Home Videos Photos

This Woman Is 42-Years-Old!

| Filed under: Yummy Yummy Screw

king.jpg

Dayum!!!!!!!

Stacey Dash is on the cover of the new issue of King magazine.

Yes, she's really 42 years old.

Yes, it's the chick from Clueless.

Perez is very gay and all, but….

Look at that ass!!!!!!

FEROSH!

Fleshback Friday - Ashley Parker Angel
Beyonce's HOTTEST Instagrams EVER!!!
Happy Birthday To The Hunk That Is Chris Hemsworth! Celebrate By Ogling His HOTTEST Moments HERE!
The 5 Seconds Of Summer's Hottest Pics! From Shirtless To Full-On Naked!
Happy Birthday, Benedict Cumberbatch! Bask In The Beauty That Is Ben With His Best Moments
We Bet You Didn't Know These Famous Men Disrobed For Playgirl!
Email this  »

627 comments to “This Woman Is 42-Years-Old!”

More comments: « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

  1. DLR says – reply to this


    201

    So who do you want to get the USA out of this mess with the oil and gas prices? Right now gas is like $1.23 a litre in Canada. It is fucked up, I tell you, fucked up, especially when Alberta is rolling in the oil and gas. What the hell are we doing over there in the Middle East? Fucked up, I tell you!

  2. dunit says – reply to this


    202

    CANT BELIEVE DIONNE IS 42 HOLY FUCK!!!!!!! WHAT WOULD CHER THINK

  3. DLR says – reply to this


    203

    ROFL, I posted to the wrong thread (was trying to post to the "Thanks Mr. President post). My bad. :P

  4. NV says – reply to this


    204

    HOLY SHIT WTF GET OUTTA HERE SHE LUKS 24 DAYUM FUKIN HOTTIE SHE RILLY GOT IT!

  5. whatweneedisagoodfire says – reply to this


    205

    Re: Martha Stewart – what are u gonna tell YOUR kids when they look back and see ur judging people, and their mothering abilities, on the internet via perezhilton.com

  6. K-Swan says – reply to this


    206

    No shit… wow. I had to look it up to believe it!
    She's hot!

    So, she was 30 when she did Clueless? Hard to believe!

  7. Lena says – reply to this


    207

    I was really hating my rear end for the longest time (esp. now that swimsuit season is upon us) and I came upon this. Now granted, Ms. Dash's buttocks have seen their fair share of photoshopping. But now, I applaud this actress for fearlessly showing what a lot people(wrongly) think is a big ass. It's a great ass. You know why? Because she's not ashamed of it. Maybe she's playing to cultural sterotype of a 'big assed black lady', but at least she's not pandering to the almighty skinny, no-assed, fake breasted vision of beauty. Thanks Ms. Dash. You're lovely!

  8. Race says – reply to this


    208

    Re: Mike Danavan

    I can totally relate but from the different spectrum. I almost vomit in the morning from the smell of white people…You all smell like bologna and wet dog. Eek

  9. GROSS! Another FAT COW! says – reply to this


    209

    UCK! Gag! Choke! PUKE!!!!!!!!!!!! Fat an UGLY fat ass on that over the hill broad! I would hate to have that fat ass sit down on my lap! COW!

  10. VegasMama says – reply to this


    210

    Photoshop Awardz would be a better category, but yeah, she's a hottie!

  11. vs says – reply to this


    211

    She's hot period! She was in Kanye West Video All Fall Down! She played
    a college student. Damon Dash is her cousin. She has a great body. Video's
    do not lie. She has all her clothes on. Running to catch her plane.

  12. Erica says – reply to this


    212

    42?! She looks hot! Wow I knew she was older when Clueless came out, but I had no idea she was in her early 30s!!!! Few stars shock me with their ages, but Stacy's definitely on that list.

    Did they use a fisheye lens for her ass?! LOL

  13. Rebecca says – reply to this


    213

    THis chic gives Vida Guerra a TOTAL run for her money. Nice

    Love it!

  14. MB says – reply to this


    214

    She was even hotter in Playboy!

  15. Krista says – reply to this


    215

    Yes, my ASS looks just like that! Except with a butterfly on it. GLAD to see I am not the only one with junk in the trunk. But I'm just semi-hot!!

  16. leo says – reply to this


    216

    Oh my look at that ass!she is smokin!

  17. lala* says – reply to this


    217

    love her!
    dude memer when she was on tht
    kanye west video for when it all falls down??
    glad she got back in shape!
    shiz..
    she looks great!
    i hope i look younger than most 19 yr. lds
    whn im tht old!
    :))

  18. tommy says – reply to this


    218

    QUE CULO MAMA!!

