Home Videos Photos

They Should Open For Amy Winehouse

| Filed under: Music MinuteWacky, Tacky & TrueAustraliastic

On Saturday, hasbeen R&B jammers K-Ci and JoJo gave fans in Australia an utterly crackalicious performance.

Perezcious reader Jordan was there and here's his eyewitness account:

So last night some friends and I went to see a Jodeci "reunion tour" at the Enmore theater in Sydney. Mate, the whole thing was a disaster. First, one of the guys (Devante I think) didn't even show up, so it became a K-ci and JoJo concert. JoJo came on stage and right away you could tell he was messed right up- he kept forgetting the words to songs and just was a general weirdo. But then, after about 40 minutes into the "show" he decided to sit right down on the floor. His brother, the other crackhead K-ci was trying his best to carry the show on his own. By far, the best part of the evening was when JoJo walked off stage for about 5 minutes, then came back out to sing "All My Life"- and PASSED OUT mid song. His brother told the audience that they were tired after their 24-hour flight and that JoJo had gotten dizzy.

Lucky for us the passing out was captured on video!

Click here to check it out (about a minute fifty in)!!!

It rivals anything Wino's done on stage!!!

Celebrity Jobs Before Fame!
Party Of Five Stars: Where Are They Now??
Perez Headlines Over The Last 10 Years! Are These Ones Real Or Fake?!
11 Celebs Who Are Notorious For Being Not-So-Easy To Work With!!
Beyoncé's Best On Stage Looks: See The Evolution HERE!
Nicki Minaj Isn't The Only One! These Pop Stars Sampled Classic Hits In Their Songs Too!
Email this  »

115 comments to “They Should Open For Amy Winehouse”

More comments: [1] 2 »



  1. 1

    Now THAT'S FIERCE!!!



  2. 2

    wasn't cee lo in that duo?



  3. 3

    trio?

  4. Anonymous says – reply to this


    4

    let's step back a little. anyone notice that they don't even have a band? They're singing with a track. This shiz is ova tha top!!!!

  5. KEM says – reply to this


    5

    Utterly ridiculous.



  6. 6

    OMG!!! How effing emBARRASSing!!



  7. 7

    love it! :)



  8. 8

    Uhm…yeah, they sucked before and I see that the years haven't changed a thing.



  9. 9

    Hilarity! Probably more entertaining than if they had been sober.



  10. 10

    i love a few of their songs, but that is really ridiculous



  11. 11

    OMG!



  12. 12

    oh wow. funny how they just leave him there on the floor but pic up his mic….. lol



  13. 13

    Thats fucking AWESOME!! Just great, and I love the way the guy walks on stage like he knows its all bullshit and just picks up the mic. And they werent really even singing. Priceless! Thanks Perez and whoever filmed it!



  14. 14

    It's nice to see they were SO concerned about him.



  15. 15

    clearly, he's done that many times before…

    omgz i am *so*glad* that mary j. got away from k-ci when she did; she woulda never been the goddess she is today if she had kept fucking around w/ these 2 crazies.



  16. 16

    wow, this is sad



  17. 17

    I love it. At least the mic was picked up… probably because it didn't piss on itself by that point.

  18. Uker says – reply to this


    18

    DRUG AS BAD KIDS.
    IF YOU REALLY WANNA DO DRUGS, STICK TO E AND MDMA AND NEVER EVER USE THEM UNLESS YOU'RE GOING OUT RAVING WITH A LOTS OF PEOPLE THAT YOU KNOW AND TRUST.



  19. 19

    Not that their music was ever good, but dear lord that was pathetic.



  20. 20

    LMAO! OMG!!! that is really bad. They played that song as the final song of my senior prom back on 2000.

  21. Bree says – reply to this


    21

    WTF? that boy aint right!! The other guy who is just walking on stage freakin picks up the microphone but leave the guy there on the ground?!! Hahahaha omg!



  22. 22

    SHUTTTUPPP I love KCI N JoJo



  23. 23

    doesn't he have epilepsy?



