Home Videos Photos

A Great Picture of Kanye and Chace Crawford Ruined

| Filed under: Fashion SmashionKanye WestChace CrawfordJared Leto

kaneychace.jpg

Kanye West and Chace Crawford were spotted in the front row of the Calvin Klein Men's show at New York Fashion Week on Sunday.

We would have had a really great pic of Kanye and Chace together, but Jared Leto had to go and eff everything up.

Douchebag Leto looks atrocious with that straw yellow hair!

[Image via Getty Images.]

All Of Kendall Jenner's Runway Looks So Far!
All Of Kim Kardashian's Paris Fashion Week Looks!
Kerry Washington: The Complete Style Evolution!
Best Dressed Celebs Of The Week
Anna Wintour's Silliest Outfits Through The Years!
Perez's Pics Of The Week: Sept. 19th-26th, 2014
Email this  »

106 comments to “A Great Picture of Kanye and Chace Crawford Ruined”

More comments: [1] 2 »



  1. 1

    KURT COBAIN wannabe loser! U will never be Kurt



  2. 2

    Well, your half right. The picture was actually ruined because all 3 of them were there.



  3. 3

    Ur no kurt cobain loser Leto



  4. 4

    Jared Leto is still cool, even if his hair looks like garbage. I think the picture looks fine hahaha



  5. 5

    Kanye looks like he has to go the bathroom



  6. 6

    HAHAHAHAHA!!! I thought it was Madonna. .



  7. 7

    Holy Moly!!! A Ghost!



  8. 8

    Why does he insist on denying the hotnesss?



  9. 9

    I thought it was Kurt Cobain come back from the dead.



  10. 10

    Kurt Cobain is ALIVE



  11. 11

    kurt back??? can't be… chace looks effing hot!!



  12. 12

    He looks georgeous to me!!!



  13. 13

    Wow, Jared looks so much like Kurt Cobain with the blonde hair. He looks a lot better with dark hair though!

  14. cush says – reply to this


    14

    He does look like he's about to do a Kurt Cobain movie.



  15. 15

    Ohh pfft please most of you wanks aren't even old enough to remember garage style. Who cares if Jared Leto looks like that? Maybe he's paying homage. I'm sure he's not trying to be a goddamn copycat. It's not like he sounds like him. He's got his own style. Besides, look at all of the bands that came about because of bands like Nirvana. I bet alot of them wouldn't sound like they did, had it not been for them. Let Kurt Cobain influence them, you jackass.



  16. 16

    I liked Leto when he was on My So Called Life- he was way finer back then, now he kinda tries too hard. WTF is Kanye trying to get tips? He dresses like shit all the time.



  17. 17

    Jared Leto used to be hott!

    not so much now



  18. 18

    hahaha he tries sooo hard.
    loser!



  19. 19

    LMAOO PEREZ YOU'RE SOOO FUNNY

    jared leto is kinda sexy though?

  20. Crowe says – reply to this


    20

    I love Jared's music, but pleeeease, he looks like a scarecrow.



  21. 21

    Jared Leto's a great musician and hella HOTT!!He is waay better than those fags what are you talking about??



  22. 22

    I honestly thought it was a Bizarre Kurt Cobain mannequin that perhaps Kanye bought to impress Little Wayne



  23. 23

    i hate your bloody guts, perez..but this post made me laugh ALOT.



  24. 24

    I'm thinking porkpie kanye ruined it. Get that narcissistic a-hole out of there.

  25. tinky says – reply to this


    25

    Re: cush – that wouldn't actually be so bad…!



  26. 26

    Jared Leto is so gorgeous. Much prettier than Chace Crawford (and Kanye isn't attractive at all). It's just that he's really…let his appearance go. It's a shame. A shave, a hair cut, and some black hair dye would turn him back into the hotness that he really is.



  27. 27

    Wow, chace crawford is so gorgeous



  28. 28

    holy fuck. there is nothing wrong with leto in this picture. am i missing something? did leto molest one of perez's family members or something? if anything i'd say the cup of coffee ruins the picture.



  29. 29

    Who is the chick in the middle?



  30. 30

    Leto looks good to me



  31. 31

    Wow, I remember when I was sick crazy about Chace Crawford in 2006………gosh I think I'm going back to those days again!



