Home Videos Photos

Chris Brown Arrested For Allegedly Assaulting Rihanna!!!

| Filed under: RihannaChris Brown

ririchris__opt.jpg

WTF???

Nobody messes with our Princess RiRi!!!!

There's a reason why Rihanna and Chris Brown were NOT at the Grammys on Sunday night..

Chris Brown is being investigated for allegedly assaulting Rihanna after the Clive Davis pre-Grammys tribute event on Saturday night.

According to an LAPD report, cops arrived at the scene early Sunday morning - around 12:30 A.M. - after receiving a 911 call reporting a disturbance.

A woman, who insiders name as Rihanna, was found with visible injuries and identified Chris Brown as her attacker.

The 'victim' revealed they were arguing in the car, which escalated when they stopped.

Chris had reportedly already peaced out when authorities arrived.

Brown turned himself in to police around 6:30 P.M. on Sunday. He was officially booked at 7:41 p.m. for making criminal threats.

Brown posted $50,000 bail and was released.

This is just awful if really true.

Violence is never, ever the answer. BUT, we are gonna fuck up that man vile shit-stain of a human being for hitting our Rihanna!!!!!!!

[Image via WENN.]

15 Celeb Names You're Probably Pronouncing Wrong!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Best Dressed Celebs Of The Week!
Worst Dressed Celebs Of The Week!
Steamiest PDA! Celebs Caught Making Out In Public!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Email this  »

485 comments to “Chris Brown Arrested For Allegedly Assaulting Rihanna!!!”

More comments: « 1 2 [3] 4 5 »



  1. 201

    Man what a jerk. I can't believe that he would do that to her. No one deserves what he did to her. I hope that this little stunt ruins him. He is nothing but an abuser. Abusers are criminals, liars and cheats. I will never buy another track from him again. I hope that others will do the same.

    Rihanna is beautiful and talented. She deserves better. This is domestic violence plain and simple. I hope they throw the book at him. Stay strong Rihanna you are a goddess. You have my support and I feel for you.

  2. Low says – reply to this


    202

    I deleted ALL Chris "shit" Brown from my ipod.. and the computer backups!!!!

    Fuck him!!!!!



  3. 203

    I was kinda mad when i knew both of them wernt going to be at the Grammys kinda sadd



  4. 204

    JARED*

  5. tee15 says – reply to this


    205

    yo honestly…we dont even know what the hell rihanna said/did to him in the car..soo lets not start hating on chris just yet..and no he shouldn't of hit her but lets be real here chris was the same guy who was in germany at a club ready to beat the shit out of the guy who was talking shitt about rihanna..so there must have been a reall good damn reason soo lets not start hating on him with out hearing his side of the story!!!!LIKE THIS IS SERIOUSLY MESSED



  6. 206

    why the fuk do you hate on him so much!!!! your pretty fukn judge mental, wat he did was wrong but why dont we wait to hear the full story before we start accusing shit!



  7. 207

    i love you perez but everybody knew about this like 6 hrs ago. i mean yahoo beat you to it, jeez.



  8. 208

    OH MY GOD this is horrible! What a dick! How could he beat a girl in the first place, and Rihanna, of all girls! what an asshole. I hope this isnt true. But if it is, he needs to be locked up.

    and p.s. to the people saying "hahaha I hope its true she deserves it" have fun burning in hell.



  9. 209

    WAZ THE BIG DEAL —–JUST A BIG CASE OF JUNGLE FEVER GO NEGROES!!!!!



  10. 210

    LMFAOOOOOO!
    well shit i think i wudda fucked the bitch up too!
    thinking she's all that and a bag of ruffles!
    PINCHE CABEZONA!!!!



  11. 211

    well he can kiss his career goodbye

  12. SusyQ says – reply to this


    212

    1. It is well known that Riri cant even go to the washroom without having Chris nearby
    2. She really should realize that suffocating a guy and being needy for attention can get real old real fast.
    3. Riri should not have paid someone to spy on Chris when she was away from him..that screams insecurity, shows zero trust, and is very invasive of someone's privacy.

    Quit blaming Chris without even knowing the facts..for all you know Riri clocked him and he had to fight her off:) Leave the guy alone until the FACTS are revealed..and IF Chris is at fault for anything then he needs to pay for that in a court of LAW, not the court of public opinion.



  13. 213

    Re: ReneeBayB
    Before we start accusing him? Bitch, he turned himself in! Which means he did it. A man should NEVER hit a woman, no matter what.



