Home Videos Photos

Katy Perry's Such a Doll

| Filed under: Katy PerryBusiness Blitz

katyperrydoll.jpg

Get ready, Katy Perry fans!

A limited edition doll of the I Kissed A Girl singer will be released next week.

Get those dirty thoughts out of your head!

The doll will retail for $49.99 and is similar to the one seen in her video for Madonna-loved song Ur So Gay.

The dollmaker, New York based toy maker Integrity Toys, says it is only making 500 of these Katy dolls.

We need to get one so we can have her deflower our Miley Cyrus doll!

Ooops. That already happened a long time ago!

Email this  »
Celeb Breakups Of 2014!
Best Bodies Of 2014
This Week In Celebrity Twitpics & Instagrams
Perez's Pics Of The Week: Nov. 29th - Dec. 5th, 2014!!!
Separated At Birth! Celebs Who Look Alike!
Our Favorite Sexy Celeb Santas!

42 comments to “Katy Perry's Such a Doll”



  1. 1

    why so mean to miley? she's a bit spoiled and full of herself sure, but don't be such a jerk, she's a teenager.



  2. 2

    Doesn't look like her!



  3. 3

    You're disgusting, Perez.

    And it's sad that Kate Perry is so popular right now.
    Her voice sounds monotonous, and her lyrics are preschool-esque.

  4. Anonymous says – reply to this


    4

    Thank GAWD, I have a son (who is more interested in sports, video games and heavy metal music). It would break my heart (and, make his father roll over in his grave)….if he requested this 'doll' in his Christmas stocking.

  5. Pipe says – reply to this


    5

    And Who's the Ken… saMAN??



  6. 6

    Yay! A Katy doll!!



  7. 7

    but, good for katy, that's awesome for her



  8. 8

    the toy company could of squeaked by with about 1/4 of the dolls. who is this hack anyway?



  9. 9

    The doll looks ten times better than the real thing



  10. 10

    fifty dollars? for a katy perry doll? i can see fifty dollars for a celine dion doll, but not katy perry. mark my words, in six months no one will have a clue who she is. what a sellout.



  11. 11

    that doll is really cute i wish someone would make a doll that looks like me :[



  12. 12

    why are you soo mean to miley she is awesomee!

    (=



  13. 13

    I effing love that song!



  14. 14

    Yah I can stick my dick in it!



  15. 15

    Omg-Gasps-No you cant do nothing like that you dirty ol man(that was for comment 14).-Flips my hair-Now I think it is way cool they are making a doll for Katy Perry at least she sings something real… Mmmm so what next I want an Any Winehouse doll with a little bottle of gin lol … Love you amy.

  16. DALE says – reply to this


    16

    Her album su su su SUCKS! every music critic on the planet has panned her album! and her voice is horrible live!



  17. 17

    They're only making 500 because they know they will never sell more than that. I just don't get why everyone is creamin' their jeans over this one hit wonder.



  18. 18

    The only thing her and the doll have in common is that stupid haircut. The real life Katy Perry looks like she has a mild case of Downs Syndrome. And the doll apparently has better fashion sense, too.



  19. 19

    Too late! she is soooo summer 2008, way long ago



  20. 20

    lol…that doll has the same face as the angelina jolie doll!! Katie pnly wishes to look like this! Another thing…this doll will only be bought by her gay/male fanbase doll collectors….there is not one mother that would dare buy this horrible songstress doll for their daughter….DUMBASS MOvE MATTELL



  21. 21

    deflower your miley doll? you're really making yourself look more and more like a pedophile. why are you thinking/speaking of a 15 year old child sexually, joke or not? jokes of that nature are not funny.
    *
    who the hell would want a katy perry doll anyway? she's terrible in every way - ugly, untalented, bad voice… etc.



  22. 22

    She don't deserve a doll =/



  23. 23

    looks cheap



  24. 24

    Too bad it's not a Real Doll….

    Now that would sell like mad.



  25. 25

    One hit wonder. Flash in the pan. Just like Billy Ray Cyrus and Achy Breaky Heart.



  26. 26

    I wanna know if they plan to make an Amy Crackhouse doll complete with crack pipes, baby mice, syringes, and injectable arms.



  27. 27

    I wished people got over her already. She's a bad live singers and only the Jonas Brothers fanbase think her so called music is worth anything, and still. We all know she's nothing but a pretentious wannabe, so why bother ?
    Yeah those dolls will sell of course, but I don't give 3 months before they all end up on ebay for about 1$ each…



  28. 28

    This doll is so inaccurate, Katy Perry can only pull off 50's swimsuit-like outfits. Boooo. I used to like her, I swear I did. But her music has no range and well, neither does her wardrobe.



  29. 29

    aww i think she's adorable :)

  30. mp23 says – reply to this


    30

    love the miley comment lol



  31. 31

    even tho i have seen katy perry perform while being on stage with her, i still dont care for her music. i think its sort of faddish and people that really don't know what is good or not like her because it seems like its what they should like. katy perry, in my eyes at least, seems to flaunt herself off like everyone has some sort of crush/infatuation/fantasy about her, along with miley cyrus, when miley herself as a mily, wiry sort of body. anyways, true, she IS the one selling albums and concerts and doing the whole whatever circuit…so, good for her. i know i dont know her personally, just my formulated opinion since i have no life!!



  32. 32

    This just in: Katy Perry's career is now officially over



  33. 33

    i think miley rocks, and a loooooooove katy perry =D this is the doll domination this year… ohyeah ;P



  34. 34

    What morons over the age of 9 buys dolls of celebrities FFS.? How utterly cynical to market such crap.



  35. 35

    The Miley Cyrus doll has already been deflowered by a couple hundred G.I. Joe dolls (and the Billy Ray doll).



  36. 36

    I love her!
    she is classy!
    Besides perez
    i don't think miley is
    virgin anymore!



  37. 37

    Cute doll! Katy's not exactly Leona Lewis or Mariah, but she's definately a breath of fresh air! LOL @ the Miley comment! :)



  38. 38

    katy is wayyy prettier than the doll…
    but i still want it.
    oh btw shes sounds amazing live and her album rocks!
    SUCK IT!

  39. Rieco says – reply to this


    39

    now the 10 year olds who read this site are excited
    yay?

  40. Rieco says – reply to this


    40

    Re: Ohshitterz
    and like I said there is now 9 year olds who come to this site….



  41. 41

    UGH U DONT NO SHIT



  42. 42

    UGH U DONT NO SHIT
    DONT GET MAD JUS CUZ U CANT DREAM OF GETTIN MORE THAN YOU THINK MILEY HAS