Home Videos Photos

How Cute!

| Filed under: Gay Gay GayMatt Dallas

mattandjon.jpg

Halloweener!

Matt Dallas (right) and Jonathan Bennett keep it on the down low!

P.S. We hear Bennett is very very well hung.

Does anybody have his old Manhunt photos???

Email this  »
"Tom Cruise Role" Or "Gay Porn Star"??
19 Best Guy-On-Guy Movie Kisses EVER!
Cara Delevingne & Michelle Rodriguez's Love: As Told Through Photographic Documentation!
Stars Who Came Out In 2013!
An Ode To Tom Daley! Our Favorite British Diver In 15 Glorious GIFs!
Celebrities Who Support The Abolishment Of Prop 8 And DOMA!

72 comments to “How Cute!”



  1. 1

    HAHAHAHA.



  2. 2

    whatever



  3. 3

    NEXT. NO ONE CARES ABOUTT HIS 2 GAY DUDES



  4. 4

    eww



  5. 5

    Youre such a dick. Why do out people like this? Does it make you feel more secure about your own sexuality? You know, since you're 3 times the queen that either one of these are….. You seem lonley



  6. 6

    They actually would be really cute together. Hope they don't keep it on the DL.

  7. Edgar says – reply to this


    7

    No mames.. que LINDOS..!!!

    SEXY PAREJA..!!!



  8. 8

    manhunt is so lame, any site that charges is lame.

    Adam4Adam for the win!



  9. 9

    i still cant believe they are gay! thats SO random



  10. 10

    I wish them all the best !



  11. 11

    aahhhh how horrifying
    perez stop posting your fantasies and post some real gossip

    "Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton"

    where the juice in this story?..

    umm… no pun intended xD



  12. 12

    Re: brkadm20

    OH SO TRUE!!!!!



  13. 13

    owww so cute!!!!



  14. 14

    I guess Matt Dallas and I will eventually date, I always seem to pick up Jonathon's left overs. From what I have heard he is not only hung but uncut.



  15. 15

    IS THAT WHY BENNETT WAS ALL SHY ABOUT BEING PHOTOGRAPHED AT COMIC CON LAST YEAR AT THE KYLE XY BOOTH?!??!!

    OMG IT ALL MAKES SENSE NOW!!!!!!!!!!!!!! lmao.



  16. 16

    I wish them all the best, they r so cute together =)



  17. 17

    COME ON PEREZITO ASK THEM FOR A "MENAIGE A TROIS" AND SHOW US THE PICS.. NAUGHTY !!!
    PS:A nice pic of you being spanked would do…!!!



  18. 18

    How do you know they are gay?????



  19. 19

    they have definitely been dating for a long time! i was in LA last summer and saw the pair in line for cinespia's outdoor movie in the cemetery (for "easy rider")! they seemed very chill and were enjoying each other's company…i approve :)



  20. 20

    YOU SHOULDN`T OUT PEOPLE PEREZ.
    IT`S EVIL.
    UNLESS THEY WANT TO BE OUTED.
    PLEASE PICK ON CHRIS ÙGLY`BROWN INSTEAD.



  21. 21

    TWO GIANT HUGE LOSERS.



  22. 22

    LOL. I though he was so hot in Mean Girls. I can't believe he's really gay.



  23. 23

    How big a cock do you really want in your cornhole ?



  24. 24

    So, these guys like to play with each other's balls? What happens when there is cheese between your balls? THEN what?



  25. 25

    I still can't believe Jonathan Bennett is gay, i never knew! I'm well upset now he is sooooooooooo fit



  26. 26

    DAMMIT, Aaron samuels has a big peen and he's gay, DAMMIT DAMMIT DAMMIT!



  27. 27

    Re: MISTERMARK – Excuse but I do not think he's 'outing' them. If this was a post about Matt Dallas and some guy would it be so 'disgusting'? I have to say, I think Perez is being fair by reporting EVERYTHING, not just straight couples. It's called equality.



  28. 28

    Re: thenewdrama – I meant Matt Dallas and some *girl.



  29. 29

    Are we supposed to know who this is?



  30. 30

    that's creepy that you would want the photos. I don't even want to think about WHY you would want them. EWWWW!!!!



  31. 31

    Ooooooooooooo i i am soooo jealous!!!ugh!good luck to them i wish them well!



  32. 32

    i hope they make a sex tape



  33. 33

    I think Perez is a bit jelly.



  34. 34

    Yuckyyyyyyyyy!!! That is sooo creepy!



  35. 35

    You HEAR a lot of things and most of it's TOTAL CRAP. You are just gross to bring this shizz up.
    ;
    And desperate for space while you're yucking it up in Miami



  36. 36

    God Perez, can we say late much. No one cares about your "gossip" that is ages old. Just because some teen girl in Podunk, Idaho gets clued in doesn't mean you know anything. If anyone with half a brain looks at your site they'd realize you just surf Yahoo and Google and twist their stories. I used to like you, but lately you've just become lame and outdated.

