Home Videos Photos

Reggie's Other Woman

| Filed under: Love LineKim Kardashian

carmenortega1web.jpg
carmenortega2web.jpg

While both Reggie Bush and Kim Kardashian said that their breakup was amicable, we keep hearing reports to the contrary. 

On Kim's end, there are rumors about Kanye.  As for Reggie, as previously mentioned, there's this!

Meet bootylicious Carmen Ortega, the woman who Reggie supposedly cheated with. Well, he definitely has a type.

Ortega is said to be a stripper and prostitution whore professional escort.

Not that there is a winner and a loser in breakups, but if both of these rumors are true, Kim is definitely the winner. 

Cultural Icon Kayne West vs. unknown stripper/escort Carmen Ortega.

You stay classy, Reggie Bush!

Celebs Hiding Their Baby Bumps From The Public Eye!
Separated At Birth! Celebs Who Look Alike!
MTV Video Music Awards 2014: Worst Dressed
Worst Dressed Celebs Of The Week!
Best Dressed Celebs Of The Week!
Worst Dressed Celebs Of The Week!
Email this  »

114 comments to “Reggie's Other Woman”

More comments: [1] 2 »



  1. 1

    Woah there… uh… ew…



  2. 2

    why do men always down-grade?



  3. 3

    Team kim



  4. 4

    Gross! I hate girls with nasty fake boobs.



  5. 5

    Cheap boobies! shoulda gotten the good ones



  6. 6

    ugh, he's a pig! women shouldn't disrespect themselves. this is pitiful. lol keep up the juicy gossip PEREZ



  7. 7

    She's prettier than Kim.



  8. 8

    She's prettier than Kanye too!



  9. 9

    Nope, dating Kanye West makes one the automatic loser
    besides, she probably has a better attitude than Kim



  10. 10

    what a bad boob job! she should ask for a refund!



  11. 11

    LOL yeah right she is probably just saying this stuff



  12. 12

    *ahem* -harsh, p.



  13. 13

    SHE HAS MAN JAW AND MAN FACE



  14. 14

    I think I speak for everyone when I say : SLUT!!!!!!!!!! LOL!!!



  15. 15

    eww nice boob job!



  16. 16

    Reggie wouldn't dump Kim over her, shes not as hot!



  17. 17

    MAKES ME LAUGH WHEN GIRLS ARE SUCH HATERS……SHE is VERY ATTRACTIVE…… OBVI her job is another STORY (trashy)!!!! but when a girl is HOT……just say it!!!!
    Even tho Kim is DEF HOTTER!!!!!



  18. 18

    Her boobies look kinda weird.



  19. 19

    Re: MRS. JOSH HOLLOWAY – I thought I was looking at a drag queen at first! Ew!



  20. 20

    She is way out of kim's league!



  21. 21

    Oh dear Reggie!!!……………….ok so she does have a hot body apart from those fake breasts (im prob jst saying that bcos im a real boob girl) LOL!! But in all seriousness she looks dog rough!! + Reggie listen up, these are the sort of 'ladies' and I use the term loosely that would get themselves knocked up in a second with a famous wealthy guys babies, learn from Jude Laws mistakes!!



  22. 22

    Kartrashian needs to start to putting out more.



  23. 23

    Where are her nipples? She should get a refund on a horrible boob job.



  24. 24

    reggie bush has the shittiest taste



  25. 25

    didnt know his love life would get worse than his shiteous career



  26. 26


  27. 27

    It's strange.



  28. 28

    what is up with that 2nd pic? come on just get naked! she is hotter than kim tho, but whatever!



  29. 29

    eeew. kim k is way classier than this chick.



  30. 30

    The only purpose in this woman's life should be mounting big, obnoxiously painted muscle cars…seriously…. ohhhh reggie, reggie, reggie…..



  31. 31

    Are these pictures really different from the ones we have seen here of Amber Rose- Kanye's girlfriend!? BTW, I did hear Kanye proclaim himself the new King of Pop- are you going to "endorse" that too, Perez? Cultural icon? Maybe for your "culture".
    PS- If you are going to continue to kiss Kim K's ample booty, call Sophie Monk so you can get her lips too!