  14. 214

    WTF CHRIS BROWN YOU FAG



  15. 215

    Re: ValPal
    Actually I take that back. A man should only hit a woman if the girl comes at him with a knife or something. And if that is what happened then they would have arrested Rihanna by now, which they didnt so that cant be true.

    OH! and I was watching the news and they said that the "woman" has bruises on her face and BITE MARKS ON HER ARM. Fucking Chris Brown is chicken shit.



  16. 216

    His career is over. *poof*



  17. 217

    First of all, the minute a man puts his hands on a woman, he's dead wrong. Unless she has a gun at his head & it's self-defense. Second, how did he get off with criminal threat?! If he kicked my ass, I'd have filed a police report & got a restraining order. She's either 1: protecting him, which would be sad in itself or 2: hiding something. If it is true, girl, you better call him out immediately!



  18. 218

    Re: Sookie Stackhouse – TI is taken. By someone who can actually sing, I might add.

    Seriously, Perez, it sucks that this would happen to any person, but why are you so high on Rihanna? She sounds like a goat.



  19. 219

    WTF??????????? Is that it??? No NEWS??? I wanna see the mugshot and more details… work your ass off with this one nasty Pig… we wanna know…
    BTW any update on Usher's wife???



  20. 220

    Re: SusyQ

    yeah because being under a lot of stress and feeling "suffocated" and stuff really IS a good reason to punch your girlfriend. its called BREAKING UP WITH HER.



  21. 221

    Re: State ziti – Couldn't agree more!!!!



  22. 222

    eminem's cousin?



  23. 223

    I am in shock about this…I happen to have some insiders of my own and I'm hearing that it definately was Rihanna and that he really fucked her up…that the pictures of her show he beat the shit out of her…I don't care what she did..it gives him no excuse to use his girlfriend as a punching bag…I don't get why celebrities do stupid shit like this…especially someone like chris brown with a squeaky clean image! Don't they know the world is watching???? His career will pay for this without a doubt and rightfully so>>>>

  24. SusyQ says – reply to this


    224

    Gaga~ It is NEVER right to hit a woman EVER..and YOU do not know what Chris did or did not do..so quit assuming he is in the wrong..the charge does not indicate anything until the FACTS ARE REVEALED..and then if he IS in the wrong then its a whole different story so try real hard to be less judgemental and have some patience and dont get it twisted!!!!!!!!



  25. 225

    Bitch shoulda had his money!!!!!!!!!!!



  26. 226

    Ya' know, Perez, aside from being the last one on the bus with this, you're just copying the info straight from TMZ. What gives you the right to make threats on Chris Brown??? You don't know the whole story yet, OBVIOUSLY, so stop trying to incite people with your ignorant knight in shining armor act. Chris Brown would wipe the sidewalk with your fat ass. This is a terrible situation, if it is true, and the last thing either would need is your ridiculous grandstanding.



  27. 227

    Re: allykisskiss – I agree she sux but lol i cant believe he assaulted her



  28. 228

    if a bitch gave me herpes i would bitch slap her too. but hey, it could have been from one of the many jump offs he had in europe.



  29. 229

    What's the big deal? just common american trailer trash behaviour.



  30. 230

    Wow way to be right on top of things there dude lmao,

    a couple hours too late but whatever ,

    yeah Rihanna rocks and if he did that he's a lame punk lol



  31. 231

    it's sad to see! but drugs ain't no answer in life. easy to see no stable mind gets far…if you listen to some lyrics of Ri's songs "disturbia" and such forth..it talks about ecstasy & yah you guys got the drift. he fled cuz he has some shiiit in his pockets and of course he couldn't be a man!



  32. 232

    Really? People are REALLY saying there's EVER a REASON to hit a woman?

    EVER

    There isn't one. GTFO RIHANNA!!!



  33. 233

    Wow Perez fuck you for calling Chris Brown a shit stain when he's black!



  34. 234

    dang! this is some crazy ish



  35. 235

    hahahahahahahahahahahahaha is right

    what a sleeeze

    one day he's singing with elmo….the next he's hitting women



  36. 236

    Re: SusyQ

    im pretty aware of the fact that this may not be true. if you read my posts before, I said IF this is true.

    But for some reason you were listing things that SHE was doing wrong in the relationship, in some sort of defense for him hurting her. (tho you didnt ACTUALLY say you were defending him, why else would you be bringing that shit up when it has nothing to do with the situation?)



