Home Videos Photos

Wannabe Zac Efron's Secret Gay Past Revealed!

| Filed under: CanadialandExclusives!Zac EfronNolan Gerard Funk

wenn5221275.jpg

Impeccable sources reveal exclusively to PerezHilton.com that Nolan Gerard Funk, who is being tipped as the next Zac Efron, does not have a squeaky clean history that his employers would approve of.

He'd fit right in at Disney, but the 22-year-old Canadian actor is the star of Nickeloden's upcoming High School Music rip-off, Spectacular.

Multiple sources reveal exclusively to us that for a period in 2006, Nolan worked as a go-go dancer at a gay club in Los Angeles, MJ's.

Scandalicious!!!!!!!

"Nolan went by the name of JT," says a very well-places sourced. "He has a giant uncut cock!"

Hawt!!!!!

We wanna see!!!!!!!!

While our sources claim that Nolan (JT) insisted that he was straight - common for many go-go dancers in gay clubs - they say that he was very comfortable with the homo clientele and even had a gay roommate at the time (one of the former managers of WeHo gay restaurant/lounge O-Bar).

SURELY there are some pictures floating around! If you have any, email them to Perez@PerezHilton.com.

[Image via WENN.]

Celebs With The BIGGEST Bulging Biceps!
Celebrities Stripped Down To Their Underwear!
Michelle Rodriguez's Bad Girl Past! Arrests, Fights And Why She's A Bad Influence On Zac Efron!
Happy Canada Day! Here's 20 Of Our Favorite Celebs From Across The Border That'll Be Celebrating Our Neighbors Up North!
The Best & Biggest Bulges EVER On The Hottest Guys In Hollywood!
Celebrities Who Lost Their Virginity To Other Celebrities!

149 comments to “Wannabe Zac Efron's Secret Gay Past Revealed!”

More comments: [1] 2 »



  1. 1

    he's ok, we want to see the huge uncut part



  2. 2

    giant is cool, but giant and UNCUT .. yeeesh thats probly a lotta skin



  3. 3

    I'm not gay but I don't think he is in the pretty boy league of Zac



  4. 4

    ooo



  5. 5

    1



  6. 6

    Hmmm…. Not TOO sure if I believe it. Theres LOTS of bull that comes from "sources say"



  7. 7

    Damn!! He's so cute and wholesome looking!!



  8. 8

    Does anyone else feel dirty after reading this post?…



  9. 9

    He's so gorgeous!



  10. 10

    hey are you trying to kill his career by making his past look bad? man, you're poisonous.



  11. 11

    whoa Perez, lol, you want a piece of that big uncut member dont you

  12. aj says – reply to this


    12

    hustling dick on your own website now pork pie?



  13. 13

    OMG! LOL



  14. 14

    1ST?

  15. - - - says – reply to this


    15

    hm ;



  16. 16

    Seriously, IM IN LOVE
    .
    this boy is WAY hotter than zac
    .
    And he is come my Land, Canada
    .
    oohhhh babyyyyy



  17. 17

    damn.people today.and yeah zac is ugly.

  18. JAG says – reply to this


    18

    and you better show us when you get a pic perez:D



  19. 19

    hahahahahaaaaa.! loser.!



  20. 20

    YOU KNOW WHAT BUGS ME??? YOU KNOW WHAT REALLY GRINDS MY GEARS??? WHEN PEOPLE HAVE THAT ORANGE LOOK AROUND THEIR EYES LIKE THEY JUST RUBBED THEIR EYES WITH SOME DIARRHEA. HE'S GOT THAT LOOK. AND AS FOR THE GIANT UNCUT SALAMI-SLUG I THINK I'LL PASS. UNLESS IM HUNGRY FOR SOME CHEESE.



  21. 21

    PICTURES!!!



  22. 22

    FUCKIN EMAIL YOU???!?!?!?!? U ambulance chasing scumbag, find ur own sources and leave the kid alone. U sink lower every day!

  23. Sonas says – reply to this


    23

    Fag shouldn't be allowed on Nick

  24. Sonas says – reply to this


    24

    Re: Listen To Mayday Parade! – No idiot. Zac is ugly, this guy is ugly and so Robert is ugly. Not only that they also have the fact that all three of them are fags in common.



  25. 25

    He's so not the next Zac Efron. Nonetheless, I wouldn't mind seeing a picture of him gogo dancing.



  26. 26

    Don't send Mario any pics he doesn't pay for, into the thousands. He loves getting free stuff, yet he loves sticking his greedy fat hands into other peoples pockets. Besides he'll only be masturbating to them while teddy watches anyway.



