Home Videos Photos

This Is Britney's Comeback Single!!!!!

| Filed under: Britney Spears

britney-spears-rules.jpg

OMG, you guys!!

Britney's new single, Gimme More, has finally dropped!!!!

It's not bad. It's not amazing. But it is very good, considering our girl's a little rusty.

We're kinda welling up with tears. There's still room for improvement, but this is a very good start!!!

Way to go B!!!!

Do you like the new Britney song?

  • It's so so (30%)
  • No (25%)
  • Yes (45%)

Total Votes: 104,532

Loading ... Loading …

Email this  »
This Week In Celebrity Twitpics & Instagrams!
Happy Birthday Sagittarius! Find Out Which Fiery Celebrities Are Centaurs HERE!
Celebrities Accused Of Sexual Misconduct!
Celebrities Who've Given Lap Dances
Best Dressed Celebs Of The Week!
Celebrities Who've Publicly Called Out Their Significant Others For Cheating!

5889 comments to “This Is Britney's Comeback Single!!!!!”

More comments: « 149 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 »

  1. jane says – reply to this


    5301

    shocking not too bad. i won't be running out to buy it anytime soon.

  2. Rellz says – reply to this


    5302

    it's alright… she still the shit i kove her

  3. mmss says – reply to this


    5303

    horrible. sounds like everything else on radio now, nothing special about it. if it becomes a hit it's b/c of the hype surrounding her and the song.

  4. karen says – reply to this


    5304

    i fucking love britney spears. this song is amazing! sure she's made some mistakes in the past, so what, britney spears is still the fucking shittt

  5. Sanna says – reply to this


    5305

    It's kind of dull. I love Britney but it takes more than this to impress me. Sorry, Brit, keep trying.

  6. erki says – reply to this


    5306

    ugh this song is horrible.why in the hell is she even tryn whos she tryn to kid i mean come on if she can make a song sayn gimme the whole time shit i can.she needs to spend more time taken care of her kids and not so much in the studio cuz its a waste of time and shes gettting absolutley nowhere with it.

  7. Go Britney says – reply to this


    5307

    I'm delighted 4 her.Looks like things r finally working out 4 her
    Watch out - Britney's back
    Whoo Whoo lol

  8. lauren says – reply to this


    5308

    fucking hot, i love itttttttt

  9. justine says – reply to this


    5309

    good. i like it a lot.. i can see it playing in the club

  10. tanaka says – reply to this


    5310

    the song is GOOOOOOD improvemenmt beter dan lindsay lohan and..paris hilton =] wll dne babee

  11. Claudette says – reply to this


    5311

    Anything Brit does will be a hit!!

  12. nora says – reply to this


    5312

    Well it's not that bad. U guess… I don't like Britney but this is a step in the right derection. She can still get it a little better, but taken in mind how the latest year have been: Way to go, Mrs. Spears ;D

    -love nora

  13. whatever says – reply to this


    5313

    It isn't great. I thought it would be worse, I think that it sounds like everything out there right now. She isn't anything special.

  14. Crystal says – reply to this


    5314

    Sounds good! I hope this the start to a happy ending. I love you Britney! You go girl! K-Fed get a life and stop being a blood sucking leech. You dont deserve anymore money you Golddigger!!! Time to start new Brit awesome track!

  15. tera says – reply to this


    5315

    yes i like the new song.

  16. Chaddy Daddy says – reply to this


    5316

    Love it! I have been a true fan since 97 bitches! and i'm still lovin her.

  17. Crystal says – reply to this


    5317

    Sounds Good! Britney you go girl! Awesome Track! I hope this is the beginning to a happy ending!
    P.S. K-Fed go get a life and stop being a blood sucking LEECH!! You don't deserve anymore money you Golddigger!!

  18. Melissa says – reply to this


    5318

    haha omg, i dont think she will lose her kids when she will be a richer person b'cuz of this song?
    By the way, it's good.

  19. Edson says – reply to this


    5319

    Very Very Good

  20. elkku says – reply to this


    5320

    Bitch is back for sure. I really like this song.. i cant belive this. but now i am really beliving her comeback…. And you britney haters FUCK YOU.. The ultimate popqueen is back and she is going to stay foreva!!!!

  21. bella0569 says – reply to this


    5321

    wow good come back "its brtiney bitch" thats right girl go on with ur bad self!1 lol

  22. claire says – reply to this


    5322

    yeah i love it its an ace song n can see it being played alot when i go out love the new song
    its well gud

  23. Cathi_bytch says – reply to this


    5323

    its OK Ive heard better from her… i love you perez!

  24. GimmieLess says – reply to this


    5324

    What the Christ.
    This is horrible.

  25. Erika says – reply to this


    5325

    it is an awsome song i new she would make a comeback and this is just the beginning…

  26. T* says – reply to this


    5326

    Why????

  27. T* says – reply to this


    5327

    Why????

  28. yess says – reply to this


    5328

    this is amazing! i love it. its been stuck in my head since the moment i heard it.

