Home Videos Photos

Quote of the Day

| Filed under: Quote of the DayLil Wayne

lil-wayne.jpg

"The world is about to end in 2012… ’cause the Mayans made calendars, and they stop at 2012. I got encyclopedias on the bus. The world is about to end as we know it. You can see it already. A planet doesn't exist - there's no more Pluto. Planes are flying into buildings - and not just the Twin Towers. Mosquitos bite you and you die. And a black man and a woman are running for president."

- Lil' Wayne tells the new issue of Blender

Email this  »
Celebs Who Love Strip Clubs!
Celebrities Taking The Ice Bucket Challenge!
Celebs Who Were Cheated On While Pregnant!
All Of These Famous Fellas Are 5'6" Or Shorter!
Celebs Who Go Together Like Peanut Butter And Jelly!
What Celebs Studied In College

359 comments to “Quote of the Day”

More comments: [1] 2 3 4 »

  1. sweeet says – reply to this


    1

    i love himm!

  2. nat x says – reply to this


    2

    holy shit!!!!

    lil' wayne owns encyclopedias?! WTF??

  3. marsha says – reply to this


    3

    LMAO!LMAO!LMAO!

  4. Don't vote this year says – reply to this


    4

    "And a black man and a woman are running for president." Definitely a sure sign that hell as frozen over. So sad that that is the best America has to offer.

  5. Jessie says – reply to this


    5

    I hope he's attempting to be funny. Nobody should be this stupid and still be breathing.

  6. dfsd says – reply to this


    6

    hahahha

  7. Singing from the coffin says – reply to this


    7

    Madonna's new CD is bombing on the charts. LOL Madonna sucks!!! Put a fork in her, she's done

  8. iightbe says – reply to this


    8

    4th

  9. you says – reply to this


    9

    the bible says no man knows the day or the hour of the "end of the world" or of his return.

  10. b says – reply to this


    10

    1

  11. Cody Alaniz says – reply to this


    11

    This motherfucker is ugly and dumb, someone shut him up.

  12. lol says – reply to this


    12

    now i need to have sex everyday till dec 21,2012 then..he must be watchin' the history channel..this is so creepy i watched that about the End of the world..

  13. lala says – reply to this


    13

    hes actually not wrong about the mayans

  14. why is this site so pink? says – reply to this


    14

    that freaked me out. i'll only be 18 then! i don't want to die young!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. KaSiA says – reply to this


    15

    riight…
    oh n yooh can actually read…huh!?

  16. Lola says – reply to this


    16

    So glad he made us aware so we can all prepare for the end! LOL!

  17. Elin says – reply to this


    17

    Haha, who knew he had a sense of humor?

  18. gloria says – reply to this


    18

    he's right

  19. sandra says – reply to this


    19

    LOSER!

  20. Douche says – reply to this


    20

    I'm happy that people still have encyclopedias.

    What was your favorite letter?

  21. eve says – reply to this


    21

    fucking twat

  22. LIB says – reply to this


    22

    UMMMM….OK…

  23. Marina says – reply to this


    23

    Brazil!

  24. EJ says – reply to this


    24

    What the heck was he smoking when he said this??

    Double u teee efff!!!

  25. Norway says – reply to this


    25

    Thats was really funny but we norwegians still hate the blacks………thank God we don't got negro running for ”president” ……we don't have a presedint in Norway but still

  26. val says – reply to this


    26

    white girl love!

  27. paulie says – reply to this


    27

    thats deep!

  28. 2012 says – reply to this


    28

    YUP ITS TRUE1!! IVE BEEN READING THIS TOO.

  29. Whatever says – reply to this


    29

    Lil'Wayne should rename himself to Lil'Brain

  30. Ali says – reply to this


    30

    LOVE WEEZY!!!!

  31. meg c says – reply to this


    31

    wow he is so insightful…..yea that's it

  32. xuszerep says – reply to this


    32

    I've heard about the earths demise in 2012, but I find it funny coming from Lil' Wayne for some reason.

  33. adam says – reply to this


    33

    hahahah omg. psychotic.

  34. Scooter says – reply to this


    34

    He missed on sign of the impending Apocalypse: dozens of untalented morons make million spewing filthy rap "music" and others not only pay for it, but then read their stupid opinions.