  27. 27

    Hes OK. His teeth are creepy. I wouldn't mind seeing his cock……. :D



  28. 28

    hmm, there must be a word-bot since my previous comment didn't make it. :o



  29. 29

    Re: Sonas – lol none of the guys you just named are actually gay… they all are fucking woman, and until they fuck men, they arent gay. whether you think they act/look or dress like it.



  30. 30

    i'm drooling! haha



  31. 31

    hot….i prefer cut….but whatev



  32. 32

    i've seen him before. nowhere as cute as zac, but he does have a huge cock.



  33. 33

    I read the title too quickly. Thought it just Zac Efron and not WANNABE Zac Efron… I almost had a heart attack.



  34. 34

    I actually filmed a movie with him last year. He was very down to earth. I wish I had dirt….but he was just nice and laughed at all me jokes. :) I hope he does well.



  35. 35

    Hey i think it's great if he is gay! young gay boys and girls need someone to look up to too!



  36. 36

    He's fug but you perez, you are so disgusting, trying to kill his career already. Jeez, what a piece of chit you are.



  37. 37

    I don't think he is in the same league as Zac…he is good looking, but Zac is extremelly HOT



  38. 38

    I work at O-Bar!!! hahahahahha. but there are no gay managers. theres only 5 of us gays at O-Bar which is weird considering it's a "gay" bar.

    trips me out that perez talked about my work, i wonder who his roomate was that I work with?



  39. 39

    LOL he aint the next zac efron hes not nearly as good looking as zac.



  40. 40

    He'd get destroyedddd! ;P



  41. 41

    Um. MJ's is in Silverlake.



  42. 42

    Re: Listen To Mayday Parade! – just because this fucka smiles you like his shit? your an embarrassment to canadians mofo.



  43. 43

    Ewwww P are you serious?



  44. 44

    Who cares?

    #1: Maybe he was "gay for pay."
    and
    #2: Why are you big into outing people? Don't gay people deserve privacy and respect just as much as everyone else?



  45. 45

    mmmmmmmmmmmmmmmmmmm YUM-O!



  46. 46

    That is one homely kid-someone get him some shampoo and some sunlight



  47. 47

    SO HOT!!! GAY FOR PAY!!!!!!!!!!



  48. 48

    Re: Fuck you prick – uhh Im a loud to think hes hot… Im not saying hes gonna be an awesome actor, but he might be
    .
    too bad the movie he is doing is a musical
    .
    but yumm hes sexyyyyy



  49. 49

    Perez, why the hell do you keep trying to out people?!



  50. 50

    I want to see his naked ass, not his cock tabarnac!



  51. 51

    He's cute and that whole giant cock thing kinda got me a little wet. ;)
    but i dont know, the whole Disney thing makes me feel gross for even thinking anything naughty. :/



  52. 52

    He should stay in canada and keep his canadian diseases like I-suck-e-itos, and he'll give lonely fat canadian chicks something to masturbate to besides photos of alex trebek.



  53. 53

    I feel super dirty after reading this! He is DEF not the new Zacquisha!



  54. 54

    eww eww eww, he also looks like the guy who plays jake ryan in hannah montana but he is not blonde



  55. 55

    Re: Bones15 – your nice and wet? I like to hear that girlie, make sure you save the juice!



  56. 56

    Re: Sonas – uhm if you think they are ugly probably u are a lesbian eww



  57. 57

    No way is he the next Zac Efron. He's really weird in real life. The only thing that he and Zac have in common is that they lip-sync in their movies!!



  58. 58

    i don't wanna watch a rip-off high school musical specialy staring an homosexual eww hope they don't get a lot of viwers, no one mess with hsm



  59. 59

    Re: aj

    LOL

  60. RICH says – reply to this


    60

    Yes please, But mooore Chace!



  61. 61

    wow, isn't that the guy that used to be fat?



  62. 62

    wow- what, do you need new material to jack off to?



  63. 63

    What a way to ruin this kids career… your impeccable sources where wrong many many times in the past so why believe in you now???
    What about your stinky past? Yeah right it won't include you stripping in a cheap night club cause no one deserves to watch a gay whale dancing around and begging for 25 cents…
    If any of this bs is true I am really hoping NO ONE emails you any pics, you truly don't deserve to have the exclusive on that and I'm really hoping that Nick keeps the guy in the cast… BTW your post pretty HOMOPHOBIC!!!! Why is it "scandalicious"???? If you want gays to be treated as equals why is this scandalicious???? You pretend to be oh so liberal and pretend to ask for gay rights but you are really a confused lil bitch that hates his own self for being GAY, looking GAY and breathing GAY…



  64. 64

    What a way to ruin this kids career… your impeccable sources where wrong many many times in the past so why believe in you now???
    What about your stinky past? Yeah right it won't include you stripping in a cheap night club cause no one deserves to watch a gay whale dancing around and begging for 25 cents…
    If any of this bs is true I am really hoping NO ONE emails you any pics, you truly don't deserve to have the exclusive on that and I'm really hoping that Nick keeps the guy in the cast… BTW your post pretty HOMOPHOBIC!!!! Why is it "scandalicious"???? If you want gays to be treated as equals why is this scandalicious???? You pretend to be oh so liberal and pretend to ask for gay rights but you are really a confused lil bitch that hates his own self for being GAY, looking GAY and breathing GAY…..



