Home Videos Photos

Vanessa Hudgens Naked AGAIN????

| Filed under: Oops!Vanessa Hudgens

wenn2417574vanessa__opt.jpg

Update: Photos removed at the order of Vanessa Hudgens' attorneys.

Is she that foolish????

Is she that big of a slut???

Or, more importantly, are these pictures real or Photoshopped???

New alleged nude images of Zacquisha's trashy girlfriend, VaneXXXa Hudgens surfaced on Wednesday.

Do U think the photos are legit????

They're all over the internet! You think she would have learned her lesson by now.

[Image via WENN.]

Update: Photos removed at the order of Vanessa Hudgens' attorneys.

Best Dressed Celebs Of The Week!
The 15 Worst Runway Trips, Falls & Tumbles: GIF'd Proof That NYFW Models Don't Have It Easy!
MTV Video Music Awards' Worst Dressed Of ALL Time!
Worst Dressed Celebs Of The Week!
The WORST Kissers In Hollywood!
Guess The Celebrity Midriff!
Email this  »

590 comments to “Vanessa Hudgens Naked AGAIN????”

More comments: « 1 2 3 [4] 5 6 »



  1. 301

    She sucks as an actress so what's she got to lose - except self-respect! Still…this might work for her! I hear Playboy calling…little whore!



  2. 302

    Re: MissSmartyPants – The pics were taken with a motorolla razr–that's like 2006. These definitely aren't new, new pics. They're newer than the ones she took at 15/16 that were leaked in 2007 but they're not recent either.



  3. 303

    slut! she looks good tho:P



  4. 304

    I cannot believe this! Is she stupid??? I hope Zac says peace out to this chick!



  5. 305

    wooowww, such a slut! seriously! HER SISTER IS HER SHADOW.
    She got her 15 minutes, of being famous, and now it's over. SHES JUST TRYING TO GET ATTENTION. HOW LAME!



  6. 306

    Re: LoLoREN – Totalllyy agree.

  7. pasb says – reply to this


    307

    Re: UnknownAngel – whaat? she 20!!



  8. 308

    she needs to just go away. she's trashy and fucking ugly. SO FUCKING ugly. zac is too good for this skeet. FUCK YOU VANESSA. dirty bitch.



  9. 309

    such a moron…how does anyone take her seriously? Her acting career after HSM is looking so prosperous!



  10. 310

    I don't see how this is any different than the way Madonna, whom you love so much, whored herself out in the early 90s. At least she is not promoting "sexual" lifestyles like that old hag did before she switched to Kaballah



  11. 311

    Perez posts child porn….details at 10



  12. 312

    I want those panties, they're awesome!



  13. 313

    I think they are photoshopped because she does not looks like her… I mean it looks like another person



  14. 314

    ATTENTION EVERYONE: These were taken in 2006. I read something and they said to look at the first picture. See anything behind her? A poster of Zac. An old poster dating back to before they were dating. The person also said that there was a picture of her from this runway show she did in 2006. These are not new. So, these were take a year or so after she took the first ones. Thank you very much.



  15. 315

    I'd hit it.



  16. 316

    Re: divatude – yeah, i agree with you. Look behind her in the first picture. Zac Efron on her wall. Seems a littler strange. It's an old poster.



  17. 317

    THIS IS TOTALLY REAL…GUESS SHE WANTED TO HORNY ZAC UP MWUHAHAHA….FAILURE!!!!



  18. 318

    Okay, yes, it looks like her.- BUT WOULD VANESSA HAVE A POP STAR JONAS POSTER ON HER WALL?



  19. 319

    Nice !! She's a hottie with a nice tight little body - can't blame her for taking pics of herself. if i were he I'd be taking naked pics all day.



  20. 320

    Is that a dildo on the carpet next to her ankle? I shudder to think what the other pictures showed her doing.



  21. 321

    They look real. Nasty!



  22. 322

    Okay, I think sending pics on the internet shows a monumental lack of judgment but WTF! Hold the fucking phone.
    How is Zac Efron too good for her? Isn't he the one that took pics for actual publication in a mag with some naked boobed chick on top of him to show us all how he's an "adult" and all grown up? He's the one that's CHOSEN to be with her for four years now.
    So not getting how leaked private pics makes her inferior to him for a variety of reasons but especially when he had no probs taking pics with naked boobs for worldwide publicity himself.

