Home Videos Photos

Gaga Dishes On Paparazzi Love Interest!!!

| Filed under: Yummy Yummy ScrewLady GaGaAlexander Skarsgård

alex11-300x225.jpg

In an interview with Swedish mag Aftonbladet, Lady Gaga spilled some deets on her hawt Paparazzi video costar, Alexander Skarsgard.

Here are some HIGHlights:

On kissing the Swedish hunk:
He was very good. Alexander is a very good at kisser. If I would met Alexander here and now I would kiss him.

Real kisses or movie kisses?
"Movie kisses are real kisses. I don’t know how other people do but we were kissing for real."

On being friends with Alexander:
"We have met a few times and he has helped me with my Swedish, but I don’t have the time to get new friends. If I saw Alexander here, I would be really happy to kiss and hug him. But since I am so busy, we haven’t seen each other much."

They would be one fierce couple!!!

Email this  »
Joe Manganiello's Sexiest Moments!
Happy 28th Birthday, Kit Harington! Celebrate His Sexiness With These HAWT Pics!
15 Starlets Baring It All In See-Through Gowns
Shirtless Saturday!
Chris Hemsworth Is People's Sexiest Man! Gaze At The Gorgeousness That Is Thor HERE!
Wet Celebs! Look At These Stars Hot And Their Wettest Pics!

79 comments to “Gaga Dishes On Paparazzi Love Interest!!!”



  1. 1

    he is super hot!!!



  2. 2

    uh.. no. FU PEREZ.



  3. 3

    " Alexander is a very good at kisser " - WHAT??!?!?!



  4. 4

    umm…maybe its just me, but that guy is not hott…he looks like an old man…at least in that pic anyway….FUGZZ



  5. 5

    How could she not want to hug and kiss him?



  6. 6

    I will save you GaGa……….



  7. 7

    Too bad Just Jared beat you to this.



  8. 8

    She forgot to mention he threw up after the kiss.



  9. 9

    Re: Perez Sits to Pee – hahahahaahahahahahahahaa!!!



  10. 10

    Re: UrMajestyMsG – get over here and i will show ya how its done… LOL :o ) ♥



  11. 11

    On being a non news story to keep her name in the press
    "I let Mario keep his nose firmly up my ass and it return he writes this bullshit for me."



  12. 12

    that video is awesome.



  13. 13

    Re: RobPnMeShouldB – Mario is such a tard at times….. :o )



  14. 14

    Look at the size of that beak !



  15. 15

    who is writing this shit?



  16. 16

    Alexander…from True Blood??? Oy, how could he go near her unless he was paid to?



  17. 17

    um fierce couple? nah I'd rather see gaga single it makes for a better image.



  18. 18

    Re: RobPnMeShouldB – she meant me!



  19. 19

    Re: RobPnMeShouldBRe: UrMajestyMsGRe: Canadiana717 – sadness… ldc is back and i no longer have you all to myself



  20. 20

    ew eric would never date lady caca. he is way too hot for her.



  21. 21

    Re: Long Dong Connery – im on my way….Re: CRABBY APPLETON – lol @ #1…so true, and good morning my lil apple dumplin….



  22. 22

    Is the quote from a Swedish mag and translated back into English or something? FAIL.
    "He was very good. Alexander is a very good at kisser. If I would met Alexander here and now I would kiss him."



  23. 23

    Re: JigSaw – Hey i share…………. not sure if you can Size up though…….LOL…………..



  24. 24

    Re: JigSaw – Smooch smooch jiggy….we luvz u too…ur my favoritest clown out there….



  25. 25

    lucky gaga i love Alex soooo hotttttttt



  26. 26

    Damn he is hot, WAY outta her league and she knows it lol



  27. 27

    doesnt she have a boyfriend?



  28. 28

    Gross. xD
    Busy - my arse! I hardly think he is interested in this creep.
    Heard that he was dating with Evan Rachel Wood, but all are just rumours.



  29. 29

    They would be one fierce couple ”Hell Fucking No ! "



  30. 30

    This was translated, hence the odd phrases.

    And don't worry, Alexander did the video because the director is one of his good friends who asked him if he was interested in the plot.

    Her apparent disregard for anyone being important enough to make friends with really cements my hate for her…I only watch the first and last two minutes, to see Alex, haha.



  31. 31

    Re: Stacie_Northman – I think he and Evan just went to the same PR event, plus her being on True Blood soon. Other than that, I don't know where those rumors are coming from at all, haha.



  32. 32

    "Movie kisses are real kisses. I don’t know how other people do but we were kissing for real"
    Translated: "I have no concept of what real is. I only do cheap, fake and sleazy."

    "I don’t have the time to get new friends"
    Translated: "People have to be paid to put up with a pretentious, self-obsessed, dullard like me"

    "I would be really happy to kiss and hug him"
    Translated: "I’m desperate for affection, any affection but will settle for negative attention also – that’s what my ‘art’ is all about.”

    "But since I am so busy, we haven’t seen each other much."
    Translated: "He escaped. They always escape."



  33. 33

    Re: Canadiana717 – i was thinking the same thing about that nose …. i've read many other comments around the pages that say she is face ugly but body hot … i've never seen that til this photo.



