Home Videos Photos

Britney's Sister: Sixteen and Pregnant!!!!

| Filed under: Baby BlabberBritney Spears

jls.jpg

This is not a joke!!!

Jamie Lynn Spears is sperminated!!!!!!!

The sixteen-year-old is going on the record and speaking with her mom to the new issue of OK! magazine.

Dang. We thought Jamie Lynn was the nice and normal one.

Now we know she's just trailer trash like her sister!!!

What is Nickelodeon gonna say about THIS???

Update: The father is Casey Aldridge, Spear's boyfriend of about a year, a non-celebrity.

He and Jamie Lynn have even been living together!!!

Who lets their fucking 16 year old daughter live with her boyfriend???

IDIOTS!

Email this  »
Worst Dressed Celebs Of The Week!
11 Songs You Didn't Know Were Written By Sia!
Celebrity Hairstyles: Fall's Newest Looks!
90s Fashion Is Taking Over! See The Biggest Style Trends Then AND Now!
Celebs Who Have Been Caught Lip Synching!
35 Stars Who Got Pregnant Before Marriage!

1341 comments to “Britney's Sister: Sixteen and Pregnant!!!!”

More comments: « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 1114 »

  1. Teresa says – reply to this


    101

    No way !!! well actaully id beleive it the whole family is on crack!!!!!!!!!!

    oo BTw FIRRST

  2. Teresa says – reply to this


    102

    No way !!! well actaully id beleive it the whole family is on crack!!!!!!!!!!

    oo BTw FIRRST

  3. holy shit says – reply to this


    103

    all I can say is white trash

  4. yo mama says – reply to this


    104

    it runs in the family i guess..
    first

  5. i love perez says – reply to this


    105

    No surprise? Shes going be a cracky like her big sista! haha!

  6. andy says – reply to this


    106

    what? 1st

  7. Adrianne says – reply to this


    107

    The Apple dosen't fall far from the trailer….

  8. big brit says – reply to this


    108

    im so excited yall, mi babies gun git a cousin!!

  9. Shayna says – reply to this


    109

    This better be for some acting role or something.. she can't be a fuck up like her sister!!!

  10. bones says – reply to this


    110

    FIRST

  11. erica says – reply to this


    111

    WTF???

  12. ChrisTineG says – reply to this


    112

    how stupid!

  13. asd says – reply to this


    113

    first

  14. arianna says – reply to this


    114

    FIRST! whore!

  15. Full of shit says – reply to this


    115

    Your so full of it. Just like Miley Cirus was. I will believe it when I see a picture of her 7 months from now. Until then, give us some real shit, not shit from the national enquire genious.

  16. ts thomason says – reply to this


    116

    When is America going to stop supporting the Spears girls?! They are both horrible role models for our children!!!

  17. LD says – reply to this


    117

    slut

  18. justin says – reply to this


    118

    1st

  19. Maire says – reply to this


    119

    Dude…this was falsely reported by the National Enquirer last spring.

  20. jdl says – reply to this


    120

    ugh!!!

  21. heidi says – reply to this


    121

    not surprised!

  22. perez hilton says – reply to this


    122

    fister

  23. paul says – reply to this


    123

    EXCITING!!!

  24. andrew says – reply to this


    124

    ?WQR?WER?

  25. paulina says – reply to this


    125

    she is not the only teenagers pregnant.but she is a celeb i think that all people has to be nice with her because a lot of girl have this problem

    pd: im not say that be pregnat o 16 is good. because its bad

  26. Tabitha says – reply to this


    126

    She's just as big a skank as her sister.

  27. Alex says – reply to this


    127

    OMG LOL

  28. krystal says – reply to this


    128

    that girl and her sister need strong guidence!Call cHILD PROTECTIVE sERVICES!

  29. john says – reply to this


    129

    OMMG IMM 1ST! AHAHHAHA OMG I CANT BELIEVE SHES PREGNANT!!
    PEREZ I LOVE YOU!

  30. WTF says – reply to this


    130

    WTF FIRST

  31. nicolai says – reply to this


    131

    what the fuck!