  23. Delsy says – reply to this


    323

    again?!!!??!?!??!?!!?!?!? why V i was really starting to love and i voted for you at teen choice awards ohwell i am not beliveing shit till they are comfirmed



  24. 324

    Yeah its her.



  25. 325

    CALM DOWN, MUTHA FUCKAS! IF YOU WERE A SEXY LIL' THANG LIKE HER, YOU'D BE POSIN' AND SHOWIN' ALL THE TIME! I DON'T BLAME THE GIRL, SHE'S A SEXY LITTLE FIRECRACKER. MMMMMM LIKE TO LICK THAT UP.



  26. 326

    P.S. BABY DID LEARN A LESSON THOUGH, SHE SHAVED THAT COOCHIE!!! OH, AND IT IS HER IN THE SECOND PICTURE. TITS ARE THE SAME AND IT'S JUST AT A WEIRD ANGLE. ;D

  27. Laury says – reply to this


    327

    She's got a cute body, I'll give her that. But if she's trying to turn Zac straight, I hate to break it to ya hon, but it ain't gonna work.



  28. 328

    it looks like her wow she is just embarrassing herself…disappointed



  29. 329

    OMG.! again????
    girL get over it!

  30. Delsy says – reply to this


    330

    BTW she is not a "disney star" anymore and the people on perez except from the sensible ones are dicks



  31. 331

    Re: Nani26 – I'm pretty sure that's her Zefron poster. She had one of him and he had one of her on his hotel room wall when he was filming Hairspray in Toronto. Lame but true, it was in some interview in like late 2006.



  32. 332

    Trashy. Slut.



  33. 333

    They're real. Just compare them to the last photos she took like this. They're almost identical.



  34. 334

    perfect timing.her movie is coming out soon.



  35. 335

    Re: UnknownAngel – SHES 20!



  36. 336

    I don't know what you people are talking about, she totally did learn her lesson…she shaved her vag!!

  37. Kdel says – reply to this


    337

    She is such a young girl. Why the hell would you post these on your site and then ask us if we think they are legit. Aren't you suppose to check that shit out before you put it out there for the world. You are such a nasty prick! When did you decide to promote kiddie porn you piece of shit?!



  38. 338

    O_O *twitch* ewwww *twitch* i didn't wanna see *twitch* the uncensored pics! And gawd *twitch* what a stupid girl *twitch*! And yea, Isn't this child porn? *twitch, twitch, BARF*



  39. 339

    haha! I see nips! Ooh, they kinda weird. Perez, you are about to be shut down, ahahahahahaha! cough! hahahahahahahahah! Mebbe, you should be checking the little people's comments and your editing. hahahahahah!



  40. 340

    i wanna fuck her



  41. 341

    i luv her..greatest little bod



  42. 342

    Re: UnknownAngel – shes 21 lol



  43. 343

    Who did she send them to since they were taken in 2006 after she and Zef were together for a year supposedly.



  44. 344

    omg! she is the biggest whore alive. I hate her with a passion! such a bad role model



  45. 345

    OH DEAR !! LOL



  46. 346

    did she not learn anything from the firt time? She's just a ho!



  47. 347

    It'd be a hell of a photoshop job if these were fake, but I wouldn't be too surprised I guess.
    It made me laugh that your censoring of the first picture is uneven…hahaha This is the mommy, and this is the baby…



  48. 348

    oh my god what the hell is wrong with this dumb bitch!!!!, didnt she learn her lesson the last time!?! Zac should dump this whore now!! He could do way better.



  49. 349

    i think she does drugs, thats why she did it again…she was on drugs when she took these pictures hahaahhaa



  50. 350

    her nipples are abnormal :/
    they're bigger than her actual breast



  51. 351

    this girl just dosnt learn



  52. 352

    AHHHHH!!!!!! DX
    Well at least she cleaned up "down there" this time…..still EWWWWW!!!!!



  53. 353

    the one on top doesnt really look like her the one on the bottom does though… shes prob doing her best to keep zaquisha interested



  54. 354

    ewwwwwwwwwww



  55. 355

    fucking whore . ppl ask me why i hate the girl . THIS is why



  56. 356

    Re: divatude – I would say they were taken for Zac. I think it's fairly obvious..his poster is in the frame. The timing would coincide with them dating. But how did the pics leak?



