Home Videos Photos

Eating For Two?

| Filed under: Avril LavigneBaby Blabber

avrilpreggers.jpg
avrilpreggersss.jpg

"Rocker" Avril Lavigne was spotted out at a grocery store this past weekend looking a bit round in the midsection.

She was LOADING up on lots of junk!

With the recent reports of trouble in her marriage, we sure hope she's not preggers!

Besides, she's publicly said she doesn't want kids until her 30s.

What do U think? Is she preggers? Fat? Or just trying to get some publicity?

[Images via BAC Pictures.]

Email this  »
Naked & Pregnant: Celebs Who've Posed Nude With The Baby Bump!
Celebrity Post-Baby Bodies!
39 Short Female Celebs 5'5" and Under
35 Stars Who Got Pregnant Before Marriage!
15 Celeb Names You're Probably Pronouncing Wrong!
Celebrity Baby Snaps! Your Favorite Stars Then & Now!

259 comments to “Eating For Two?”

More comments: « 1 [2] 3 »



  1. 101

    Re: Avril_xoxo – lol…..wow…you are soooo hardcore with that language and your listening preferences….
    .
    maybe i should just shut the fuck up…..
    .
    but we all know that is not going to happen so why dont you go to bed now….you have school tomorrow and its getting late…..and then the adults and I can bash on you and your poor, completey pathetic idol that is Avril LaPuke….
    .
    because she really does suck ass…..she sucks dirty, fat, harry, shit smeared, ass…..
    .



  2. 102

    slut



  3. 103

    pregnant



  4. 104

    She's probably just shoplifting a lot of junk food!!!!



  5. 105

    Re: Avril_xoxo – soooo……she's pregnant?



  6. 106

    Re: kaitmax

    AVRILS NOT PREGNANT.



  7. 107

    Re: Avril_xoxo – SUCK MY MONKEY ASS! YOU SUCK RIGHT ALONG WITH AVRIL! WHAT A TOOL!



  8. 108

    Re: ShakeYourkitty

    FUCK YOU.



  9. 109

    Re: mamajud

    NO AVRILS NOT PREGNANT.



  10. 110

    Re: ShakeYourkitty – AVRIL LAPUKE…NICE!



  11. 111

    totally preggo
    r u kitten me?



  12. 112

    def. prego!
    lo0k at dat belly n her boobs



  13. 113

    What great publicity to create for yourself! I must say everyone these days are pulling the pregnant line…what's with Hollywood celebrities! She might just be sticking it out there or shop lifting ? who knows?



  14. 114

    Re: xocandii

    Avril isn't Pregnant.



  15. 115

    Re: Avril_xoxo – honey….sit down…she's preggers….by the looks of it about 20 to 22 weeks…………………..and it's a girl



  16. 116

    Re: enna8150

    Avril is not pregnant



  17. 117

    looks pregnant to me… if not, that's a really weird way to gain weight



  18. 118

    If she pranked us once, she would do it again considering her career is a total failure. However, I do think she's actually pregnant, she look s alittle to round to be just "fat". Besides it looks like she gain some meat on her legs but none on her arms so she's def not fat.



  19. 119

    and she now has BOOBS!



  20. 120

    Pregnent, or stupid, why would anyone expect anything else from this posser?



  21. 121

    GOD FORBID HER FROM RAISING A CHILD PLEASE



  22. 122

    Re: mamajud

    Avrils not pregnant you don't start showing within less then a week and its her fuckin hoodie thats making her look like she is but shes not and those pics are fuckin photoshopped DUMBASS.



  23. 123

    She looks preggers alright.



  24. 124

    Re: Miss_OSito

    Avril does not look pregnant, those pics are photoshopped and its her hoodie not her stomache.



  25. 125

    Re: Avril_xoxo – um yea you do……it's called popping



  26. 126

    Do we really care?



  27. 127

    Alright 1, definitely knocked up.

    As Trina would say,
    "Pull Over that ass too fat"



  28. 128


  29. 129

    Re: mamajud

    Well Avrils not pregnant so shut the fuck up bitch cuz Avril has already said shes not pregnant, those pics on here are photoshopped to makie it look like shes pregnant but shes not if you see other new recent paparazzi pics shes skinny haha shes not pregnant you fuckin FOOL



  30. 130

    dang girl…
    pregnant is written all over that



  31. 131

    I don't know. Does your ass get that huge when you're pregnant? She probably is just getting fat,



  32. 132

    Re: Avril_xoxo – BITCH…ENOUGH! STFU ALREADY YOU ARE BEING SO RUDE AND DISGUSTING! DON'T TALK TO KITTY OR MAMAJUD LIKE THAT!…NOT FUCKING COOL!
    .
    .
    YOU HAVE NO CLUE AND ACT LIKE YOU AND AVRIL ARE BEST FRIENDS!
    SHE DOESN'T KNOW YOU AND COULD GIVE A FUCK ABOUT YOU!
    .
    .
    CALM DOWN AND FOCUS…YOU SOUND VERY IDIOTIC! RELAX!