  24. 24

    ya that's sound advice uker



  25. 25

    LMAO. Seriously? That's just sad.



  26. 26

    my favorite thing about this is that his brother kept singing, then walked off stage and he was just on the ground by himself while the music kept playing. like, what? are they going to leave him there? i laughed.

  27. Uker says – reply to this


    27

    Re: catsmeow – THANKS



  28. 28

    these two are idiots - wtf justs leaving the brother on the floor….he looked all dead and shit. Plus they had to have been lip syncing….plus THEY SUCK



  29. 29

    wow. what a mess. weren't they like one hit wonders anyway? how do you not know the words to the song that made you get more fans? horrible. & the fact he passed out…wow. a mess.



  30. 30

    OMG… That was too sad…totally hysterical, but sad. A trainwreck..couldn't look away..so sad………

  31. Anonymous says – reply to this


    31

    OMG that was so freaken funny. It's so sad though that they ended up like this–I remember in high school that I really like that song. The whole thing was just pathetic. And the stage was pathetic too. It looked like a school talent show stage.

  32. Elba says – reply to this


    32

    WTF? Hahahaha



  33. 33

    I guess that gives new meaning to the part in the song " you picked me up when i was down "

    Wow - what a mess. So sad that people get famous but have so many issues other than money then. Yikes

  34. Anonymous says – reply to this


    34

    omg. that was hilarious.



  35. 35

    OMG!! That was so hilarious!!! LOL!!! I feel so bad for these guys, it's tough out there!!! LOL! But that ish was hilarious!!



  36. 36

    Crackalicious Performance!!! hahalolololol



  37. 37

    OMG THAT VIDEO WAS SO FUNNY! lolol



  38. 38

    Holy shit, any chance they had they are now DONE. Mustve been smoking and drinking to pass out like that. Looks like they really spared no expense with that show.. I'd want my money back.



  39. 39

    I love how the other guys on stage don't do anything about it, like it's totally normal (which it might be)

  40. SKB says – reply to this


    40

    How could they forget the words? No one who grew up in the '90s has forgotten them… Wow, this was ridiculous.



  41. 41

    Kinda sad.



  42. 42

    i think the only reason jojo passed out is cause he was tired of hearing that damn song.



  43. 43

    How pathetic. I love how no one helped him get up and the security gaurd just picked up the mic.



  44. 44

    wow this is actually very painful to watch. Just sad :



  45. 45

    It's impossible to see how this kind of thing can even be respected any more, let alone admired. These concerts, so called, now just basically consist of a public exposé of the dead-end of chemical toxicity and spiritual degradation. The title of Rock God would be laughable if it were not so pitiful.



  46. 46

    so much for "you pick me up when i was down"
    hahaha they just left him there!! haha
    dang.. that was pretty crazy.



  47. 47

    it looked staged.



  48. 48

    THAT WAS OUT OF THIS WORLD??? THEY NEED TO LET IT GO.



  49. 49

    The fact that he received no attention after passing out, was left on stage like that…with the music continuing,…the other guy kept on singing (and the majority of the audience as well), 'waiting' for hime to wake up…I was like 'wow'….Yeah, pretty crazy stuff to watch.



  50. 50

    What a shit ass performance! Hilarious.

  51. eep says – reply to this


    51

    thats really sad I feel bad for them



  52. 52

    HAHAHA. What a fucking joke. These guys… they should be embarrassed about taking people's money and then putting on a "show" like this. I would ask for a refund.



  53. 53

    waht the effing hell????

    I cannot believe that NOBODY came to help him up. That's fucking big brother walks up nice and quick to pick up the fallen microphone…. but leave the dude face down for another 30 seconds… what the fuck!?!?!?!?!!?



  54. 54

    Wow! That was fucking hilarious! Funniest thing I've seen days!
    Dizzy from traveling, what a bullshit excuse… pleazzzzzzzz



  55. 55

    Oh my gosh! They didn't even turn off the music but just left him there. Ashlee Simpson anyone?