    Breaking News…next week on Perez Hilton…man lands on the moon!!!!

    Get a real job now fucktard cause you obviously suck at this one!



  37. 37

    you are so sick.

    and desperate.



  38. 38

    omg, love this couple, if they're gay good for them, love and hugs and always remember love is love………. a little bit of envy.



  39. 39

    HOW COULD THEY BE GAY? WHAT'S WRONG WITH THE WORLD NOWADAYS?



  40. 40

    omg, they so need to leak some homemade porn



  41. 41

    Is Johnathan Bennett the Skeleton guy from Hocus Pocus?

  42. ??? says – reply to this


    42

    Coming from a straight girl i think that is HOT!



  43. 43

    They're actually a hot couple. They should make a sex tape and release it. Shiiiiiit.



  44. 44

    Whats the deal with all the well hung bottoms?



  45. 45

    Re: CoDy A – Amen to that!!!!!!!!



  46. 46

    Re: DirrTeee

    As creepy as having that douche Brit-Brit cunny breath for an avatar?



  47. 47

    wtf so they are gay?



  48. 48

    I have no idea who either of them are. And if they are gay, that's their business..I don't believe in outing people, not cool.

  49. Norig says – reply to this


    49

    Bennett did a great job on Mean Girls! I'd never seen him act so masculine.



  50. 50

    Re: ??? – LOL YES!!! I was thinking the exact same thing!!!!



  51. 51

    good for jon. hope he is doing well. really nice guy… went to high school with him. they're hotttt together.



  52. 52

    dang it!!
    y do all the hott guys have to be gay!!



  53. 53

    Number 1, if some of the people that leave comments on here are so against gay peopl, then why the hell are you on this site. You are on the queen of all media's website and you are talking shit about gay people, thats fucked up and you are fucked up, Perez is AWESOME!



  54. 54

    Hehe, they look awesome! I once used his eyebrows as an example of a strong eyebrow on a collage that i did for "perfect man".



  55. 55

    dallas is gorgeous, funny if he's gay tho, shame if he is :p



  56. 56

    Re: thenewdrama – Perez Hilton has no such lofty goals as "equality". He's a woman hating piece of shit. That is NOT equality.

    And Perez, why don't you search for the pictures via your own lying Manhunt profile you fat ugly bastard.



  57. 57

    Re: *~H-B-I-C~* – Perez is not "awesome". He's a piece of shit. No better that the paparazzi. He feeds off of others downfalls, and he actively promotes hatred against women. You are a woman aren't you? Or are you a self-hating fag hag?



  58. 58

    ok sorry but Matt is NOT gay!



  59. 59

    Perez the only way to find out if its really true then u have to sleep with him ok and i dont think he ever would even if he was
    and if he is its his business not yours unless of course you probably wish he was so you can do him



  60. 60

    It think it is cute ^^



  61. 61

    I think they make a good couple too. They are both hot. More actors should be out. Tired of all the hating on people.

  62. Laxer says – reply to this


    62

    Perez: If there are indeed pics of Bennett on Manhunt, shouldn't that be your job as a "journalist…er blooger" to search for them. I don't think the readers should be assigned chores by you. That's not how it rolls.



  63. 63

    Re: PeachHipGirl – why do you come here?



  64. 64

    I had no idea matt dallas was gay. seriously!
    I think he's so hot lol

  65. kens says – reply to this


    65

    Matt Dallas was in porn before he started Klye XY!!! I watched it, then saw him on ABC family and was like uh wtf?! then it completely disappeared off the internet. They did a good job of hiding it…. Someone needs to find it!



  66. 66

    Hung and uncut…like a juicy sea cucumber?



  67. 67

    THEY'RE A CUTE COUPLE!!! I DO HOPE THIS RUMOR IS TRUE. THEY WILL ALSO BE A GOOD EXAMPLE TO THE SOCIETY FOR GAY COUPLES



  68. 68

    oh happy it's true! cheese and beans!

  69. Jdcaf says – reply to this


    69

    I've known Jonathan Bennett for years! We both got our start dancing for Kings Island. He's a great guy! I have a few pictures of him before he became "famous". As far as if he's hung or not…………no comment :)



  70. 70

    do you know matt had sex with 20 women in high school well he did is that gay?
    huh i thought gay was guy on guy



  71. 71

    damn all to hell. i'm so heartbroken that matt dallas is gay. i really didn't want to believe it. speaking of.. kyle xy is on in 15 mins., and i'll still be watching drooling over matt.



  72. 72

    OMG I totally new it! Jonny is a sally lol!! I am so glad you outted his retarded ass!! Thank you Perez! I hate him (for reasons I shall not post here!) Excellent work!! I hope his so called carreer is over before it starts. Fuck you J.B. you dick licker!!