium. This teenage popgirl thing is just not working for her anymore. Baby, you can´t be a trainwreck mother of two and think you are going to make it with this teenage pop star thing!

  10. clinkers says – reply to this


    610

    OMG!!!!! Make her go away, far far far away, love small fry and tatter tot though, GREAT NAMES!!!

  11. Annie says – reply to this


    611

    Okay, this sound ssoo lame, britney Gimme More did better, if britney ever actually release her album, she should release Gimme More, it may actually may make to the charts…

  12. Dirka says – reply to this


    612

    Ew it sounds like something on Kidz Bop or some bullshit, like she's a little kid..not sexy..creepy. It's awful.

  13. la_bella_vita says – reply to this


    613

    sorry my previous comment was for the song cold as ice ,in schich she sound like a chipmunk

  14. ME says – reply to this


    614

    She sound 3…

  15. sheila says – reply to this


    615

    Britney should drop her album on Sept 11 with 50 and Kanye. That'd be hilarious if she out sold both them!

  16. Lucy says – reply to this


    616

    This shit sounds like a song from Charlie and the chocolate factory. The background sounds like the damn oompa loompas singing!!!!!!!!!!!

  17. Sunnyday (Plese visit myspace.com/sunnydayagain , thanks says – reply to this


    617

    My soul that fragile , innocent child in me
    So precious…
    Love :)

  18. Sugar says – reply to this


    618

    My favorite so far!!!

    HOWEVER: back-up vocals suck

  19. shel says – reply to this


    619

    she sounds SO nasally!! it sounds like she's singing with her nose pinched close… i like "gimme more" way better than this one.

    on a diff note, i love perez hilton! keep the gossip going!!

  20. ME says – reply to this


    620

    THIS SONG TOTALLY FUCKING SUCKS. HER VOICE SOUNDS TERRIBLE, THE BACKING VOCALS SOUND TERRIBLE. THE MUSIC SOUNDS AMATUERISH AT BEST AND SERIOUSLY BAD PRODUCTION.

  21. Sunnyday (Plese visit myspace.com/sunnydayagain , thanks says – reply to this


    621

    ETs , spirits?
    The very same powerless , stinking shit.
    No Thanks!
    Love :)

  22. Moisés says – reply to this


    622

    ameii simplismente britney e d++!!!
    está prontissima para seu retorno triunfal…

  23. pinkgirl says – reply to this


    623

    I didn't hate Gimme More, but I don't like this. It made my ears hurt. It sounds like someone wants to be a singer but just isn't.

  24. Sunnyday (Plese visit myspace.com/sunnydayagain , thanks says – reply to this


    624

    Astral life ? Cheep "enlightment" for losers.
    No Thanks!
    Love :)

  25. yoko sanchez says – reply to this


    625

    what a joke, i can't even hear her voice without picturing a crazy bitch singing it!

  26. Rosana Castro says – reply to this


    626

    I Like It…. It's Wonderfullllllllll

  27. babygrl_681 says – reply to this


    627

    She totally cannot sing. This song will not be a hit. It blows.

  28. Ed says – reply to this


    628

    OH MY FUCKING GOD THIS IS ONE OF THE BEST BRITNEY SONGS EVER!

  29. NickE2112 says – reply to this


    629

    I actually like the lyrics to this song better just wish she didn't sing it in such a high pitch kind of hurts the ears and I know she can do better

  30. ladylovely says – reply to this


    630

    "gimme more" is better. this one just sounds like shes trying too hard to be 'cute' instead of whore-ish. i like the Britney that isnt afraid to actually SING and let it all out.

  31. suzanne says – reply to this


    631

    Was she sucking helium when she recorded this or what?? The beat is ok but her vocals are annoying. I like the other one.

  32. Jon says – reply to this


    632

    This is fake…its the same girl that did the britney spears rap.

  33. Verge says – reply to this


    633

    Good for her! So she had a bad time for awhile… now she's back bitches!

  34. beno says – reply to this


    634

    BRITZ IS BACK BITCHES!

  35. jwill says – reply to this


    635

    this song is hot.. as kat williams said.. haters mean ur doing ur shit right, and if u got 14 haters at the beginning of the summer u gotta figure out how to get to 16.. keep livin life brit, while these losers sit on their big bottoms discussin which celebrity needs to lose a few

  36. lucy says – reply to this


    636

    This shit sounds like a song from Charlie and the Chocolate factory.

    The background has the damn oompa loompa's singing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. George... says – reply to this


    637

    I dont believe its here…The unique single is GIMME MORE !!
    This sounds like crap..

  38. B says – reply to this


    638

    this sounds like a fake to me

  39. tina says – reply to this


    639

    She sounds like a fuckin' retard……

  40. thatz right bitch says – reply to this


    640

    DID SHE RECORD THAT SONG WHEN SHE WAS 16!? SOUNDS LIKE IT!! THAT SHIT FUCKIN SUCKS AND THE BITCH WILL NEVER BE AS GOOD AS SHE ONCE WAS ANOTHER YEAR OR TWO AND SHE WILL BE HISTORY

  41. Kenny says – reply to this


    641

    This song is hot.
    Britney is definitely taking the right steps to get me into buying her new stuff :D

  42. krb says – reply to this


    642

    Most recording artist's voices seem to get better during their career, especially if they start out very young. Britney is the rare exception that she gets worse as she gets older. It also just seems weird that she is still uses that breathy baby voice — although I guess if you don't have the singing talent, you need a gimmick.