  32. 32

    They both look alike. I would say that I prefer kim



  33. 33

    Im a big Reggie bush fan…but really… he needs to find a girl with a little respect for herself

  34. YUCK says – reply to this


    34

    she has a terrific figure too bad those are implants but kims body is nowhere near a hot as this chicks. kim has a better face though.

    btw I love the term prostitution whore its so new jersey.



  35. 35

    omg miley's sister? They have the same eyes lol



  36. 36

    YUP his type is FAKE! Fake boobs and lips! Her lips are atrocious! She definitely looks just as skanky as KK! I guess since she was a professional…..she can give better head!



  37. 37

    if reggie did cheat on kim with that whore than he's a ruh-tard. I think this chick is just lying though to get press…I wouldn't even post anymore pictures of miss Whortega after this one



  38. 38

    TEAM KIM! REGGIE IS A DOUCHE BAG. What a nasty whore. And, I am not just being a hater. She is very pretty and has a ok body. I just don't understand why women put themselves out there like that.



  39. 39

    Shes a professional escort.
    So shes a prostitute.
    I hope he wrapped it.



  40. 40

    I guess he likes woman with big…parts? Hmmm…..men!



  41. 41

    Huh…I always thought her boobs were real - UNTIL NOW. Armenian women usually have big boobs, but those couldn't be more obviously fake.



  42. 42

    Ugly whore, there are desperate, nasty girls like this around EVERY corner. And no, I'm not a hater and I'm not gonna make excuses for myself, I just think she's downright skanky, and Dear Ol' Reg oughta get himself an appointment at the local "clinic"



  43. 43

    gHETTO BITCH FOR A GHETTO BROTHA; WUTS THERE TO SAY? AT LEAST KANYE'S HATED ON FOR A GOOD REASON

    MULA BBY.



  44. 44

    Oh barf! Straight men are pigs



  45. 45

    NASTY….. yeah she definitely looks like a prostitute, after all they are the only ones that takes those kind of pictures..
    Come on Reggie a man like you shouldn't have to go dumpster diving….
    Kim it's times like this when you get cheated on and all you really have to do is sit back at like nature take it's corse….
    Reggie is going to get allot of shit for that HOE and every piece of trash about her is gonna be revealed and she is gonna wish she never opened her hoe ass mouth and bragged in the first place..



  46. 46

    Butter face…



  47. 47

    That bod is flawless



  48. 48

    Kim is way prettier than this trashy skank. Reggie down-graded big time.



  49. 49

    this girl looks like a cheap whore. i'm disappointed in you reggie.



  50. 50

    YAWN. BORING. ANOTHER HOEBAG. EVEN HER POSES AREN'T INTERESTING. AND HER FACE LOOKS LIKE A MAN. PEREZ POST MORE OF BEAUTIFUL JORDAN OR THE JUDE LAW STORY. HIS BABY MAMA IS PRETTY AND THAT'S MORE INTERESTING THAN THIS STORY.



  51. 51

    Yup, his type is of the whore variety.



  52. 52

    Re: g.babyl0c805 – yo ass is ghetto bitch



  53. 53

    I bet the bitch never even hooked up with Reggie. She's just lie telling to get her famewhore ass some publicity. Which she just got, thanks to perez.

  54. Sweet says – reply to this


    54

    Kim is only famous because of a sex tape, so how can this new girl be a downgrade?!?! They're both trashy.



  55. 55

    Not that Kim is a great "prize", kinda sloppy seconds with the whole slutty video, but this one takes the cake!! Holy shit those tits are really GROSS as is the entire look on the hooker oops I mean "escort" cough, cough. Hope Reggie catches what he deserves to hop aboard trailer trash. Keep it real Perez!



  56. 56

    because she is not famous she is less of a person. way to keep it classy perez. you are a fucking idiot



  57. 57

    Re: I Love Haters

    agree!



  58. 58

    Wow Downgrade!!1



  59. 59

    her boobs look weird. way to go Reggie! such class there.



  60. 60

    She has no self respect.



  61. 61

    idk wtf kim k. is thinking. kanye west? eww…. besides the fact he looks like he's packing back nuts for winter, he's a major tool.



  62. 62

    Now that's what a woman should look like.Like myself………



  63. 63

    she's HOTT i don't blame him… but still TEAM KK!!



