Home Videos Photos

Not Even The Driving Is Real!

| Filed under: MTVLauren ConradReality TV

lauren.jpg

A Perezcious reader who was out and about in LaLaLand reports:

The other night I was out with friends on Sunset, and we saw LC "driving" in her car. Her entire car was up on a trailer and MTV had lights and booms and everything! They don't even really drive in that show!

Why do we all still watch the show when we know it's fake?!

We can't help it!

Is this what it's like for crack addicts?!

[Image via Starzlife.]

Beautiful Backstage Portraits From The 2014 MTV VMAS!
Top Award Show Wardrobe Malfunctions Of The New Millennium!
MTV Video Music Awards' Worst Dressed Of ALL Time!
America's Next Top Model's Top 10 Most Memorable Moments!
Will The Bachelorette's Andi Dorfman Have A Happily Ever After With Her Man??! The Bachelor Couples' Successes And Failures Might Be A Prediction!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Email this  »

88 comments to “Not Even The Driving Is Real!”



  1. 1

    FIRST!!

  2. jayj says – reply to this


    2

    thats sketchy and i cant stand that show or those bimbos!



  3. 3

    I refuse to watch this show. If MYV wants to do scripted television they should hire REAL ACTORS!

    Fuck that shit mannnnnnnnnnnn.



  4. 4

    MTV***

  5. Thais says – reply to this


    5

    first bitches!!!!!!!!!!!!



  6. 6

    at least she's somewhat attractive.

    20th?



  7. 7

    jdlkasjdlasdja!



  8. 8

    hahaha!
    thats funny(:
    if thats tru, they make it look REALLLY real

  9. Gee< says – reply to this


    9

    Lol!!!
    It is crack!!!



  10. 10

    …and this is surprising…how?



  11. 11

    but even with all the fake crap that they use, i love itt!
    its like im addicted to the hills or something:b



  12. 12

    that's just sad. why can't we all just be happy with good ole fashioned facebook stalking! lol

  13. SuzyP says – reply to this


    13

    YES!! It's like crack!! I can't think of one good reason to watch the next season but I sure as hell will watch.



  14. 14

    omg! okay i thought the show was pretty fake before but they DONT EVEN DRIVE?! what the heckk!!!



  15. 15

    At least with crack you know what u r gettin!!
    SERIOUSLY!!!!!
    15 minutes, LC…just about up!! :o )



  16. 16

    Are we sure this filming was for the hills? Last time someone saw some "fake" filming for the hills with Brody & LC it turned out to be that cell phone commercial they did.
    Wonder?????



  17. 17

    even if it is fake its entertaining!!! and people who talk trash about the show and the girls are JEALOUS, i know i am!

    they make millions of dollars, dont have to pay their own bills bc MTV does it for them, and are gorgeous, and date gorgeous guys! sounds like the perfect life!

    pretty smart or them considering they are "bimbos"

  18. Zionn says – reply to this


    18

    seek help Perez……

    No need to continue to watch

    /signed we love LO



  19. 19

    It's a soap opera…love it!!!



  20. 20

    so fake.
    the hills= fake!



  21. 21

    that's pathetic. GO HEIDI!



  22. 22

    yes perez that is what it's like, and that's why it makes me so angry that people watch the show! it's AWFUL! each moment i've ever watched of that show i feel like i lost a part of my intelligence that i'll never get back. it's a disgrace and embarassment to TV and Im ashamed to say I'm a part of a generation that is so consumed with such a piece of shit form of "entertainment".



  23. 23

    I get really annoyed with her and how she thinks she is a celebrity and that we all look up to her and what she says is golden. Fuck that bitch. I used to like her show but now it is such bullshit just reading this shit pisses me off. They need droped. Her head has swelled so much that she causes her own drama nad doenst know when to shut the fuck up….i am not watching it.



  24. 24

    The Hills is stupid. Thank God I've never watched that shit.



  25. 25

    am still soooo addicted to the dame show…..it is like crack!



  26. 26

    Yes! Butt "crack" addicts.



  27. 27

    I think I will not watch this season. Who knows, but regardless….Team Audrina!!