  65. 65

    You're vile, Perez. Just a disgusting pig.



  66. 66

    Leave this poor kid alone!



  67. 67

    What a way to ruin this kids career… your impeccable sources where wrong many many times in the past so why believe in you now???
    What about your stinky past? Yeah right it won't include you stripping in a cheap night club cause no one deserves to watch a gay whale dancing around and begging for 25 cents…
    If any of this bs is true I am really hoping NO ONE emails you any pics, you truly don't deserve to have the exclusive on that and I'm really hoping that Nick keeps the guy in the cast… BTW your post pretty HOMOPHOBIC!!!! Why is it "scandalicious"???? If you want gays to be treated as equals why is this scandalicious???? You pretend to be oh so liberal and pretend to ask for gay rights but you are really a confused lil bitch that hates his own self for being GAY, looking GAY and breathing GAY… Oh and I forgot a FATSO!!!!



  68. 68

    What a way to ruin this kids career… your impeccable sources where wrong many many times in the past so why believe in you now???
    What about your stinky past? Yeah right it won't include you stripping in a cheap night club cause no one deserves to watch a gay whale dancing around and begging for 25 cents…

    If any of this bs is true I am really hoping NO ONE emails you any pics, you truly don't deserve to have the exclusive on that and I'm really hoping that Nick keeps the guy in the cast… BTW your post pretty HOMOPHOBIC!!!! Why is it "scandalicious"????

    If you want gays to be treated as equals why is this scandalicious???? You pretend to be oh so liberal and pretend to ask for gay rights but you are really a confused lil bitch that hates his own self for being GAY, looking GAY and breathing GAY…



  69. 69

    What a way to ruin this kids career… your impeccable sources where wrong many many times in the past so why believe in you now???
    What about your stinky past? Yeah right it won't include you stripping in a cheap night club cause no one deserves to watch a gay whale dancing around and begging for 25 cents…

    If any of this bs is true I am really hoping NO ONE emails you any pics, you truly don't deserve to have the exclusive on that and I'm really hoping that Nick keeps the guy in the cast… BTW your post pretty HOMOPHOBIC!!!! Why is it "scandalicious"????

    If you want gays to be treated as equals why is this scandalicious???? You pretend to be Oh so liberal and pretend to ask for gay rights but you are really a confused lil bitch that hates his own self for being GAY, looking GAY and breathing GAY… and xtremely FAT!!!!!



  70. 70

    What a way to ruin this kids career… you should be asking to have more gay ppl on tv you idiot!!! Your impeccable sources where wrong many many times in the past so why believe in you now???
    What about your stinky past? Yeah right it won't include you stripping in a cheap night club cause no one deserves to watch a gay whale dancing around and begging for 25 cents…

    If any of this bs is true I am really hoping NO ONE emails you any pics, you truly don't deserve to have the exclusive on that and I'm really hoping that Nick keeps the guy in the cast… BTW your post pretty HOMOPHOBIC!!!! Why is it "scandalicious"????

    If you want gays to be treated as equals why is this scandalicious???? You pretend to be Oh so liberal and pretend to ask for gay rights but you are really a confused lil bitch that hates his own self for being GAY, looking GAY and breathing GAY… and xtremely FAT!!!!!



  71. 71

    Mario, He is gay but I don't think you have any right to out him to the world. It is hard enough being gay in this country. But being put on a website that outs you is very wrong. Now what if he turns around and kills himself because you just told everyone his biggest secret???? You would feel very shitty and probably would be held liable in the court of law. Well you would if I had anything to do with it. Some things should be left private. Mario, I have known you for 7 years now. What your doing isn't right. And I'm pretty sure your not going to find any pic's of JT's cock. He is not that type of guy. Trust me!!!



  72. 72

    Re: gabegetsyouhigh – Dame dude your HOT!!



  73. 73

    Um, last time I checked, it's not a crime to be gay, so what's the problem?



  74. 74

    Re: gabegetsyouhigh – myspace.com/hollywoodplayboy



  75. 75

    'well-placed sources'- what is a well-placed source? isn't amazing that in almost all gossip sites, political sites, etc., it is an anonymous source, never a named person. are you sure that you weren't just talking to teddy? anyhoo.. you are quick to say these celebrities need psychiatric help-you are the one that needs it before you fixation with young men gets you in trouble if it already hasn't



  76. 76

    So he was a dancer in a gay club when he was 19 and you point out he has a big uncut cock. Nothing gets you wetter than thinking of teenagers cocks does it Perez. Bet you are only disappointed because he isn't 14, then you would REALLY drool you fucking pedo.



  77. 77

    why do you think it is within your rights to out someone without their permission? YOU ARE NOT GOD! He might have worked there just as a job-it is a high paying job-probably pays alot more than dancing in front of the women. anyhoo…. one day you will go to far…. you will out someone and they are either going to explode because - you ruined their career, ruined their family life or just ruined their life in general. Words can hurt and your little comments are going to come back one day and get you in your ass-and you won't enjoy it



  78. 78

    Re: BackOnTour – YOU'RE HOT!



  79. 79

    Re: Dirty old man – you realize how fat americans are right?

  80. Sonas says – reply to this


    80

    Re: Listen To Mayday Parade! – Robert fucked the male producer of the gay magazine photoshoot he was in so yep yep he's a sodomite.

  81. Sonas says – reply to this


    81

    Re: paulina=dan radcliffe fan #1 – Not liking gay men doesn't make me a dyke. You = Verified Dumbass.



  82. 82

    Good thing his cock was uncut. If it was cut it would be a messy bloody disaster.

  83. Rieco says – reply to this


    83

    DAMN HE IS UGLY
    zac efron is hot as hell
    this ugly fuck can't compare.



  84. 84

    Where are the losers at like amazing grace and Last FELON Star? oh well see you two sluts tomorrow. have fun making your new prono! good for you orchidgirl/amazing grace doing a double vagina double anal scene! impressive



  85. 85

    Re: BackOnTour – no babe, your thinking of gabe saporta. no one has SHIT on him ; )



  86. 86

    sorry sluts PORNO!



  87. 87

    orchidgirl/amazing grace is due to release her double vaginal double anal video very soon! Special message to greasy Moose Knuckles your pictures are still making me money! thanks brownie bitch
    goodnight perezhilton addicts



  88. 88

    way to ruin his career before it's even started.
    saying that you think someone is gay is one thing…
    talking trash about how he used to be a 'dancer' at a gay bar…
    thats just ridiculous! especially when you dont have any actual proof.
    how the fuck do you know it's true?
    report things you know are actually true.
    [and saying this is true is bullshit… there's no proof]



  89. 89

    Re: Sonas – lol lol lol right…



  90. 90

    I wanna see it!



  91. 91

    he should hook up with Zac..ha….www.thegayreport.com



  92. 92

    woah…lmao. how unexpected. and is it me, or does he kinda look like cody linely in this pic?



  93. 93

    I don't understand Perez, you are always defending the gay issue, blah, blah, blah, but exposing this kid and his past gay experiences you are doing harm to him. And not becasue he is gay, but because he is going to work for Nickeloden..You are really a bad gay Perez…Protect your people for God's sake!



  94. 94

    I dunno, Zac looks real gay, but this kid looks like a girl.



  95. 95

    WISH ZAC WAS THE ONE WITH THE GAY PAST,STILL WANNA C THAT COCK THO;-)



  96. 96

    Re: gabegetsyouhigh – Oh this pic isnt you? Damn that guy is hot.



  97. 97

    RE: Sonas
    And you know this about RP how? Were you at the shoot? Did you physically whitness what happened? Unless you did alway take things with a grain of salt.
    .
    Mario you're going too far. I sware every new actor that comes into your view is automatically labeled gay. What's with this? I'm thinking it's something in your subconscious that labels every man gay just because you have daddy issues you need to work out. You obviously want to fark the guy or this wouldn't be brought up.
    .
    So right now according to Mario all these actors are gay. The two guys from GG, Zack Ephron, Nolan Funk, John Travolta, Tom Cruise, and many many more people. He might have gotten it right when he outted Lance Bass but that doesn't mean any of these poor guy are gay.
    .
    Mario you were allowed to out youself. You were allowed to do it in your own time. If you're so gay rights then why won't you give these people the same. If they are gay they deserve to leave the closet on their own. Not have you toss them out in all your flaming glory.

    FYI from the earlier story about Pink. Big whoop! She outed herself a long time ago. You about 1000 days late and $1000 short on that story.



  98. 98

    Uncut=game over

  99. fiona says – reply to this


    99

    Gross and unwelcome. This post belongs on a gay porn site. Not everyone is gay and curious. Th visual is gross.



  100. 100

    why would you want to ruin this kids career because you know you will never have talent and you put thos down who do, thats pretty sick

More comments: [1] 2 »