  33. 133

    She's not pregnant or fat. That to me looks as a disguise I read in a magazine that when she's out she does that kind stuff so she is not recognized thats all.



  34. 134

    Re: ShakeYourkitty – Ain't you the britney spears fan? pretty pathetic, at least Avril sings live. Re: luckybloo – unfortunately even fuckin morons like yourself can express how stupid they are. She looks great, it could be the angle.



  35. 135

    Re: Hot Monkey Love HATES GORILLAS!!

    well Avrils not pregnant and i know shes not shes skinny and doesn't have any baby bump in the other recent paparazzi pics so there you go Avrils not pregnant so these fat fucks can't stop saying she is when shes not.



  36. 136

    Re: Avril_xoxo – hey now……nothing personal….she's in her twenties, married a few years…….she's pregnant…..no conspiracy hon….cycle of life



  37. 137

    Re: Silva – NO..HE MESSES WITH A POSTER NAMED SHITNEY! BE NICE TO KITTY!



  38. 138

    Re: Silva – yeah….she sings bad live….
    .
    your avi and screen name are whats pathetic here bitch…..
    .
    you are not on my level….so step off……i cant believe i even replied to you…yuk….



  39. 139

    Re: mamajud

    SHUT THE FUCK UP AVRILS NOT PREGNANT YOU FAT FUCK.



  40. 140

    Re: Avril_xoxo – I love you, your hilarious! you fuckin rock!



  41. 141

    shoplifting?



  42. 142

    hmmm…her concerts did not go too well. maybe she is shop lifting, lol.



  43. 143

    Re: Silva – Im also a Depeche Mode fan…..and a old school rock nerd from way back…..so i dont just listen to Britney Spears fuckwad…..
    .
    I like hot girls who basically strip while they sing and dance….so yeah…i like britney spears…..
    .
    any more questions….or are you done being an ass now?



  44. 144

    Re: Silva – but you are right about one thing….
    .
    she does look great…..FOR A FUCKING PREGNANT CHICK!…..
    .
    HELLEN FUCKING KELLER CAN SEE THAT YOU DUMB FUCKS!!!!!



  45. 145

    Re: Avril_xoxo – WOW! GET HELP ASAP! YOU "KNOW" HER BECAUSE YOU READ MAGAZINES AND SEE PAP PICS??? WTF?
    .
    .
    AVRIL_xoxo = DELUSIONAL SHIT STAIN WHO IS FUCKING BONKERS!



  46. 146

    Re: ShakeYourkitty

    AVRILS NOT PREGNANT



  47. 147

    Re: Abbey dawn

    Thanks so who are you?



  48. 148

    she is definitly pregnant. its amazing how much she has changed from when she first came out back in the day. good for her though.



  49. 149

    Re: Avril_xoxo – I come on this site once in a while, I also visit other gossip shit sites i know i shouldn't but i'm guilty lol!



  50. 150

    Hope she is preggers!

  51. cboy says – reply to this


    151

    Sure look preggo to me!



  52. 152

    Re: Elizaaa1 – I hope you get cancer in your puss too BITCH! I hope a car hits you and leaves you in a coma! HAHA!



  53. 153

    Re: LOVEFCUK – Go fuck yourself! I can say whatever the fuck I want!



  54. 154

    Re: Silva – How about…YOU…GO FUCK YOURSELF…I can say whatever the fuck I wish to say! You're damn right about that!

    It's hilarious how people get all worked up over typed words…HILARIOUS!

    Expect more what that came from BITCHES!



  55. 155

    It must be strange grocery shopping and having paparazzi hurdled against a glace window taking your picture.



  56. 156

    THat bitch is prolly just faking the whole thing to get some more limelight



  57. 157

    Re: Avril_xoxo – SHIT STAIN!

  58. trace says – reply to this


    158

    she looks preggers. look at that fat ass!!!!!!!!! lol



  59. 159

    She annoys me. Go back to Canada and take your spawn with you.



  60. 160

    THAT is a preggo belly. yeppers



  61. 161

    .
    .
    Kitty, do you like U2?
    I am a U2 fanatic.



  62. 162

    Pregnant or fat I'll still fuck her.



  63. 163

    Re: Abbey dawn

    Are you Avril Lavigne or just some fan?



  64. 164

    Re: goldilocks182

    Look Avrils not pregnant so stop saying she is cuz shes not and Avril herself said it manytimes shes not pregnant. I read in a magazine that when she's out she does that kind stuff so she is not recognized thats all.



  65. 165

    .
    .
    .
    Monkey, in Lily Allen post, you've written : "LettyB impostor is Two Goofballs".
    .
    I've just seen a comment at the very end from fake LettyB for you.
    It said three words :"You know it".



  66. 166

    Re: Avril_xoxo – i'm a fan, i wish i was Avril i'd be rich lol!



  67. 167

    perez you should get your facts straight before you report on celebrities being preggers, you were wrong about Janet Jackson being PG and you are probably wrong again. Pendejo Chismoso



  68. 168

    Re: Abbey Dawn

    Oh Ok Cool Me 2, Just a Fan.