    She should just take a couple of years off, spend time with her kids, take voice or acting lessons and then come back, fully rested and hopefully not so desperate to stay in the spotlight

  43. jp says – reply to this


    643

    are you kidding me that sucks. the lyrics are horrible and she sounds like a 6 year old girl singing.

  44. martha says – reply to this


    644

    this is NOT brittany spears!!!!

  45. stephanie says – reply to this


    645

    im about to watch you on celebrity rap star :)

    and i CANT WAIT for her CD!!!!!!! OMG
    i bet you, it might be released with madonnas. and madonnas is gonna be AWESOME.. so idk. but i still have a space in my CD case reserved for her comeback, its been waiting, for over 4 years now.
    and I hope she tries maybe to release the fred durst produced material she did with 'in the zone', before she came out as not being a virgin then kissing madonna, all while fred durst claimed to bed her, i know thats why she pulled his tracks, but i bet now, they would help her, because i bet they are good.

  46. Tess says – reply to this


    646

    This song is actually pretty good, but her voice is soooo anyoing. She sounds more like a child now then before.

  47. Steve says – reply to this


    647

    30 second intro - Too Long
    Squeaky "little girl" voice - cliche looonnnng played out
    She's flat on some parts of the verses and chorus
    All in all would be ok if this was 1986 and not 2007.

    Fail.

  48. cristina says – reply to this


    648

    That was crap, with a capital C!!! She sounds like a CHIPMUNK!!!!!!!!!

  49. siobhan says – reply to this


    649

    i think that her voice hits flat notes in certain parts- not as good as gimme more….I

  50. papaya says – reply to this


    650

    eeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.

    god that was horrible. I think they should stop killing murderers and make them listen to this. Wow. that was hhooorrriiibbblllee. I could find a hobo on the street and they could sing better than that. uch. that's gonna give me nightmares.

    Her career is done. finito. goose egg. nada. fin. Why she can't realize this sadly is beyond me

  51. UH NO! says – reply to this


    651

    Can she possibly make a song that doesn't want me to put a gun to my head and pull the trigger?

  52. lat says – reply to this


    652

    ok, i always knew she couldnt sing but i thought she did an okayyy job of covering it up… i feel like she doesnt even try on this one tho! so is this like the first time they ever recorded a song with her actually singing and not doing any computer tweaking to help her voice? she sounds like a FIVE year old!!

  53. Jennie says – reply to this


    653

    Why was she sucking helium before she went into the studio?? Not a smart move…

  54. erinllll says – reply to this


    654

    I don't think this is really Britney. It sounds like some one trying to be Britney. I hope it isnt actually her cos this song is shit

  55. KRYS AND X says – reply to this


    655

    WELL…….THIS COLD AS FIRE…WAS A LIL WARM….NOW GIMME MORE WAS FIYAH!!!!!

  56. Laura says – reply to this


    656

    Wow, that is just awful

  57. lat says – reply to this


    657

    oh, and you can tell her left bicep is totally air-brushed…

  58. OMG says – reply to this


    658

    LOVE it i love her thank god she is back :) :)

  59. nunya says – reply to this


    659

    EW. . . this is crap

  60. Anti-Britney says – reply to this


    660

    It's awful. Period. And Britney is irrelevant.

  61. DoRak says – reply to this


    661

    this sucks…… and the people says bad things about hilary….. brit havent changed her voice….. she cant sing

  62. Kylee says – reply to this


    662

    This song is typical britney where she once again proves to have no singing voice. isn't that what people liked her for in the first place? her cute looks, voice and sweet rep? well all thats gone but her song states "living legend you can look but don't touch." who would want to touch that after kfed did and shes bald?! honestly, a comeback?? WOW.

  63. Jess says – reply to this


    663

    The writing is fantastic, her voice is terrifying, how is this girl so popular for singing? There are so many better singers out there. Now I will confess Im responding to this so Im obiously some kind of fan, however Im one who is entertained by her whacked out decisions and the show she puts on for all of us. My heart aches for her children though.

  64. Aunt Esther says – reply to this


    664

    This makes me want to drink a baby bottle full of Mountain Dew y'all.
    It's awful!

  65. Elle says – reply to this


    665

    no, thank you..gimme more is ok, so I expected this to be better..um, yeah, total joke.

  66. xbolt says – reply to this


    666

    PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    omg

  67. britney is a hobo slut says – reply to this


    667

    why doesnt she just go into porn since all the singing she does in this song is moaning?? shed make more money because this comeback is lookin to be a disaster already

  68. pin says – reply to this


    668

    i dont know how you people manage to still like her and her songs. unless you're 8 or 10.. IT SUCKS. I hope her songs won't pollute our country.

  69. liz says – reply to this


    669

    i like the beat…but her voice…she sounds like a chipmunk that inhaled some helium!

