Home Videos Photos
PerezHilton CocoPerez Miley Cyrus Nicki Minaj Viral News Kanye West PerezTV

Attention Celine Fans

| Filed under: Celine Dion

CLICK HERE for something fun if you're a fan of Miz Dion.

Email this  »
Celebrities Who Waited (Or Are STILL Waiting) Until Marriage!
Billboard Music Awards 2015: Worst Dressed
Billboard Music Awards 2015: All Of The Performance & Stage Looks!
Sia's 14 Best Moments In Music!
Most Iconic Red Carpet Fashion Moments EVER! The Good, The Bad & The Ugly!
Celeb Parents Who Have Twins!

35 comments to “Attention Celine Fans”

  1. bb says – reply to this


    1

    yes?

  2. GOD says – reply to this


    2

    FIRST::::::::::::::: I hope

  3. sweetie says – reply to this


    3

    first

  4. COOP says – reply to this


    4

    FIRST BITCHES!!!!

    -coop

  5. GOD says – reply to this


    5

    dang i´m getting better at this :)
    the secret is don´t read the note first :O
    Love you PEREZ!! :)

  6. casey says – reply to this


    6

    first?

  7. www says – reply to this


    7

    I don't like her anyways…

  8. Dum Dum Diddy says – reply to this


    8

    Jump on it! Jump on it! FRESH PRINCE FOR EVAAAA.

  9. mee says – reply to this


    9

    1st!

  10. SaraElizabeth says – reply to this


    10

    i don't like celine

  11. nicole says – reply to this


    11

    first

  12. George says – reply to this


    12

    FIRST! LOL!
    (first time too)
    She's young? Who would have thought…

  13. J says – reply to this


    13

    I was a fan until she decided to be a cunt about not going to Halifax. Now I'm just a disappointed fan and she's just a cunt. :)

  14. lolzzzz says – reply to this


    14

    HAHAHA She's so funny.

  15. Lyn says – reply to this


    15

    As a Celine fan, I THANK YOU! :D

  16. Melissa says – reply to this


    16

    it's nice to see her out partying and having a good time. she works so hard she deserves it! she's so adorable. i love her

  17. Daniella says – reply to this


    17

    Celine Dion fans? hahahahaha

  18. Barbara says – reply to this


    18

    You GO GIRL!!!! Rock on!!!

  19. yay says – reply to this


    19

    first twenty. hahaa.

  20. Madeleine says – reply to this


    20

    FIRST!!!!!!!!!! LOVE YOU

  21. chris says – reply to this


    21

    5 year run, 400 million USD revenue, theatre built especially for her, biggest selling female artist in history, oscar winner, grammy winner, OMG what else, the biggest contract for A New Day in entertainment history, 3 millions fans and even more… thats celine dion. SHE IS THE DIVA. great job for A New Day show & DVD already in the market. great 5 hours dvd

  22. fabricee says – reply to this


    22

    OMFG she's so good i love the dress i love the way she move thank you PEREZ you're the KING of News

  23. Myla says – reply to this


    23

    Hmmmm….I guess she's kinda cool…her signing voice is alright, but I havent heard enough of her to like her alot.

  24. Madame Brumaire says – reply to this


    24

    I LOVE LOVE LOVE her! Celine, je taime!!!

  25. Sally says – reply to this


    25

    Celine Dion is an unpretentious *megawatt* Star you can believe in ! ! ! Rock on, La Diva ! ! !

  26. audrey says – reply to this


    26

    hey!

    yeah…this is the after party of her last show in Vegas!!!! she did 728..shows i think! its amazing!

    Audrey

    from quebec canada!

  27. JENJEN says – reply to this


    27

    You go girl! Have fun you deserve it! It's fun to see her just be silly…
    On t'aime Celine!! xxxx
    Jen
    Mtl, Qc.

  28. tortizlobo says – reply to this


    28

    Xzibit from Pimp my Ride…can you imagine the cool A-Team Van he could get made?!

  29. Ian says – reply to this


    29

    Omg CELINE DION is just AMAZINGG !! I Love her she's the biggest singer in the world! love ya Celine

  30. Ian says – reply to this


    30

    Omg CELINE DION is just AMAZINGG !! I Love her she's the biggest singer in the world! love ya Celine

  31. Ian says – reply to this


    31

    Omg CELINE DION is just AMAZINGG !! I Love her she's the biggest singer in the world! love ya Celine

  32. love says – reply to this


    32

    WE LOVE YOU CELINE!!!!!GO ON!!!!!!

  33. win says – reply to this


    33

    Re: J
    Céline a "cunt"-I don't think so! I couldn't believe reading the negative and unnecessary cruel remarks about her performing in Halifax. She has always been proud of being Canadian. I understand if people don't like her music, so why should she perform in a place where she is not appreciated? I don't blame her for the saying "NON, merci!"
    I can't wait to see her in September, 2008!

    As for the video, it was removed..I saw quite a few videos of her at Pure, letting her hair down, having a great time.

    Perez, love your Web site! Your handwritten comments on pics are comical . BTW-I loved your Céline video!

  34. win says – reply to this


    34

    Re: J
    Céline a "cunt"-I don't think so! I couldn't believe reading the negative and unnecessary cruel remarks about her performing in Halifax. She has always been proud of being Canadian. I understand if people don't like her music, so why should she perform in a place where she is not appreciated? I don't blame her for the saying "NON, merci!"
    I can't wait to see her in September, 2008!

    As for the video, it was removed..I saw quite a few videos of her at Pure, letting her hair down, having a great time.

    Perez, love your Web site! Your handwritten comments on pics are comical . BTW-I loved your Céline video!

  35. brittany says – reply to this


    35

    hahaa loveeee it! loveeee célineeee! she's amazingg!!