Home Videos Photos

OMG!!! More New Moon Pics!

| Filed under: TwilightRobert PattinsonKristen StewartTaylor Lautner

newmoon1.jpg
newmoon2.jpg
newmoon3.jpg

Please remember to breathe Twilighters as you enjoy these new pictures from New Moon.

Is Taylor Lautner hot or what?!

Is it November yet?!

Wedding Crashers: Celebrity Edition!
Worst Dressed Celebs Of The Week!
Hottest Vampires Of All Time!
The WORST Kissers In Hollywood!
Best Dressed Celebs Of The Week!
Worst Dressed Celebs Of The Week!
Email this  »

280 comments to “OMG!!! More New Moon Pics!”

More comments: [1] 2 3 »



  1. 1

    *yay* They're awesome!!



  2. 2

    Taylor looks perfect



  3. 3

    woohooo



  4. 4

    Jacob looks sad there.



  5. 5

    can't wait :)



  6. 6

    Loving the pics. Taylor is hot and so is edwards dad " the blonde " hes hot. So is edward :P ! yummm is it hot in here.



  7. 7

    Hotter than hot!



  8. 8

    Please, he's soo hott.
    I'm counting down the days



  9. 9

    LOL Taylor Is a Hotty!



  10. 10

    YAY!!!! I love your Robert!!! And Carlisle! :)



  11. 11

    First!



  12. 12

    hOTTT



  13. 13

    Ohmygod. November pls!



  14. 14

    Heck look at him!



  15. 15

    OMG!! I can't wait until November, it's killing me. So excited! Wow, I'm super glad they kept Taylor Lautner…by his body alone! :]



  16. 16

    mmmm he is mucho caliente



  17. 17

    BTW, I totally forgot to breathe when I saw Taylor looking like that! OMG, it should be illegal for a 17 year old to look like that! Yum!



  18. 18

    Hey. where are my comments!!!!!



  19. 19

    Yes please!



  20. 20

    OMG !!
    can't wait ! What is that on taylors arm? Is he going from woulf to human ? COOL !
    and dr. cullen is looking hawt !



  21. 21

    Dang, Taylor grew up! Can't wait for NM! :)



  22. 22

    OMFG!



  23. 23

    Can't wait - but that dress is horrible! She always looks so frumpy.
    Taylor is way hot though



  24. 24

    taylor looks like my friend mark, but in a hot way lol. team jasper/vampire 100 percent, but if they make seth look that good, i'm going to have to be team werewolf like .5 percent haha



  25. 25

    ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



  26. 26

    dayummm taylorrr luv the wet luk!



  27. 27

    Oh yes!! I'm super excited. Can't wait for 11/20!



  28. 28

    he's 17 ! Perez! stop being a Pedo



  29. 29

    WHOA. Taylor is SO hot!

  30. k-lee says – reply to this


    30

    HOT! Hotter than Pattinson, definitely.
    He is hot and sexy!!!
    Team Jacob!



  31. 31

    ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



  32. 32

    Very excited for new moon, and I agree Taylor is smokin hot…but is pure jailbait!

  33. SGxox says – reply to this


    33

    TAYLOR IS FKN SEXY.
    I LUV DAT MAN.



  34. 34

    Mrs Taylor Lautner



  35. 35

    He will be mine, oh yes, he will be mine.



  36. 36

    I feel so dirty calling a 17 year old hot, but damn he is smokin'!



  37. 37

    first ,
    & SO HOT !



  38. 38

    hot? OH MY GOOOD!! he's VERY VERY VERY hot =D



  39. 39

    OMG I cant wait TWILIGHT kicked ass at MTV awards WOOOOT



  40. 40

    TL is delectable!



  41. 41

    whoz tha guy n tha middle hes hotter than pattz er that last pic…whos he..i dont follow teen romance trash movie novelas…



  42. 42

    TAYLOR
    ah i love him



  43. 43

    Taylor lautner is more than hot.

    haha. i can't wait till novemberrrr.



  44. 44

    I am so addicted to Twilight and can't wait til this movie comes out.



  45. 45

    yeah he's hot
    he looks wayyyyy better
    than that rob guy



  46. 46

    Dr. Cullen is the hottest dude in the movie!!! Seriously I love him!



  47. 47

    OMFG!!!! Im sorry but rob who???!!!!



  48. 48

    omg omg omg like wow like awwwwwwwwwwww omg omg team jacob



  49. 49

    And….. Taylor plus wet equals GOOOOD!!!!!!!



  50. 50

    Taylor lautner is 17
    You like them young don't you PERVez?



  51. 51

    I CAAAAAAAAAAAAAAN'T WAITTT



  52. 52

    Taylor is feaking HOTTT!! I'm so glad they kept him for New Moon.



  53. 53

    i prefer robert but…….
    taylor is hot november needs to hurry =]



  54. 54

    he is WAYYYYY hot! yum yum!



  55. 55

    wow! he is a hottie!yum yum!



  56. 56

    Re: softbones

    just like stewart……….ohhhh burn!!!!!!!!!!!..lol.i love.her.lol



  57. 57

    awesome looks great i cant wait for it!!!!



  58. 58

    Re: softbones – new moon was such a good book! people just "hate" it because Edwards not it in, besides like 4 chapters. it brought in Jacob, which was a crucial part of the whole saga. so get over yourself, all of those books are great, Edward or not



  59. 59

    taylor is super hottt! too bad he's just a baby!



  60. 60

    Taylor is scrumptious but his wolf form looks just like Barkley from seasme street…Maybe thats their inspiration



  61. 61

    softbones if u dont care y waste ur time clicking and commenting



  62. 62

    AAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhh…..I forgot to breathe…(passes out)…(thump).