  32. 32

    Jared Leto is the perfect example of what style can do for you, when he has his hair cut shorter and darker and he has a shave and wears good clothes he looks good, hes up there with the best looking men in Hollywood, but when he doesnt try like here he looks awful, just shows what a little effort can do



  33. 33

    Jared Leto is Kanye's bitch!



  34. 34

    ha! jared leto only wishes he was a talented and sexy as kurt cobain.



  35. 35


  36. 36

    ugh, he's trying to hard to be kurt cobain…chace looks flawless as usual though!



  37. 37

    No Mario, he is not the one that ruined the picture. I don't care what you say. All Jared needs to do is cut his hair and wear nice clothes and he will again be one of the most handsome men in movies.



  38. 38

    but he really does look like kurt its kind of spooky

  39. epic says – reply to this


    39

    "Douchebag Leto looks atrocious with that straw yellow hair!"
    says the one who changed his haircolour twice a week (and never looked good).
    i think what's really ruining this pic is the fact that they were on a fashion show - ugh! man, i need real men, even or even worse if they did it for money…



  40. 40

    what a ODD choice of seating..
    jared leto looks horrible with blonde hair. but at this point i dont care i love him



  41. 41

    wow chace is looking gorgeous!
    and jared leto still looks fiiinnne as hell to me
    you know you'd fuck him if you could mario, so shut your fucking mouth
    its that motherfucker kanye that needs to get gone



  42. 42

    I don't think Jared Leto has ruined the pic at all, he looks hot compared to Kanye's poopy pokerface.



  43. 43

    no no no i LOVE Jared Leto!!!! He is so hott!



  44. 44

    he looks like kurt cobain!



  45. 45

    helloooo kurt cobainnn



  46. 46

    Jareds still hot, but the shirt is bad, looks like a trash bag. But hes still hot.



  47. 47

    Errr….. Perez that's Taylor Hawkins i'm sure of it as the grass the green, the sky is purple!!!xxxx



  48. 48

    How much older than Chace is he? 15yrs, give or take? - and regardless of the blonde he cant fight the prettyness lol In direct competition he still looks as hot as an early 20 yr old. Shame about the hair, but he doesnt look like he gives a shit…



  49. 49

    im sorry but i think he looks really good with the blonde hair….and he is not a douchebag.



  50. 50

    jared leto is fiiine.



  51. 51

    somebody should tell him the Kurt look is no good, there is only ONE true Kurt… what a loser!!

    EFF OFF JARED!! THE 90'S ARE OVER!!Jordan Catalano is done!!



  52. 52

    What did Jared ever do to you Perez? He's a cool dude.



  53. 53

    Kurt has risen from the grave!!!!!!

  54. DREW says – reply to this


    54

    nice



  55. 55

    ah what a bunch of idiots. do they KNOW what they look like all of them together?



  56. 56

    Love Jared Leto ;)



  57. 57

    I totally agree! I was a fan of Jared back in My So Called Life, but frankly he now looks like shit! Chace is the one who actually looks like he belongs there. Kanye is too self-absorbed



  58. 58

    fuck me he looks like Kurt Cobain! what is he trying to do other than this wannabe chace looks hot!



  59. 59

    He looks so much like Kurt Cobain here, eerie!!



  60. 60

    What has Leto done for the last five years, except change his eyeliner
    and haircolour to get noticed?



  61. 61

    Lmfao!!! Jared is like " eh.."

    and chace and kanye are like "omg must study der fashion"

    -.-



  62. 62

    Jared looked good with the blond hair in the movie "Pre" playing the olympic running star Steve Prefontaine. In this picture it looks blond, long, stringy and dirty- He has looked better!



  63. 63

    Wtf is he trying to be Kurt Cobain? I seriously thought it was him when I first saw the pic…



  64. 64

    I love Chace Crawford! 10 kinds of yummy!



  65. 65

    Why are Leto blond?

  66. NatB. says – reply to this


    66

    I love Jared
    but his hair is never right



  67. 67

    Yummo! Chace Crawford is beautiful!



  68. 68

    DUDE! Kurt Cobain came back from the dead..Holy Shit..Now I am just waiting for Courtney Love to come out of nowhere so the world could end -shudders-

    BUT as always Chace Crawford is hot.



