Home Videos Photos

Old People Rapping In The Church Choir

| Filed under: YouTube

The title pretty much says it all!

CLICK HERE to check it out.

The 13 Most-Watched Music Videos Of 2013!
Stars Who've Made Cameos In Their Musician Lover's Music Videos!
Celebrities Who Uploaded Their Way To Fame On MySpace and YouTube!
Selena Gomez’s Best Boobie Moments!
Young Hollywood Hotties Who Should Be On Your Radar!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!

90 comments to “Old People Rapping In The Church Choir”



  1. 1

    Better than Kanye!



  2. 2

    omg too funny



  3. 3

    WTF!
    SASSY OLD PEEPS!



  4. 4

    yeah number 2



  5. 5

    This is great!



  6. 6

    ISN'T THAT ONE OF THE SEVEN SIGNS?



  7. 7


  8. 8

    oh goodness!



  9. 9

    no.



  10. 10

    Christ on a bike! And Mary on a camel!
    Why do they have no rhythm at all??? They need that for any kind of song!



  11. 11


  12. 12

    this seems super fake to me, i see them saying it but it doesn't match up



  13. 13

    That was awesome. They looked like they had fun to be honest :D



  14. 14

    omg!!!



  15. 15

    WTF!?! LOL LOL LOL!!!!



  16. 16

    Hey whatever is gonna get u to know God or to get closer to God is fine by me.



  17. 17

    OMG Perez….you are so behind!! This has been on the internet for a while now…you are always reporting old news!!!!!



  18. 18

    Re: LizardKinG – Yeah, it's over!



  19. 19

    Re: stubborn_beauty – You said number 2!



  20. 20

    Yo…too funny



  21. 21

    seriously? wtf..



  22. 22

    LOL!!! Some talent show…



  23. 23

    that was amazing lmao



  24. 24

    is this 4 real or perez is making them move their mouths??? lol RLI (roughly laughing inside) im chocking here. im LMAO omg this is crazy.. and what church is this? lol lol i cant stop laughing hahahahahahahahaha omg. i'll laugh all day long. thx 4 posting



  25. 25

    LOLOLOLLLOLL!!!!!
    Oh my!
    oxox to the old people!



  26. 26

    WOW THIS VIDEO HAD ME CRYIN' LOL..



  27. 27

    hey ya song was so funny.. hahahahahaha can someone stop me please!!!! im dying lol lol lol lol r u kidding? they actually took their clothes off?? omg i need help hahahahahahahhahahahahhahaha i never laugh like this all my life



  28. 28

    I'm glad they're having fun but half of them didn't seem like they knew what they were saying. It was kind of disturbing, and in the eminem song up front you could barely hear them, they couldn't keep up with one another. Cute, but horrible.



  29. 29

    thats the racist generation thats dying out, they just wanted to 1-up black people before they went 6 down. The one thing old white people couldnt touch was rap, well it seems thats no longer the case.

    lol,but seriously i thought my eyes were going to run out of my sockets when they started to take off their clothes…

  30. Lisa says – reply to this


    30

    this was absolutely atrocious



  31. 31

    When did church services become about entertainment instead of worship?



  32. 32

    Why'd they end it in the middle of the "Take off all your robes" song??! That was awesome!



  33. 33

    I friggin swear I've seen it all now! lol
    I will take my rob off! ahhhhhhhhhhhh! lol
    git-r-dun granny! lol



  34. 34

    embarrassing



  35. 35

    That's the best rap song I have heard so far.



  36. 36

    I'm at work and just laughed loud enough to draw attention to myself



  37. 37

    lmaoo.
    kay.
    wow..



  38. 38

    That was great!



  39. 39

    Re: topper – Wasn't that too cute?? Love your avie. Didn't I tell you to stay out of the oil when I'm away??? Hehe!



  40. 40

    Re: ss794- – I don't think that was a church service…



  41. 41

    The Ending was funny!



  42. 42

    wow it was very funny and entertaining, you could tell they were trying not to laugh themselves! KUDOS to them for doing not only something from younger generation but also music genre that's clearly not the style most whites would listen to. :D

    YES we can!



  43. 43

    i think i just threw up a little in my mouth



  44. 44

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA



  45. 45

    Omg the last one was the best, I was dying when they started to take they're robes off!



  46. 46

    L to the O to the L.



  47. 47

    .
    .
    THE CHOIR DIRECTOR LOOKS GAYER THAN A LIBERACE CHRISTMAS ALBUM!!!
    .
    .



  48. 48

    That was the funniest thing I've ever seen!



  49. 49

    Sad and Pathetic



  50. 50

    hilarious.. we are building bridges… good job



  51. 51

    Lol, I'm flying my Nanna over and signing her up, although maybe when they sing it's getting hot in here I should distract her, I think she might go the full monty….



  52. 52

    This should not be happening



  53. 53

    Yikes. Yikes.



  54. 54

    When they started taking off those robes, I got scared!!!

  55. mimi2 says – reply to this


    55

    that is sad….they look like they didnt even know what they were doing ….nice way to make fun of old people



  56. 56

    OMG! That is one of the funniest things I've seen in a long time! Where did you find this Perez?



  57. 57

    Poor old people. That creepy choir director is taking advantage of them. Or it least it seems that way.



  58. 58

    thats awesome



  59. 59

    WTF?????



  60. 60

    ohhh my fucking god that's fucking priceless, man!



  61. 61

    Re: Sassy Girl

    That's not oil. …………. Didn't anyone tell you about the birds and the bees?

    It's honey silly.



  62. 62

    Did ya see my dear sis,Minta Belle??



  63. 63

    McHammer's You Can't Touch This was the best. Hope to see full versions of the songs in the future.



  64. 64

    ….what the fuck?



  65. 65

    I just died and sent that to like 12 people via facebook!
    I love old people!



  66. 66

    Re: carolinemarieelove – i agree, this should not be happening.



  67. 67

    omg the best!

  68. mpoh says – reply to this


    68

    My favorite post EVER!

  69. MP says – reply to this


    69

    Wow, that was really something else.



  70. 70

    Oh my word! That's not even right! The women looked like they were really getting into it and the men looked like they were trying not to go along with it by mumbling. lmao And the guy that started singing at first looked like the grown up version of that creepy boy from the movie 'Sixth Sense'.



  71. 71

    God Awful !!!



  72. 72

    poor ld people
    :S
    uahuaua
    but was really funny
    huahaua



  73. 73

    Priceless



  74. 74

    what an epic trainwreck.



  75. 75

    This is in Columbia, South Carolina (where Travis Barker and DJ AM's plane crashed) at the First Baptist Church. At least this is more positive than a plane crash… I think? Nobody died at least.



  76. 76

    omg that was horrible and funny at the same time



  77. 77

    LOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

    Oh my fuck.

    LOLOOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL



  78. 78

    That made my ears bleed.
    That was hard to watch!



  79. 79

    It's great. Thankx perez, always intertaining. Luv U ♥ Rap is where it's at. Best music around.



  80. 80

    LOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOL!!!!!



  81. 81

    That is so hilar!



  82. 82

    I heart this



  83. 83

    That was horrible. What the hell are they doing singing that? A mess!



  84. 84

    Re: megjls – I was just gonna say the same thing!! this is OLD OLD OLD NEWS!



  85. 85

    awwwhhh, this is precious!!!
    old people are crazy!



  86. 86

    HAHAHAHAHA



  87. 87

    LOL, so hilarious and entertaining



  88. 88

    Never said it was a church…maybe do research?

  89. Boo says – reply to this


    89

    That was PAINFUL to watch.



  90. 90

    Wierd, But Funny