  56. 56

    omg!!!!!!! hahaha shit

  57. Bloom says – reply to this


    57

    Why did nobody bother to see if he was ok? That is crazy! KC just kept on trying to sing. So sad



  58. 58

    they just left him there?!?! i couldn't stop myself from laughing. seriously. that's saddddddd.



  59. 59

    Gotta love the fat stagehand who picked up the Mic and kept on walking. High-larious!



  60. 60

    HAHAHA. SO FUNNY.



  61. 61

    OUCH!!

  62. AMO says – reply to this


    62

    How charmingly ghetto.



  63. 63

    …shit…that would of been fukin funny…..
    …………….azzholezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



  64. 64

    I had to watch this a few times. Maybe he went off stage and did heroin- doesn't
    heroin make you fall asleep/ pass out (like Artie Lang on the Howard Stern show)? It SHOCKING that the security guard
    picked up the microphone but didn't even check to see if the guy was breathing or hurt!
    And I wonder if the brother HAD to keep singing or else they would be busted for lip
    syncing? If that guy died there, they would be in BIG trouble!



  65. 65

    So much for surrounding yourself with people who have your best interest at heart?! Jodeci used to be a great band… but I guess time has not been good to these fellas. And, did dude just keep lip synching while his brother was passed out on the stage? What were the people back stage doing? I feel the shame the singers and backstage people should feel…



  66. 66

    Sad. These guys don't know how to quit show business and go find a job. Next thing you know, one or both of them will be found dead in a hotel.



  67. 67

    He just got done singing a long drawn out note and he probably lost too much oxygen and just passed out from that. I dont' know if he smokes or not but that would affect his oxygen intake and lung capacity.



  68. 68

    I think that they are on drugs and hopefully they'll watch the shit up before it's too late. Kids droppin like flies from snortin their pills.
    I'm sick of it.



  69. 69

    awww i love jodeci to bad they were real talented still listen to there cds got the greatest hits in the car rite now



  70. 70

    Re: Ulrike – so true!



  71. 71

    HAHAHA ridiculous!! "pick him up! somebody pick him up!" hahahaa oh that's gotta be so embarrassing for them…



  72. 72

    hmmm… and kci always seemed to be the level headed one of the two, apparently not. i love how he passed on and jojo kept singing like it was nothing. CRAZY!



  73. 73

    Re: JokerBaby
    Yes, sister … if they want to die..they can just ask us..lol.

  74. jamel says – reply to this


    74

    Are their any black people in australia, im from UK, you never hear about them.. or afro germans.. KC and Jo-jo are big in the black community.



  75. 75

    This is a joke. I would be asking for my money back.
    I'm getting sick to death of these acts that take people's money for a concert and then are so messed up on drugs they think it's ok to perform that way. I couldn't turn up to my job in that condition.
    I can't believe the security guard didn't check to see if he was still alive and just picked up the mike. Weird!



  76. 76

    It's weird at the begining here Kci looking for him it seems then when he comes out you can tell he didn't play along with kci and had his back to him walked by singing. Same time security is walking in the back part why? Then you see jojo holding his head weird then he goes down. Kci seems pissed about it tosses arm at him then security ignores him. Though if they knew he was doing drugs/alchol what not still makes no sense not to check on him and pull him off stage. Instead security stares on sideline. Then after he get's up looks wasted waves to crowd and does the love buddy hug to kci. Too funny bizarre!



  77. 77

    WOW. THAT WAS TRGIC.IT WAS FUNNY AND TRAGIC. STARS ARE SO STUPID. BECOME LUCKY ENOUGHT TO MAKE MONEY THEN BECOME LAZY AND JUST FLUSH IT DOWN THE TOILET WITH DRUG.



  78. 78

    Re: jamel

    There aren't many black people in Australia. Most that are here are from Africa. Many are from Sudan or Ethopia. They look very different from African Americans and the African- British……..they are very tall and thin. There are, on the other hand, very many Asian people here. Heaps.