  28. 28

    anyone who doesnt watch/like the hills or laguna beach, just missed the first few episodes so they cant keep up. haha. the show is super addicting. and they arent even trying to portray it as real anymore. we all know its fake, stop trying to debunk its realness. WE GET IT



  29. 29

    haha it is like crack. we all know its bad but cant help it. we have already been sucked in.



  30. 30

    Why do you watch Grey's Anatomy when you know it's fake? Why do you watch Lost when you know it's fake?
    Why do you go to the movies when everything you watch there is fake?



  31. 31

    she's prolly just cutting her wrist and reading thru your site and crying right now



  32. 32

    I have never watched even one minute of that show. I don't get why people watch it.



  33. 33

    Who cares….Its a good show. I'm hooked!!



  34. 34

    I got to see an episode of The Hill sooner or later. It sounds like a fuckin stupid show.



  35. 35

    I am soooo tired of her and all of the other dribble from that stupid show. Who gives two flyin craps about any of them. I cannot wait for this stupid show to be over with already! She needs to get someone to use that meat tenderizer tool thingy on her lumpy thighs too.



  36. 36

    Re: lefty lady
    Do you realize how stupid you sound when you say you have never watched one minute of the show, but don't understand why people would watch it? If you've never watched it, I guess you *wouldn't* know, would ya?



  37. 37

    unfortunatley its still a guilty pleasure ;)



  38. 38

    LC is a total bitch. I saw her 2 weeks ago out at lily pond in east hampton.. skank!



  39. 39

    Could have been for some sort of commercial or for that other tv show shes doing. If this we're true, don't you think some paparazzi would have spotted it by now and exploited her?!?!



  40. 40

    It's night time soap. I saw Audriana down at Manhattan Beach, she's even more gorgeous in person. LC…fug.



  41. 41

    haha omg thats so true, why do we watch tha shit thats so fake…..CUZ IT'S HOT SHIT!!!



  42. 42

    LAME



  43. 43

    That is disappointing if its true. I love that show, but honestly it would be sooo much better if it wasnt so 'set up', why do they even call it a reality tv show, thats cheating!!



  44. 44

    oh

  45. Suzo says – reply to this


    45

    haha… its fake fake fake.
    and LC acts like she is this huuuge moviestar.
    I mean come on, who are u really?



  46. 46

    I LOVE HEIDI!



  47. 47

    pathetic!

  48. Kam says – reply to this


    48

    OMG i was on sunset like 3 weeks ago at The Roxy for the Nas concert and I saw LC driving her Mercedes at night with a trailer and lights and cameramen….the show is totally fake. i was going to email perez. but i thought he wasnt going to respond.



  49. 49

    You have to be kidding me. MTV is not even trying to pass it of as real anymore! These reality shows are really dumbing Americans down. How low can we go?



  50. 50

    are u really surprised that shit is all fake? come on perez, gimme a break, wasnt it kind of blatantly obvious from the beginning? god i cant wait till this twat's fifteen minutes are up.



  51. 51

    Re: PerezIsASexistBigot

    oh jesus fucking christ. how can you love heidi? shes so…obnoxious and annoying! and her butt-boy bf is such a douchebag! ugh!



  52. 52

    LOL thats seriously pathetic. Hahahaha Id be so embarassed having to 'drive' around like that



  53. 53

    Advisory: MORE ADDICTING THAN CRACK-COCAINE.
    It doesn't matter if they start using puppets - they'll still draw ratings.

  54. Suzo says – reply to this


    54

    Re: kristiyeahyeahyeahstfu – Heidi is a business woman, and she go for what she wants!!!
    Speidi are a couple we all should be scared of, they know how to survive.. and they might have power enough one day to take over the world ;)



  55. 55

    Team Lauren!



  56. 56

    I loved lauren before but recently i just haven't been watching it…i don't know it's getting old and i think the fame is getting to her head.



  57. 57

    Are you comparing the Hills fans to crack addicts??? Shady! As far as i recall you had the premiere of the 3rd season of the Hills all over your page… are you an addict too or just like the money you get for publicity??? Just leave them alone!



