Home Videos Photos

Mobbed in Mexico

| Filed under: AnglophiliaLatinoliciousRobert Pattinson

The Mexican mamis are still going mad for R-Patz.

Hilar!

The WORST Kissers In Hollywood!
Best Dressed Celebs Of The Week!
Richest Kids Under 30!
Prince George's 12 Best Memes In Honor Of His First Birthday!
Off Or On? What's The Status Of These Shaky Celeb Couples!
All 50 Of These Hollywood Hunks Are Uncut! See Which Stars Aren't Circumcised HERE!
Email this  »

74 comments to “Mobbed in Mexico”



  1. 1

    hilar? what the fuck is that?

  2. PFF says – reply to this


    2

    That's terrifying(!)

    It'd give me a bloody panic attack.

  3. Watty says – reply to this


    3

    Atleast he had some bodyguards this time. He didn't seem as shocked and pissed like he was at the airport. He can't help that he dazzels everyone.



  4. 4

    no news to me.
    i don't care.



  5. 5

    Re: Shit With Broken Bits of Glass – i miss the cow suit.



  6. 6

    insane!!



  7. 7

    is that gayspeak?



  8. 8

    love him…thats a little insane though!



  9. 9

    I kinda feel bad for him, I know that he is an actor and this kind of treatment is part of the whole "fame" package, but it still must suck, not to have any kind of personal freedom.



  10. 10

    yawn.



  11. 11

    I feel bad for him! That must suck, like everywhere you go people are screaming!!
    Scary…
    Mad hot, but still people just leave him alone!



  12. 12

    Re: Shit With Broken Bits of Glass
    Hilarious? IDK, I say we scratch a backwards B in Big P's face, just for fun.



  13. 13

    thats insane! its only gonna get worse after twilight hit theatres.



  14. 14

    Mexican mami's are LOCO. No suprise here.



  15. 15

    wtf?? he's not even cute!!!



  16. 16

    Re: Shit With Broken Bits of Glass – It's nice to see that you changed your name in support of Obama….cause we all know who the shit with broken bits of glass REALLY is eh? ;)
    .
    .
    Obama/Biden 08 baby!!



  17. 17

    Boo! I thought there'd be more of Edward, er, I mean Rob in the vid!



  18. 18

    oh i feel so bad for him… and btw its R-Pattz!!!



  19. 19

    i would hate to be his driver. i would be scared of running over someone. his body guards better be good, since teenage girls are crazy! he is really cute, but I don't think I ever went that crazy over an actor when I was younger ( I have blocked out the whole New Kids thing 15 years ago).



  20. 20

    Re: LordKain – yep, we do! your pal 'bama!

    MCCAIN/PALIN 08!!!!!



  21. 21

    insanity.



  22. 22

    Sheesh.. atleast no one shoved a hat on his head this go round. AND thank God they had more security… this is just getting CRAZY!



  23. 23

    Oh My…



  24. 24

    Hahaha, he looked torn between being amused and just flabbergasted. I feel kinda bad for him, he's so not the Zach Efron type who can deal with this so well. He does seem to be getting better at it though, which is a good thing as Twilight comes out in less than a month! :)



  25. 25

    Thank God he got more security this time! I would hate to see him in another stupid sombrero. That's just all sorts of wrong. He's friggin' hot. Does anyone know when The Bad Mother's Handbook will be coming out in the US?



  26. 26

    fresh.



  27. 27

    I don't understand people that act that way around actors. They are just regular people doing their job…he's not really Edward people. Eward is a fictional character haha.



  28. 28

    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ
    IT'S RPATTZ

    YOU CAN GOOGLE IT



  29. 29

    haha they love him :)



  30. 30

    Where in Mexico, I live here so what part of Mex is this?



  31. 31

    Holy fuck. That's insane, poor Rob..



  32. 32

    Its like he's the Beatles. He deserves the support. He's an amazing actor and the most gorgeous looking one in Hollywood.



  33. 33

    I love him getting all the attention to be honest. I want him to become the top hollywood film star and he needs this level of support to help get the best scripts. The big surprise to many is that he is a fantastic actor. Just wait and see Little Ashes. He's incredible as Salvador Dali



  34. 34

    There's another video of him at the airport where the mamis throw a fucking sombrero on his head…lol Now THAT is HILAR…..

    Poor bastard for having such a great jawline and hair…it's making all the ladies lose their shit around him….