  63. 63

    Awwwwww
    hottie hottie



  64. 64

    UGH!

    Failcob looks so horrible. GTFO Lautner! >:[

    ALSO: Why does he have a tattoo? He's like 16? Stupid movie peoples!



  65. 65

    Harry Potter vs Twilight

    Harry Potter and the Order of the Phoenix: 938 million dollars
    Twilight: 382 million dollars



  66. 66

    I first noticed Taylor's potential in "The Adventures of Shark Boy and Lava Girl" When I first heard about "Twilight" being in production I was pleased to hear that Lautner had been selected for the role of Jacob. My only fear was that Taylor was going to have his signature short spiky hair. What a relief that they had him wear a long wig.

    Taylor's been talking about heavily working out in the gym and packing on 20 lbs of muscle and wanting to put another 10 on. Looks to me like he made his goal!

    On a side note, I was curious to see who they would cast as Felix, one of Aro's Voltari guards. They've done a brilliant job of casting Daniel Cudmore (played Colossus in the X-Men movies) for the role, PERFECT!!!



  67. 67

    Can't wait until November! My poor hubby has to suffer through my Twilight addiction.



  68. 68

    Harry Potter vs Twilight: (conventions)

    Harry Potter:
    • Nimbus, July 2003 - Orlando, Florida
    • Accio, July 2005 — University of Reading, Reading, UK
    • The Witching Hour, October 2005 - Salem, Massachusetts
    • Lumos, July 2006 — Las Vegas, Nevada
    • Phoenix Rising, May 2007 — New Orleans, Louisiana
    • Sectus, July 2007 — London, England
    • Prophecy, August 2007 — Toronto, Canada
    • Wrockstock 2008, May 23-26, 2008 - Potosi, Missouri
    • Portus, July 2008 — Dallas, Texas
    • Accio, July 2008 — Magdalen College, Oxford
    • Terminus, August 2008 — Chicago, Illinois
    • Azkatraz 2009, July 18-21, 2009 - San Francisco, California
    • Leakycon Juliy 2009

    Twilight:

    • Twicon



  69. 69

    can any1 tell me where perez is gettin these pics frm??!! PLEASE!!!!



  70. 70

    I could go on all day, but let me sum it up
    Harry Potter owns Twilight big time, and in the words of Stephen King: "The real difference is that Jo Rowling is a terrific writer and Stephenie Meyer can't write worth a darn,"



  71. 71

    im meeting taylor in a couple weeks!! so excited

  72. missB says – reply to this


    72

    Jacob looks yummy. I wasn't sure if i was gonna see the sequel but i will now just cause he is in it.



  73. 73

    Walrus Hilton, How old are you again? you're truly sad and pathetic



  74. 74

    he definitely has a hot body! but still baby face



  75. 75

    Cant wait for the movie!!!!
    EB/RK have so much chemistry,,damn!



  76. 76

    wow



  77. 77

    taylor is so fucking hot



  78. 78

    ahhhh i dont think hott does him justice..mouthwatering maybe? :D



  79. 79

    Peter Facinelli is soooooo hotttt



  80. 80

    Taylor is HOT!!!
    Que chulo! I know he is only 17, but damn…



  81. 81

    oh taylor! you are so hot and bangable. thank you! thank you! thank you! damn what a hottie! november is too fucking far away!



  82. 82

    somebody built a time machine so we can just go straight to november.



  83. 83

    delicious



  84. 84

    taylor + rain = OMG!!!!
    i'm such a pedo for this kid but i don't give a shit
    can't wait for nov 20th!!!



  85. 85

    OMG OMG OMG!! he looks totally hot! that cut-short hair suits him a LOT! and "calrisle' looks yummy too, hehe..

    kritstin looks like a which on that second pic..



  86. 86

    btw, does he have a tattoo on his right shoulder?! -_^



  87. 87

    HOT!

  88. joss says – reply to this


    88

    taylor looks so hot!! so does rob of course!
    can't wait till new moon!!



  89. 89

    damn that underage Taylor Lautner and all his hotness….



  90. 90

    Jealous much Perez? You are becoming pretty predictable. Hating on all the love-interests of your love-interests.
    I think they look good together and who wouldn't like the fact that the fantasy of Edward and Bella being eternally in love in Twilight crosses in to our real world. I think Kristen's acting abilities are underrated. She portrayed an unhappy transient in a situation she was none too thrilled with. I imagine as her character evolves, as it does in the books, she'll show us her abilities more. have a little faith. Something must have been done right or we wouldn't all LOVE twilight as much as we do.



  91. 91

    does anyone get the feelin this movie is gonna end up leaking on the internet like X-men Origins…..



  92. 92

    Just wondering if anyone else noticed RP's clothing from all the new moon pics? Cause it looks like he wears the same outfit through the entire movie. Even the pics from italy, it looks like he's wearing (or was wearing) what he's in here. Like his character is so distraught, he doesn't change for 6 months, lol. . . how sad it is that I noticed this



  93. 93

    Carlisle…yum.
    Jacob…OMFG *dies* and he's my age so i perv quite happily ;) besides it's legal here in England, he's over 16 tee hee



  94. 94

    ::GASP:: Really? Is it November yet?????



  95. 95

    not breathing…nto breathing…not breathing



  96. 96

    taylor is so sexy but such jailbait!!



  97. 97

    You've made no secret of your fetish for young boys, but it's getting pretty creepy.



  98. 98

    Yes he is hot, but still unfortunately underage.



  99. 99

    MMM Taylos's a HOTTIE fuck Off Robbert pattison!!!! LOL



  100. 100

    who gives a crap about Twilight. i'm so sick of hearing about that shit movie,the only people who care about it are gay men and tween girls.

More comments: [1] 2 3 »