  19. kels says – reply to this


    219

    SHES FUCKING GORGEOUS~!~!!

  20. d says – reply to this


    220

    stacy dash is amazing!!

  21. Best Post by Perez EVER! says – reply to this


    221

    Laughed my less than perfect ass off at Perez's post and his very gay, Ferosh response. I am very heterosexual and love the men but holy fuck that is one perfect ass and I am jealous!

  22. lala* says – reply to this


    222

    Re: Mike Danavan
    umm 1st get a life..seiously,
    what kind of man spends his time on perez
    hilton commenting someone else??
    & obviously you neeeeed some big,black,fat ass!
    cuz you are and Sound crazYY-whacked out&a total spaazz!
    you have had too much blonde flat ass!

  23. Gwen says – reply to this


    223

    It's called airbrushing and selective lighting.

  24. Alana (Aussie Chick) says – reply to this


    224

    I thought you were kidding Perez about Stacey being 42.. but you werent kidding. Damn!!

  25. noah says – reply to this


    225

    perfect face perfect face perfect body damn shes fuckin beautiful

  26. yeah says – reply to this


    226

    she looks really good for a black chick and for her age but i am sure that is very photoshopped.

  27. adam says – reply to this


    227

    man yall are haters!
    stop being so jealous!!!!!!!
    airbrushed-photoshopped??
    get a life and admit she looks bangin'.
    and im white. there is nothing wrong with her!
    shes gorgeous..and seriously Black Dont Crack!
    man black women are so much better than white ones!
    and seriously plastic surgery?? stop hatin'.
    Cause she is plump like a roast and thicker than most:))

  28. malik says – reply to this


    228

    perez your gay!?!?!

  29. Nikki says – reply to this


    229

    Hater!!!!!! The only people who think a big ass is nasty are the bitches with a flat ass. She looks good for her age but you can tell it is airbrushed. No ones skin is that flawless don't fool yourself and at 42 with two children she is too old to flash her assets on the cover of some trashy mag. Where is the respect for her children. I know her son is not enjoying this bull shit.

  30. chica says – reply to this


    230

    This is a must-print for me so I stick to dieting. Pathetic.

  31. jojo82 says – reply to this


    231

    Re: Mikey

    ummmmmmmmm…its called airbrushing and i am 99.9% sure that while she played on the hit movie clueless, she didn't have that A$$ :p…that would be called money to do so!!!!!!!!!!!!……….

  32. jojo82 says – reply to this


    232

    …BUT STILL HOT NONE THE LESS!!!!!!!!!!!!!! :P @ 42…you go GIRL!!!!!!!!!!!!!!!

  33. natascha says – reply to this


    233

    God damned!!!

  34. adam says – reply to this


    234

    Re: So What
    i bet no one else does
    :))

  35. Angelina says – reply to this


    235

    I am a straight girl…but dayum!! she is fine!

  36. hottiewittaboddy says – reply to this


    236

    Re: Mike Danavan – just because you have a peanut dick and couldnt have a black woman if you wanted doesnt mean you gotta hate. you should be in jail.

  37. Fake or not says – reply to this


    237

    Re: adam

    ummmm wanna be wigger much…im def not racist, but seriously getting a fucking clue…hating on white b/c why exactly…at 42 she looks awesome but your shit that you just spewed outta your mouth is raunchy…airbrushed or not RESPECT A$$WHOLE :P

  38. FAKE OR NOT says – reply to this


    238

    Re: Race

    Hater much…would love to know what you smell cause dude don't tell me your shit don't stink…crawl back under whatever rock you came from and rethink your views on the world and just maybe us white bologna smelling wet dogs might let you come out!!! JERK OFF :P GROW THE F@Q UP!!!!!

  39. im a straight woman but shes got a nice ass!!!! says – reply to this


    239

    well im a straight woman but she looks great for 42! she looks about 25!! and can we say Jlo and Beyonce' who? Stacey has got the perfect ass!

  40. jon says – reply to this


    240

    I totally paused is that Dione?? She's a total Betty….. whats her secret…

  41. Jenn says – reply to this


    241

    DAYUM !!! she looks amazing!!!

  42. FAKE OR NOT says – reply to this


    242

    Re: Mike Danavan

    AGAIN…Totally out of line crawl back under whatever rock you came from and we just might like you out or maybe not…LOSER :P

    …OH and just to let all of you know she's half black and half white so WTF!!!!!!
    (not to mention, what does F@QING race have to do with her A$$ @ 42 you know she looks HOT!)

