Home Videos Photos

Do It!

| Filed under: Yummy Yummy ScrewFashion SmashionTom Brady

brady__opt.jpg

Our mouth is watering!!!

Calvin Klein has offered New England Patriots hottie Tom Brady a seven figure deal to star in the fashion brand's new underwear campaign.

No word on whether Brady has accepted the offer or not yet.

Klein is looking for a buzzworthy campaign to compete with David Beckham's Armani ads.

Do you want to see Tom Brady in his underwear???

  • Naw. (17%)
  • Hell yeah! (83%)

Total Votes: 96,602

Loading ... Loading …

Email this  »
Worst Dressed Celebs Of The Week!
Best Dressed Celebs Of The Week!
15 Starlets Baring It All In See-Through Gowns
Taylor Swift's Style Evolution Of 2014: The Year Of Sexy Stems & Abs!
34 Of Christina Aguilera's Hottest, Most Memorable Looks!
Worst Dressed Celebs Of The Week!

119 comments to “Do It!”

More comments: [1] 2 »

  1. Caitlin says – reply to this


    1

    TOM BRADY IS SO FU*KING HOT!!

  2. Garrett Westlake says – reply to this


    2

    SEXAY!!! HELL YEAHS!!!!!

    Loves it*

  3. Sully says – reply to this


    3

    go Pats!

  4. rachael says – reply to this


    4

    first

  5. hahahaha says – reply to this


    5

    hell yes!! Not last

  6. ADRI says – reply to this


    6

    YUMMM

  7. Rachel says – reply to this


    7

    sick

  8. Solaera says – reply to this


    8

    Tom Brady in his chonies? Aw hell yeah! Bring it!

  9. Cor Coe says – reply to this


    9

    Yes he should!!!

    SECOND!

  10. Jamie says – reply to this


    10

    Tom brady is HoOtT!

  11. karabear says – reply to this


    11

    umm no.

  12. sarah says – reply to this


    12

    first, hahaha just wanted 2 piss off the geeks!

  13. kbaoba says – reply to this


    13

    Yummy indeed

  14. AustinRN says – reply to this


    14

    That would be hot!

  15. YVENA says – reply to this


    15

    YUM…

  16. Miss. Jaclyn says – reply to this


    16

    OMGGGGG,
    DOOOO iiitttt!!!

  17. kimmm says – reply to this


    17

    do it!

  18. LEAH says – reply to this


    18

    FIRST

  19. ROSANNA says – reply to this


    19

    yeah

  20. m says – reply to this


    20

    2nd..hot!!!!!!!!!!!!!!

  21. Heather says – reply to this


    21

    Tom Brady is a hottie! And in underwear - that can't be beat!! :)

  22. johninomaha says – reply to this


    22

    Boxers or briefs? I know, those damn boxer briefs. I say put him in a banana hammock.

  23. asia says – reply to this


    23

    amy

  24. ding dong says – reply to this


    24

    first! he prolly has a tiny pee pee but sure…

  25. peter says – reply to this


    25

    calvin klein thong hiked up please

  26. ash says – reply to this


    26

    5th?

  27. hayley says – reply to this


    27

    he is very hot…never heard of him before….but he is absoulutly gorgeous…how long till he gets his kit off?!?!? xxx PEREZ I LUUUUUUV UUUUU!!!!!!!!!!!

  28. er says – reply to this


    28

    yes he is!

  29. Jay says – reply to this


    29

    HELL YEAH!!!!!!!!

  30. UGH!!! says – reply to this


    30

    HELL YEAH hes sooo yummy take it all off, maybe some bikini's too or lets hope so.

  31. Vdiva says – reply to this


    31

    Would LOVE to see Tom in his skivvies!!

  32. Dee-lite says – reply to this


    32

    He's a HOTTIE!

  33. Jo says – reply to this


    33

    YUMMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  34. maaaaaaa says – reply to this


    34

    ew

  35. DJW says – reply to this


    35

    Take it off!

  36. meg says – reply to this


    36

    hottie! do it brady!

  37. georgie says – reply to this


    37

    who cares? he left his pregnant girlfriend for someone else. how much more superficial can you get, perez?

  38. Kla says – reply to this


    38

    umm hells yes I wanna see!

  39. loren says – reply to this


    39

    yay! at least im in the top five…that never happens! i LOVE PEREZ!!!!! Ü and tom brady is beautiful!!! ohh jeeze

  40. smodo says – reply to this


    40

    9th?

