Home Videos Photos
PerezHilton CocoPerez Babies Selena Gomez Girl Power Adele PerezTV

Taylor Swift's Thug Story!

| Filed under: Taylor Swift

THIS VIDEO the country cutie made with T-Pain is faboosh and amazeballs!!!!

Email this  »
Best Dressed Celebs Of The Week!
Celebrities Who Love Pumpkin Spice Lattes
This Week In Celebrity Twitpics & Instagrams!
Worst Dressed Celebs Of The Week!
This Week In Celebrity Twitpics & Instagrams!
Celebrities First Ever Instagram Shots!

362 comments to “Taylor Swift's Thug Story!”

More comments: [1] 2 3 4 »

  1. 1

    gotta say i do love this video… t sizzle t pizzle

  2. 2

    lol loooooves it!

  3. 3

    i love taylor! :D

  4. 4

  5. 5

    it was a great opening. hilarious. she did a good job making up those lyrics with tpain.

  6. 6

    SO GOOD.

  7. 7

    i give her credit, not too bad and cute. better than what miley cyrus would have produced, probably would have had a few balls comments.

  8. 8

    Oooooo mmyyy gosssh
    She's my favorite now. Ever.


  9. 9

    this is the best video ever! my new favorite video

  10. 10


  11. 11

    I love it.

  12. 12

    so cute!!!

  13. 13

    lmao!, too funny!!!

  14. 14

    hahahahah I love Taylor that was amazing!!

  15. 15

    AH she is great

  16. 16


  17. 17

    OMG, i love taylor swift. more than i used to.
    she's so cute! =)

  18. 18

    i LOVED this!! i was in shock..shes a good rapper! :)


  19. - - - says – reply to this


    [ tpain voice ) she aint even swear .


  20. 20


  21. 21

    i fucking love her.

  22. 22

    whatever, seems like a 10 years old boy is singing. She needs to be her self.

  23. 23

    Hahahaha, great shtttt.

  24. 24

    loved it

  25. 25

    haha this is so funny.

  26. 26

    so cute!!

  27. nat83 says – reply to this


    Absolutely HILARIOUS!!! YO *BEEP* YO

  28. 28


  29. 29


  30. 30

    funny but she seems so awkward and out of place in this. haha i know thats kinda the point but it was a bit sad.

  31. 31

    omg too cute!
    i love t-pain's chain

  32. 32

    haha i loved this!!! i totally LMAO when i saw it =P

  33. 33

    yeah this is super cute

  34. 34

    OMG. soo funny. What I didn't say anything I swear!!

  35. 35

    loves it! taylor swift is awesome!

  36. milka says – reply to this


    I love love love T. Swift!!!!

  37. 37

    OMG!!! that was so funny, I was cracking up! I like t-pain more for this, and taylor is now cool me my book! I knit sweaters yo! lmao

  38. 38

    i love it!
    she sounds like TILA TEQUILA!

  39. 39

    haha Super Cute!

  40. 40

    this was awesome!!!!!!!!

  41. 41

    pretty sure this was absolutley awesome!

  42. 42

    "In my extra small white tee" hahahahahhaha!! omg!! cute!

  43. 43

    wow she can't sing or rap….

  44. 44

    I think she did a GREAT job. She put her goofy side out for the pubic to see. The song was very very very catchy!! I loved it. This just shows that Taylor Swift has many sides to her that we dont know yet. Im glad that she can joke at herself. Shes not trying to be fake a be a rapper shes just having a little fun. This made me love her even more. Kudos to you Taylor!

  45. 45

    I FREAKING LOVE TAYLOR SWIFT!! this was hilarious haha "u dont wanna fight me! in my x-small white t!" lol

  46. 46

    friggin love this .. i actually watched the awards show tonight.. im a majorly huge country fan :) and i was crying from laughing so hard during this

  47. 47

    meh - it was ok - didnt get a laugh outta me…but im also not a taylor fan. why did they do this anyways?

  48. 48

    HAHAHAHA the end was funny "I didn't even swear"

  49. 49

    Taylor is so talented and so gorgeous!

  50. isby says – reply to this


    taylor swift amazes me :)

  51. 51

    Taylor swift is so much cooler than that dumbass cyrus

  52. 52

    that was really cute

  53. 53

    It was super cute. I was surprised at how "good" she was….for a white girl!

  54. Sezzy says – reply to this



  55. 55

    EPIC MUCH?! Loveittt

  56. 56

    LOVED IT!!! =]

  57. 57


  58. 58

    haa haa shes soo cute !!!!!!!!!

  59. 59

    Perez, you really need to stop using amazeballs…it's just gross.

  60. 60

    wow. that's stupid.

  61. 61

    I knit sweaters yo!!! I love this…it's to funny!

  62. 62

    It was funny, but it was too much like the Natalie Portman rap from the SNL digital short.

  63. 63

    hahaha! I love it!!

  64. 64

    BEST VIDEO EVER, SHE IS THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 :D

  65. 65


  66. 66

    ok i love this.. they should release it for reals lol

  67. 67

    That was cute!

  68. 68

    LOL @ taylor rapping her parts so angrily

  69. 69

    lol love it

  70. 70

    This is the funniest/cutest thing I've seen in a while.

  71. 71

    garrett bell loves this gangsta shiiit

  72. 72

    Mario uses the word "cute" and all of a sudden there's a dozen comments saying the same thing, you kids are fuckin sheep!

  73. 73

    this was a lot less annoying than some other tween stars

  74. 74

    she said "in my xtra small white tee" love it.

  75. 75

    awesome and amazing

  76. 76

    dude it's a total ripoff of the natalie portman/andy samberg collab from a few years ago. weak

  77. 77

    lol, this is so epic.
    hero status award! :D

  78. 78

    haha, thats amazing!

  79. 79

    it's awesome but still not as good as natalie portman's rap on snl

  80. 80

    shes adorable :p

  81. 81

    I loved it! She's so adorable you just can't hate her like those other teen bimbos.

  82. C'L says – reply to this


    Loved it!!

  83. 83

    haha this is freaking amazing! :)

  84. 84

    Awesome!!! Loves it!

  85. 85

    2 FKin cuuuute!!!

  86. C'L says – reply to this


    Loved it!

  87. 87

    lol. "..in my extra small white T"
    i laughed through her entire comedic-skit for the cmt's, this being the funniest. definitely love that she can put herself out there like that. very cute. very funny.

  88. 88

    lol this is funny. makes me like her a bit more now

  89. 89

    ok just because its a white girl rapping doesnt mean its a rip off of portman. if anything the concept is completely opposite. ones trying to be as hard and vulgar as possible while the other is attempting to rap her 'simply, non-gangsta at all' life.

  90. 90

    Hahahah she's really not even a bad rapper, that's the best part LOL Very cute.

  91. 91

    LOL its so funny she tries it.. think she had hard time to adjust for it.. but its cool!
    good thing TaySwift is not afraid to try new things out… Loved it!

  92. 92

    OKay it was good but u use Amazeballs one more time perez i'll swear, HELL HAVE NO FURY LIKE WHEN I GET PISSED!

  93. 93


  94. 94


  95. 95

    Wow, what a poser.

  96. 96

    Don't like it.

  97. 97

    loves it

  98. 98

    She totally rocked and he was hot in it. I know Miley Cyrus is so jealous right about now. lmao. I like that Taylor lyrics, and mom in video.

  99. 99

    She need to do a video with Bruno and MM.

  100. 100

    to be glorifying thugs even in a joking manner is classless not cute.

More comments: [1] 2 3 4 »