  57. 357

    LOL wht a skank



  58. 358

    ah, someone is naughty!



  59. 359

    fuckin slut



  60. 360

    hmmmmmm



  61. 361

    really hot. fuck the haters



  62. 362

    dang dat anit right



  63. 363

    Look real, and she looks real drunk..or stoned



  64. 364

    Yeah, but she has funny lookin nipples though. Sexy pics.



  65. 365

    That left nipple looks way weirder than the other one. What's up with that? Maybe it is a BAD photoshop, who cares anyway.



  66. 366

    if those are real pictures…, there pretty hot.



  67. 367

    roflmfao, skankkkkkkkk. and there her fans were thinking she'd learn her lesson, GUESS NOT. I hope zac dumps her ass -.-



  68. 368

    Her tits are gross. LOL. Dumb ass…



  69. 369

    Stupid, you think she'd learn the first time.



  70. 370

    am i the only one that notices the zac efron popstar poster in the background of the first picture…



  71. 371

    shes not ugly! n im sure these pics r real!…and theres really nothing wrong or suprising with it but..the fact is that she made me laugh a lot!..coz when she was on the tyra banks show years ago,….saying that she dont undersatnd all the lindsay or birnty or all those starletts goping crazy or being naked on internet and blablabla..and watch it she is in the same position and its not the first time for her so… you talk to fast little bitch..cuz you was 17 when you said that and now youre growing up n realize that nothin is easy in the hollywood life baby! lol its not a big deal.. but its just funny to see that she was soo sure that she never be AGAIN in a bad position..ahahaha LMAO! stick with youre gay buddy!

  72. pmfj says – reply to this


    372

    this bitch is so stupid



  73. 373

    i just threw up in my mouth



  74. 374

    wtf vanessa?! wtf?!

  75. hunto says – reply to this


    375

    zacquisha and his 4nips should appear soon…



  76. 376

    Maybe these are old pictures that have just leaked.



  77. 377

    she is doing it on purpose…naked pics always get out!



  78. 378

    yep she's that big of a dumbassslut



  79. 379

    Well, she does have a movie opening on Friday so I guess this will drum up the much needed publicity for it since stopping by Regis and Kelly doesn't do the trick!



  80. 380

    she looks great but those are some BIG NIPPLES, yuck! i would of never thought.



  81. 381

    That is not her



  82. 382

    if you got it, you got it… she looks great!



  83. 383

    She looks like those Vietnamese "dalla" girls. "You can touch fo one dalla" LOL



  84. 384

    what a whore.



  85. 385

    I still love and support Vanessa no matter what!
    I don't care about this and I never did in 2007 either!



  86. 386

    i know why zac is still with her - she is his beard.



  87. 387

    PRETTY NIPPLES…SMALL TITS!



  88. 388

    top one is deffinetly not her



  89. 389

    omg. you guys gotta remember. shes 20. shes almost 21. these pictures look like they were meant just for her, having fun, all girls do this, not a crime you only think its bad because shes famous. and shit. well thats stupid. shes 20 a beautiful girl, she can do what she wants, her body. her life. wonder how they got leaked though. once again an un trustful friend i take it.



  90. 390

    Omg shes beautiful but anyways, SLUUUT



  91. 391

    very nice , id hit it .



  92. 392

    Btw people how is she a slut by having naked pic>??? Jealousy is a sad thing.



  93. 393

    ewww ewww ewww ewww she is fugly she has no boobs!



  94. 394

    the first one doesn't really look like her, but the second one deff is.
    really zac just needs to dump this trashy hoe and get with megan fox.



  95. 395

    she wears that christmas tinsel well… put those pepperoni slices away please…



  96. 396

    damm she is hot i just want to make out with her she can fuke me anytime she got some nice boobs huba huba



  97. 397

    not photoshoped. what a whore. And she is a role model to kids? eewww…Don't get any ideas kiddies



  98. 398

    SWEET Nipples!!!!!!!!!!!!!!

  99. nizzy says – reply to this


    399

    so dumb



  100. 400

    ew she has ugly tits.

More comments: « 1 2 3 [4] 5 6 »