  35. Sim says – reply to this


    35

    Maybe he has an album coming out.. you have been covering him alot over the past week.

  36. FUCK OFF says – reply to this


    36

    TRUE….IN ADDITION…GAY PPL CAN MARRY……..DONT KNOW ABOUT 2012 BUT THE WORL IS GOING TO END SOON…..GAY FUCKS HURRY UP AND MARRY BEFORE THE WORLD ENDS…..

  37. blair says – reply to this


    37

    Don't vote this year - YOU ARE AN ASSHOLE!!!!! You suck ass, GO HILLARY!!
    And Lil Wayne is a horrible "rapper"

  38. faye says – reply to this


    38

    what an asshole lol

  39. Jeany says – reply to this


    39

    best quote ever

  40. denisa says – reply to this


    40

    Yeah I guess he is right. I think that the world might come to an end with a black man or a woman running the white house. So weird that a crack head can even form an opinion on such a strange topic. Aren't his brain cells all dead. LMAO!

  41. mega says – reply to this


    41

    Another uneducated "celeb" enlightens us. Thank you so much for your intellectual pearls of wisdom.

  42. Lil' Dwayne says – reply to this


    42

    ……and he likes watermelon. Quick Kool-Aid, he be yellin'.

  43. Kelster says – reply to this


    43

    Well its not exactly going to end 2012. You neva know wen the world is about to end.

  44. Nostradamus And Plato Step Aside says – reply to this


    44

    Blah blah blah blah, blah blah blah blah.
    Another ranting idiot, on a break between jail stays, who's read a few lines here and there—and is suddenly now a philosopher, psychic, and social commentator.
    Blah blah puke.

  45. Jaely says – reply to this


    45

    WHAT?? THERE'S NO MORE PLUTO??

  46. Grace says – reply to this


    46

    oooh this man knows his stuff, he's so intelligent! oh sorry it appears my british sarcasm has gone into overdrive.

  47. Ricki says – reply to this


    47

    Has anyone ever considered the fact that maybe the Mayans ran out of paper? That guy is the reason my people cannot get a cab… There I said it!

  48. Angela says – reply to this


    48

    Re: nat x

    I KNOW RIGHT LOL!!!!!!!

  49. Talking Monkeys In Chains says – reply to this


    49

    Yep, if elected, Hussein Obama should just about have fucked everything up completely by 2012. But I don't think it'll take him that long.

  50. laura says – reply to this


    50

    LOL

  51. lissett LOLOLOLOLOLOL says – reply to this


    51

    Re: Scooter

    SO TRUEEE! and let's not forget reality televison

  52. WHEN RETARDS SPEAK says – reply to this


    52

    That ugly freak has the iQ of a rock. Who cares what he thinks! He will be pimpin in space with his bitches and hos and drinks. Drrrrrrr

  53. kookNS says – reply to this


    53

    As much as I can stand him,he is right.The shift.Look it up.Be smart.

  54. Life as Art says – reply to this


    54

    Lil' Wayne–planning a remake of (The Artist Formerly Known As) Prince's classic:
    So tonight we're gonna party like it's two-zero-one-and-one…

  55. dumbfuck says – reply to this


    55

    Re: Jessie – hahahahahaha i so agree. what a fucking douchebag. he is ugly as sin….and dumber than a box of rocks.

  56. Oh for crying out loud!!! says – reply to this


    56

    WHO IS THIS SILLY DING DONG? NEVER HEARD OF HIM.

    re: NORWAY - YOU ARE A DING DONG TOO.

  57. Google it sometime! says – reply to this


    57

    Google 2012 sometime. And even more specifically, 12-21-2012. End of Mayan Calendar. The alignment of the Universe/Milky Way-which could and might easily shift the magnetic poles. The highest level of coronal mass ejections (sun spot activity) by a huge amount that we've ever seen in modern times-enough to destroy electronics. There is so much going on around this time and many statisticians have noticed a funneling effect from everything to resources, global conflicts, and economic changes seem to center on this date in very significant ways. Too much to talk about, look it up yourself because some of this is fairly serious in nature. The world may not end, but there will be some massive changes happening soon and it's not all hysterical stuff- CME for instance is a fact.