  29. Amanda says – reply to this


    5329

    "Gimme gimme" a gun, plz. My ears are bleeding. -_-

  30. caroline says – reply to this


    5330

    britney's amazing. i just want to see her do well, ive been a fan for so long. love itttttt

  31. caroline says – reply to this


    5331

    britney's amazing. i just want to see her do well, ive been a fan for so long. love itttttt

  32. caroline says – reply to this


    5332

    britney's amazing. i just want to see her do well, ive been a fan for so long. love itttttt

  33. chris says – reply to this


    5333

    its britney bitch! loves it!

  34. Lynn says – reply to this


    5334

    This song SUCKS, If she knew what was good for her she would have just stayed out of the business, and stuck with being a mom.

  35. lesiure says – reply to this


    5335

    it's good omg truly

  36. Nean says – reply to this


    5336

    She is so strong in the music! I hope she can get her life on the right side soon before something bad is happen to her :-(

  37. =D LiKE THiS SONG DUDE=D says – reply to this


    5337

    i THiNK THiS SONG iS QUiTE GOOD TBQH =) iT'S SHAME ABOUT BRiTNEY CAN LOOSE HER KiDS =O BUT i THiNK THiS SONG iS WiLL DO WELL,, BUT SHE SHOULDN'T RECORDiN YET SHE SHOULD BE CONCERTRATiNG ON HER KiDS

  38. jasen james says – reply to this


    5338

    Its hot bitch!!!!!!!!!!!!

  39. JACK PHELPS says – reply to this


    5339

    WOW omg i love britney woooooooooo
    this guna be like the best song ever
    I LOVE YOU BRITNEY
    xxxx

  40. chelsey says – reply to this


    5340

    i hate her so much….. and this song sux like all the other songs she has wrote

  41. Sofia says – reply to this


    5341

    hi hi ,
    i am from iceland bur was bornd in L.A and i am only 12 years old and i love Britney she is my favurite #1 i think she will never get her grip but i love her and relly hope so she is pretty and the pop queen but i relly dont have eny HOPE y more and thats so sad be couse she just lost it and its all kevins fault

    bey bey

    perez hilton you are my favurite

  42. Johnny Be BAD!!! says – reply to this


    5342

    Wow!!!!!! This is a great song. She will pull her self up by her bra staps and prove she still has it!!!!

  43. Johnny Be BAD!!! says – reply to this


    5343

    Wow!!!!!! This is a great song. She will pull her self up by her bra staps and prove she still has it!!!!

  44. Kels says – reply to this


    5344

    Yea it will play in clubs..its like..european retro…not what people are listening to now.

  45. Jenny says – reply to this


    5345

    Idiot… she is a bitch

  46. celeste says – reply to this


    5346

    that was dam good considerin wat shes been thru, i know she will make it bak bigger than ever…. we hav faith in u britney….

  47. Björn says – reply to this


    5347

    are u guys fucking kidding me? this song is just boring. its just a reeeeeeeeaaaaaaaally bad try to copy the way jt is going musicstylewise.

  48. rachy says – reply to this


    5348

    love it!!! Hope everyone buys it. Cannot be bothered with people who just post for the sake…love the song

  49. rachy says – reply to this


    5349

    love it!!! Hope everyone buys it. Cannot be bothered with people who just post for the sake…love the song

  50. Steve says – reply to this


    5350

    ugh this sucks! is it supposed to be autobiographical?

  51. Lord Lucan says – reply to this


    5351

    Another classic this is up there with Yesterday by The Beatles.

  52. DJ JOCK says – reply to this


    5352

    SHE IS STILL HOT AS S HELL. I WOULD LOVE TO HAVE THAT.

  53. Tony V. says – reply to this


    5353

    it's gold

  54. chuchin says – reply to this


    5354

    well britney always always will be the princess of pop

    te amo britney y ojala le dediques tu album a la perra de lindsay lohan

  55. Kristina says – reply to this


    5355

    This song is very good but the other one is horible. J love you Britney and J am glad to see you again. Kisssssssssss

  56. Kristina says – reply to this


    5356

    This song is very good but the other one is horible. J very am glad to see Britney. Kissss

  57. Ana says – reply to this


    5357

    Not as bad as I expected, liked the beat!
    But it´s kinda..boring, the same again and again…

  58. dkane says – reply to this


    5358

    this song is hot!definitly buying the cd

  59. Dro0py says – reply to this


    5359

    BAM, YOU FUCKIN GO B! amazing song. gets me MOVING! fuckin love it!!!! you fuckin go girl, haters can suck a dick!

  60. thea says – reply to this


    5360

    i loooooove

  61. Kristy says – reply to this


    5361

    I absolutely love it. BRIT is DEFINATELY back.

  62. mau says – reply to this


    5362

    is very good, hot and not too bad, well is good right , but she is nit going to change her stud mind and she also is going to continue doing shit her image

  63. the ish says – reply to this


    5363

    Umm, I don't even LIKE her, and this song is FUCKIN BADASS. "It's Britney, BITCH." that's BOSSY.

