Home Videos Photos

Britney Naked!

| Filed under: Britney Spears

img00008.jpg

Such a user.

The new issue of Us Weekly is reporting that the photo agency that Britney's paparazzo boyfriend works for, Finalpixx, is trying to sell "partially nude" pictures of the mentally unstable former pop star.

Partially nude???

We've already seen her kitty! A little titty won't be that exciting either.

A Britney sex tape, on the other hand….THAT we'd want to see!

Update:
A representative for Finalpixx tells PerezHilton.com exclusively, "No such pictures exist that you just posted on your blog. Us weekly, I guess, have received info that is inaccurate."

Celebrities Stripped Down To Their Underwear!
Celebrities Who've Been Caught Shoplifting
Juicy Couture Tracksuits: See All The Celebs Who Jumped On The Bandwagon!
The Most Controversial Magazine Covers EVER!
Celebs Who Were Cheated On While Pregnant!
THE Most Embarrassing Music Videos!

251 comments to “Britney Naked!”

More comments: [1] 2 3 »

  1. First says – reply to this


    1

    Am I?

  2. Nicole Bitchie says – reply to this


    2

    eww who's face is that anyway?

  3. lola says – reply to this


    3

    that would be gross

  4. Amber Loves Adnan says – reply to this


    4

    I hate dune coons, specially British ones.

  5. britboob says – reply to this


    5

    hey ya'll! wanna go to starbucks topless with me britney spears?!! ya ! then we can get some prozac and have the paps follow us around! then we can fuck on santa monica blvd while I eat cheetos and get my lips done! and i dont mean the ones on my face! i gonna have sadam husien dug up so he can fuck me! cuz i love the arabs! y'all should cum! in my ass that is! Oh wait y'all! i gotta poop! who wants to photograph it y'all! ya! oh jamie lynn needs an abortion, does anyone have a curling iron i can put up her cunt! y'all are my friends! fuck ya! … farts**

  6. terri says – reply to this


    6

    shes a freak everyone knows that

  7. someone says – reply to this


    7

    first?

  8. brit says – reply to this


    8

    this poor girl is crazy and needs help….she needs to STAY AT HOME SOMETIMES

  9. devilcock says – reply to this


    9

    hey ya'll! wanna go to starbucks topless with me britney spears?!! ya ! then we can get some prozac and have the paps follow us around! then we can fuck on santa monica blvd while I eat cheetos and get my lips done! and i dont mean the ones on my face! i gonna have sadam husien dug up so he can fuck me! cuz i love the arabs! y'all should cum! in my ass that is! Oh wait y'all! i gotta poop! who wants to photograph it y'all! ya! oh jamie lynn needs an abortion, does anyone have a curling iron i can put up her cunt! y'all are my friends! fuck ya! … farts***

  10. KATIE says – reply to this


    10

    OH SHIT I'M FIRST LOLOLLOLOL

  11. Mo says – reply to this


    11

    woah

  12. mcdank says – reply to this


    12

    who is that woman?

    first.

  13. JeffRules says – reply to this


    13

    Please more nude pics! My cock is lubed up and ready to stroke!

  14. Mike says – reply to this


    14

    WHO THE FUCK IS THAT BROAD IN THE PIC! LOL! But come on…this is unfortunate. The woman is obviously alone, has an illness and an unchecked depression. Somebody needs to intervene quick b4 she ends up like Marilyn Monroe or Elvis, as in dead. She is too pretty, nice, and talented. I'm prayin for her.

  15. lickmyhole says – reply to this


    15

    hey ya'll! wanna go to starbucks topless with me britney spears?!! ya ! then we can get some prozac and have the paps follow us around! then we can fuck on santa monica blvd while I eat cheetos and get my lips done! and i dont mean the ones on my face! i gonna have sadam husien dug up so he can fuck me! cuz i love the arabs! y'all should cum! in my ass that is! Oh wait y'all! i gotta poop! who wants to photograph it y'all! ya! oh jamie lynn needs an abortion, does anyone have a curling iron i can put up her cunt! y'all are my friends! fuck ya! … farts***

  16. Ashley says – reply to this


    16

    First!!!