  35. 35

    He's like Elvis. I cant think of a young actor who I'm attracted to as much as him or admire as much as an actor.



  36. 36

    ps: I wish I had been there, cause I wouldn't have just throw him a sombrero, but a chiquaqua and a bean burrito to pose with too(hey, I can make jokes like that, I'm half latina…)



  37. 37

    I LAAAAAAAAAVVV JOUUUUUUUU!!!

    amazing. i was living in mexico i would've been right there screaming my lungs out.. he's so damn hot!



  38. 38

    I would love to see him in person



  39. 39

    LOL he's so fuckin GORGEOUS!



  40. 40

    OMG! I just want to lick him from head to toe! He dazzles me. I am so effing excited about the movie. Don't forget.. HOT TOPIC is having the Twilight Soundtrack party tonight! Team Edward!



  41. 41

    Twilight fans are losers!



  42. 42

    nice to see that the mexican ladies like my future hubby so much.



  43. 43

    Oh Sweet Jesus - Leave the poor man alone!!



  44. 44

    those girls come across as very pathetic…poor guy. i love rob, but i wouldn't mob him like that if i saw him in public. they need to give the guy a break…geeeesh.



  45. 45

    GOOD LORD.
    don't get me wrong, i would marry him in a heartbeat…
    but that's ridiculous.
    Leave the poor guy alone.

  46. ISSA says – reply to this


    46

    I want to comfort him!!!

  47. ISSA says – reply to this


    47

    Is he at a mall??? What the F*ck!!!



  48. 48

    jajajajaja "ay viene cabronas"



  49. 49

    What.The.Fuck. Why is he so famous? I know that he is in that new vampire movie but thats about it…His presence makes these girls cream their panties. The hair gets in the way of his possible hotness. It's just too much…



  50. 50

    You all know there is some celeb out there that you totally love and probably would act a fool if you met them. Twilight is big right now and once the movie comes out it will be worst. It sux he has to go through that but that's the life of a celeb. BTW he is hot once she shaves!



  51. 51

    *he shaves! lol



  52. 52

    WTF the twighlight movie isnt even out yet… it isnt even made yet! why these heffers all over him?! dang! imagine when the movie comes out and more people recognize him!!! poor thing!



  53. 53

    Aww poor Robert… Why are they being so impolite to him? He seems really shy, just leave him alone



  54. 54

    Rpatzz..sorry!!! they are CRAZY girls…not all the mexican twilighter are like that!! really!



  55. 55

    It's cause us Mexicanos have excellent taste :) That's why we all read Perez haha



  56. 56

    hes fucking sexyyyyyyy yum



  57. 57

    LOL. I love you bitch_face.

    RPattz, Perez. Say it right, or you might have some mamis fucking you up.



  58. 58

    "lo estoy viendo cabron , lo estoy viendoooo!!!!!" jajajajaj so funny, and scary



  59. 59

    poor r-patz
    he's not really into that kind of attention

    it was still funny though

  60. ZaJu says – reply to this


    60

    The only reason I registered was so I can thank you for posting more of this delicious bastard.

    So thank you. Made my effing day.



  61. 61

    Poor Rob. It sucks because not all of us fans are like that, but that's all he's seeing, so I'm sure he thinks we're all freakin' crazy.

    He's so fetching hot. I heart Rob.



  62. 62

    YUM YUM YUM YUM

    School-boy definatley suits his fine form :D

    Poor Rpattz.



  63. 63

    ROBERT PATTINSON IS EFFIN HOTT.



  64. 64

    Insane! God i love him:p



  65. 65

    ay dios mio! que locura! Y todavia no han visto la peli!



  66. 66

    i love him



  67. 67

    Why do fans get like that? I will never understand.



  68. 68

    itz cause he/she smells like tacos!



  69. 69

    He should come to Paris ;) we're fewer Twilighters in France but I guess we would scream as loud !

    This guy is the next super-wanted hollywood actor ! Go Spunk Ransom !



  70. 70

    I feel bad for him, but I'd probably scream if i saw him. He's so goddam gorgeous



  71. 71

    Re: roxybabie627 – The most sense I've ever heard. What's with all the fucking screaming? It's like someone is dying. He's just a dude. and to be honest, He's a man whorish hobo of late.



  72. 72

    Makes me sad to see this happening to him.



  73. 73

    Re: carriebradshaw – hahahaha that was the peak of the vid



  74. 74