Home Videos Photos

Dayum!

| Filed under: Jesse McCartney

The song is just okay, but…

Jesse McCartney is 20 years old, all grown up and looking SO DAMN HOT in the music video for his new single, Leavin'.

We don't even mind that he's painted on with makeup from head to toe!

Click here to check it out.

400 comments to “Dayum!”

More comments: [1] 2 3 4 »

  1. chickenwing says – reply to this


    1

    21st

  2. SH3RRY says – reply to this


    2

    i was wondering where he went

  3. magg says – reply to this


    3

    asdfasdf first

  4. Iso says – reply to this


    4

    Even Perez would crack a smile
    http://crazyforhillary.com

  5. erika says – reply to this


    5

    i love jm

  6. that chickk says – reply to this


    6

    i miss his old days.

    when he was in that cute..yet annoying boy band. he was like..10.

    i love perezz!!!!!

  7. whitney says – reply to this


    7

    jesse is frekin hottt love the video

  8. 2431 says – reply to this


    8

    first

  9. Chase says – reply to this


    9

    yeah, he does look pretty hot! the song, not so much…

  10. Bri says – reply to this


    10

    Wow a comeback. last pic i saw of him he wasnt lookin too good but this is nicer!!

  11. stace says – reply to this


    11

    first!

  12. GC says – reply to this


    12

    I had a 1 night stand with Jesse 2 years ago in NYC

  13. crazy woman says – reply to this


    13

    first bitchesssssssssssssssssssss

  14. Natey says – reply to this


    14

    i love it!

  15. alexis says – reply to this


    15

    waoh there jesse

  16. sophiemadrid says – reply to this


    16

    so f01n3.

  17. ashliie says – reply to this


    17

    ii love hiim hes juss soo damn cute!!!!!!!!

    ii love u perezzzzzzzzzzzzzz

  18. yeah says – reply to this


    18

    grow some facial hair or something

  19. ray says – reply to this


    19

    wowww

  20. nicole says – reply to this


    20

    jess mccartney is hotter than EVER.

  21. alyssa says – reply to this


    21

    love it so fucking hot!!!!!!!!!! so is the model

  22. hjal;jdsaf says – reply to this


    22

    ha ha perez we love you

  23. Monica says – reply to this


    23

    FIRSTT JESSSEEEES UGLY AND SUCKS

  24. Grace says – reply to this


    24

    It's a shame it sounds like any other R&B song….

  25. ally says – reply to this


    25

    he is looking hott. good thing he got over that little acne problem he had. now only if hed do something about that early 90's hairstyle hes got going on.

  26. Perisha says – reply to this


    26

    i think the song is hot its alost r &b i hope it makes it on the charts he has an actual voice unlike other guys who sound whiny or just whisper all the time

  27. OH lala says – reply to this


    27

    hotie mchottsuff! 29th?

  28. ahhh says – reply to this


    28

    35th?

  29. BECKY HATES ME says – reply to this


    29

    ONE love :)

  30. MK says – reply to this


    30

    Is it me or is the chick orgasiming?
    First?

  31. luis says – reply to this


    31

    boring!

  32. Morgan says – reply to this


    32

    the song is okay but i think he's trying to be someone he's not..

  33. anna says – reply to this


    33

    first

  34. doc says – reply to this


    34

    He may be 20.. but he looks damn near 12!

  35. spicespice says – reply to this


    35

    Oh No, he's being raped.

  36. KK says – reply to this


    36

    Ha, whitey has a G5, what a dick

  37. MCHELL says – reply to this


    37

    I'm not digging his new look. It makes him look even more gay! How awful. I really like this song though. Daaaaaaaaamn.

  38. Karine says – reply to this


    38

    FIRST!!

  39. HA!o_0 says – reply to this


    39

    64th? fuck jeese mcnasty

  40. Janey says – reply to this


    40

    Go Jesse!!

  41. Alise says – reply to this


    41

    He looks like a fag

  42. princesstamtam69 says – reply to this


    42

    FIRST
    ahahah
    omg he os sooo fucking hott!

  43. Caitlyn says – reply to this


    43

    he looks really good!

  44. luis says – reply to this


    44

    Re: Grace – Then again it could sound like any other rock song.

  45. Francesca says – reply to this


    45

    Damn!

  46. jenny says – reply to this


    46

    It sounds like a nursery rhyme like a repetitive and crap… bad song, hot guy.

  47. JenBoo says – reply to this


    47

    hi mom!

  48. GEA says – reply to this


    48

    (=P)

  49. ding dong says – reply to this


    49

    who is he?

  50. Kim says – reply to this


    50

    1st….i love this song….what do you mean by Britney Spears is dead?

  51. moi says – reply to this


    51

    Lately, Hillary Clinton has been looking totally hot. I would totally turn lesbo for her. I saw her in person and she looked tiny. I am so tired of everyone putting her down. She is by far the most qualified canidate. Also, if she loses I will vote republican for the first time ever.

  52. limousine says – reply to this


    52

    really?hot?
    i can appreciate that,are you into twinks?

  53. Cyndi says – reply to this


    53

    Wow this video is pretty sexual. I wonder if he is risking alienating his younger audience.

  54. clare says – reply to this


    54

    He's so hotttt :) And lurving the song…

  55. jess says – reply to this


    55

    gay gay gaygayyyyy gayg gayyyyy

  56. morgan says – reply to this


    56

    hot hot hot.
    remember when he was addicted to Red Bull?
    oh how far he's come.
    And we love it!

  57. pinker says – reply to this


    57

    sexy

  58. who knew? says – reply to this


    58

    this is actually a really good/catchy song and has a great melody. he looks fine. i think he's come a long way since summerland. COMEBACK? :D

  59. morgan says – reply to this


    59

    Re: jess – you're gayyyyyy gayy gay!