  17. lana says – reply to this


    17

    me 1st

  18. Mo says – reply to this


    18

    who DIDN'T see that coming??

  19. lana says – reply to this


    19

    me 1st

  20. jj says – reply to this


    20

    1st

  21. katie says – reply to this


    21

    lololol first lololol

  22. just me says – reply to this


    22

    ummm…nasy pic…but what a lame ass trying to sell the pics, like we have never seen that before

  23. Mike says – reply to this


    23

    STOP CALLIN HER A FORMER POP STAR! SHE HAS CHART TOPPING SINGLES!!!! FUCKIN HELL!! I WISH PPLE WOULD JUST STOP JUDGING THE WOMAN!

  24. yes says – reply to this


    24

    HAHAAAAAA

  25. Jamie Lynn 'Hoey 101' Spears says – reply to this


    25

    first

  26. yiup says – reply to this


    26

    sex tape is next

  27. boob says – reply to this


    27

    hey ya'll! wanna go to starbucks topless with me britney spears?!! ya ! then we can get some prozac and have the paps follow us around! then we can fuck on santa monica blvd while I eat cheetos and get my lips done! and i dont mean the ones on my face! i gonna have sadam husien dug up so he can fuck me! cuz i love the arabs! y'all should cum! in my ass that is! Oh wait y'all! i gotta poop! who wants to photograph it y'all! ya! oh jamie lynn needs an abortion, does anyone have a curling iron i can put up her cunt! y'all are my friends! fuck ya! … farts***

  28. just me says – reply to this


    28

    ummm…nasty pic…but what a lame ass trying to sell the pics, like we have never seen that before

  29. ASH says – reply to this


    29

    FIRST!!!!!!!!!

  30. scadbaby09 says – reply to this


    30

    first!

  31. jc says – reply to this


    31

    first

  32. beartrash says – reply to this


    32

    Umm, I don't want to see a Britney sex tape.

  33. kait says – reply to this


    33

    yes!

  34. Mylène says – reply to this


    34

    Who is this woman ??????

  35. loose says – reply to this


    35

    wow hope to not see that

  36. diana says – reply to this


    36

    IM FIRST!!!!

  37. Comment Leaver says – reply to this


    37

    cool.

  38. iheartperez says – reply to this


    38

    FIRST

  39. zoie says – reply to this


    39

    dont worry a tape is 24 hours away

  40. KMED says – reply to this


    40

    BRITNEYSPEARSMYSTORY COM AND POPWRECK COM AND MOSTHATEDWEBSITE COM ARE FOR SALE ON EBAY.CHECK IT OUT.

  41. Deeds says – reply to this


    41

    First??? And I agree, who cares? We have seen enough and it wasn't pretty!

  42. matt says – reply to this


    42

    shes too fat now who even cares

  43. Amanda says – reply to this


    43

    The more dirt the better! She never fails to disappoint

  44. ITSBRITNEYBITCH says – reply to this


    44

    FIRST YALL

  45. Isadora says – reply to this


    45

    I don't get the picture….not sure if im first but it kinda looked like it….

  46. fdgf says – reply to this


    46

    hrello

  47. PatsyLou says – reply to this


    47

    We'd want to see a SEX TAPE?? Speak for yourself. GROSS. Luv ya, but grow up, Perez.

  48. julie says – reply to this


    48

    First!

  49. piff says – reply to this


    49

    sex tape is next

  50. MJ says – reply to this


    50

    nothing we haven't seen before!

  51. stef in canada says – reply to this


    51

    MESSED UP BITCH!! WOW!

  52. Ashley says – reply to this


    52

    Ist!!!! Who the hell is that lady?

