Home Videos Photos

The Fallout

| Filed under: Exclusives!Disney

wenn2092772.jpg

Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that the Cheetah Girls have just been axed from the Macy's Thanksgiving Day Parade.

Why???

You guessed it! Adrienne Bailon's nudie pic scandal!

"The Girls were scheduled to be in the parade and perform, but after Adrienne's recent photo incident, organizers didn't think it would be appropriate to have her at a family-oriented event," an insider tells us.

Oh, whatever! She's in her mid '20s.

It's not like she's Miley Cyrus!

[Image via WENN.]

71 comments to “The Fallout”



  1. 1

    THE GIRL JUST MESSED UP HER CAREER!!!!!!!!!!!!!!!!



  2. 2

    The difference is that Miley can do whatever the fuck she wants - which is probably why so many people wished her story about being dead was true.



  3. 3

    Idiots



  4. 4

    that sux!



  5. 5

    who cares. who likes the cheetah girls anyway. lol



  6. 6

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :lol: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :lol: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :lol: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Not, it's not "whatever" - it's a family orientated event, and posing nude isn't the most child friendly thing you can be doing…….unless you are Michael Jackson, then it probably IS a family affair.
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :lol: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :lol: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :lol: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



  7. 7

    WHO WATCHES THAT SHIT ANYMORE?!?!?!



  8. 8

    That's just f*cked! She's a grown women! I bet if a dude mooned the camera it would be seen as funny!



  9. 9

    Unfortunately, if you're in contract with Disney, you have to behave like you're Disney… Who cares about the Cheetah Girls anyways?



  10. 10

    Girls
    please
    take note
    and keep
    your clothes
    on at all times !



  11. 11

    That has to be the gayest thing I have ever heard.
    She is what, 25?
    Leave the chick alone, seriously, she's an adult, she can do what she wants. And as for the Thanksgiving parade? Whatever, she's better than that.



  12. 12

    hahahahahahah this is great… i mean yeah she is in her mid 20's so everyone should calm their boners and move on… as for miley… well its ok to freak out then



  13. 13

    aww dats creep. she like 25 and someone stole her laptap and it was to her bf. plus, she juss showed her butt. miley on the other hand could get away with murder! and we saw vanexxxas vajay-jay. ohhh the insanity!



  14. 14

    Miley could be giving blow jobs on the float DURING the parade, and some morons would still call her a 'role model'.



  15. 15

    i dont understand why the media makes these things out to be so "scandalous". anyone who is in a serious relationship likes to experiment and have fun in the privacy of their own homes.come on now, we have all taken naked pictures!these "scandals" just end up hurting these individuals so badly, and cause them a lot of embarrassment. just leave them alone they are human beings!

  16. Rimsy says – reply to this


    16

    She's a grown ass woman so idk why Disney cares all of a sudden. Miley and Vanessa are able to do whatever the fuck they want, but someone who is of legal age can't have a couple of pictures. The pics didn't even show the front unlike Vanessa's pics so idk why Disney cares all of a sudden.

  17. KayJ says – reply to this


    17

    better ban her from the kiddies, she might throw her panties to the crowd..best be on the safe side!



  18. 18

    She was just taking notes from Kim Kartrashian.



  19. 19

    That kinda sucks, I mean, I'm sure she's not the only girl that has sent naked pictures to her boyfriend (that's just personal, you know?) & I'm sure it's not her fault they got leaked. But oh well, I just love the Cheetah Girls, and it's pretty unfair that because of her "photo scandal" that they won't perform.



  20. 20

    I THINK THATS WHAT SHE DESERVES!!

    WHEN YOU'RE IN THE PUBLIC EYE YOU NEED TO KNOW THAT NUDE PICS ARE A NO-NO !!



  21. 21

    SHE SURE IN THE HELL IS TAKING NOTES FROM HER IN-LAW! HAHAHA MAYBE BECAUSE THE CHETTAH GIRLS WERE SLOWLY BECOMING Z LISTS!

    HAHAHAH NOTHING BETTER TO DO THAN TO GET FAMOUS FOR RATED X VIDEOS, TAPES, PICS, TEXTS, ETC.!



  22. 22

    omg that sux Thye should be hired for there talent not for some trajedy that sum, evil person is doing to them



  23. 23

    they have some pair of balls letting that 15 year old whos father allows her 20 year old boyfriend sleep over…. while she takes pictures of herself posing in her underwear- she gets to be in the parade- but a 25 year old girl who's career keeps her on the other side of the world from her boyfriend takes a picture of her butt for him, her comp gets hacked and she gets flack for that? PLEASE- ridiculous.