  64. Zoe says – reply to this


    5364

    hot

  65. gary t says – reply to this


    5365

    this blows she should stick to suckin cock and become a mother

  66. katy says – reply to this


    5366

    i love it its so a hit

  67. katy says – reply to this


    5367

    i love it its so a hit

  68. S says – reply to this


    5368

    trashy of course

  69. Jennifer says – reply to this


    5369

    I loved it until she opened her mouth and attempted to sing.
    What does she want more kids…. more husbands…. wack job….

  70. Susan says – reply to this


    5370

    I like the street mix the best……much more edgy!…less formula

  71. Wi!lL-I@M$!* says – reply to this


    5371

    wooo.. esta super buena.
    que bueno que volvio… una de las mejores artistas..
    britney it's in the motherfoker house.. hahah..

  72. adolf says – reply to this


    5372

    Overproduced shit. No soul, no heart…just shit.

  73. Lauren says – reply to this


    5373

    I really love the remix with T.I. incredible hit! What ever happened to the phone sex song…"Don't Hang Up" In my opinion that one was much stronger than Toxic…..they pushed the weak one…and forgt about the "Don't Hang Up" which was'nt even released in the U.S. That one would be a another hit! I couoldn't stop playing it when I heard it

  74. Mandiee says – reply to this


    5374

    It was actually pretty surprisingly good. I'm glad for her. She's been through hell she deserves some happiness, even though some of it was of her own doing. I think I may buy the cd. Take Care. ;) )

  75. mr.taddeo says – reply to this


    5375

    love it. at least she still has a little more to give. thanks perez.

  76. chanel & francis says – reply to this


    5376

    OMG,, it's sooo crapy,, it sucks because OBVIOUSLY**,, her voice is totally touched up,, wtv i wish her a good comeback,, but she really did not win us over:S,,

  77. mandy says – reply to this


    5377

    mmmm. guck ……………………. cora corman mal hecho lease Haley Bennet ….. buddha's Delight esta mucho mejor que eso, estan mejor las canciones de Haley Bennet ella si deberia de cantar

  78. bRiiT=My HeRo says – reply to this


    5378

    STFUU
    FuCkkk All yAlL hAtErzZ.
    bRitz iiS tHe BeSt

  79. tee says – reply to this


    5379

    I simply love it…congrats Brit…

  80. corps3 says – reply to this


    5380

    that was the biggest piece of crap I have ever heard.

  81. billy says – reply to this


    5381

    it was ok

  82. Mel says – reply to this


    5382

    I like it. Its catchy!! Not the greatest, But its a good start. As much as Im pissed with her, I really hope she comes back with a bang! And wake the
    F^%$ UP Brit!!!!

  83. rebekah speer says – reply to this


    5383

    I love it! I love Brit, give her a brake already!

  84. mau says – reply to this


    5384

    cool,but she is so stupid

  85. lostnxtasy says – reply to this


    5385

    it's allright, she still needs quit all her partying crap, she's a mother and needs to act like one or she will lose her kids. It's okay to get out now and then but she doing all wrong and it's looking bad in her defense.

  86. katie says – reply to this


    5386

    this is hot. she needs to get slutty, stat. not trashy. slutty. sexy/slutty.

  87. startayler says – reply to this


    5387

    i REALLY hate that i REALLY like it…. whats wrong with me :c

  88. startayler says – reply to this


    5388

    i REALLY hate that i REALLY like it…. whats wrong with me :c

  89. Johanna says – reply to this


    5389

    really crappy imho =/

  90. Miih says – reply to this


    5390

    just hate it =/
    she's just a tragic girl and she should really be home and concider her life and kids instead of making crap music =/

  91. Alaina says – reply to this


    5391

    that's hot

  92. Mario Pinheiro says – reply to this


    5392

    A Diva Britney é a melhor cantora do mundo!!!! essa menina é SUPER!!! o MUNDO pop sem ela, é sem graça! Gimme More é a música da hora! SUCESSO total! Nossa Diva voltou com tudo…………….
    Britney amoooooooo vc!

  93. boho13rockminister says – reply to this


    5393

    guess who's back?!?! BITCH!!
    lol..
    love it..
    it's totally to die for!!
    GO B!!

  94. Keriah says – reply to this


    5394

    her image sucks but her music is super cool

  95. Javajoe says – reply to this


    5395

    Absolutel crap. Un-musical, un-imaginative lyrics, un-listenable.

  96. endsna says – reply to this


    5396

    loverrrs it (:

  97. Jennifer says – reply to this


    5397

    Hey! I am way happy for her that she is on the right track… but gimme more… what drugs… i mean come on this song is like being on acid.

  98. mandielove says – reply to this


    5398

    Love Love Love it.

  99. Natalie says – reply to this


    5399

    I loved it!

  100. atxchic says – reply to this


    5400

    yeah itll be the new strip club anthem. didnt know they made those for thirteen year olds

More comments: « 149 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 »