  37. 237

    omg this is so shocking…not even kidding, if you were to ask me before this what celeb i thought would be the least likely to hit their gf, i'd probably say chris brown. *unhappy, disappointed sigh*



  38. 238

    IT WAS POLLY SELF DEFENSE
    rihanna got mad that he was more famous then her and she chased him with a knife and said go on and take a bow he was liek freeeeezee shez all u gona be in the emegency room he was like im superhuman U DID THAT TO ME and she said shut up and die
    hahaha



  39. 239

    i dont blame him i would smack her too if i had to date a bitch like that



  40. 240

    What a fucking ASSHOLE! Does he feel like a real man when he hits her?!! I hope this is the not one of many incidents! Get out of this abusive relationship NOW Rihanna!



  41. 241

    I hope you all know that when someone is charged with FELONY criminal threat, that someone physical contact was involved.

    "In most U.S. jurisdictions, the crime remains a misdemeanor unless a deadly weapon is involved or actual violence is committed, in which case it is usually considered a felony."

    Yes, I wikipedia that shit



  42. 242

    WTF?? man thats crazy



  43. 243

    WOW Perez you're getting way sloooower with this gossip thing, I knew about like hours before you posted… and I'm in freakin' Mexico!! You better work it instead of mingling with slutty perry and such!!



  44. 244

    Chris should have known. She is from Barbados, the official home of a whore, but the dumb ass young boy had no business touching her. He should of just cum in her eye or something. Shit that's payback enough.



  45. 245

    I hate both of them
    but omg, chris brown is such a loser
    I kinda feel sorry for Rihanna, I don't really like her music anymore
    I liked her when she first came out, she's changed now :(

  46. jax says – reply to this


    246

    she probably had it coming. I can't believe she called the cops on him. Seems like it would take a lot to mak him mad.



  47. 247

    I read his before Perez posted it and the "assaulted" woman's name is not being released. Maybe it's bullshit and Rihanna backed out(which she did AFTER he did) because she wanted to support him.
    WTF really.



  48. 248

    He didn't HIT Rhianna…it was some other ho…

  49. SusyQ says – reply to this


    249

    Well Gaga, maybe the 'shit' I posted did have something to do with it but in no way was I defending what he 'allegedly' did..'maybe' she provoked him? Would that make it right to assault her? HELL NO..she is no wallflower and I doubt she would put up with that from any man..no one knows what happened and no matter what 'if' Rhianna was the victim here (which hasnt been confirmed) and Chris was in the wrong then he should be charged for that because it is WRONG on every level

  50. -liz- says – reply to this


    250

    Oooh dramz!!! Can't believe it! Chris Brown is only like what 19! Crazy! Poor Riri!

    By the way start updating your website…this lack of work on your part is getting to the point of ridiculous!

  51. JET says – reply to this


    251

    Hasn't Rihanna learned by now that if she wants to live to be 30, she has to dump all these ghetto gangsters and hang with white folks



  52. 252

    I used to be a fan of Chris Brown…but to beat and bruise a GIRL? Are you kidding me? He should be ashamed of himself!



  53. 253

    Wow, you were only like 8 hours late posting this. Too busy drooling over some underage gay boys?



  54. 254

    Re: SusyQ

    I honestly dont fully understand why you went on saying those things in the first place like you know them for "fact" anyway, since you keep going on about not having "facts" and physical proof. So before you go on saying shit about her being "clingy" and "needy" and her not being able to go to the washroom without him and "sending people to spy on him" I assume that youre not being a hypocrite and have some kind of factual physical evidence to back up those claims, right?



  55. 255

    If he did assult her, Rhianna needs to be a role model for other women of domestic violence, she needs to send a clear message out and stay away from that man.

    If she takes him back, more fool her - he'll do it again.



  56. 256

    I cant believe it, say it isnt so!



  57. 257

    Maybe there's a reason why it took Perez so long to post, maybe he was sucking Chris Brown dick when Rihanna caught them in the act and then CB smack her to shut the fuck up and not to tell… maybe Perez got arrested along with Chris and just could post after bailed out… maybe…



  58. 258

    Have you noticed these black rappers always do this?



  59. 259

    perez, this shit can't be true



  60. 260

    hahaha…rihannas dumb. and for chirs brown hitting her. go chris. i was waiting for someone to beat up this grl.
    shit.



  61. 261

    What the FUCK is wrong with that guy? First, violence is not the answer. Second, NEVER hit a woman. Third, it's fucking Rihanna! She is so respected and loved in the music world…she's collaborated with so many rap stars, they'll hunt down that no good piece of shit….FUCK CHRIS BROWN.