  24. 24

    Re: Productboy – seriously y all the hate with everyone u might hate her but i am sure her family and her fans love her y wish her dead dude? would u like it if i wished ur sister died come on it's cool to dislikes someone but must we really have such hatered for people



  25. 25

    Re: Productboy – LMAO so true! That spoiled little slut can get away with anything because Disney is desperate to keep her as the billion dollar Hannah Montana forever!



  26. 26

    That is so stupid because it was okay for that stupid girl from high school musical to have nude pics but not okay for her? Give me a break seriously why is it forgiven for one disney person and not another?



  27. 27

    OH C'MON uptight people! Who among you hasn't taken a picture of your ass for your boyfriend???



  28. 28

    did she try to take the same steps as vanessa hudgens?



  29. 29

    Re: spice555 – Actually, you did not read my post - I did not wish she was dead. But about 25 different people on this site did yesterday.



  30. 30

    Cheetah who?



  31. 31

    alright she is 25yrsold but nonetheless she works for the Disney channel A CHANNEL THAT MOST YOUNG CHILDREN WATCH!!!!!



  32. 32

    its just a pic of her ASS!!!



  33. 33

    for chrissakes she's 25 or something. big difference between her and underaged miley/vanessa. she can do whatever she wants for her boyfriend.

  34. minka says – reply to this


    34

    Just because you're in your 20's doesn't mean it's okay to be skanky. Skank is skank at any age.



  35. 35

    she's 25 years old!!!! shes not a teen, and its not like she put her own pics out there for everyone to see, her laptop got stolen. RELAX



  36. 36

    The pic's weren't bad for a WOMAN who is 20 something but Disney will keep a 15 yr old hoochie around with her shower scene pic's.
    By the time MC is AB's age she'll be doing porn with Ron Jeremy



  37. 37

    Well she might be 25, but she is in a children-orientated group… Choose a different career!!!



  38. 38

    Fuck Macy's for kicking them out of the parade. Could we also get more of those Adrienne pictures? She looked amazing.



  39. 39

    she's 25 years old! who cares! she NEEDS to get older roles….



  40. 40

    A hoebag is a hoebag. Age doesn't matter.



  41. 41

    I see their little plan to get attention went and bite them in the ass…LOL…morons.



  42. 42

    Frankly, that's a load of shit.
    She's an adult and of legal age to take nude photos of herself–but what about Miley Cyrus? That little attention whore is always taking off her clothes and she never gets any kind of repercussions for it. And she's only fifteen. Disney is biased.



  43. 43

    HAHA GOOD



  44. 44

    exactly perez, she is in her 20s, so they should just leave her alone. thank you for being reasonable on this one in regards to womens sexuality.



  45. 45

    blah, the cheetah girls suck anyway.



  46. 46

    has disney even apologized yet?!?!?!?!
    they probably should…



  47. 47

    YEAH WHY DID YOU TAKE DOWN THOSE PICTURES ANYWAYZ
    PEREZ!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ?????????????????
    ?????????????????
    ?"""""""""""



  48. 48

    ok, they get axed from performing but vanessa hudgens gets to be in high school musical 3?!? and prob 4? and everyone saw those nasty photos!! and miley with all her skankyness. disney plays favorites



  49. 49

    OH GOD!! GET OVER IT!!! IT WAS A BUTT A BUTT PPLS!!! MENT FOR HER AND HER BF!!!! SHE'S NOT A GIRL ANYMORE…..A BUTT COME ON GET OVER IT!!!



  50. 50

    Seriously, who gives a fuck about the Cheetah Girls? She's way too old for that shit anyways.



  51. 51

    Aww sad, I feel bad for her. It was private pics for her boyfriend she didn't leak them herself, some lowlife STOLE her laptop at an airport and leaked them!! Don't blame her, lots of girls do this for their boyfriends when they're away and SHE'S IN HER MID-TWENTIES!!!!! Give her a break, just cuz she's a celeb she should get punished for a piece of trash person stealing her laptop????? Sad. Love to Adrienne!!!



