Home Videos Photos

If You Are Easily Offended…

| Filed under: If You Are Easily Offended.....

Then do not CLICK HERE!

Former champ Fantasia returned to American Idol on Wednesday night.

Bless her heart!

If you missed her trainwreck of a performance, then click here to check it out.

81089065.jpg

[Photo via Getty Images.]

9 Times Bill Murray Has Been Weirdly Awesome In Real Life!
Huge Stars You Forgot Were In Your Fave Movies As A Kid!
Celebrities With Estranged Family Members
Will The Bachelorette's Andi Dorfman Have A Happily Ever After With Her Man??! The Bachelor Couples' Successes And Failures Might Be A Prediction!
Celebrity Hubbies Who Took Their Wives' Last Names!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!

443 comments to “If You Are Easily Offended…”

More comments: [1] 2 3 4 5 »

  1. juany says – reply to this


    1

    um ew

  2. Lanes says – reply to this


    2

    First

  3. Olive says – reply to this


    3

    ummm… no. she looks a mess. i don't care HOW she performed. i just want to close my eyes and let this image fade away.

  4. P says – reply to this


    4

    WTF is that?

  5. emz says – reply to this


    5

    Whoa, she went fat!

  6. Nathan says – reply to this


    6

    First

  7. ilovecfitz says – reply to this


    7

    oy

  8. jaybomb says – reply to this


    8

    …hello, ronald mcdonald?

  9. min says – reply to this


    9

    FIRST
    DAMN SHE SUCKED
    AHAH SIMONS FACE WAS PRICELESS HE HAD A 'LIKE WTF' FACE GOIN ON
    EWW WHATS WITH THE WANNABE FIRECROTCH LOOK. NOT WOKRING

  10. Bethany says – reply to this


    10

    Aweful!

  11. A says – reply to this


    11

    Thats sad…

  12. bb says – reply to this


    12

    Wow, her hair is just bad, just very very bad in sooo many ways!

  13. samantha says – reply to this


    13

    Looks like she's borrowing somebodies old hair dye. Pereztasia.

  14. Meghan says – reply to this


    14

    She scares me, she's not a great singer and the hair has to go!

  15. ruben says – reply to this


    15

    bajingo!

  16. Lucy says – reply to this


    16

    poor thing needs to cut those nails!

  17. gross says – reply to this


    17

    gross.

  18. chic says – reply to this


    18

    I don't understand. What was wrong with it? I thought it was good.

  19. caitlin says – reply to this


    19

    Fantasia is so pretty!

  20. hannah says – reply to this


    20

    bailey!! yes!!

  21. chelsea says – reply to this


    21

    SHE WAS SO UGLYL OOKING WOW

  22. k says – reply to this


    22

    firstz/

  23. stephaniebelle says – reply to this


    23

    WHAT THE HELL WAS THAT?!

  24. JOJO says – reply to this


    24

    feyasa! fugly! FIRSTTT

  25. mandee says – reply to this


    25

    awww, i didn't think she was that bad. i like her because she can't read and i find that endearing.

  26. ld says – reply to this


    26

    1st

  27. freeez says – reply to this


    27

    1st

  28. Mr. Mackay says – reply to this


    28

    m'kay

  29. marco says – reply to this


    29

    first

  30. amrw says – reply to this


    30

    14th - 100- ha!

  31. stephaniebelle says – reply to this


    31

    WHAT THE HELL WAS THAT?! SHE'S DANCING LIKE KING LOUIE FROM THE JUNGLE BOOK!

  32. Lisa says – reply to this


    32

    that was bad!!!

  33. lana says – reply to this


    33

    Nice whore hair

  34. ces says – reply to this


    34

    OMGH!!.. failure.

  35. Waxey says – reply to this


    35

    I thought it was great!

  36. Stacy says – reply to this


    36

    Ghetto fabulous. What a wash up.

  37. Sam says – reply to this


    37

    Jesus. What the fuck has she done to herself? Not that there was much to begin with in the first place. What wtf.

  38. Beth says – reply to this


    38

    Blah

  39. emmy says – reply to this


    39

    ew! her hair! AHHHHHHHHHHHHHHHH

  40. Angela says – reply to this


    40

    HA HA HA.

  41. Jorge says – reply to this


    41

    PORTISHEAD

    THIRD

  42. yoyo says – reply to this


    42

    First

  43. Mila says – reply to this


    43

    WTF? SHE was an American Idol? SUCKED ASS!

  44. middylou says – reply to this


    44

    she wasn't that bad!!!

  45. J.Net says – reply to this


    45

    Wow, looking like a tranny.

  46. ashaley says – reply to this


    46

    HAHAHAH SIMONS FACEEEEEEEEEEE

  47. jesss says – reply to this


    47

    well this is lame!! who cares perez, damn give me somethin AWESOME!!!! i was offended by ur lack of creativity!!

  48. bojangles says – reply to this


    48

    haha i saw it

  49. WOW says – reply to this


    49

    FIRST

  50. Alexandra says – reply to this


    50

    OH GIRL NO!!!! YOU LOOK LIKE A HOODHOE. AT LEAST TAKE OFF THOSE NAILS!

  51. wtf says – reply to this


    51

    first! holy shit

  52. amy says – reply to this


    52

    that was horrible… how did she ever get past auditions when she was on the show? The only good part of the "performance" was the look on Simon's face!