  62. 262

    wtf :(



  63. 263

    are u sure it was rihanna cause i seen other reports that said it was an unidentified woman , not rihanna



  64. 264

    WTF?!
    HE BEAT HER DOWN BECAUSE SHE SUPPOSEDLY GAVE HIM HERPES!!!!



  65. 265

    biatch.



  66. 266

    WHAT THE FUCK ASSHOLE! YOU DIDN'T POST MY COMMENT BECAUSE I POINTED OUT THAT YOU FUCKING THREATENED CHRIS BROWN WITH PHYSICAL VIOLENCE IN YOUR POST? HE WOULD CHEW YOU AND AND SPIT YOU OUT, YOU FUCKING PANSY. YOU COULDN'T FUCK UP A 12 YEAR OLD GIRL WITH YOUR LIMP WRIST! LITTLE BITCH!!!!! I HOPE HE FILES TERRORIST THREAT CHARGES AGAINST YOU!!



  67. 267

    Ok:

    1. everyone who still doesn't believe it was Rihanna is an idiot the report stated DOMESTIC battery. Which means it was his girlfriend or someone he lives with. And it is pretty obvious by now that Rihanna is his girlfriend.
    2. just because a publicist says something doesn't mean it's true that is their job to lie to make their clients look good and/or hide things they don't want the public to know.
    3. No matter how much you don't like someones music or what she does hitting a woman is NEVER acceptable.

  68. Goofy says – reply to this


    268

    wtf p-nasty why did it take you so long to post this? i heard about it before the grammy's even started.but anyway felony charges could be added too i cant wait for him to get locked up.i wonder if it will be a short or long sentence cuz if its short then he will have to do time in l.a. county jail and of course he will get the paris hilton treatment mostly for safety reasons because the other inmates will fuck him up and make him there bitch they dont take kindly to woman beaters.if he gets a long prison sentence then he will be seperated from other inmates too possibly just by himself.i just wanna see an orginazation for battered women come after him hitting girls aint cool and is very serious this says alot about his character.she's gonna be affected by this forever and be insecure about men.and to the person who said she should get with t.i. dude he's going to prison in a couple of months

  69. Aj20 says – reply to this


    269

    The new Ike Turner and Tina Turner 2009 ;)



  70. 270

    what an asshole
    but this seems to be goin on from a long time I mean in every appearance they don't look like the perfect couple
    Poor rihanna didn't go to the Grammys



  71. 271

    That's what rihanna gets for laughing at britney 2 years ago at the vma's when she was messed up.Rihanna has no talent n is a straight out bitch. Pay back is a bitch.



  72. 272

    I know violence is not the answer, but I woulda gave that bitch a black eye for giving my herpes. Thats why they were fighting. Because the nasty hoe gave him the gift that keeps on giving.



  73. 273

    check out www.gurlnextdoor.webs.com for style, hair and makeup tips.this is not a spam or virus!!

  74. lolli says – reply to this


    274

    this is seriously OUTRAGEOUS! We are already jumping to conclusions, i refuse to believe that my Chris is a woman beater, its so not part of his character, and although I love RiRi with a passion, i refuse to believe what happened! something aint right. So random, i tell ya, i was and still am genuinly shocked and sooooooo confused and frustrated!

  75. Reix says – reply to this


    275

    MUHAHAHAH
    good on chris breezy.
    she must of been aggravating him.
    who gives a shit anyway,
    all everyone cares about is if that sexy piece of ass doesnt get arrested.
    its her own fault.
    silly untalented bitch :)



  76. 276

    i love rihanna~



  77. 277

    fuck Chris brown!

    team riri!



  78. 278

    why did you have to go and do something like that for chris?!?!? :(



  79. 279

    he didnt really hit her…he was just trying to make her forehead just a wee bit smaller…keep ur pimp hand strong chris…



  80. 280

    dont believe it.



  81. 281

    I loves me some Rihanna! No man has a right to raise his hand to a woman. I hope to God she is done with him.



  82. 282

    Surprised? Yes. But they are young, things happen when people are younger and drinking. Hopefully Rihanna is fine.



  83. 283

    Poor Rihanna!!!!!!! WHAT A DOUCHE BAG!



  84. 284

    i seriously bet rihanna instigated the shit out of him before he did it. i'm not saying that makes it right, but i just don't see chris brown smacking down a girl.

    perez, i hope you up your game this week, especially after all the jacking off you did this weekend!