  53. I LOVE SHITNEY YO says – reply to this


    53

    FIRST BITCHES

  54. Jen says – reply to this


    54

    Was just a matter of time….

  55. Taqo says – reply to this


    55

    first? (O_o)

  56. first says – reply to this


    56

    first

  57. chloe says – reply to this


    57

    FIRST

  58. yeah right says – reply to this


    58

    i agree….she has given us everything she had to give..little talent
    shitty music, her pussy shot, and now her sanity.

    still nobody is satified… we want more!

  59. yeah right says – reply to this


    59

    i agree….she has given us everything she had to give..little talent
    shitty music, her pussy shot, and now her sanity.

    still nobody is satified… we want more!

  60. diana says – reply to this


    60

    first! - who cares

  61. s says – reply to this


    61

    Was Pamela Anderson drunk on Leno just now???

  62. yo momma says – reply to this


    62

    who is taht nasty woman?

  63. topanga says – reply to this


    63

    Who is that random woman on this post..I'm confused. Is that suppose to be Britney circa 1989 and overweight or something?

  64. Amanda F says – reply to this


    64

    who the hell is that???

  65. Amanda F says – reply to this


    65

    who the hell is that???

  66. Jenni says – reply to this


    66

    That fucker is such a weasel, but what the fuck did Brit expect?

  67. LenaKat says – reply to this


    67

    First:)

  68. Jason says – reply to this


    68

    STOP JUDGIN HER! FUCKIN HELL! WHAT IS WRONG WITH YOU PPLE! No wonder there are pple bombin the Twin Towers and shit. CRAZY ASS JUDGEMENTAL MUTHERFUCKERS!!!! Don;t cry when they bomb the towers either cuz they doin exactly what you doin here. JUDGING!

  69. me says – reply to this


    69

    Freaks. love u p nasty!

  70. hehe says – reply to this


    70

    hehe

  71. THE TRUTH says – reply to this


    71

    Who the fuck is that ugly bitch in the picture?!!? And a sex tape is so played out. Kim Kardashian killed that shit, making sex tapes is no longer the way to get attention.

  72. james says – reply to this


    72

    ITS TIME FOR BROTHAS TO UNITE AND VOTES FOR A YOUNG, BLACK, CHARISMATIC MUSLIM BROTHA! NATION OF ISLAM IS WITH YOU ALL THE WAY! BLACK POWER!! MOST EXPERIENCED AND READY CANDIDATE! MALCOME X REENCARNATE.

  73. THE TRUTH says – reply to this


    73

    Re: Jason – Dude, just shut the fuck up. Do you know how retarded you sound(literally) comparing that desparate(sp) attention-seeking piece of shit, to terriosts who killed innocent Americans? STFU.

  74. THE TRUTH says – reply to this


    74

    Re: james – OMG!!!! He's fucking Methodist you dumbass. He's not even Muslim, his step-dad was. OMG ignorant people.

  75. james says – reply to this


    75

    BLACK POWER! BLACK POWER!! ITS TIME FOR BROTHAS TO UNITE AND VOTES FOR A YOUNG, BLACK, CHARISMATIC MUSLIM BROTHA! NATION OF ISLAM IS WITH YOU ALL THE WAY! BLACK POWER!! MOST EXPERIENCED AND READY CANDIDATE! MALCOM X REENCARNATE. YES WE CAN!! YES WE CAN!!!!! YES WE CAN!!!

  76. mel says – reply to this


    76

    okay, perez. now THAT is the best picture you've ever posted on this site.