  41. hehe says – reply to this


    41

    id cum all over it

  42. Sara says – reply to this


    42

    Yes please!!! :D

  43. aviana says – reply to this


    43

    yummy !!!!!!!!!!!

  44. Heather says – reply to this


    44

    Oh man Perez…the man is absolutely gorgeous :]

  45. Amanda says – reply to this


    45

    No way!

  46. Vanessa says – reply to this


    46

    yes, yes yes

  47. KmG says – reply to this


    47

    SOOOOO HOTTTTT YES YES YES PLEASE

  48. jax and van says – reply to this


    48

    chika chika yea yea. sexyyyyyyy.

  49. shooter says – reply to this


    49

    OMG!!!!!! I am speechless. Is there anything better than Tom Brady???

  50. Don't lie says – reply to this


    50

    The Patriots are cheaters.

  51. p says – reply to this


    51

    baby daddy is a hottie

  52. JJ Holiday says – reply to this


    52

    "We're only gonna score 17 points? Hahahahaha. Ok."

    –Tom Brady

    Patriots 14
    Super Bowl champion Giants 17

  53. ericka says – reply to this


    53

    i dont care how sexy you are if you abandon your baby!!!!!!!!!!!!

  54. Jess says – reply to this


    54

    already saw tom in his undies on SNL

  55. p332361 says – reply to this


    55

    I'm going to go out on a limb here and guess that by the end of this poll we will be able to determine what percentage of visitors to this website are straight men that aren't fans of the New England Patriots.

  56. dayanara says – reply to this


    56

    18-1!

  57. ajc says – reply to this


    57

    VOMIT

  58. Jay says – reply to this


    58

    I can't BELIEVE that ANYONE would vote "no"!!!
    The man is GORGEOUS!!!!!!!!

  59. MMMMMMMMMMM says – reply to this


    59

    I don't much care for Brady, but the man is a true hottie! Total eye candy!

  60. DH says – reply to this


    60

    That's SUCH a HOT picture of him!! *drools*

  61. JQJ says – reply to this


    61

    TOM BRADY DO YOU THINK YOU CAN LEAVE A PREGNANT BRIGDET MOYNAHAN, HOOK UP WITH GISELE, HAVE A PERFECT SEASON, AND WIN THE FUCKING SUPERBOWL!!!!!!!!!!. YOU ARE LIKE ALL FOOTBALL PLAYERS WITH THEIR BABY MAMA'S, YOU ARE A LOOSER AND WILL NEVER BE THE ALL AMERICAN. FUCK YOU YOU LOSER.

  62. scotty says – reply to this


    62

    oh.
    my.
    GOD.
    Tom please say yes!!

  63. Gorgeous Mr.B. says – reply to this


    63

    He is neat, he is gorgeous, he is clean he is the man.Yeah I wanna seeeeee him.
    Hi is GORGEOUS.

  64. Public Domain says – reply to this


    64

    Well, it gets around anyway so he may as well make money from it.

  65. tom brady sucks... but he is hot says – reply to this


    65

    Re: JJ Holiday – HAHAHAHA greatest thing ever

  66. SIZE QUEEN says – reply to this


    66

    OOOOOOhhhh yeah! GULP!

  67. ROCCO says – reply to this


    67

    FUCK THAT GUY!!!! SUPERBOWL LOOSER!!! WHAT A FUCKING EGO!!!! KEEP YOU HEAD IN THE GAME RATHER ON SHOWING OFF YOUR CROTCH IN UNDERWEAR ADS!

  68. jimmyjazz says – reply to this


    68

    CALVIN KLEIN WANTS TO SEE TOM BRADY IN HIS UNDIES! YESSIREE……THOSE OF YOU WHO VOTED "NAW" ARE FUCKING LIARS! I DON'T WANT IT TO LOOK LIKE BECK'S ARMANI AD. I SEE HIM IN BOXER BRIEFS AND HOPEFULLY OUTDOORS AND SWEATING WITH SOME SCRUFF ON HIS FACE!
    .
    .
    .
    TEE HEE! I'M A HORNY GAY BOY

  69. Realist says – reply to this


    69

    Don't do it. Have some dignity, Tom Brady!

  70. wish i was gisele says – reply to this


    70

    Tom is a damn fox. Im drooling.

  71. IHATETOMBRADYANDHILLARYCLINTON says – reply to this


    71

    He's not even that good looking.

