Home Videos Photos

Lindsay Lohan Is A Changed Woman, Or So She'd Like Us To Believe

| Filed under: Lindsay LohanSamantha Ronson

really.jpg

Lindsay Lohan is saying that these days she's hung up her pAArty princess crown, opting to spend more time at home with saMAN.

The former-actress-current-closeteer says that she watches more TV now than she ever has before.

Yup, unemployment will do that to you!

She admits that she does go out every now and then, to support gal pal saMAN in the DJ booth, but that's about it. She says the extra sleep helps her look better.

LezLo tells Extra that even though they have yet to determine a release date for her third album, Spirit in the Dark, she says that she would positively love to do a duet with older younger sister Ali.

She gushes, "She has a beautiful voice. I'm a big fan of my sister - she's beautiful and I love her."

Yeah, and Lindsay is totally not gay!

Right.

[Image via WENN.]

14 Actors Who Were FIRED From Their TV/Film Roles!
Celebs Who Love Strip Clubs!
Top 5 Celebrity Crying Faces In GIFs!
Worst Dressed Celebs Of The Week!
11 Celebs Who Are Notorious For Being Not-So-Easy To Work With!!
Celebrities Who USED TO Be Best Friends!
Email this  »

32 comments to “Lindsay Lohan Is A Changed Woman, Or So She'd Like Us To Believe”

  1. LBaby says – reply to this


    1

    lmao! she's awful but i love her hahaha

  2. fiona says – reply to this


    2

    Stupid tramp.



  3. 3

    shes a fake retared…

  4. LBaby says – reply to this


    4

    oh cool i was first?that was easy haha



  5. 5

    Girls……..Justa wanna have Fun !!!!



  6. 6

    lmao "unemployment will do that to you"..you are so funny Perez! She looks like Howdy Doody went on a shopping spree at Goodwill in this pic



  7. 7

    poor girl…she is totally lost



  8. 8

    get those fug fug leggings off!!!!!!!!!!!!!!!



  9. 9

    changed woman?? yeaaaahh right.



  10. 10

    Hope the lines weren't too long. I had everything crossed! 46, bg.



  11. 11

    …"I've seen a few pixels in my life"



  12. 12

    When she does scat, all she'll have to do his squat and swallow.

  13. AMO says – reply to this


    13

    Bitch please. No one cares about your ass.



  14. 14

    I think she is in serious denial about her life she is a total hasbeen I wish the paps would stop taking her picture and then maybe she would understand that she is a nobody now



  15. 15

    STUPID LIZBO



  16. 16

    While I usually hate the little harlots of hollywood something about this girl will forever be intriguing.



  17. 17

    She totally looks like Marcia Cross here…..this is a typical Bre face!



  18. 18

    yeah i've been a homebody since quitting meth too…….



  19. 19

    Lezlo sits around and watches TV all day? doesn't go out and party unless she's doing the sam thing… uh huh we've noticed darling.
    Because you haven't done anything of your own accord for years except get denied even by tv shows and have your picture taken by paps in uglier and uglier outfits to possibly make your girl look better?
    You would think with all that spare time she could shop for better outfits and go get her hair sorted.

    Perez… This is goss?

    I feel betrayed!
    Give us the real juice, this is most definitely watered down from concentrate my dear.



  20. 20

    I'm gonna say this once, as it bears only stating once. On the day of the most important election in modern history, there should be absolutely no, and I mean *no* time devoted to this washed up, coked out, absolute twitch of a whore and her boring, downward spiral of a life. Let her watch all the t.v. she wants. Let her next five projects include the next 4 installments of the Friday the 13th franchise and a cameo in Lost Boys 3: What the Fuck Happened to Cory Haim? Who cares? Not I said the fly…not I. And nor should you for that matter.



  21. 21

    when the hell did she have a second album?



  22. 22

    Lindsay has fake cheeks and if not, she is stupid looking. We hate her.
    We do love obama and wish that he wins. NO MORE WARS.



  23. 23

    she's hot .. nothing else really matters in hollywood



  24. 24

    How can you take anyone who wears blue nail polish seriously?!



  25. 25

    how can you say she is gay because she said she loves her sister and thinks she is beautiful? that is messed up.



  26. 26

    she has had to borrow money from friends.
    almost feel sorry for her but
    she is such an ass.



  27. 27

    Hehe LEZLo and SAMan haha love it!!



  28. 28

    the extra sleep makes her look better?????
    is she delusional????
    does she own a mirror????
    she looks just like she did when she was strung out….



  29. 29

    i love her!
    she is hot!



  30. 30

    I don't think you can ever criticise anyone about there job seen as YOU BITCH ABOUT PEOPLE ON A GOSSIP SITE FOR A LIVING your job doesn't even have a proper title.

  31. Dr. M says – reply to this


    31

    Extra sleep = possible depression
    -
    Hope not
    -
    Peace
    Dr. M



  32. 32

    What the hell happened to her album? Spirit in the Dark was reported to be out on Election Day and all damn day long I sat around without my new LezLo tunes. I really loved her other albums, despite their lack of sales. (A Little More Personal only did poorly due to poor promotion.) What the hell?