    ————————————————————————

    Haha, he doesn't pick him up cos he's probably pulled this shit before many times and they are ust like "whatever". I mean, what are they supposed to do? He's not sick…he's stoned. How sad.



  79. 79

    My GOODNESS!!! That was funny and disturbing at the same time!!! Is it wrong to laugh?????



  80. 80

    Re: The truths speaks so shut up and listen
    I call bullshit on this.
    Bigtime.
    where the fuck do you live? Under a rock or in chinatown or Bankstown or campbelltown orsomething? LOL



  81. 81

    It reminds me of that movie the fabuluos 5 that always plays on VH1 'movies that rock' every year lmaoooooooooooooooooo



  82. 82

    hahahahahahaha



  83. 83

    i really think that he was drunk!!!! bad bad bad….



  84. 84

    You can take the man out of the ghett-o
    *
    But you can't take the ghett-o out of the man.
    *



  85. 85

    ok first off… that shit looked fake as hell! the way he fell looked rehurst! n didnt even fall hard. the only thing that fell hard as the damn mic. 2nd. who the fuck jus cont. with his "singing" when he "wakes up"? thats crap.. but he looked like he was drunk. either way. that shit was fake.
    He knew that he was shitty so he tried to make it a lil more entertaining.
    P.S
    I love how they were sooooo fucki concerd for him. the bodygaurd only seemed to care bout the mic.. lol



  86. 86

    AHAHHAA!! That was AWESOME!! Plop!! :P :P



  87. 87

    he didn't pass out, he just let himself fall on the floor, he must have been tired.

  88. Anonymous says – reply to this


    88

    HA HA HA The other one keeps singing!!! LMFAO!!! Loves it!!! :D



  89. 89

    It was a tribute to Jim Morrison snort



  90. 90

    haha im going to be replaying this one for a while..



  91. 91

    Dang! They didn't even pick him back up! What a hot mess!



  92. 92

    lmao his stepsons having a fit on youtube blahhh "my daddy don't do crack" goodness I wouldn't admit he's my dad. Be thankful he's not blood related.



  93. 93

    that was so funny!
    he keeps singing, wtf, it's recorded!



  94. 94

    Oh. my. God. That is the epitome of hilarious. this is sad. sad. sad.



  95. 95

    I love how nobody helped him up. The guy kept singing, and the other big guy in the backround just walked by and picked up the microphone, as if he was more concerned for the microphone then the man passed out in the middle of the stage.



  96. 96

    Ahh,not biggie. I passed out for about 5 minutes when I did shrooms once. It is funny how no one goes to chech on him, they just keep on singing lol



  97. 97

    First of all these people are terrible, Second, that was the funniest thing I have seen all day.

  98. Paty says – reply to this


    98

    That was scary!!!!!!
    No one seemed to cary to check what happened to him.



  99. 99

    OK, YOU KNOW THIS IS REALLY SAD CUZ THE GUYS ACTUALLY HAVE TALENT THEY CAN SING VERY WELL. THIS REMINDS ME OF WHITNEY HOUSTON - SO MUCH TALENT BUT TOO INVOLVED WITH SUBSTANCE ABUSE. THIS IS THE REASON WHY WE KNOW HAVE PEOPLE LIKE HEIDI MONTAGE, LINDSAY LOHAN, AND PARIS HILTON PEOPLE WITH NO VOCAL ABILITY THINKING THEY CAN SING CUZ THEIR FAMOUS . SADLY NOW WE DON'T KNOW THE DIFFERENCE BETWEEN DIGITALLY ENHANCED MUSIC AND PEOPLE WHO CAN ACTUALLY HOLD A NOTE



  100. 100

    omg that is hilarious! sad but funny as shit especially when that man just walked right past him and picked up his mic. then both men just walk off and leave him lying there for like 20-30 seconds! these fools are mesed up! just quit before its too late!

More comments: [1] 2 »