  34. 34

    Re: **LondonHockeyGurL** – Good afternoon Hottie…. ♥



  35. 35

    Lady Ugly is not too busy for new friends…Everyone is finding out how strange and full of herself that she is and refuses to befriend her.



  36. 36

    Bow down to the true Queen of Pop!



  37. 37

    Re: yawn!! – LMFAO!!!



  38. 38

    Re: holeigh_annie – Oh, well, I dunno. Just read it on Alexanders IMDB page.



  39. 39

    yea, i dont think they would make a feirce couple at all. I like gaga but she would ruinn him!



  40. 40


  41. 41

    sHES A FUCKING TRANNY WHORE ..wHO CARES



  42. 42

    theze
    2
    r
    my
    favzzzzz♥♥
    mmmmmmmmmmmmmmm



  43. 43

    Wow, that was perhaps the least interesting thing I've read in awhile. :-/



  44. 44

    ewwww GROSS. alexander has more class than that!



  45. 45

    Oh my god I never realized that that was Alexander Skarsgard! I freaking love him on True Blood. I'll have to watch the video again.



  46. 46

    poor Alexander kissing that whore



  47. 47

    Lucky but dumb bitch!

    I would have required totaly nudity to shoot those scenes with Alex.



  48. 48

    Perez h0w d0es GaGa's ass smell
    since u seem t0 always kiss it



  49. 49

    Alexander must have been paid VERY well. He is waaaaay too classy for her. They have absolutely NO chemistry. Lady GagGag is gross, untalented and dresses like a whore. The only reason to watch this video is because he is in it.



  50. 50

    they are both fucking gross



  51. 51

    Re: Stacie_Northman – I wasn't saying you were wrong, haha, I've read about it in other places as well. I'm just waiting for pictures of them at the same event to surface, then the rumor will really grow legs! Pssh, haha.



  52. 52

    I agree with you Perez!



  53. 53

    First and foremost Perez thanks for but Alexander Skarsgard on your star searcher AKA your SHIT LIST you fat father fucker. And secondly how would LADY CACA make a fierce couple with Alex when he looks better then her HA HA HA THAT bitch WISHES. I bet she didn't know who he was before making that music video.



  54. 54

    Oh no freaking way would they make a fierce couple he is too good for her…Not a fan of hers at all…



  55. 55

    I am glad people are finally noticing him. I fell in love with him when I started watching Generation Kill on HBO, & then he started on Trueblood. He is amazing.



  56. 56

    She is so EFFING LUCKY! He's so frickin hot!



  57. 57

    Fierce couple? She bleeding wishes!!



  58. 58

    i cant belive he did
    she is……………………. trashy…………..
    omg but he looks cute in it

  59. Joker says – reply to this


    59

    he's hot, she's not.



  60. 60

    Re: Stacie_Northman – That's just what I was going to say.



  61. 61

    Please Perez, Alex/ERIC is my boyfriend.



  62. 62

    I wanna get in bed w/ them i love him from trueblood and i love gaga



  63. 63

    They would be a repulsive couple. Sorry, but something tells me she's really not his type. LOL



  64. 64

    Re: holeigh_annie – Hahah, yeah, I guess all we can do is to wait!
    Re: Emily_Rugburn – Not at all. He has class. She isn't. He is handsome, and she's just an ugly whore.



  65. 65

    It's sad what some people have to do to earn a living…e.g. prostitution, cutting down/clearing ancient rainforests, picking through vermin infested rubbish dumps to find resellable items, kissing lady gaga (oh, I just vomited in my mouth a little). Yes, i do believe those occupations are as equally heinous as each other



  66. 66

    Luky gaga :P



  67. 67

    WHY THE FUCK ARENT THEY DATING. THEY SHOULD TOTALLY DATE. but gaga has to lose the kermit suit. he's too sexy to be seen witihin a five mile radius of that suit lol



  68. 68

    no, he's MINE!



  69. 69

    Is she making fun of Swedish people? Just look at the way she talks in this interview. How very classy, GaGa.



  70. 70

    HELL FUKEN NO!!!SHE CNT HAVE HIM SHES FUCKING UGLY!!!!



  71. 71

    damn u lady gaga.. so jealous u got to kiss him!!!!



  72. 72

    Re: Perez Sits to Pee

    hahahaha yea i m surprised her huge nose didnt get in the way of his juicy lips…



  73. 73

    WTF Mario? Is she your beard or something.?



  74. 74

    Re: yawn!! – WOW, do you kinda sit there after your mother beats you for being a fat failure and right shit?



  75. 75

    Re: ileanita – you idiot, his name is alexander.



  76. 76

    I hate how people judge her cause she's gotta big nose.

    It shows how superficial and shallow America is.



  77. 77

    He likes them nicer than that…



  78. 78

    hahah have you translate the text from google translate? hahaha you cannot translate from swedish to english like that. hihihihi



  79. 79

    OK first of all Lady GROSS GROSS is GROSSSSS! i'm sure he must be throwing up right about now seeing as how she has a dick! HE made out with THAT!?!?! HE IS HOTNESS! Seriously on watching that music video, i only skipped to the parts where he was. She's just nasty as hell… she's like std's on a stick! Blehhhhh