Home Videos Photos

Completely Gratuitous

| Filed under: AnglophiliaYummy Yummy ScrewDaniel Craig

adaniel-craig-122808-341.jpg

More of Daniel Craig on his XXXmas HOliday!

The 007 star hit the beach in a tight and nut-hugging Speedo on Sunday in St. Barth.

Yes! Yes! Yes!

[Image via Ramey Pix.]

20 Celebs Who Were Homeless
Prince George's 12 Best Memes In Honor Of His First Birthday!
We Bet You Didn't Know These Famous Men Disrobed For Playgirl!
Joe Manganiello's Hottest Pictures EVER! Prepare To Drool!
Johnny Depp's Top 10 Sexiest Photo Shoots! (NSFW)
20 Stars Who Got Buff For Movie Roles

41 comments to “Completely Gratuitous”



  1. 1

    YOU ARE SUCH A FAG MARIO!



  2. 2

    Were you not making fun of him cause he was eating chips there a few days ago you fat piece of shit.



  3. 3

    Balls,… Bond's ball's!



  4. 4

    hot hot hot!!!!!!!!!!!



  5. 5

    Re: harrybalsac – hahahahaha!



  6. 6

    YEA



  7. 7

    NUT HUGGING!
    .
    .
    LG LUVS IT!!!
    .



  8. 8

    Re: LettyB WISHES YOU A HAPPY NEW YEAR!
    .
    .
    HONEY I'M GETTING THE FIRE EXTINGUISHER AND SPRAYING MY NETHER REGION!!!
    .

  9. party says – reply to this


    9

    that
    aint
    no
    speedo.
    .
    .
    .
    have
    u
    ever
    even
    seen
    one
    ?
    it
    looks
    like
    a
    borat
    suit
    minus
    the
    over-
    the-
    shoulder
    part.
    .
    duh.



  10. 10

    THIS IS THE ONLY KIND OF SUIT I WILL WEAR ON THE BEACH. HE LOOKS HOT…JUST NEEDS TO BUFF UP A TAD….IT YOU CAN PULL OFF THIS LOOK GUYS ….GO FOR IT!!! US GAY GUYS LOVE IT. I SWEAR BY THE INTERNATIONAL MALE CATALOUGE!!!
    .
    .
    HOLLER AT YOUR HO! MISS LG….WHERE ARE YOU? WE NEED TO HAVE LUNCH HONEY. MAYBE YOU COULD TAKE YOUR EMERALDS OUT OF THE SAFE FOR THE OCCASION!! CIAO



  11. 11

    YOU'RE A COCHINO PATO MARIO!



  12. 12

    Love Daniel, but….he's not looking as tight as he was. Thighs are even a little fat.



  13. 13

    wtf do you see in this guy?



  14. 14

    This crap again!?



  15. 15

    Not really feeling them love-handles…



  16. 16

    Perez, this is why I keep coming back to your site. You crack me up! Thank u



  17. 17

    BUTTERFACE!



  18. 18

    Re: BBBoricuaRe: LaDiva enjoy da holidays bitches…
    .
    .
    MARIO, THE PINGA LOVER, IS IN LOVE WITH THIS PUTO!
    HIS PATO ASS PROBABLY STALKS THIS GUY BECAUSE HE HAS CHI-CHIS!



  19. 19

    I loved him in Flashbacks of a Fool………you see him naked front and rear. My DVD is worn out from all the pause action.



  20. 20


  21. 21

    BUTTERFACE ??? !!



  22. 22

    Re: Hot Monkey Love Obama Style! – lmao i'm dying here. Este pato tiene culo podrido lleno de caca…



  23. 23

    he's delicious…a dream…dreamy…a strong man…& trying to find a guy similar to him is so difficult these days…his type is so elusive…he makes me wet…& hot…



  24. 24

    Re: laura horton – woah calm down. i feel the steam coming from the computer cuz of u…. lol



  25. 25

    .
    .
    I do not find this man attractive. Not his ugly face, not his flabby body.
    Perez, you are such an idiot, you are salivating over anything in a pair of swimming trunks. You are getting really desperate.
    .



  26. 26

    The guy is ugly. He's rude and his body ain't all that. Show me Chace Crawford or Jakey Gyllenhal in a suit and then we can talk. But Daniel Craig? VOMIT!



  27. 27

    Re: mattyesmateo – What ev!!! Sorry to hear your happiness and joy is all balled up in a crusty tube sock stuffed under your bed.



  28. 28

    Duhhh thats not a speedo its a square cut suit moron! Your supposed to be on target with fashion!



  29. 29

    He's looking his 40's now but he still a HOT STUFF!!!



  30. 30

    DAMN DAMN DAMN! WHAT I WOULDN'T GIVE TO BE ON MY KNEES IN FRONT OF HIM RIGHT NOW!



  31. 31

    OMG. I want daniel craig to sit on my face



  32. 32

    Why do you cover up the best parts with your inane comments??



  33. 33

    he's not THAT hot, perezito



  34. 34

    You people are insane who think he's "looking fat" or "needs to work out more" - he's a real man! Do you really know any men who look like a calvin klein underwear model? This man OOZES sex appeal. And there is absolutely no butterface about it… he's impeccable!



  35. 35

    Um, it's my birthday in one day. Can I have him for my birthday??



  36. 36

    He's got the legs of a woman.
    And come on - HE IS NOT GOOD-LOOKING.
    So don't pretend.



  37. 37

    He is still sexy. I would ride that



  38. 38

    he and britney spears have identical legs.



  39. 39

    Re: LondonHockeyGurL – hahahahahahaha i totally thought the same fucking thing!



  40. 40

    Re: Topher – haha mine too! i so loved that movie!



  41. 41

    Re: party – You mean the over the shoulder boulder holder?