  69. 69

    hide courtney love before she tries fucking jared leto thinkingits her dead ex zombiie



  70. 70

    LMAO! Is he trying to be Kurt Cobain?!

    I thought Kurt had come back from the dead,but he would never be with those dumbasses!

    P.S: LONG LIVE KURT D. COBAIN

    Jared Leto…eh…he's ok,just trying too hard.



  71. 71

    um jared leto does not ruin pictures…jared leto makes pictures. Kayne west ruins pictures!



  72. 72

    Somebody make him stop…he may not do the Kurt Cobain look. Maybe he is trying to hook up with Courtney "Hole".



  73. 73

    wow..seriously thought for a split second that was kurt cobain..then i was like..oh i'm an idiot lol



  74. 74

    I take Jared!!,.. et let the 2 other take a tea together..



  75. 75

    Re: i love meat – same reaction here! ahaha



  76. 76

    golly, kanye is ugly.



  77. 77

    Jared Leto looks better as a brunette!!. . of course Perez.. you are hotter then all of them baby. . you hot bitch. Love Ya!!!



  78. 78

    I dream of Kanye and Diddy shooting each other to death in a club somewhere.



  79. 79

    if u ask me dkanye ruined this one idk who i hate more him or beyonce now that i think of it



  80. 80

    YOUR RIGHT AS USUAL PEREZEL LETO IS AN UGLY PIG. perezel getting marriedddddd????



  81. 81

    Leto looks just like Cobain!

    If you think about it, there has been movies made about bands such as The Doors and the Rolling Stones. If someone tries to make a film about Nirvana, I think we have found the perfect actor for Curt



  82. 82

    whoaaa okay, what the fuck do you have against jared leto piggez? you are so fucking weird, i don't even get it. he's 80 times sexier than you will ever be, fatass. the only thing i'm mad about is seeing him hanging out with those 2 douchebags. gross.



  83. 83

    Damn, first comment was a Kurt Cobain joke. Oh well….Chace is gorgeous~



  84. 84

    you just can't stop,Perez!! talking shit about Leto and Aniston.STOP IT!

  85. SPG says – reply to this


    85

    Re: Superpissed – I have no problems with 'garage-style', I must admit I was a bit grungy myself back in the day. The problem with Leto here is that he's clearly paid someone a lot of money to give him Kurt Cobain's EXACT hairdo (might I mention a style Kurt Cobain appeared to have gotten from simply not washing or brushing his hair). That's not garage or 'being inspired' by Nirvana. That's being a douchy poser.



  86. 86

    These guys are front row at a fashion show? LOL . american celutards sure know how to lead useful and worthwhile lives.



  87. 87

    it's Kurt Curbain's evil twin! just skinnier and weider lookin



  88. 88

    Perez, honey, I love you but Jared is hot! Seriously hot. Did you meet him and he was an ass or something because he is sxc!



  89. 89

    Kanye West- another overhyped mediocrity….



  90. 90

    eew, I love Jared but not with that hair!



  91. 91

    He's better than both in my opinion!



  92. 92

    I was like OMG, Kurt Cobain back from the dead!



  93. 93

    Now who did you say that colored guy on the left was?



  94. 94

    What the hell is he doing there? He (Jared Leto) is a fashion douchebag!



  95. 95

    Dear Jared Leto
    I love your blonde hair…LOL
    and your Curt Cobain delisciousness.
    Keep on looking hot for me…I really need it today.
    asdlkfjasl;dkfj



  96. 96

    Jared supposedly packs some major meat….leave him alone, he's just being himself. Kanye looks like he need to pinch a loaf and Chace just looks gay, gay gay.

  97. Laxer says – reply to this


    97

    Kanye is the one who doesn't belong in the picture. BTW, Patrick Wilson was sitting on the other side of Chace.



  98. 98

    OMG Jared Leto NEVER looked better!!! woo hoo!!!!!!!!!!

  99. yob says – reply to this


    99

    Is there a Curt Cobain movie coming out? I wonder who will play Courtney Hole? I mean Love, no I mean hole!



  100. 100

    It's not possible to fuck up a pic of Kanye West and Chace Crawford - a pic of those two is fucked up to begin with.

More comments: [1] 2 »