Home Videos Photos

Shia Plays Daddy, Not Douchey

| Filed under: Shia LaBeouf

how-cute.jpg

Shia LaBeouf was spotted out the Lakers game as well this past weekend, hanging out with his agent's son.

When he's playing daddy he doesn't quite seem like a guy who would drive drunk and total his truck.

Hopefully he's learned his lesson!

His hand is still in a cast!

[ Image via Ramey Photo Agency. ]

10 Disney Channel Stars Who Have Been Arrested For DUIs!
Shia LaBeouf’s Most SHOCKING Moments!
Stars Who (May Have) Had Sex FOR REAL In Movies!
The Top 10 Biggest Supporters Of Masturbation In Hollywood!
Worst Celebrity Mugshots Of All Time!
Celebrity Ugly Ducklings!

61 comments to “Shia Plays Daddy, Not Douchey”



  1. 1

    thats so cute!



  2. 2

    Perez Hates Me ^^



  3. 3

    man i still remember him on even stevens! what a hottie he is now! no robert pattinson but still hot



  4. 4

    are they dating?



  5. 5

    Looks like a hot trucker



  6. 6

    how not natural?
    why the fuck is he hanging with his
    agent's son?



  7. 7

    Hello: My name is Michael Phelps #2. I've been cloned and I am the gay/bisexual part of Michael that really doesn't exist. With that being
    said, that guy in the picture is so cute.



  8. 8

    SHIA = BIG FUCKEN DOUCHEBAG! HE'S A LITTLE FUCKER



  9. 9

    Ahh!! I love him oh so much!



  10. 10

    Re: MonKeeFukHole – DON'T FIGHT YOU'RE LOVE FOR WEINER! EMBRACE IT…FLAUNT IT!



  11. 11

    Is he the baby daddy?



  12. 12

    Re: Listen To Mayday Parade – Hmmm, DID I SEE YOU AT THE OLYMPICS TICKLING BALLS WITH SHIA?



  13. 13

    LOL

  14. KayJ says – reply to this


    14

    he's a babe. i miss "even stevens"



  15. 15

    He's amazing, he really is… even if he never answered my fan letter :(



  16. 16

    Re: Hot Monkey Love Obama Style Hates Perez – haha you caught me!! i forgot there were cameras and people around, damn! I am not as shy about it as toby and zac, they will have to teach me a few things



  17. 17

    I love me some shia



  18. 18

    dont hate on shia…..he turns me on….2 bad he likes girls…what if i wore a wig, and turned out the lights? and bring in ryan gosling….yum



  19. 19

    When I look at him, I want to jump his bones and make him swim with me on his back. You know what I mean. HAHA



  20. 20

    Re: Hot Monkey Love Obama Style Loves Milky
    Dude, you profile says that you don't exist. Wtf?



  21. 21

    Awwww I loves shia!
    Dont give him a hard time Perez!
    And he wasnt actually drunk driving as repots now show



  22. 22

    The little kid looks retarded.



  23. 23

    aww. shia is so hot



  24. 24

    Re: JokerBaby – DAMN PEREZ!!!



  25. 25

    My sister is in love with him and I think he is the hottest swimmer alive.



  26. 26

    Re: JokerBaby – Its says that when I click on "Milk Me" sometimes…who knows. Perez needs to work on the site…late comments, deleted comments, and he didn't fucken pick any of us for the fucken Perezzies!…WTF?



  27. 27

    Re: Listen To Mayday ParadeRe: JokerBaby – Goodnight! See you tomorrow!



  28. 28

    Uhm, he didn't total his truck. The dumb ass that hit him did.



  29. 29

    yeah he does look like a hot trucker!!!! I used 2 watch Even Stevens and now he's all grown!!!



  30. 30

    He was like the white steve urkel and nows hes soooooooooooooooo HAWT!!!



  31. 31

    .
    .
    DARLINGS LG THOUGHT BRAD AND ANGIE WERE IN COSTUME TO PORTRAY SARWHORE PALIN AND HER QUEERFACED HUBBY IN THE NEW FEATURE FILM "HOW A COKE CAN THICK PROSTHETIC PRONG SAVED OUR MARRIAGE–SARWHORE AND TODD A LOVE STORY TO REMEMBER!!!"
    .
    .
    .



  32. 32

    Re: Mangina – #11.
    .
    DARLING AVATAR–AND SO INTELLIGENT TOO!
    .



  33. 33

    I'm a lovely cheerleader with beautiful eyes and great skin. Give me your comments on my photos. I am always showing up at ☆☆☆INTERRACIALLOVING.COM☆☆☆, waiting 4 your love……..

  34. AMO says – reply to this


    34

    He's such a cutie.



  35. 35

    i really can't wait for shia to explode with more movies (: his career is just starting.



  36. 36

    I like him. I just do. He is real. No subterfuge. And I enjoy his movies and his acting. I think he will be around for a long time. He will last. Especially if he stays sober.



  37. 37

    SUCH a babe.



  38. 38

    Aweee, I love Shia



  39. 39

    i think this kid has a long future ahead of him. if he plays his cards right, shia's definitely here to stay.
    and maxwell (#22), that's a bit insensitive, your comment about the little boy. he looks like a perfectly normal, healthy and happy tot.



  40. 40

    its a splint, not a cast! :P



  41. 41

    I just love him. He's bad but good.



  42. 42

    he can be my baby daddy anytime. hahaha



  43. 43

    aw hes so cute!
    and seems good with kids



  44. 44

    he's such a puto.



  45. 45

    leave him alone you greasy pig. Shia is young guy who living life. He seems decent and normal to me. Especially compared to an butt ugly man who makes a living by gossiping and drooling over girlie boys.



  46. 46

    They both looks so cute….and quite alike. The little kid could definitely be mistaken for Shia's son. Nonetheless, they are both cute.



  47. 47

    Re: Hot Monkey Love Obama Style Loves Milky
    I know and I voted alot for lettyb. Some of the couple one's I vote for lettyb and alice. What are we? Chopped liver? We are nothing but waitresses at the banquet of life. ///☻☻///



  48. 48

    so cute!! i love him…



  49. 49

    I really like his movies, and i have a crush on him…what a waste…to bad he's into chicks! lol



  50. 50

    Shia is such a cutie!!!



  51. 51

    he's so gorgeous i can't stand it



  52. 52

    I am SO having his child…lmao! :)



  53. 53

    omg i just love him!!! hes never a douche to me!!! fuck off perezita!!!

    i love you shia!!



  54. 54

    seriously!

    shia = pure sexyness. damn hes fine. he could play with my ass anytime



  55. 55



  56. 56

    I love Shia!.. Man hes come along way from Evan Stevens..

    Sessy! (Sexxxy) not in this pic so much but i love him!



  57. 57

    I heard he was wrongly accused. Shia looks so hot in that picture!!!!!!



  58. 58

    I think he is the hottest swimmer alive……
    Your are already a star wanna woe your soulmate your search ends here record your action, drama, emotions, love,etc. for your loves in a viodes or as a song, upload it to www.uploaded.tv and show how much you care for . Check it out.



  59. 59

    He is HAAAAAAWWWTTTTTT!!!!



  60. 60

    what a cutie shia is !



  61. 61

    Is it me or does he wear that same shirt all the time??? But i still love him.