  70. Sandra.F says – reply to this


    670

    Super Song;-)))ILove Britney

    Brit is Back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  71. Claire says – reply to this


    671

    LOVE it and LOVE Britney!

  72. harrypitts says – reply to this


    672

    wtf?! sounds like a cross between gwen and a chipmunk!

  73. coco says – reply to this


    673

    she sounds like alvin and the chipmunks

  74. some guy says – reply to this


    674

    the first 5 seconds sounded like a goat was being strangled and the rest sounded like a eight year old britney with no talent. . .

  75. andie says – reply to this


    675

    ehh…. i love the girl, dont get me wrong, but this is just not enough for a comeback. i miss the old britters :/

  76. laura says – reply to this


    676

    holyshit. that is TERRIBLE.
    her voice sounds disgusting.
    gah. i doubt they'll actually release this one.

  77. Aryn says – reply to this


    677

    i liked it! and i know she can sound like a little girl sometimes but in this one it was kinda too much and if u really really listen it kinda doesnt sound like her. eh, it was still good

  78. nicole says – reply to this


    678

    make it stop already! she's a no-talent, lip syncing stripper, lol. joke!

  79. crystal says – reply to this


    679

    i LOVE this song…its sooo catchy! BRITNEY IS BACK!!!!!! i cant wait to see her at the vmas

  80. crystal says – reply to this


    680

    i LOVE this song…its sooo catchy! BRITNEY IS BACK!!!!!! i cant wait to see her at the vmas

  81. meee says – reply to this


    681

    lol the choir or what ever it is in the beginning sounds like they saying "la puta" that made me giggle….

  82. BrandyCane says – reply to this


    682

    WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU PEOPLE????ARE YOU DEAF??? That is the worst high pitched screeching ever. It sounds like a japanamation spoof

  83. Rash Manly says – reply to this


    683

    GREAT DANCE SONG!
    My feet were tapping like a Senator
    in a bathroom stall.
    .
    Rash Manly therashreport.com

  84. EarsAreBleeding says – reply to this


    684

    Her actual songs/lyrics are never that bad.

    It's her voice that's horrendous.

    She sounds like she's 14 years old trying to sing through her nose while straining her throat as hard as possible to hit the high notes.

    Ouch.

    And that's AFTER 5 hours of studio editing…

  85. BrandyCane says – reply to this


    685

    Or like a fucked up Willy Wonka song. Like tripping on acid with some oompa loompas

  86. eric says – reply to this


    686

    rubbish. complete rubbish.

  87. ted says – reply to this


    687

    She sounds like Alvin the Chipmunk.

  88. billyjean says – reply to this


    688

    That was britney??? I thought it was Alvin and the chipmunks!!

  89. betty says – reply to this


    689

    I like the attitude and even the high pitched singing, but the lyrics as ever are so banal. She wants to be cool so badly she resorts to the same nonsense "I'm bad, you know I'm bad" bull. "Break it down, break it down" not good lyric writing. Plus she could go to the gym, stop partying and take care of her kids. She doesn't seem to get it. Now is the time to grow up, after you have not 1 but 2 children.

  90. Ashton says – reply to this


    690

    Wow… I am so suprised that some of you are actually saying this shit is good…
    This fucking sucks.
    Britney Spears fucking sucks. How old is she? 20? 19?… Oh, no wait she is like 25 and a mother of two… yeah really mature content/sound… and man her voice… great… Hah. She sounds like shiiiiiiitttttt and it pisses me off to think about her having a decent comeback. She should probably just kill her fat self now and get it the fuck over with because lord knows it is inevitable. This is seriously the worst song… possibly ever.

    =]

  91. sister says – reply to this


    691

    this is NOT bad at all :) after all, she's had waayyyy worse songs in the past, that became huge hits… i just listened to this song 5 times and it's catchy and playfull

  92. Ted says – reply to this


    692

    Wow. . .the VERY first thing that popped into my mind was Alvin and the chipmunks. Then I read the comments. All of us can't be wrong.

  93. Emily says – reply to this


    693

    I HONESTLY don't like it. She is too high pitched. She stays in that high pitched, nasil tone the entire song. The beat is okay, yet there is no movement in her tone what-so-ever.

  94. Jen says – reply to this


    694

    That's pretty bad. She sounds like one of the chipmunks

  95. miss p says – reply to this


    695

    that's not HER thart's singing…

  96. miss p says – reply to this


    696

    that's not HER thart's singing…

  97. Zoe says – reply to this


    697

    Ugh. My ears hurt. The song sucks. It sounds like minnie mouse or the chipmunks. Just awful. Way too digital. I am sure she will have to lip synch this mess.

  98. Fluffyboots says – reply to this


    698

    OMG it's so freaking awful! after you get past the gorilla's in the background, you have to put up with her midget sounding back up singer :( I don't know what happened to her :(

  99. intransfer says – reply to this


    699

    Total shit. Sounds like something a 15 yr old would do in her basement - with matching processing… then again - I always thought her "quality" was a joke. She's just as good as she's always been.

  100. mojoyo says – reply to this


    700

    she sounds like a baby prostitute

More comments: « 12 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 1218 »