Home Videos Photos

Rihanna Naked!!!!!!!!

| Filed under: RihannaOops!Chris Brown

OMG!!!!!

Chris Brown is probably responsible for this!

CLICK HERE for the pics.
CLICK HERE for the pics.
CLICK HERE for the pics.

Email this  »
Celebrity Christmas Photos: 2014 Edition!
Biggest Music Videos Of 2014!
The Best Red Carpet Hairdos Of 2014!
Best Bodies Of 2014
This Week In Celebrity Twitpics & Instagrams!
15 Starlets Baring It All In See-Through Gowns

989 comments to “Rihanna Naked!!!!!!!!”

More comments: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »



  1. 1

    omg



  2. 2

    WHAT!? NO FRIGGEN WAAY



  3. 3

    OMMGGGG!! poor girl.. when will these celebrities learn..



  4. 4

    OMG! but she has a great body!



  5. 5

    I don't understand why famous people even take this kind of picture… because they're always used against them… Rihanna is dumb dumb dumb!



  6. 6

    Oh dear!!!! Silly girl, don't drop your knickers for beat me down!



  7. 7

    HOLY CRAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!

  8. slgm says – reply to this


    8

    erp!



  9. 9

    damn chris leaked these pics

  10. slgm says – reply to this


    10

    erp… first



  11. 11

    NSFW!!!!



  12. 12

    Ahhhh poor RiRi



  13. 13

    make it go away! doubt it's real



  14. 14

    OMG OMG OMG…what is that second picture??



  15. 15

    ********************************

    ….OMG what an a-hole!!!!!

    Reason 276 to hate him a bit more!!!!

    *******************************



  16. 16

    OMG HOW SCANDULOUS!
    Damit Chris Brown?! You're such a tool!
    She probably gave those to him through love and privatness, but now her privates are all over the internet!
    Scum…



  17. 17

    link's down



  18. 18

    NOT AS HOT AS I THOUGHT SHES BE?

    WHERE ARE HER CURVES? NOT THERE.. SHE HAS A NICE ASS BUT IT WOULD LOOK BETTER IF IT WERE BIGGER



  19. 19

    I can't get on em…but i'm assuming she's got a bangin' body!



  20. 20

    I think it's odd tat she isn't shown - her face isn't in any of the shots. I don't thinks it's her.



  21. 21

    Gee, I wonder who could have leaked these.

  22. scb89 says – reply to this


    22

    LOL. oh dear…



  23. 23

    OMG…..lol…..Kinda creepy girl hand pinching



  24. 24

    her ass isn't THAT big is it? Must be old pics….



  25. 25

    When will these dumb bitches learn…



  26. 26

    poor girl…



  27. 27

    Why would you post this? She is finally looking better and happier and doesn't need people like you to promote this……



  28. 28

    ohhhh dear



  29. 29

    hmm, she doesn't seem like a nipple-ring kinda girl…



  30. 30

    The link doesn't work for me. :(

  31. jerba says – reply to this


    31

    lol wooooow, she was mad cassie was takin her spot



  32. 32

    whoa, those are really bad.



  33. 33

    WOW. first cassie, now rihanna…sluts!



  34. 34

    its not working



  35. 35

    Holy crap!



  36. 36

    What is up with these stupid girls? In one day I see Cassi AND Rihannas Coochie?!! These pictures were sooo leaked by P doodie and Chris Brown. Assholes. Chris Brown probably wanted to get back at her. His reputation is ruined and now he wants to ruin hers!



  37. 37

    well these came outta nowhere! rumours about these pics should have surfaced first, sheesh..



  38. 38

    hasn't she delt with enough… leave the poor girl alone already!



  39. 39

    poor poor rihanna .. it was prolly chris .. what a dick .. i guess at least she looks hot .. but this is why i refuse to send any naked pics to anyone .. and i'm not even a celebrity ..



  40. 40

    oh mi goshhhh. this is the week for celebrity nudity!



  41. 41

    If that's really her she's got some nice titties.



  42. 42

    fake.



  43. 43

    tsk…tsk….



  44. 44

    What the fuck are you posting these for?? 2 pages ago you are praising her for holding her head high, and then you do this? Unreal.



  45. 45

    LOL Even funnier if there was a sex tape. But after hearing her singing the bitch cant suck any less



  46. 46

    OMGGGGGGG Rihananna!! i just saw 2 naked girls Rihanna and cassie omg



  47. 47

    OMFG! Poor Rihanna!
    She has a killer body though…



  48. 48

    you dont even see her face in the same pic with the body…stupid!



  49. 49

    thats not her



  50. 50

    Isn't Young Turk the one who hacked into Miley Cyrus' phone?



  51. 51

    How sad …
    Fuck Chris Brown if he is responsible for this , fuck him
    I still love Rihanna :)
    We see worse on the web



  52. 52

    Whoever leaked these is gonna get their ass beat by Jay Z for sure.