  58. 58

    Re: Kam
    So you where the one who started all the rumors huh?



  59. 59

    These Hills girls are FAB!!! — Fake Ass Bitches!!



  60. 60

    Re: Astrochicks.com
    Agreed! LC is just…erdunno…the broad is just fugly.



  61. 61

    Can't believe you guys didn't know.
    But sometimes they actually aren't on a trailer!

    - and when they say reality show for the hills they mean the people are real!



  62. 62

    They were shooting the Mark. commercial…..not The Hills!



  63. 63

    I think you have a serious problem with The Hills!!! And Lauren. I don't know why you hate her so much. You have posted 3 negative things about her today, none of which was her fault. Yet you leave out the good stuff, like her donating her Teen Choice surf board to a cancer patient. He posted a very nice blog about what she did and you don't mention it.



  64. 64

    eww. lauren conrad.



  65. 65

    its definitely not fake! i refuse to believe it, whoever wrote that quote is soooo bored. i mean some minor parts may be staged, like they might ask them to say suming again for the cameras, but the lives, the story lines and the charcrters are 100% REAL.

    XXX



  66. 66

    I know, right. I always watch it and now that i know its fake i know that i wil keep on watching it still!!

    i dont know…. but MTV could get better actors or at least invest in some acting classes for the "reality stars"



  67. 67

    Re: TaTa3000 – I'm glad I'm not the only one who has noticed this and I don't even watch this show or even care about this girl but I mean credit where it's due…really!



  68. 68

    Plain and simple, MTV sucks, it has for years. Read a book!



  69. 69

    bro i want to drive on a trailer with lights and booms. what a lucky bitch.

    that's ridiculous.



  70. 70

    its like a trainwreck, you don't really want to see what can happen, as in damage, etc… but you can't help it!! hehe **hugs and kisses to the one who calls it like it is!!! Love you PEREZ!!**



  71. 71

    Hopefully the trailer will blow out all its tires and the car goes flying ass over teakettle into a gas tanker and explodes upon impact.



  72. 72

    Team LC!!!
    Now that's what They should do to all Actors! No more Drunk driving!!!

  73. anna< says – reply to this


    73

    i actually used to love that show.
    But its gotten old,
    and as everyone know seem PlANN3D.



  74. 74

    Hahaha! I really can't help but watch it… I'm an addict



  75. 75

    Sad…. :(



  76. 76

    wtf is rong wit u ppl
    every keeps sayin the show is fake nd this nd that so then stop mother fuckin watchin the damn show!!!
    u think its stupid=dnt watch
    real simple
    i saw 1 episode of this crap nd that was enough 4 me so do the same nd stop complainin bout crap u made the choice 2 watch



  77. 77

    It may be fake but it's addictive. It's like when you see a car full of nuns stuck on train tracks with the train coming straight for them, you can't help but look.



  78. 78

    lol. i heart the fake



  79. 79

    my comments dosn`t appear because i'm telling the true!!! THAT WAS FOR A COMMERCIAL!!!!! MTV DID THE COMMERCIAL FOR MARK COSMETICS! U CAN SEE IT IN YOUTUBE



  80. 80

    the name of the commercial on youtube is this mark. & Lauren at the Club… duh… perez i love u but stop trying so hard to make people believe something that is wrong



  81. 81

    if you think about it, most mtv shows are like this! they are all fake but yet everyone watches them because we can't help it!



  82. 82

    You all realize that every so-called reality show is fake, right?



  83. 83

    even if its fake its still drama and everyone looooves drama,i really dont care if its real or fake its a good show



  84. 84

    its not for the hills show that it was on a trailer it was for her mark comerical



  85. 85

    I SAW HER AT THE HAMPTON'S…SHE'S GAINING WEIGHT AND IS ACTUALLY FATTER IN PERSON…



  86. 86

    OH AND SHE'S GOT MAJOR WRINKLES ON HER FACE! ICK!



  87. 87

    that person saw her filming her make up commercial. it was on E!



  88. 88

    We love fake things, that's the reality…