  32. know it says – reply to this


    132

    It's true….she's been a whore for awhile now fucking seniors when she was just a freshman…wonder who the father is, she's a whore. God, she's had scares now it's actually true…..the bitch wishes she would have wrapped all those cocks up now.

  33. Ggirl says – reply to this


    133

    Perez, you've got to hurry up and spill the details!

  34. tiffany says – reply to this


    134

    K-Fed is the daddy

  35. nicolai says – reply to this


    135

    what the fuck!

  36. sio says – reply to this


    136

    ahh

  37. lances mom says – reply to this


    137

    publicity stunt!!! she has a stupi dmovie coming out on nickelodeon next month!

  38. Carmen says – reply to this


    138

    Surprise, surprise!

  39. adam says – reply to this


    139

    YOURE SO ANNOYING

  40. gthandy says – reply to this


    140

    The family is just falling a part!

  41. heidi says – reply to this


    141

    surprise surprise. not

  42. bdfgdfz says – reply to this


    142

    gdfgsdgd

  43. olddd says – reply to this


    143

    this is an oldd rumor

  44. angelais says – reply to this


    144

    What a tramp. I guess it runs in the family.

  45. KCMD says – reply to this


    145

    1st….WHAT

  46. sarah says – reply to this


    146

    first

  47. tango says – reply to this


    147

    oh no…….

  48. jus me says – reply to this


    148

    first
    ew

  49. Ultraviolet24 says – reply to this


    149

    Their poor mother - what is wrong with that family???

  50. itsonlyme. says – reply to this


    150

    you got to be kidding? i am not sure if I am surprised and shocked, or if it is one of those moments "like duh, it figures". Either way, hope it is false.

  51. brainchild says – reply to this


    151

    This can't be true. I know many innocent kids who idolize her–they'll never understand this and it will be incredibly tough for them. It will crush them–what is wrong with this family?? Are they all fucked?????

  52. Wowowow says – reply to this


    152

    first….

  53. Beth says – reply to this


    153

    oh no. say it ain't so. What has happened to this family?

  54. kfed says – reply to this


    154

    opps i did it again!

  55. random assclown says – reply to this


    155

    FIRST!!!!!!!!!!!
    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!

    ITS ME!!!!!!

    IM REALLY FIRST!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  56. HHAHAHA says – reply to this


    156

    I LOVE BRITNEY SPEARS AND PEREZ YOUR

    FAT

  57. random assclown says – reply to this


    157

    FIRST!!!!!!!!!!!
    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!

    ITS ME!!!!!!

    IM REALLY FIRST!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  58. random assclown says – reply to this


    158

    FIRST!!!!!!!!!!!
    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!

    ITS ME!!!!!!

    IM REALLY FIRST!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  59. random assclown says – reply to this


    159

    FIRST!!!!!!!!!!!
    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!

    ITS ME!!!!!!

    IM REALLY FIRST!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  60. random assclown says – reply to this


    160

    FIRST!!!!!!!!!!!
    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!

    ITS ME!!!!!!

    IM REALLY FIRST!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  61. random assclown says – reply to this


    161

    FIRST!!!!!!!!!!!
    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!

    ITS ME!!!!!!

    IM REALLY FIRST!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  62. random assclown says – reply to this


    162

    FIRST!!!!!!!!!!!
    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!

    ITS ME!!!!!!

    IM REALLY FIRST!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  63. random assclown says – reply to this


    163

    FIRST!!!!!!!!!!!
    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!

    ITS ME!!!!!!

    IM REALLY FIRST!!!!!!!!!!!

    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  64. natasha says – reply to this


    164

    FIRST………HAHA omg that is so RAD!

  65. em says – reply to this


    165

    was just about to send that in.
    sluzzer

  66. Ava says – reply to this


    166

    NO FUCKING WAY!
    YEEEEEEEEES!
    Just look up class act in the dictionary.

  67. bexx says – reply to this


    167

    ROFL can't say I didn't see that one coming!

  68. paige says – reply to this


    168

    wow….that family is trashy

  69. K-Fed says – reply to this


    169

    first!