  52. 52

    OMG this is sooooo stupid!!!!
    Ok so wat she took a few risky pics
    wat! have these "organizers" have not seen miley's pics (she has way more than the 3 Adrienne has)
    And plus Miley is 15
    Adrienne is Not



  53. 53

    the problem here is Disney should not hire 20 something year olds to play teenagers, especially when the 20 something year old has hoe written all over her from the 3lw days, shit she has an obligation to keep a clean image since she is representing disney, they pay her ass enough~~ You dont see the TISDALE doing that shit or Raven and they are in their 20's too~Bottom line that hooker needs to be replaced! They took Raven out of the last cheetah girl movie, maybe she needs to step back in and Adrianne needs to step on out! not a good role model for little girls at all.



  54. 54

    Oh perez you are a idiot sometimes this girl works for Disney LOL aka KIDS!!!!….i think its about time some of these girls including miely cirus get a clue and act alittle more classy and there age! If you want to take nude pics then go to porn not disney babe what a loser!



  55. 55

    Adrienne works for a kids-family oriented company. Disney espect that their actors at least apparent to be decent, scandal it is not for her age it is for the little girls that watch their movies. But if she wants a Kim Kardashian look alike "career" then well done, where is the sex tape?



  56. 56

    The only reason Miley is still at Disney is because that bitch brings in the money. Discrimination!!! If a 15 year old cunt whose parents let her have a 20year old boyfriend and let her post naked pictures up is gonna be in the parade. Vanessa hudgens is in the same CUNT boat



  57. 57

    hackers suck but this is her private life the fans and their parents probably know nothing of the scandal i call bs. shes grown back off



  58. 58

    Really, Perez? Your fat ass is how old? Leave Miley alone. You act like a little jealous teenage bitch.



  59. 59

    Get a grip..true shes a grown woman but shes also a product of Disney. Hey if they sign your checks your a product of them. You dont like it go somewhere else. From the looks of it that WONT be easy for her now!!!



  60. 60

    how come she was punished but miley keeps going ?!

    miley is 15 ! as you said this girl is in her 20s !

    thats bullshit.



  61. 61

    Its probably the best opportunity she will have…..go for it……

    shake that kitty for all to see



  62. 62

    Re: TwoGoofballs – if you are michael jackson….its for sure a family affair…..lol



  63. 63

    oh my god. honestly, vanessa hudgens still got to do all the shit she was supposed to do, after her pictures.

    this is gay, she's way older then vanessa and doesn't deserve to be treated younger.



  64. 64

    Perez, on CNN (I think) they said this WAS a publicity stunt. What's the story?



  65. 65

    She may be in her 20's but she is STILL butt ugly! Act like a low class whore and be treated like a low class whore. ROTFLMAO!



  66. 66

    As long as she wants to make her living by appealing to tweenagers (and younger) kids, she has to hold up certain values. No big deal that she has sex at her age. But she should know better than to take those kinds of pictures. If she had a more adult-oriented career, no biggie. When her fan base is young kids WHO WANT TO BE LIKE HER…then she had to deal with the consequences to her career when she does something as totally stupid as that.



  67. 67

    miley cyrus wasnt naked
    its completely different
    and anyway, no one cares about the cheetah girls
    miley IS the biggest disney channel star there is
    the cheetah girl movies suck
    and even though you dont want to believe it, demi lovato and selena gomez are no where near miley
    sorry to inform you



  68. 68

    For those of you saying that a "hacker" leaked the pics…that's NOT TRUE!

    TMZ & other sites reported that Adrienne along with a former manager or publicist leaked the pics themselves. When the story came out Adrienne turned on her helper & started blaming him for the pics being leaked when she knew exactly what was going on.

    I don't know why Perez hasn't reported that yet!!!

  69. jaxie says – reply to this


    69

    exaclty she's nothin like Miley Cyrus & nowhere near Miley's career OK



  70. 70

    that sucks! Miley takes all these slutty pics but she gets more famous and more promotions! yeah thats just great! Miley gets to flash her tits and gets a world tour!!



  71. 71

    Man fcuk Disney. Miley Cyrus is 15 dating a 20 year old and had those pics of her on the net in her bathroom. She is not a good influence to kids but she still has her job. Vanessa Hudgens was on the net bucket nekkid standing tall and proud smiling with her snatch on view and what happens to her? NOTHING.

    Orlando Brown, a grown ass man, gets caught smoking. His Disney career, DONE
    Adrienne Bailon, a grown ass woman, takes a bad pic, showing half of what Hudgens did, her career, about to be done.
    If you are colored and work for Disney you have to be careful because you don't get second chances like other people do.