  43. AHHHHHH! says – reply to this


    243

    Re: Martha Stewart
    HATER! Just adimit she looks AMAZING!
    stop being sucha jealous hater and trying to find flaws!
    get a life, take some time and work out and maybe you will look
    1/2 as good as her
    BLACK DNT CRACK!
    & im white:))

  44. Manda says – reply to this


    244

    Hotty. I love her! And I do hope I'm lucky enough to be that hot at 42.
    Though I do think her ass looks a bit disproportionate to the rest of her body…perhaps it's Photoshop or just the angle of the shot, she's still hot and looks great no matter what.

  45. adam says – reply to this


    245

    lmao…
    dude get a life!
    lol, seriously.
    thts just my opinion, but shit,
    its the fucking truth..
    i Love black girls!

  46. JohnnyDo says – reply to this


    246

    Do I really have to say it????

  47. JohnnyDo says – reply to this


    247

    I WOULD SO PUT IT IN THAT BUTT!!!!!!!

  48. FiFi says – reply to this


    248

    Break me off a piece of that!

  49. Beachy says – reply to this


    249

    Get over yourselves. Plastic surgery is a girl's best friend. This is why men cheat on their women.

  50. a nail says – reply to this


    250

    her ass is huge giant yuck!!!!!!!!!

  51. tigger says – reply to this


    251

    Ok, i am almost 40 and my friend is over 40 and we look that good without all the surgery and airbrushing!!!! Just lots of exrecise, good eating and hot sex!!

  52. Steph says – reply to this


    252

    That woman is GORGEOUS!!! I can't believe she's 42…amazing!

  53. Dana says – reply to this


    253

    dammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!! lol but omg is she really 42???

  54. kiera says – reply to this


    254

    holy shit.! lol

  55. Jenn says – reply to this


    255

    Perez, it's true, age has almost nothing to do with hottness so please quit saying Kate Moss is over the hill. She's lovely too, maybe just not to you but she's also lovely. I'm really dissapointed in you for calling her over the hill, ageism is bad just like sexism, homophobia and racism and coming from you, who is gay it makes it not only rude but also very hypcritical. So please, be a bit more fair in what you say about someones age!

  56. jc says – reply to this


    256

    wow 42! i hope i could look like that when i reach that age..

  57. MissShane says – reply to this


    257

    Wow, why all the hate LAST (#5), you must be jeallllous of(or maybe even hot for) our perrezy. Anyway, I don't dig chicks but stacey dash is HOT! Work it sista!

  58. dayum says – reply to this


    258

    it's official. i am now a lesbian. bitch get your ass over here and let's ride ride ride ride ride!

  59. Dumby says – reply to this


    259

    She is 42. She was on the cosby show back in the day playing a 17/18 year old and she was older than that then too. She aged well. Black women normally do

  60. autumn says – reply to this


    260

    dayum
    i can only pray that i look half that good when im 42.
    photoshopped or not.
    shes freaking gorgeous.

  61. barbara says – reply to this


    261

    people just want to believe theres a lot of photoshop. i doubt it. probably to smooth things out but to enhance it and make it bigger???? nah that ass is hers.

  62. THATS NASTY says – reply to this


    262

    BIG ASSES ARE GROSS WHAT THE HAITES YUCK HOW THE HELL U FIT THAT INTO A PAIR OF JEANS GROSS I LIKE MY LITTLE TUSH THANK YOU VERY MUCH

  63. Kim says – reply to this


    263

    Yah that's Damon Dash cousin she's Mexican and Black. She look really good for her age.

  64. JP says – reply to this


    264

    Holy crap that looks yummy! I want some of that!

  65. samantha says – reply to this


    265

    she is hot but pls when they going to stop with photoshop

  66. liana says – reply to this


    266

    Im not gay but SHE LOOK GOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  67. ROc a Doc a says – reply to this


    267

    She Has weird Tits though..

  68. Lassi says – reply to this


    268

    Man=donna see: no plastic surgery.

  69. jenjer says – reply to this


    269

    THAT IS SO FRICKIN FAKE!!

  70. Tiffany says – reply to this


    270

    She looks like she is 26-years-old! I love her!

  71. wetoo says – reply to this


    271

    Black girls are ugly,black girls with ass implants are even more ugly

  72. jade says – reply to this


    272

    EVER HEARD OF AIRBRUSHING???

  73. zahria3 says – reply to this


    273

    she does look good, yes….
    but which 42 yr old respectable woman not only dresses in that outfit for a MAGAZINE, but in that particular pose?!
    that's a bit too ghetto for my liking….
    it's a bit much.
    m.

  74. lisa says – reply to this


    274

    she has always looked great for her age..she was about 30 when she did clueless..great genes..but that IS NOT her butt…if you look at other spreads shes done in the past its obvious. But this is an urban magazine and they always do azz shots..it sells!

  75. SanD says – reply to this


    275

    That's definitely one black ass!!

  76. INTELLIGENT WHITE GUY says – reply to this


    276

    BLACK DON'T CRACK!!! BLACK WOMEN AGE WELL, BETTER THAN ANY OTHER WOMEN!!! BLACK WOMEN ARE BEAUTIFUL, PERIOD!!! STOP HATING!!!

  77. Fake fake fakee says – reply to this


    277

    she's black. she looks white as sour cream here. that whole picture has probably been edited more times than michael jackson has had surgery

  78. Patrick says – reply to this


    278

    tHAT IS ONE FINE ASS I WOULD SO HIT THAT

  79. anon says – reply to this


    279

    She's a total bitch. Several years ago I ran into her at a crosswalk with her puppy and some guy. I had no idea who it was because their backs were to me. I smiled and commented on the dog when suddenly she turned to stare at me with the bitchiest, ugliest look - like she wanted to kill me. Obviously she thought I was some fan looking to "bug" her. Riiight. At that point I recognized her and like a dumb coward didn't say anything. Whenever I see her face I always regret that I call her on her own nastiness. Witch!

  80. niha says – reply to this


    280

    she looks really young but photoshopped

  81. sandy says – reply to this


    281

    Im 30 done seen Stacy Dash Damon Dash first cousin on many movies and shows dating back to the 80's her butt was never that big. I ain't hating but when you leave in Hollywood body parts do get bigger especially when you a has been!

  82. Ballzak says – reply to this


    282

    Stacey Dash was born in the Bronx, New York, on January 20, 1966.

    I am 40 and look that good. Honest. There is a bunch of us who look young. its genetics–either you age well or you dont. see kathleen turner–didnt age well.

  83. FUCK OFF says – reply to this


    283

    SHE LOOKS GREAT…A WHITE PERSON WONT LOOK THAT GOOD AT THAT AGE WITHOUT PLASTIC

  84. Crystal says – reply to this


    284

    That shit can't be real.

  85. kat says – reply to this


    285

    42? i can't believe it. then she was in her 30s in clueless??

  86. JOE says – reply to this


    286

    O

  87. OEJO says – reply to this


    287

    oh my god!!!! i'd let her shit in my mouth that ASS is smokin!

  88. fake says – reply to this


    288

    That looks so photoshopped. Her ass is definitely not that big

  89. A Really White Girl says – reply to this


    289

    all you bitches think anyone that looks good is airbrushed or has pastic surgery. can't believe it can't be real because you can't imagine looking as good haha

  90. shopgirl says – reply to this


    290

    omfg..look at that fat big ass….ugly…sorry way too much junk in that trunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  91. yo says – reply to this


    291

    she's 42?!?! she's like the next peggy lipton.. kinda. lol

  92. kelsie1001 says – reply to this


    292

    why the hell do people say what number they are on here. i feel so old because i remember when she was on clueless. i still own the dvd. maybe it might be worth money now because she is so ancient. :)

  93. Gina says – reply to this


    293

    Can you say airbrush…I've seen her in person and I can honestly say she got hooked up with the airbrush because she is not flawless in person.

  94. Nicki says – reply to this


    294

    She looks really good. I had no idea she was that old. That means she was in her thirties when Clueless was made, that's insane.

  95. shopgirl says – reply to this


    295

    even my son said omg…that is one ugly big butt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  96. the immortal bathog says – reply to this


    296

    kinda spankable, but all out of proportion. shes no brooke hogan

  97. jojo says – reply to this


    297

    dionne?? i loved her then, and i love her more now! shes effin HOT, cant even take my eyes aways from her ass!

  98. persha says – reply to this


    298

    i love Stacey Dash, but Im pretty sure that is NOT her ass… at least, it wasn't when she did the playboy shoot a couple years ago..

  99. twin says – reply to this


    299

    how come she's on the cover?? what has she been up to lately?? nice ass and all. she should have married donald fazion and then she's still be famous

  100. sexyndacity says – reply to this


    300

    YEah that's Dame Dash's cousin if you didn't know already. Well backshots and eating right makes black womens ass look nice like that. I think they probably airbrushed it to look perfectly round. Ladies take care of yourself from now if you don't wanna look bad when your 40+. Stop using all that makeup. I look young at 21 and ppl hate when i put make on b/c it kills the beauty. Stacy Dash is black and Aztec indian decent.

More comments: « 1 2 [3] 4 5 6 7 »