  70. rach says – reply to this


    170

    HAHAHAHAHAHHAHAHA
    AHAHAHAHAHAH
    WHO'S THE DADDY?

  71. poop says – reply to this


    171

    1st woot

  72. judedaniell says – reply to this


    172

    I DONT BELIEVE THIS FOR A SECOND!

  73. Gamze says – reply to this


    173

    Oh my god, now im really really shocked… i would've never expected THAT… seems like their mother is really really addicted to the attention of the media

  74. r says – reply to this


    174

    On what planet does getting pregnant young mean that she's not "nice" or "normal". She's doing what she feels is right and keeping her baby, despite what it might mean to her career…taking responsibility for her actions. I commend her, best of luck to her…Don't take parenting advice from your big sister Jamie-Lynn!

  75. CanadaGirl says – reply to this


    175

    wow. maybe that is the text message content drama then…

  76. nicoline says – reply to this


    176

    hahhahaha

  77. jaclyn says – reply to this


    177

    This is NOT TRUE… Just checked OK's site and they have nothing on it.. Neither does any other website out there… Nice Try.

  78. Bleedingangeljp says – reply to this


    178

    WTF?!?!

  79. Sydney Jordan!! In La La Land says – reply to this


    179

    WTF? Where is the Birth Control and Condoms for these Spears Ho's?
    This has to be a PR stunt. No way she would go fuck up her life like that. Oh, wait… I forgot she is a hick from the RedNeck state. Oy' what has the would cum to nowadays. Hope Jamie lands in Porn at 18!!!!

  80. divja.dristi says – reply to this


    180

    Grandma Spears is the biggest whore of them all. Child protective services should take "Jamie Lynn" away from her. She's 16, not an adult, maybe she can still be saved.

  81. kristie says – reply to this


    181

    What the hell…………………

  82. Kimmy says – reply to this


    182

    QUOTE YOUR SOURCE YOU GODDAMN THIEF.

  83. Toni says – reply to this


    183

    Not the first one to get knocked up at 16, won't be the last one either.

    Let's just hope as she doesn't use her sister as a rolemodel for parenting…

  84. tara says – reply to this


    184

    Seriously??? Tell me this isn't true!!!

  85. zup says – reply to this


    185

    The whole family is TRASH! There goes her career too!

  86. kate says – reply to this


    186

    OH.MY.GOSH!!!!!!!!!!!
    WHAT WAS SHE THINKING?!?!?!?!!??!!??!
    their poor mother…

  87. linda says – reply to this


    187

    oh wow. shit.

  88. m says – reply to this


    188

    stop stealing shit from Oh No They Didn't.

  89. Lindsey says – reply to this


    189

    HUH?!

  90. BB says – reply to this


    190

    If this is true her mother and father havent taught them well with the whole sex education thing!!!!!

    Dear me britney fucked now her sister

  91. RJII says – reply to this


    191

    this reminds me of the movie "Idiocracy" w/ Luke Wilson

  92. Alysa says – reply to this


    192

    Are you sure, darlin?

    I'm not finding any news stories or anything on this anywhere but here..

  93. GOD says – reply to this


    193

    Well too bad she´s pregnant. It´s probably true celebrities wouldn´t fool us only for publicity***

  94. ECO says – reply to this


    194

    OH MY GOD.

    She really is trying to catch up with her sister, huh?

  95. jaime says – reply to this


    195

    uh oh….that's not good

  96. Cherie says – reply to this


    196

    This is a total disaster. Has she learned anything from her sister? I wonder if she will keep her show ? Just think, I thought she was the one that had the most sense out of the two>

  97. sk says – reply to this


    197

    OK's website says nothing about this.

  98. runnergal says – reply to this


    198

    Good lord. Doesn't these girls know that babies are not toys. Teens out there, WEAR PROTECTION!

  99. roseanna says – reply to this


    199

    oh my god and i tought nothing could shock me…. who's the father?

  100. Me says – reply to this


    200

    Holy fucking shit

More comments: « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 1114 »