Home Videos Photos

Leighton Meester Singing… Again!

| Filed under: Music MinuteGossip GirlLeighton Meester

wenn5259872.jpg

The Gossip Girl star is at it again!

Leighton Meester wants to be a singer, and - in a page out of the Heidi Montag school of business - she has "leaked" a new song on the Internets.

The tune is called Birthday, and we actually like it. But, it's hard to tell if she sings well or had a little "help" in the studio.

What do U think????

11 Celebs Who Are Notorious For Being Not-So-Easy To Work With!!
Beyoncé's Best On Stage Looks: See The Evolution HERE!
Nicki Minaj Isn't The Only One! These Pop Stars Sampled Classic Hits In Their Songs Too!
Celebrities Rapping!
Separated At Birth! Celebs Who Look Alike!
Hollywood’s Elite Club Of Celebrity Triple Threats!
Email this  »

141 comments to “Leighton Meester Singing… Again!”

More comments: [1] 2 »



  1. 1

    Fucking first



  2. 2

    FUCKING LAST IF YOU DONT SPICE THIS SITE UP mARIO



  3. 3

    Anything is better than listening to that horrible WARBLING Heidi and Spencer call singing!!!!!!!!!!



  4. 4

    She looks like Julianne Moore's younger sister. And no I am not a fan of all that studio magic… Still sounds stupid to me.



  5. 5

    don't even need to listen…stick to acting honey…..



  6. 6

    keep the day job!!



  7. 7

    She obviousley leaked them on purpose. who would waste there time leaking an artist nobody gives a shit about.



  8. 8

    what a world, what a horrible fucking world…can't we get a ban on this shit…actors that can barely act, on a third rate network on a horrible teen drama series trying to make us suffer thru more misery by singing…well what we do know is this is probably going to be more over produced shit…whats worse than this, maybe lindsho and paris will come out with more songs, nope just thought of worse still. what if the cunts did a duet…i shudder at the thought!!!!



  9. 9

    Re: danitykane

    Sorry i cant believe i just called her an "Artist"…Shit singer. That better :D



  10. 10

    "WE" meaning you and Teddy !Damn it mario stop "Leaking"your "Music"!



  11. 11

    Thats pretty awful



  12. 12

    That was shit! Anyone can make an album today.



  13. 13

    You cant listen to a song now that doesn't have "a little studio magic". BUT, she actually has CHOPS! Surprisingly. None of this robot singer shit.



  14. 14

    NEXT RATBASTARD!!!!!!!!!



  15. 15

    i actually really want to hear her album! haha i looove her cover of bette davis eyes



  16. 16

    I love Leighton on Gossip Girl, but I hate this. Made my ears bleed.



  17. 17

    It doesn't sound bad…I'd like to hear her live though just to make sure that it's really her. If she really does sing then good for her if that whole mega-popular tv show doesn't work out she can always hit the studio lol



  18. 18

    oh god say it aint soooo. what next paris and lindsho making a duet….i shudder at the thought!!! half ass actress, one a third rate show on a 2nd rate network, someone's destined for success….gag gag, oh sorry, i made my own self sick with the last part…lol

  19. kobes says – reply to this


    19

    I think she is gorgeous and I love GG…And I probably just like it because I want to like it…Whateves snaps to the hottest brunette on TV!!!



  20. 20

    Re: RedWingsFan – I see Mario is doing fuck all again!!!!



  21. 21

    Re: UrMajestyMsG – Haaaaaa……Yer Good……… :o )

  22. v. says – reply to this


    22

    we likes!! a No Doubt feel to it!



  23. 23

    NO NO NO NO NO that hurt my ears



  24. 24

    Re: Long Dong Connery – You got that right!My Wings won two in a row but I think the Sharks will still win the west.One week left in the season!



  25. 25

    "Help?" You mean like what your friend Katy Perry relies on?



  26. 26

    this shit is horrible. how do these girls get singing contracts? they're HORRIBLE!



  27. 27

    Re: v.
    your stupid. there is no way in hell that this trash has a No Doubt feel to it.



  28. 28

    Sooooo annoying..please stop!!! This is a pitiful trend that was popular in the 70's except or the fact we have better technology nowadays to attempt to make it bareable. Every celeb was "singing" in that passe era ..lol…Dont quit your day job ladies and gentlemen. These people are simply paychecks for the behind the scenes individuals[i.e. producers, record labels] Nobody will buy this s***!



  29. 29

    Re: Long Dong Connery – i know i know…lol



  30. 30

    Was ok until the chorus..ahhhhh, that felt like brain rape.



  31. 31

    Gag. If that's "help" she needs more.



  32. 32

    I dig it, actually! :)



  33. 33

    Re: RedWingsFan – Thats what i was thinking….But watch out for us Canadian teams Calgary and Vancouver….



  34. 34

    HORRID! The chorus. Are you kidding me? My ears shall never be the same again.
    Does anyone remember good music what good music sounds like?
    You know: Bob Dylan, The Traveling Wilbury's, Roy Orbison, John Lennon, Billie Holiday, Etta James, The Beatles, Johnny Cash, David Bowie?
    That was terrible. Stick to the acting, please.



  35. 35

    It's cute, but a trained ear can hear the abundance of auto-tune being used on the track.