  53. 53

    I am forever done with Perez Hilton. What a discrace! Perez, you have totally violated Rihanna's privacy and should be shocked that you think it's okay to past naked (and very private images) and graphic images of a nude woman. These are images shot in private–not in public. I am forever done with you. If I ever find naked photos of you in your bedroom, I might post them and then see how you feel. I am so tired of your trash!

  54. nite says – reply to this


    54

    tight! I always wondered how her boobies looked, yummmmmmm, maybe she is a freak like they say. I'd creampie fo sho!



  55. 55

    WOOOOAAAHH

    uhoh
    someones in trouble



  56. 56

    YOU CAN TELL SHE TOOK THE PICTURE HERSELF!!!



  57. 57

    wow



  58. 58

    You can't see any face in the actual nakedy ones…fake!



  59. 59

    CAN'T SEE HER FACE……..COULD BE ANYONE………..



  60. 60

    EW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



  61. 61

    your welcome



  62. 62

    this just proves how imature chris brown really is. what a little boy.



  63. 63

    omg wow!! now Rihanna?? at least her naked body looks better than Cassie's!!



  64. 64

    If thats her, where are all her tats? It's not her.



  65. 65

    Umm… is this "naked celebrity" day or what?



  66. 66

    hmmm



  67. 67

    poor Riri! she obviously sent this to that low life of her ex-boyfriend!



  68. 68

    omg poor girl!



  69. 69

    Thank you god!!!



  70. 70

    OMG!!!



  71. 71

    I dont think those are real head and body in different shots.



  72. 72

    Man…that's all bad. He's so WRONG for that.



  73. 73

    OMG! tsk tsk well i guess she really is a good girl gone BAD



  74. 74

    yeah i don't think it's her. no pic where she's naked has her face in it. very fishy, or maybe they are of her but she's smart enough not to have her face in them.



  75. 75

    I'm not even going to click on this. I've gotten to the place of maturity if someone wants you to see something they would probably print it themselves.

  76. JAS says – reply to this


    76

    WOW! Why do celebs take nekkid pics????????????



  77. 77

    I don't see any tattoos..but I think it is her, same stomach as all the other pictures of her on google.



  78. 78

    whoever leaked these are horrible…

    this is so sad she has a great body but can you imagine how this makes her feel?

    This wasn't ment for our eyes and now this is gunna be all over the internet and news and its kinda sad after what she just went through…



  79. 79

    she have a piercing on her nipple….
    so stylish



  80. 80

    Ri, you silly donut. Didn't you think these were going to haunt you some day? Keep your knickers on, petal.



  81. 81

    holy fuck!



  82. 82

    omg poor riri



  83. 83

    Why hasn't her peeps stopped them? No respect!!



  84. 84

    OMG!!! well…atleast she has a good body?



  85. 85

    yikes…gonna be a long day for her



  86. 86

    Yeah, and, Perez, why are you spreading this???



  87. 87

    Her face isn't in any of the nude shots, she's wearing different clothes in the naked shots too. I dont know, and the boobs look bigger than her real boobs, and the bedding is different in the naked shots vs. the clothed shots. I kind of think this is phony.



  88. 88

    Perez,

    WTF IS WRONG WITH YOU?? Look I understand it's your job to blog about this type of stuff but how hypocritical is it that you have been blogging for months saying "oh riri get better, we love you blah blah blah" then you turn around and exploit the poor girl even more!?! You have one of the most popular websites in the world and you could have passed over this story and saved her from more humiliation …
    YOU'RE A DIRT BAG!!!!

  89. dvvvn says – reply to this


    89

    that's such a shame, poor rihanna!



  90. 90

    omg i sure in hell aint letting my baby girl listen to her music 4 life



  91. 91

    Underwhelming….It just goes to show that the imagination is a helluva a lot more erotic than the real deal.



  92. 92

    Can't blame Brown for all her screw ups.



  93. 93

    Mario, why do assume "Chris Brown must be responsible for this!" She's never been the innocent victim that you make her out to be.

    What I'm surprised by is that nude pictures of her didn't come out sooner. Looks like they were taken by the subject herself.

    sad



  94. 94

    im thinking those pictures are a little old.
    poor girl just cant catch a break.
    as soon as she starts geting her life back together and is getting back in the public eye this happens.



  95. 95

    Where's BBD?



  96. 96

    OMG…. Poor Rihanna!, Chris Brown is such a fucking loser! He`s over in Hollywood. And I`m sorry to say that it`s her. I don`t want to seem like a perv, but am I the only one who`s noticed that Rihannas left breast is smaller then her right? So is it on the picture.



  97. 97

    She and Cassie both did this shit with their own cell phones so I have NO sympathy for them! When you think your shit is so good, you gotta take a picture of it, you MUST want the world to see.



  98. 98

    I'm sorry but am I the only girl on this planet that doesn't lay around taking naked pictures of myself with my camera phone??? When will the celebs learn- it's gonna get leaked somehow!



  99. 99

    not saying anything positive about chris brown's recent actions, but kinda a dick move on your part to automatically assume that he would be the person responsible for these hitting the internet.



  100. 100

    This isn't her. The face pics obviously, but where are her tattoo's on her body pics? Unless these are really old pictures….

More comments: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »