Home Videos Photos

DJ A.M.'s Big Comeback!

| Filed under: DJ A.M.Jay Z

jayam.jpg

Plane crash survivor DJ A.M. is coming back huge!

The celebrity DJ will appear on tour with Jay-Z!!!

A.M. will join the mogul on Wednesday at the Hollywood Palladium for their first appearance together.

The DJ says, "He's the greatest rapper in the world. This is the biggest thing that's happened in my career."

Tomorrow night will be A.M.'s first public "performance" since last months' tragic plane crash.

Rock 'em hard!

[Images via Mavrix Online.]

Celebs That Should Have A Star On The Hollywood Walk Of Fame
Celeb Twitpics & Instagrams On Father's Day!
15 Celebs With Notoriously AWFUL Hygiene!!! Ewww!!!
Met Gala 2014: Best Dressed
Happy Anniversary Beyoncé & Jay Z! Celebrate 6 Years Of Wedded Bliss With These Lovey-Dovey Photos!
Celeb Couples Who LOVE To Match!

27 comments to “DJ A.M.'s Big Comeback!”



  1. 1

    This will be good.



  2. 2

    yeah yeah yeah, word to ya mother. fucker.



  3. 3

    Already read this on TMZ hours ago. Did you sleep all day or something Perez?



  4. 4

    ewww.. :/ wtf?



  5. 5

    eeeeeeeewwwwwwwwwwwwww :/ wtff????



  6. 6

    OVA THEM 2
    They dont even look burnt up….

    FAKE

  7. RDRH says – reply to this


    7

    Typical. The guy surrives a plane crash and NOW people will love him.



  8. 8

    smokin'!



  9. 9

    HELL YEAH!!!!!!!



  10. 10

    HELL TO THE YES!!!!

  11. KayJ says – reply to this


    11

    love jay-z!



  12. 12

    Wow….that was quick!!
    Don't over due it and take care!!!!



  13. 13

    cool



  14. 14

    yayyy



  15. 15

    TMZ posted this like five hours ago. Perez do you seriously just sit on other gossip sites and repost whatever retarded stories catch your fancy?



  16. 16

    So Billy Bob Thornton is gonna tour with Jay Z?
    He should stick to acting!



  17. 17

    good for him
    hope it all goes well
    for him :)



  18. 18

    Re: Renfamous – lol i noticed that too
    perezito baby why are u slacking?
    this is tmz's leftovers



  19. 19

    wow. he must be in much better shape than travis. i thought they both were badly burnt. good for him though, hope it goes well :)



  20. 20

    wow.
    we should all survive a plane crash
    to further our careers!!



  21. 21

    is big black dick going on tour too?



  22. 22

    jay z looks more burnt than him.



  23. 23

    Good 4 him.

  24. haha says – reply to this


    24

    good for him.
    When life hands you lemons, make lemonade.



  25. 25

    You go DJ! Thank god you are able to do it!

  26. Dizzy says – reply to this


    26

    Do ya think he would have survived if he hadn't had a gastric bypass and was still a big fatty taking up TWO seats on the plane? Think about it!



  27. 27

    that plane crash was probably the best thing that ever happened to him. -_-