  36. 36

    omg I love it! She's amazing and talented and as soon as she puts out an album I'm buying it :D



  37. 37

    Love it!!



  38. 38

    People need to spend less energy on dissing other people. The world would totally be a better place! I liked it.

    She can sing better than most of you bitching probably.



  39. 39

    Think these guys do it a lot better… myspace.com/awesomenewrepublic

    Just as rod stewart did!!!



  40. 40

    oooooooo



  41. 41

    The chorus is WAY too high to listen to. It sounds absolutely horrid.



  42. 42

    Check out the original version by Miami's Awesome New Republic:
    www.myspace.com/awesomenewrepublic



  43. 43

    Horrible! The chorus is a shrill mess!

  44. yuri says – reply to this


    44

    i luv this show and luv this song………..they should def. play it on the show



  45. 45

    It doesn't even sound like her….



  46. 46

    I LOVE GG, and Leighton Meester is my fave among the cast……….But I do not love this song….sorry…=D



  47. 47

    i like this, it's fun.



  48. 48

    This is a cover of an Awesome New Republic song… www.myspace.com/awesomenewrepublic



  49. 49

    I really like it!!
    i've played it a couple of times.
    I can't tell if she's had help (probably) but some of the high notes during the chorus make me cringe… :/



  50. 50

    i sorta liked it. It made me feel like dancing.



  51. 51

    Is this even her? I believe acting is your only purpose :)



  52. 52

    Wayyyy better then Heidi!



  53. 53

    No. HOrrible. Stick with acting.



  54. 54

    i love hit… new princes of pop? maybe…. will see



  55. 55

    I want thiss song!! some one gimme the link to download itttt



  56. 56

    i think she is an okay singer ! :D



  57. 57

    of course her voice only sounds good because it is produced in a studio. they just layered her voice track a few thousand times to make it sound cool…

  58. Fuego says – reply to this


    58

    Are you sure her mom isn't Julianne Moore?



  59. 59

    i really like this.



  60. 60

    a huge coincidence since her birthday was a few days ago…



  61. 61

    not so great, no.



  62. 62

    She's cute …let her sing…if you don't like it, don't buy it! :)



  63. 63

    I like it a lot.



  64. 64

    Re: UrMajestyMsG
    You. Read. My. Mind.
    Please, nooo mooore…….



  65. 65

    i love her in GG. but that singing is just awful!



  66. 66

    She has a decent voice, but this song blows!



  67. 67

    even though i LOVE Leighton Meester, she should really stick to acting and leave singing to the true professionals.



  68. 68

    That was awful.



  69. 69

    Much better than Heidi! Unfortunately still not really a hit, I don't like the chorus. I really like her voice though!



  70. 70

    Not guna lie, I actually like this



  71. 71

    Better then whiny babycry voice Heidi!



  72. 72

    I kinda like it



  73. 73

    yeah i dont even care about the singing- shes fucking hott!

  74. redwW says – reply to this


    74

    It's not bad, but I don't really like it! stay acting! not singing!



  75. 75

    i like the song. love leighton. prefer her to blake lively.

  76. errie says – reply to this


    76

    loves it!!
    she has a great voice!



  77. 77

    Not bad at all, definitely something you can dance around your house naked too ;) Waaaayyyyy better than Heidi (she sounds like a crow….closest animal I can think of).



  78. 78

    Like the voice
    but dont think of leighton as a singer
    just actress!



  79. 79

    It's awesome
    I liked the song I don't really know what the lyrics say
    cuz it's kinda hard to listen clearly but I liked it very much
    she's a really grat singer :)



  80. 80

    BTE Heidi Montag = ew!



  81. 81

    It's what evers nothing special. But not crap.



  82. 82

    i think she should just stick
    to acting!
    she much bettter at it



  83. 83

    hhahaha i'd say she does not sing a thing!



  84. 84

    OMG! this is not even her song…the song is by a band called Awesome New Republic and btw it sounds wayyyy better when they sing it… you can actually hear them on the chourus a little..smh



  85. 85

    I actually kinda like it too



  86. 86

    i love her on gossip girl.. but i have to say i dont think singing is for you, leighton.



  87. 87

    i love it !



  88. 88

    much better than heidi's



  89. 89

    That's fake….



  90. 90

    this is pretty fucking horrible



  91. 91

    absolutely horrible!
    she had some help… obviously



  92. 92

    i have no idea why people hate it, i mean it has a nice dance tune to it, and its different anything anything else no pop miley shit. i like it.



  93. 93

    Shes not 2 bad…



  94. 94

    i love it bitches!!



  95. 95

    Wow that was bad bad call P



  96. 96

    She had help. A lot of help.



  97. 97

    I love Leighton on Gossip Girl and anything else she's hot and gr8 actress, she has a good voice and it sounded ok but i don't think that song suits her she can do so much better maybe she needs half a yr or so to get it a bit more together, still love her tho and she is still way hot x



  98. 98

    She actually has quite a good voice- i think that with the right song she could have a hit and actually be taken seriously in the music biz..



  99. 99

    i've heard her sing live before .. she actaully has a voice .. i hate to admit it but she does



  100. 100

    Omg here they go again. More bullshit from semi famous people who "think" they can sing. Go home.

More comments: [1] 2 »