  85. 285

    i did a little test. the result is that you can swear on this web site, blaspheme, make hatefull comments, behave like a hypocrite and in fact spout Evil but if you write anything unamerican, even if it is true, eventually it will be seen and removed by perez. Such is the power of the mighty dollar. the mighty advertising dollar in this case.Still, this web site, its such a drawcard to watch the vomit of american culture.



  86. 286

    Don't be so quick to jump to conclusions, Prez. She could habe just as must and idiot.



  87. 287

    Poor RiRi… I hope she is OK. I'm very upset she didn't make it to the Grammy's! I love to see what she is wearing! This is a very sad story if this is true…

    XOXO,
    Sarah
    www.closetdiaries.com



  88. 288

    Last night I posted news on Sherimoonfirefly, but it didn't show up.
    Perez, yesterday Sheri was on her way to Orlando for the Caylee Anthony memorial that's being held today. Sheri was driving 85 miles per hour, when she had a heart attack and lost control and wrecked. She was airlifted out and is in the hospital right now. I know she posts here everyday and she would want a few of you to know why she isn't here. I need to get to school. Perez, I love you and always will. Poisonbitchyivy.



  89. 289

    perez you've gotten SO SLOW!

    i'm disappointed :(



  90. 290

    oh what a dirty little fucking punk!
    n i was all happy they were engaged!
    dump the loser!!!!

  91. Daxie says – reply to this


    291

    You were totally behind on this one Perez. I can't believe you let E! beat you on the story. I am losing faith in my favorite queen



  92. 292

    Ladies and gentleman……Ike Turner has been reincarnated!!!
    asshole. never liked his music anyway.



  93. 293

    fuck Rihanna! CRAZY BITCH! YOU ONLY LIKE HER BECAUSE SHE CAME OUT WITH HITS THAT CAN ACTUALLY BE PLAYED AT A GAY CLUB (NO OFFENSE HOMO PEOPLE) BUT LET'S BE HONEST THATS ALL. SHE IS A BITCH HE IS INFLUENCING CHRIS BROWN HE NEVER GOT IN TROUBLE TILL HE MET HER AND I MET Rihanna TWICE, I MET HER ON MY SENIOR TRIP AND SHE WAS A BITCH SHE WOULD NOT GIVE AUTOGRAPHS AND I MEET HER AT MY COLLEGE IN CHICAGO AND SHE WAS A SUPER SUPER BITCH SHE ROLLED HER EYES AND DIDN'T SPEAK. SHE DON'T KNOW THAT CHRIS BROWN FANS WILL FUCK HER CRAZY PSYCHO ASS UP! C-BREEZY ALL DAY!



  94. 294

    i doubt he hit her



  95. 295

    You can take the brother out of the ghetto, but you can't take the ghetto out of the brother! Fuck that crazy Brown, and shame on Rihanna for sticking around, sadly, she'll be back for more, they always are.



  96. 296

    NO ONE EVEN KNOWS THE TRUE DETAILS OF THIS CASE. SORRY BUT I WONT BELIEVE HE HIT HER UNTIL ALL THE FACTS COME OUT. EITHER WAY THERE ARE THREE SIDES TO EVERY STORY, HIS, THE FEMALES, AND THE TRUTH, SO LETS HEAR ALL OF THEM BEFORE WE START JUMPING TO CONCLUSIONS. HOPEFULLY HE DIDN'T DO THIS, I KNOW I READ SOME TIME AGO HE GREW UP WATCHING HIS DAD OR STEP DAD BEAT UP ON HIS MOM, IT WOULD BE A SHAME IF HE PICKED THIS HABIT UP AND HIT WOMEN HIMSELF. VIOLENCE IS NEVER THE ANSWER AND WHAT THE HELL COULD HAVE MADE THINGS THAT BAD FOR HIM IF IT'S TRUE, TO HIT A WOMAN.



  97. 297

    Good Monday Morning Everbody-too bad about RiRi and too bad Mario was busy touching Teddy because he was the last site to post anything about this crap.



  98. 298

    Time to check into rehab…too bad everyone will seeeee. Steriods are bad



  99. 299

    I just read in my local paper Rhinna has visible injuries - that is beyond horrible. How could any man beat a woman like that - - I'm in such pain in my heart as I adore both of these artists - Why did he do such a thing???? I'm sure Tina Turner could give her some advice.



  100. 300

    It's about time gay boy. Sundays are the day you get it from your boyfriend, right?

More comments: « 1 2 [3] 4 5 »