  64. 64

    hmm besides the fake tits the bod is perfectly shaped.



  65. 65

    waooooo Perez definitely you are Gay cause i dont think there's a straight guy that would not fuck this beautiful Latina instead of kim and also i think reggie is the winner not kim she is a hore but people doesnt say it but you and me know how she rolls hahahahaha she loves huge d…k just like you hahhaah



  66. 66

    WOW SHE LOOKS SKANKY………………..I THINK I JUST GOT AN STD JUST BY LOOKING AT THE PICTURES



  67. 67

    Woah, she is smokin.



  68. 68

    Re: pretty_licious
    AGREE…..



  69. 69

    Re: BeautifulBrunnette69 – Hey gorgeous!



  70. 70

    Nice "Tits" Still just another box he'll tire of!



  71. 71

    "prostitution whore" - LOL!!!

    Kim will come out the winner.



  72. 72

    In this case neither of them won. Kayne is a douchebag who I can not stand once he opens his mouth and tells everyone "how great he is." When he's not and this chick is attractive, but she's well basically a whore who uses "escort" as a correct and more polite term.

    Ummm yeah, they both downgraded.



  73. 73

    Obviously, she takes plastic!



  74. 74

    They can say all they want, Kim didn't want to give up her media whorish ways & Reggie wanted more of a low key life. Besides, she's just as pretty as Kim & twice as smart. At least she charges, Kim did her sex tape for free!



  75. 75

    He gave up Kim Kardashian for that? She doesn't even have real boobs *roll eyes*



  76. 76

    Bitch!!



  77. 77

    if this is true, it's nottt surprising…



  78. 78

    Hell yea , kim is fat and ugly , this one is fine.



  79. 79

    Re: BRIGHTON… – Either ure gay or a fat chick , this women is 1000% better looking than kim .



  80. 80

    ewww.. her boob job is HORRIBLE.



  81. 81

    Re: Alisa-Chan – Only a women would care if there real or not , most men would still nail her .Its not like reggie is marrying this chick.



  82. 82

    I love how our post get edited here .



  83. 83

    You mean that's NOT Kim?

  84. @v@ says – reply to this


    84

    Would ya look at those blow up doll lips. A stripper? Better and probably cheaper in the long run just to get the doll, Reggie.



  85. 85

    How whoretastic….and what an incredibly UGLY face she has.

    A walking STD too, very classy.



  86. 86

    she is nothing but a Kim rip off. All those poses Kim did in various other mags.



  87. 87

    Wow! She's got a body of temptation BUT a face of regret.



  88. 88

    Even if Kim didn't have an affair with Kanye, she still wins. This Carmen woman is suuuuch a downgrade for Reggie. She maybe pretty under all that fakeness but shes still trashy and gross for being a homewrecker/stripper/escort.



  89. 89

    i really liked kim adn reggie as a co uple…reggie what are u doingggg shes not even that good looking..your not suppose to downgrade



  90. 90

    poor kimmy. team kim right here.



  91. 91

    I know it must be kool for some guys to have sex with a whore but think again a whore is the most desperate person on the planet. They will fuck anything with a dick inbetween their legs so what are you gaining exactly, an std ridden whore? Hmmmm. I don't expect much from that "thing" anyway, LOL. I wouldn't go there with a 10 million foot pole. That's just too sick.



  92. 92

    i kind of believe it after i see the pics…her, kim, and eva torres (reggie's ex) all have a similar look



  93. 93

    nice ass



  94. 94

    i think she's pretty



  95. 95

    STOP DELETING MY COMMENTS FAT ASS
    STOP DELETING MY COMMENTS MARIO
    STOP DELETING MY COMMENTS FAT ASS
    STOP DELETING MY COMMENTS MARIO
    STOP DELETING MY COMMENTS FAT ASS
    STOP DELETING MY COMMENTS MARIO
    STOP DELETING MY COMMENTS FAT ASS
    STOP DELETING MY COMMENTS MARIO



  96. 96

    People STOP hating!!! she is beautiful and sexy and so is Kim. Hopefully she doesn't talk as stupid as Kim does.



  97. 97

    HOT!



  98. 98

    breast implants? eww



  99. 99

    she is so hot
    OMG



  100. 100

    HOT AND SEXY!

More comments: [1] 2 »