  77. drew says – reply to this


    77

    OMG she looks like Kitty Menendez! lol

  78. JAMES says – reply to this


    78

    BORN A MUSLIM, SCHOOLED A MUSLIM, RAISED AS MUSLIM, ALWAYS A MUSLIM IN ISLAM FAITH! AINT NOTHIN WRONG WITH BEING A MUSLIM. ITS A FREE COUNTRY WITH RELIGIOUS FREEDOM

    BLACK POWER! BLACK POWER!! ITS TIME FOR BROTHAS TO UNITE AND VOTES FOR A YOUNG, BLACK, CHARISMATIC MUSLIM BROTHA! NATION OF ISLAM IS WITH YOU ALL THE WAY! BLACK POWER!! MOST EXPERIENCED AND READY CANDIDATE! MALCOM X REENCARNATE. YES WE CAN!! YES WE CAN!!!!! YES WE CAN!!!

  79. Jason says – reply to this


    79

    Re: THE TRUTH – SO CUNT! I AM MAKIN A POINT! WHETHER YOU JUDGE ON ONE OR A WHOLE NATION IT MAKES NO DIFFERENCE! YOU ARE STILL JUDGING AND HARMING INDIVIDUALS. and EVERY good book says judge not or be judge. SO STFU YOU CUNT!!!

  80. Lance Bass Loves MUFF says – reply to this


    80

    HO BAG NEEDS TO GET HER BAT SHIT BRAIN SCANNED YA'LL

  81. Mike says – reply to this


    81

    IS IT ANY SURPRISE THAT THE DAMN TABLOIDS ARE LYING! AND YOU CUNTS ARE ALL HERE BELIEVING IT! DUMBASSESS!! BET YOU ALL FEEL STUPID AS FUCK NOW!

  82. james says – reply to this


    82

    MALCOM X WASNT A TERRORIST! BITCH, YAL TRIPPIN. HE WAS A LEADER WHO STOOD UP AGAINST OPPRESSION AND UNITED BLACK PERSONS TOGETHER. HE BROUGHT CHANGE TO A RACIST NATION. AINT NOTHIN WRONG WITH ALIGNIN MALCOM X WITH OBAMA. THEIR BOTH HEROES AND GREAT CHANGE FOR AMERICA!

  83. Yvi says – reply to this


    83

    I'm sorry, but she is NOT a former pop star. As far as I know who album did pretty damn good for no promotions and shit.

  84. jam says – reply to this


    84

    Britney knows what she is doing, she is not mentally ill or being taken advantage of. She likes the attention. She hooks up with paps to create all these breaking news to stay in spotlight. It makes her feel like she is still a star and she loves it. I bet you they paid her some money too.

    She no longer wants to work to stay in spotlight. Working is too hard for her now. She wants to make money from selling tabloid stories.

  85. THE TRUTH says – reply to this


    85

    Re: Jason – you just called me a cunt, is that not judging? You have no idea who I am, but you called me a cunt…hmm hypocritical much? Whatever good book you are talking about, I don't want to read it if it produces such idiotic statements like that. You have such a way with words!

    Oh and please dont listen to James, he is an ignorant young man, who is not aware that Obama is in no way, shape, form, or fashion a Muslim.

  86. Liza says – reply to this


    86

    SERIOUSLY PEREZQUISHA, WHERE WOULD YOU BE WITHOUT BRITNEY? HOLLYWOOD HAS CAUGHT ON THAT YOU ARE JEALOUS OF HER. TELL ME IT IS NOT TRUE. IT IS NOT FUNNY ANY MORE. FIND A GAME, THIS IS GETTING TOO OLD… FIND SOMEONE YOUR SIZE TO BEAT. SHE NEVER RESPONDS TO YOU AND YOU KEEP HITTING AT HER… FIGHT THOSE WHO FIGHT BACK AND STOP BEING A COWARD!

  87. assgirl says – reply to this


    87

    My word, why would anyone wanna hurt someone like Britney? she is in need of damage control rather than some ass coming along looking to earn an extra buck. Where is the pride?? It's like giving someone a push in the back down the stairs. I wish her well!!!

  88. Caitlin says – reply to this


    88

    Who is that in the picture?

