Home Videos Photos

This Pussy Unleashes Her Claws!

| Filed under: Exclusives!Music MinuteNicole ScherzingerPussycat Dolls

wenn5245116.jpg

OMG!!!!!!!

We LOVE this!!!!!!

Major drama went down this weekend!!!!!

The growing resentment amongst the Pussycat Dolls has finally reached a boil!

Multiple sources have repeatedly told us that there is major "tension" in the group, especially over shit like this, with lead singer Nicole Scherzinger distancing herself from the rest of the girls and their last two singles being released as "The Pussycat Dolls featuring Nicole Scherzinger."

Well, the shit hit the fan and splattered all over the arena at Britney Spears' concert in Phoenix on Friday night.

The Dolls were opening up for Brit Brit and during their set, PCD member Melody Thornton (above), who is from Arizona, took a moment to address the crowd and thank her family in attendance, telling them: "Thank you for supporting me even though Im not FEATURED!!"

Burn!!!!!!!

Melody then went on to say "Dont let anyone stomp on your dreams!" Peach, sister. Preach!

Nicole shot Thornton the nastiest look and, needless to say, concertgoers tell us that the rest of the Pussycat Dolls performance after that was "majorly awkward"!

Meow!!!!!!!

[Image via WENN.]

Worst Dressed Celebs Of The Week!
THE Most Embarrassing Music Videos!
Breakup Songs from the 00's You Still Listen To Today!
Best Dressed Celebs Of The Week!
Can You Guess The Pop Diva Based On Their Early 2000s Outfit?
ACM Awards 2014: Hottie Nominees

137 comments to “This Pussy Unleashes Her Claws!”

More comments: « 1 [2]



  1. 101

    Re: Smurf Poop – The "pearl necklace" thing?



  2. 102

    omg !!! nicole has gotten horriblee !! how many surgery does she have by now ???? and that hair and make up ewwwww that bitch got too much shit on her



  3. 103

    haha go mel!!!! i hope that the other girls are also against nicole…i hate her sooo much. anyways the label is making a huge mistake by releasing singles on which only nicole sings like when i grow up (cd-version), whatcha think about that (btw: jessica has some vocals on this song, but in the video it was never shown), i hate this part (nic's solo single) & hush hush….jess, mel & ash need more lines cuz they're frikkin amazing.



  4. 104

    Haha!!



  5. 105

    haha.
    go melody!
    it serves nicole right.



  6. 106

    you said "Peach, sister…" haha I knew that she was pissed off not having the spotlight…sour puss



  7. 107

    GOODjob melody! that bitch Nicole needs to back of okay



  8. 108

    oooh
    good on her!



  9. 109

    It says "Cat" but all I smell is "Tuna".



  10. 110

    Who gives a rat's ass?! Really, this "group" is just a whole lot of prostituted pop skank all in one place.



  11. 111

    hmmmm…..team melody



  12. 112

    Nothing like a good old bitch to clear the air….



  13. 113

    LOL ITS TRUE WHEN i WAS AT THE CONCERT i SAW MAJOR TENSION!!!!!!!At least Brit Brit was good! The concert from them was awesome until that point in time!!!!!then when brit brit came on it was awesome!!!!



  14. 114

    I agree with melody. you go girl!!!!



  15. 115

    nicole wouldnt be as big as she is without them, time she gets off her high horse and see's it.



  16. 116

    i love melody. :]



  17. 117

    I wish all these dirty lip syncing ho's would just go away!



  18. 118

    Perez, STFU. She was saying that in jest responding to your shiat about the group and the featuring Nicole part. It's a joke. GET IT???

    Oh hey, how about Miss Cali getting a standing O at the Dove awards eh?



  19. 119

    stupid…why doesnt that bitch just leave the group already??? i would have bitch slapped her right there on stage LOLOL



  20. 120

    i think mel is pissed off cos ppl keep wanting nicole to leave. bt then nicole is selfish cos mel was going to be the lead singer until nicole came along, and also nicole only agreed to be in pcd if she cud be lead singer and have a solo deal, which i think is very selfish



  21. 121

    Good for her, Nicole is ok, but i hope she does a solo thing and the rest of PCD carry it on and become bigger than her!



  22. 122

    Nicole is hotter than all of them. I am just saying, she is the skinniest



  23. 123


  24. 124

    i hate NICOLE!



  25. 125

    Melody has a much better voice than Nicole…



  26. 126

    They're still around??

    PCD has always sounded like an STD, a really, really uncomfortable one.



  27. 127

    girls girls girls… i'll never understand them….



  28. 128

    wow,sounds like just another cat fight to me?..lol stupid bitches…i cant see how ppl lioke there music.?



  29. 129

    Melody's sooo fierce!!!!! I love her :p



  30. 130

    Girlfriend needs to lay off the meth and the married record producers and maybe THEN someone will give a rat's ass about her untalented, yet gorgeous, ass! She's so NOTHING!!!!!



  31. 131

    Nicole.. needs to leave them they suck…. Nichole is PCD BITCH



  32. 132

    OMG! Why don't they just split up already? Their careers are over anyway! Seriously!



  33. 133

    Re: castoffcrown
    So funny!!! LOFL



  34. 134

    Melody can definitely sing based on what I've heard from their album.
    I'm rooting on for her definitely.



  35. 135

    Love it!!!! So Funny :)



  36. 136

    i think they need to make her choose either sing by herself or sing in the group
    if she decide to leave than….i hate her



  37. 137

    yeah..nicole leave the group..then let us see if PCD will exist in the picture..

More comments: « 1 [2]