  58. Jonas says – reply to this


    58

    "And a black man and a woman are running for president."
    …I hope (pray) he's just kidding!!!!!! ROTFLMAO

  59. LOVE WEEZY says – reply to this


    59

    LOVE FOR LIL WEEZY HES GOT TALENT
    LETS SEE YOU FUCKERS SPIT LIKE WEEZY

  60. carl says – reply to this


    60

    How does this ignorant motherfucker make it through the day?

  61. What an IDIOT!! says – reply to this


    61

    It's time to stop Drinking and doing Drugs! He is obviously of fhis rockers!!!

  62. Yeah says – reply to this


    62

    You hate blacks in Norway? If there are blacks in Norway, they deserve to be hated. I can't imagine anyone wanting to live in NOWAY! What are they doing in such a shiteous, crappy country like Norway, where everyone looks like Albinos and live in ice cubes?

  63. novel1 says – reply to this


    63

    And apparently, after several hundred years, black men are still in chains.

  64. D says – reply to this


    64

    IDIOT!!!

  65. blahhh. says – reply to this


    65

    Whatever.

    This 'end of the world' hype is only coming because things are changing, and about to change… for better or for worse, who knows. But either way, people can't handle it. How many times have people thought the world was ending? Like a gazillion. Newsflash, the world is always ending.

  66. Corinne says – reply to this


    66

    lil wayne is absolutely amazing. i love him. Hes as short as a smurf but his lyrics are incredible….you are just a stain bitch, you will fade away.

  67. emiiily. says – reply to this


    67

    Fucking genius.

  68. lil weed ur smoking the iyiki iyiki says – reply to this


    68

    Lil weezy nigga u you funny you make my day already lol

  69. The Last Intelligent Person says – reply to this


    69

    The world is going to end in 2012? OMG! Let's all freak out even though there is no proof that this will happen. I watched The History Channel special on this. The Mayans could have very well said, "Fuck this! Why should we make a calendar that will map out every event that will happen until the universe blows up? Let's go get drunk!". The only person who know if and when the universe will end is God or whatever higher power you believe in.

  70. OMG you guys! says – reply to this


    70

    the best part of this is the last line….. a black man and a woman are running for president……

    there are sooooooo many people who never thought they'd see that day. He's an idiot….. but idiots are funny and help make the world go round. haha

  71. yeorock says – reply to this


    71

    STONER PARANOIA

  72. ceecee says – reply to this


    72

    So glad he is forecasting our future. Did not know he knew how to read.

  73. Cherie says – reply to this


    73

    What's even more embarrassing than his comment is that people are actually commenting, "OMG! REALLY!?!?? I'LL ONLY BE 18 BY THEN!" on this forum. People are sheep. Actually I'll just leave that to Americans. Love you Mario:)

  74. carolyn says – reply to this


    74

    I LOVE YOU LIL WAYNE

  75. He's right says – reply to this


    75

    I love him and he's right!!! I've studied the Mayan calendar for the last three years, and he's absolutely right. They have been correct on all predictions thus far, and their stuff dates back thousands of years ago.

    I don't necessarily think the world will end in the way people think it would- there will still be a planet and there will still be people, but society and civilizations as we know it is coming to an end. You can partly thank the gays for it too!!!! Ban gay rights and marriage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  76. crystaljohnson says – reply to this


    76

    He is actually RIGHT!!! Do your research on Aztec Mayan caleander and Doomsday is Decemer 21 2012!!!! It is scary when you really read into it, all the signs are like the pieces of the puzzle for the end of days are coming together!

  77. Elle says – reply to this


    77

    Ummm to set the record straight, pluto is regarded as a dwarf planet, it hasn't be completely demoted from planet status….

  78. tangie says – reply to this


    78

    the scary part is he's probably on to something or either just on something lol

  79. V says – reply to this


    79

    He is right, the Mayans predicted to the day when the world will end if we don't change our ways and start working together instead of fighting all the time. This is based on fact and says the age of the Earth as we know it will end on 21st December 2012. it can go 1 of 2 ways, if we sort out our collective attitudes and help those worse off than oursleves instead of just thinking me me me all the time we may have a chance, but if we don't and carry on greedy then a catastrophic end will happen!! and i'm not even religious, this is also backed up by the "LOST BOOK of Nostradamus".
    Sorry to get all deep there but I think it's important, there is a great book called Mystery of the Crystal Skulls I think everyone should read!! it's all about the secrets the Mayans held that we can unlock, kind of ties in with the new Indiana Jones release, I don't think it's a coincidence x (sorry for the essay)!