  72. woopoopoo says – reply to this


    72

    hot yes..BUT DAMN IT JUST GO AWAY!

    I only want to see you getting sacked, not seeing ur sack!

  73. Fact Check says – reply to this


    73

    Re: JQJ – Nice rant. But Tom's team LOST the superbowl.

  74. Aching Loins for Tom says – reply to this


    74

    Oh my god, I can't wait. If he were to do this ad campaign I'd have to jack off to the pictures nightly. What a stud.

  75. mikey says – reply to this


    75

    i propose that the underwear be clear.

  76. nilla says – reply to this


    76

    offer him whatever he wants

  77. bathog says – reply to this


    77

    You won't be seeing Tom Brady in Calvin Klein underwear ads anytime soon. He doesn't have the gynetalia for it.

  78. Brucie says – reply to this


    78

    I would love to see Tom Brady in Calvins. I would lick every wound on his body that was inflicted on him this season.
    Come to Brucie baby.

  79. frank says – reply to this


    79

    the shadows in that picture make it looks like he has 2 elbows.

  80. jump-in says – reply to this


    80

    umm…. i would like to see it but as long as i dont hear his voice while looking ;)

  81. danielleTN says – reply to this


    81

    now he can pay more child support

  82. elipunkedu says – reply to this


    82

    We already saw Tom Brady in his underwear on SuperBowl Sunday when Eli Manning and the Giants beat the pants off him.

  83. jizz says – reply to this


    83

    he wears boxers
    wouldnt work for fags like ck

  84. Tom'sBigPackage says – reply to this


    84

    Confirmed. I would love to see Tom Brady in his underwear. Hell, I'd love to see him in MY underwear.

  85. jimmyjazz says – reply to this


    85

    Re: jizz – #84 THAT'S WHY HE SHOULD WEAR BOXER BRIEFS FUCKTARD…AND QUIT CALLING PEOPLE "FAG"…I'VE GOT YOUR FAG BITCH!

  86. deneil says – reply to this


    86

    damn sexy……..buy will never be as sexy as becks.

  87. deneil says – reply to this


    87

    damn sexy……..but will never be as sexy as becks.

  88. Mike Andrews says – reply to this


    88

    That would be an upgrade from Stetson. As I recall, there fragrances suck!

  89. duckie says – reply to this


    89

    He's younger, single with no kiddies crawling off his back and has a manly voice….. so my vote would be…. he can take the shirt off but keep his pants on.

  90. aj says – reply to this


    90

    Is the Pope Catholic? No shit I want to see him!

  91. Ugh says – reply to this


    91

    Why don't you people get your own lives instead of being "fans" of people just because they're famous? Brady doesn't give a crap about any of you, just his money and fame.

  92. Yum says – reply to this


    92

    I want him to wear thongs, then I want to sniff them!

  93. arial says – reply to this


    93

    YES YES!!! Tom is CRAZY HOT….I don't care if its boxers or briefs..Tom in his underwear would be HOT HOT HOT HOT HOT.

  94. Whatever says – reply to this


    94

    It might be good for a laugh. No comparison to a real man like Becks (on and off the field), but this might be what it takes for Tommy to finally admit he's gay.

  95. brady is a bitch! says – reply to this


    95

    Tom Brady is a pretty boy! Ha ha ha you loser, how's that Super Bowl loss taste you deadbeat dad and punk ass bitch!
    SD CHARGERS!!!!!!!!!!!!!!

  96. gisele says – reply to this


    96

    MMMM HES SO HAWWWWT!!!!!!!!!!!!!

  97. O says – reply to this


    97

    Hell yeah!!!!! I would buy the underwear and display the box! Tom is freakin H.O.T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  98. Kim says – reply to this


    98

    What do they want him for? He's a Super Bowl loser.

  99. Brucie says – reply to this


    99

    Re: elipunkedu – Never mind Tom Brady having the pants beat off him …….Lets get the pants off of Michael Strahan. Hold me back.

  100. Cindy says – reply to this


    100

    Ummm…ladies(and gentlemen!)…perhaps you should have took a gander at what the TOAD looks like in his undies before voting. Shamey, shamey Perez…if you're going to show his retouched(his beard actually comes in RED, not dark)Stetson ads(does anyone really believe he wears this stinky stuff?)…you should have been fair and shown him in the only known photo to exist of Mole-Boy in his skivvies. ICK! He has no hair and man-boobs.

More comments: [1] 2 »