  69. BOING says – reply to this


    169

    Imagine if Avril had a baby and how cute that baby would be.



  70. 170

    Re: orchidgirl – I KNEW IT! GOOF HATES LETTY, WHOM I LOVE, I GUESSED RIGHT!
    .
    .
    I NEVER FORGET A POSTER!



  71. 171

    Re: mickey1814 – EASY..WHY HATE A CULERO CON CHISME?…CHILL! LOL
    .
    .
    :mrgreen:



  72. 172

    Re: mickey1814 – perez is wrong alot, he's good at that lol!Re: Avril_xoxo – it's been fun talking to you i have to go now though, You KICK ASS!



  73. 173

    yeah she's a pretty skinny chick, so she's definitely preggo.



  74. 174

    .
    .
    .
    Monkey, I've been snooping around, and I've noticed something strange.
    .
    There is a person named Itsbritneybiatch .I've seen her before on many Britney Spears posts.She had Brit's face avatar.
    Well, she is on today's "Britney Spears on PTA list" post, with 2 comments # 32 and #95, but Itsbritneybiatch has LETTYB's AVATAR (the cute LettyB troll that impostor LettyB uses ).
    I find that strange.



  75. 175

    Duh, it doesn't take a fucking idiot to know this shit



  76. 176

    Re: Abbey Dawn

    You KICK ASS too.



  77. 177

    Re: i8carrotcake

    Avril is not pregnant SO SHUT YOUR FUCKIN MOUTH.



  78. 178

    I'm gona say prego.



  79. 179

    her thighs are big and so is her ass she's gtta be preggos for someone who tries to be punk rock she is lil miss wanna be house wife totally opposite of how she protrays herself



  80. 180

    i hope not
    shes another fucking idiot
    that doesnt need to procreate.



  81. 181

    Belly says preggers I guess.. wow..



  82. 182

    Whatever.



  83. 183

    well she totally fooled the paparazzi last time,
    buut look at thaat but and thighs. she totally preggers.



  84. 184

    OH MY GOD YEAH I WAS IN SAFEWAY THE OTHER DAY AND I GOT ALL THESE PHONECALLS AND TEXT MESSAGES ASKING ME IF I WAS PREGNANT!!WHAT DO YOU KNOW SHOPPING = BABY,IF ONLY I KNEW THIS YEARS AGO.



  85. 185

    she definitely looks pregnant…
    but i wouldnt be surprised if it was a publicity stunt.



  86. 186

    Usually when you show pictures of women with big bellies and say they're pregnant, I get pissed off because they probably just had a big meal and didn't do a million sit ups afterward, and I think they look thinner than me, and I'm not preggers!
    But this picture is different….girl has got a preggers belly on her for sure!!!!!!!! The belly is clearly round, not from over eating, and the rest of her looks normal. She doesn't have a chubby face to back up the "just fat" excuse. No one gains that much weight in their belly and ass, but not in the face!



  87. 187

    I have to comment on this….
    “I have my own style that happens to be different from everyone else in Hollywood. My inspiration is me.” - April Lavigne

    So….MAYBE she has a style different from everyone else in Hollywood (because most people hire stylists, unlike her) but I have to say, I live across from a school and she dresses like every 14-16 year old girl that walks out of there. It's not unique, she looks like shit. I'm 25, about her age, and I wouldn't be caught dead in anything that young teenage girls are wearing! She can be unique and still have style… there are plenty of people who dress with style that do it uniquely!!!… One person that does it is Rhianna.



  88. 188

    Her fatass would prove that she's pregnant or she's eating cheeseburgers by the thousands.



  89. 189

    Re: Avril_xoxo – #164
    .
    HAHAHAHA….."are you avril" ….you are a dip shit…



  90. 190

    Re: Avril_xoxo – And how would you know that is photoshop? Btw if it was , the image would be distorted , and even though it can be done professionally , I highly doubt they would,but who knows.



  91. 191

    aw she look like she bout to pop - must be alweady nine months!



  92. 192

    OH YEAH HER EGO IS DEFITNLEY PREGO



  93. 193

    Who would knock that shit up? I wouldn't fuck her with Perez's dick…



  94. 194

    Who cares if she is or not? She's a has been whose only fans are teenage girls. Fuck her. I feel sorry for the baby if she is though.



  95. 195

    Maybe she's shoplifting a turkey.



  96. 196

    Avril not preggers or fat. She is very slim and beautiful. It´s the hoodie and her posture that make her look like she is preagnant, anybody can see that.

    I´m totally with you guys: Abbey Dawn, DALE & Avril_xoxo!
    You also from BA right!? ;)



  97. 197

    WILL THE BABY EAT CELERY JUICE?
    www.prettysowhat.blogspot.com



  98. 198

    Re: luckybloo
    Wow…….karma is a bitch man.



  99. 199

    she probably stuffed a pillow up there for attention lol



  100. 200

    Re: Elizaaa1
    amen.

More comments: « 1 [2] 3 »