  89. LIZA says – reply to this


    89

    JEALOUS PEREZ
    SERIOUSLY PEREZQUISHA, WHERE WOULD YOU BE WITHOUT BRITNEY? IN FACT THIS IS STILL NOT TAKING YOU ANYWHERE. HOLLYWOOD HAS CAUGHT ON THAT YOU ARE JEALOUS OF HER. TELL ME IT IS NOT TRUE. IT IS NOT FUNNY ANY MORE. FIND A GAME, THIS IS GETTING TOO OLD… FIND SOMEONE YOUR SIZE TO BEAT. SHE NEVER RESPONDS TO YOU AND YOU KEEP HITTING AT HER… FIGHT THOSE WHO FIGHT BACK AND STOP BEING A COWARD! YOU CAN BLOG WITH SOME CLASS.. U KNOW WHAT THAT IS? CHECK OUT THE AWFUL TRUTH… GIVES YOU THE LAUGHS WITHOUT THE WHOLE "I AM SO JEALOUS THAT BRITNEY SOLD OVER 50MIL RECORDS" SMELL THAT YOU HAVE

  90. ass says – reply to this


    90

    Hey Perez, why didn't you post these up? HAHAHAHAHA.. you're such a fucking whiney douchebag!!

    mtv.com/overdrive/?id=1569980&vid=176478

    mtv.com/overdrive/?id=1569980&vid=176450

    Seriously, what are you, 12 years old?

  91. ass says – reply to this


    91

    Hey Perez, why didn't you post these up? HAHAHAHAHA.. you're such a fucking whiney douchebag!!

    mtv com/overdrive/?id=1569980&vid=176478

    mtv com/overdrive/?id=1569980&vid=176450

    Seriously, what are you, 12 years old?

  92. ass says – reply to this


    92

    Hey Perez, why didn't you post these up? HAHAHAHAHA.. you're such a fucking whiney douchebag!!

    mtv com /overdrive/?id=1569980&vid=176478

    mtv com /overdrive/?id=1569980&vid=176450

    Seriously, what are you, 12 years old?

  93. ass says – reply to this


    93

    Perez, Perez, Perez. Still deleting comments that show your true colors eh?

    DOUCHE!

  94. amie says – reply to this


    94

    wait so are these pictures retouched like all her other ones or are they raw??

  95. TexasChick says – reply to this


    95

    That has to be a relative of brit….an older relative…..like 70's version! YUCK!

  96. barbara says – reply to this


    96

    i think thats future britney (if she makes it) at age 56.

  97. val jo says – reply to this


    97

    what a scummy way to make a buck ne ways

  98. Lance says – reply to this


    98

    blah blah blah

    *yawn*

  99. FatFukPerez says – reply to this


    99

    James and Jason have to be the most ignorant posters i have ever read on this site, Jason comparing britney to 9/11 made me want to shake the shit out of you. James calling Obama the Next malcolm x (by the way you misspelled malcolm) is an insult to everything Sen. Obama stands for. Obama never even mentions Malcolm X in any of his speeches because Malcolm X was about dividing a nation into whites and blacks. Obama does talk about the great Martin Luther King Jr. is ever took the time to listen to him. James you are truly uninformed and Jason you need to grow up. You two were meant for each other and i hope you'll find happiness in each others arms on another blog somewhere.

  100. FatFukPerez says – reply to this


    100

    James and Jason have to be the most ignorant posters i have ever read on this site, Jason comparing britney to 9/11 made me want to shake the shit out of you. James calling Obama the Next malcolm x (by the way you misspelled malcolm) is an insult to everything Sen. Obama stands for. Obama never even mentions Malcolm X in any of his speeches because Malcolm X was about dividing a nation into whites and blacks. Obama does talk about the great Martin Luther King Jr. if you ever took the time to listen to him. James you are truly uninformed and Jason you need to grow up. You two were meant for each other and i hope you'll find happiness in each others arms on another blog somewhere.

More comments: [1] 2 3 »