    I think it's pretty funny that she had "mush-mouth" from the fat albert show rap with her….

  53. LOLO says – reply to this


    53

    first!

  54. haleymack says – reply to this


    54

    yeah, she sucked. bahahha they had the gorgeous, skinny girls singing backup and fat ol' fantasia dressed awfully singing shiteously. the backup singers definitely took attention away from fantasia, but by the looks of her maybe that was the whole plan.

  55. Lisa says – reply to this


    55

    Yeah, did you see Simon's face?! He gave Randy the "what the eff" look!

  56. harry potter says – reply to this


    56

    bebe anoose

  57. LaLa says – reply to this


    57

    It was shiteously terrible!

  58. me says – reply to this


    58

    FIRST

  59. Nikki says – reply to this


    59

    NASTY

  60. Anne says – reply to this


    60

    first?

  61. elisha says – reply to this


    61

    FIRST!!! and ewww get over the red hair

  62. not bad says – reply to this


    62

    what's so bad about it? it was entertaining, she didn't lipsync, she's got her own style. she's no gloria gaynor or tina turner, but she's not bad.

  63. ATTENTION says – reply to this


    63

    HAS ANYONE ELSE NOTICED
    THIS SITES JUICE HAS GOTTEN
    SHITTY>???? AS IF THE MILK TURNS INTO SHIT MILK

  64. shelbz says – reply to this


    64

    first
    thats horrible
    i hate herrrr

  65. Goodwina says – reply to this


    65

    Trash.

  66. Jewelianna says – reply to this


    66

    29th!

  67. S D says – reply to this


    67

    FIRST

  68. JC says – reply to this


    68

    she rocked

  69. princess me says – reply to this


    69

    OMG… how BAD can you get… the song sucked… hell, the backup singers had more tune than she did! The only thing that saved her was that guy in the rafters and then you realized she was TRYING to do some sort of hip hop… before that it was all "BLAH BLAH BLAH" to a shitty beat with slutty background singers!

  70. AI LOVER says – reply to this


    70

    FIRST

  71. kcrunner says – reply to this


    71

    Simon's face was priceless!!!!!

  72. eww says – reply to this


    72

    everythin about her was a HOT mess!!

  73. the secret asian says – reply to this


    73

    FIRST … but wtf was that?!

  74. J says – reply to this


    74

    I didn't think it was trainwreck horrible.
    Kind of, but not the worst I've ever seen.
    At least it was something different - Not another "meh, blah" performance like the 9 we had yesterday.

  75. Alicia says – reply to this


    75

    OHHH HOW TRAGIC!!!!!!!!!!!!

  76. ROFL says – reply to this


    76

    LOLOLOLOL
    2:57!

  77. Jessi says – reply to this


    77

    What really hurt her was the outfit. And trying to dance in it.

  78. beebopp loves stevie says – reply to this


    78

    thats great

  79. jennibu says – reply to this


    79

    wtf happened to her hair?

  80. mommy chick says – reply to this


    80

    even before i did the "click here" bit, i knew who it would be….wow

  81. lizzy says – reply to this


    81

    First!! WTF?!!!

  82. jojo says – reply to this


    82

    she never sang- her back up singers sang the whole time!

  83. tina says – reply to this


    83

    what drug {s) is she on?

  84. j says – reply to this


    84

    talentless monkey

  85. Kylie says – reply to this


    85

    her dancing reminded me of Morris Day and the Time, hahahahaha

  86. nekko9 says – reply to this


    86

    I thought it was great, Perez. She performed with amazing energy.

  87. Jillbill says – reply to this


    87

    I thought her performance rocked! Eccentric, yes but damn entertaining!!!

  88. jn says – reply to this


    88

    talentless porchmonkey

  89. Alicia says – reply to this


    89

    yeah she sucked it hardcore. That was fucking horrible. I couldn't understand anything she was saying, i eventually put it on mute, went outside and smoked until it was over. Very Very bad.

  90. Dreamboat says – reply to this


    90

    I think she looks better than she usually does. She is fugly any way you look at her.

  91. Kylie says – reply to this


    91

    her dancing reminded me of Morris Day and the Time, hahahah

  92. Sloan says – reply to this


    92

    I love that song and the performance wasnt bad….the song is called BORE ME (YAWN)…one of my favs from that CD

  93. Cyn says – reply to this


    93

    damn! all she did was scream the whole time, nothing like her selfish song. fantasia gone wrong!

  94. Lizzzzzzzz says – reply to this


    94

    Soo tranny-tastic!

  95. Ashlee says – reply to this


    95

    I'm sorry, but I don't think her performance was "that bad". My only issue was that it was screaching/yelling, as opposed to singing. She has put on weight, yes, but she's no beast. And are we really talking about obnoxious haircolors on perezhilton.com? Seriously.

  96. NYCLTNA says – reply to this


    96

    Perezito you catch everything! What the hell happened to Fantasia? I couldn't understand anything she was saying. Wow very sad Kind of reflects the state of the current show It was once in its glory and now its just a hot mess! :-)

  97. Dylan McCartney says – reply to this


    97

    well this is interesting!

  98. Zach says – reply to this


    98

    I guess there's not hope for those saggy twins
    =[

  99. dana says – reply to this


    99

    i really liked this song but what's it called?

  100. Ally says – reply to this


    100

    her hair looks soooooooooooooooo stupid.

More comments: [1] 2 3 4 5 »