  80. BlackSocialite says – reply to this


    80

    Weezy makes my day.. he's so funny….

  81. HEYHEYHEY says – reply to this


    81

    STUPID DUMB FUCKFACE!!!!!

  82. Bariatric Surgery Gummi says – reply to this


    82

    Who the fuck is Lil Wayne? Never heard of him. Another trash bag ghetto fabulous "(c)rapper?

  83. lisa says – reply to this


    83

    hahaha. PPL LIKE HIM MAKE ME ASHAMED of being an american!!! STUPID.

  84. dee says – reply to this


    84

    As the saying goes…"A 'little' knowledge is a bad thing…"

  85. Amanda says – reply to this


    85

    LOL @ the person who sed mayans ran outa paper!

    But for realz guys are u really gonna take the mayans seriously there enitire population got WIPED OUT..they couldnt even stay alive for goodness sake what makes u think ppl whos whole race died out are gonna be rite about the world ending?

  86. sara says – reply to this


    86

    Re: Norway – you fucking rasict a black man is representing norway in olympics this summer.

  87. nia says – reply to this


    87

    Re: Jessie – your stupid what he said is true look it up

  88. c says – reply to this


    88

    thats the stupidest quote ive ever heard. he must have been so high omg.

  89. nia says – reply to this


    89

    Re: Nostradamus And Plato Step Aside – he isnt dumb he went to college and he is right about the mayan calendar

  90. honeyb. says – reply to this


    90

    to #25 norway- FUCK YOU U RACIST CUNT!!! FOR SOMEONE WHO DONT LIKE BLACK PEOPLE YOU SURE DO HAVE SOMETHING TO SAY ABOUT ONE. YOUR FROM norway SO YOU DONT EVEN FUCKING MATTER! YOUR IRRELEVENT AND YOU NEED TO USE SPELLCHECK NEXT TIME YOU DUMB UGLY PIECE OF SHIT. QUIT TALKING ABOUT AMERICAN THINGS(SHIT THAT YOU KNOW NOTHING ABOUT) AND GO DO SOME RETARDED DORKY FOREIGN BULLSHIT YOU FUCKING IGNORANT BIGGOT!

  91. mimi says – reply to this


    91

    what a dumb shit.
    pluto exists, it's just not catagorized as a planet anymore. but it's still there you ignorant fool.
    on the bright side, at least we've confirmed he can read, er, skim.

  92. nia says – reply to this


    92

    Re: lisa – you make me ashamed because he is right about this topic and he isnt stupid he went to college

  93. mary_jizzane says – reply to this


    93

    Weezy F. Baby I love you, and I agree the world will end in (August) 2012… check out the New World Order if you don't believe it. It's pretty interesting.

  94. V says – reply to this


    94

    It's sad but funny that it's the small minded fuck-wits who are too selfish to think beyond what colour they're gonna paint their toenails today, who are probably gonna be the first to go. Whatever higher power that put us here separates good from evil all the time. Karma is a bitch and she will bite u in the ass!!
    Seriously, try to recycle, help people etc…. it sounds cheesy but if u go through life with blinkers on theres only one place ur gonna end up! x

  95. kaveh thinks he's uneducated. says – reply to this


    95

    what an ego centric dipshit. who gives a shit if he has mayan calendars on the bus?! i want a mayan bikini calendar! people have been saying that the world is going to end forever. and because they assume that because they are so important, that it will all happen while they are alive.

  96. Krystle says – reply to this


    96

    The mayan calendar doesn't say the world will end it says this time or era we are in now will end and a new one will start. This guy is a freaking moron!!!

  97. 4:20 says – reply to this


    97

    This snippet of the interview is nothing. Read the entire interview!! He is fuckin hilarious and I was laughing out loud. Didn't know who Lil Wayne was before but know him now. He's a funny mutherfucker!

  98. I'llPrayForU says – reply to this


    98

    This has to be the best quote I've ever heard in my life! LMAO!!!!!!!! But he isn't wrong.

  99. woot says – reply to this


    99

    HHAHAHHAHAHHA..THAT IS THE FUNNIEST QUOTE U EVER POSTED!!!

  100. jenna says – reply to this


    100

    what a clueless idiot.

More comments: [1] 2 3 4 »