  60. rita says – reply to this


    60

    YOU ARE SUCH A FREAK! YOU FREAKING PEDOPHILE!

    ZAQUISHA?

    JONAS BROTHERS?

    AND NOW JESSIE MCCARTNEY???

    LOL

  61. Katie says – reply to this


    61

    whoa!!!

  62. Amy says – reply to this


    62

    He's hot- the song not so much! I just want to rip that ugly necklace off his neck- and what's up with the bed with no sheets? gross.

  63. Cody Alaniz says – reply to this


    63

    I have never really been into white boys, but DAMN

  64. Sarah says – reply to this


    64

    I danno Perez…. he's looking pretty much the same as he did in that show Summerland… still super hott but in a girly pretty kinda way :) Like Chace Crawford

  65. UKer says – reply to this


    65

    TOTAL GIFY = GAY IN FIVE YEARS

  66. a says – reply to this


    66

    I also think he looks to young to be having sex with someone on the video - like a 15 year old with someones mother.

  67. Kortni says – reply to this


    67

    Is it sad that I love the song??? He got way cuter!!! Is that possible? lol

  68. marc gregorio says – reply to this


    68

    talk about a soft bearded lad…. does this kid even shave?

  69. angela says – reply to this


    69

    wow. fawking wow. i'm sweating…this video is HOT. lol.

  70. racy lacy says – reply to this


    70

    how cute. he likes sex.

  71. get over it says – reply to this


    71

    Re: Morgan

    wrong, he's just trying to be someone you don't like.

  72. *john says – reply to this


    72

    yeah he's kind of hot

    i think he just looks really different

  73. audrey says – reply to this


    73

    SEXY!

  74. samm says – reply to this


    74

    Sooooo Hooot! love him!

  75. poop says – reply to this


    75

    1. he needs to grow his hair back
    2. chris brown should be singing this

  76. what? says – reply to this


    76

    He looks like a little boy now with the hair.

  77. Lisa says – reply to this


    77

    I think he looks like a 15 year old.

  78. Chelsa says – reply to this


    78

    Damn i really like that song… its ketchy! Yes i spelt it Ketchy.. WHAT!

  79. Alicia says – reply to this


    79

    I LOVE THE SONG!!! THIS SONG IS AWESOME!!! HE IS SOOOO FINEEEEE

  80. kbaby says – reply to this


    80

    ke asco!!!!

  81. SHOCKED! says – reply to this


    81

    Competition for Justin Timberlake!
    I love it…
    love him
    love the song

  82. hammer says – reply to this


    82

    HE LOOKS SO DAMN HOT

  83. kaylee says – reply to this


    83

    I really really like this song, and I am not jeally a huge jm fan. Its nice, his voice sounds great and I think the song is all around great.

  84. AgentGiggles. says – reply to this


    84

    I feel dirty for liking the song.

    He still looks 12 though. Not ok!

  85. mariya croft says – reply to this


    85

    are you fucking kidding me? jesse is so fugly….ewww.

  86. jessa says – reply to this


    86

    whats wrong with him? if he wanted to be a pornstar he should have just had one of his x gf's release a video of them doing it. this is ttotally the wrong way to gain publicity and/or a comeback. what a disgrace. i guess he can forget about the younger audience he appeals to thta made him famous.

  87. lexi says – reply to this


    87

    how come there are no sheets on the bed? weird!

  88. QUEENIE says – reply to this


    88

    YUM.
    YUM.
    YUM.
    YUM.
    YUM.

  89. Eliza says – reply to this


    89

    pretty sure he doesnt look like hes 20… more like 15.

  90. Kerrrrrist says – reply to this


    90

    PEREZ-
    YOU WERE SOOO LATE TODAY. I THOUGHT YOU PULLED A LUPE VELEZ,
    toilet and all…

    I kid, I kid!

  91. anon says – reply to this


    91

    hot all around - great song, great look, great camera angles, great video….he's great. very relaxed in front of the camera. he's good…i liked it a lot. very sexy.

  92. tedstar says – reply to this


    92

    Dumb kid looks like a Maltese dog. Ewww.

  93. Keli says – reply to this


    93

    I think the song is pretty catchy, but I was surprised at how sexual the video was. Maybe I am just used to 'Disney Jesse?' But I guess at 20, that is pretty normal nowadays… As for his 'look,' I think he is trying to get away from his blonde hair image (that was associated with his youth). By cutting his hair and dying it, I think he was trying to get an older look.

  94. pat says – reply to this


    94

    ehhh ok but not as cute as our girl zaquisha

  95. tyler says – reply to this


    95

    omg i'm drooling. he got so hot!

  96. kat says – reply to this


    96

    holy holy HOLY heck! I did not think he was going to get this hot. Also, I love the song. end.

  97. i swear 2 god says – reply to this


    97

    brown banana?? rofl!!!!!! where in the world?!?!?!?! rofl….

  98. Ms Dolo D says – reply to this


    98

    DAMN PISSER…IT'S OFFICIAL:

    YOU DO LIKE LITTLE BOYS!!! AREN'T YOU TURNING OR ALREADY TURNED 30 THIS MONTH???? DOES ANYONE ELSE THINK IT'S WEIRD????

    JONAS BROTHERS
    JASON CASTRO
    ZAQUISHA
    THAT CHASE KID
    JESSE M
    PARIS' BROTHER
    DANIEL RADCLIFF
    VAGINA MAKALAR
    ETC…..

    IT'S GETTING FREAKY YA'LL

  99. david says – reply to this


    99

    THIS IS HOT!!!!

  100. hbic says – reply to this


    100

    Re: GC – lmao! YEAH RIGHT!!!! HAHAHAHAHAHAHAH

More comments: [1] 2 3 4 »