Home Videos Photos

Working On Your Fitness, With Heidi Montag

| Filed under: Heidi Montag

heidifitness1.jpg

Who better to take exercise advice from than a woman who practically screams she's having more plastic surgery?!

Yep, if we were you, we would click our way to Heidi Montag's fitness workout website right now. There, through her fitness e-book, you'll learn how to do all kinds of great exercises that Heidi herself demonstrates, like this weights workout above.

Oh, and guess what? It will only set you back $20 bucks! What a bargain, huh?

But, remember, Heidi herself just exercises for the money cameras. She's going to have more surgery. She told Self Magazine: “The fun thing about surgery is that they always have new things and you can always try things. I’m not sure what’s on that list right now, but I’m sure as I get older, I’ll want to keep up with maintenance as most Hollywood does.”

If she makes $100 from this venture, we'll be surprised.

Any of U going to give it a try?

[Image via Jordon Nuttall, Fitness.]

80 comments to “Working On Your Fitness, With Heidi Montag”



  1. 1

    GIVE ME A FUCKING BREAK!



  2. 2

    not at all. this is dumb. she's dumb.



  3. 3

    self magazine should be ashamed for having this plastic talentless piece of crap in their magazine



  4. 4

    STOP REPORTING ON THIS BIMBO!



  5. 5

    is she fucking serious



  6. 6

    its not cool to admit you are just like most hollywood. cant you just be naturally attractive? yes fitness is good tho…but im not going to get her ebook



  7. 7

    *Facepalm*

  8. Laury says – reply to this


    8

    Oh God. Is there anything that bitch won't do for a quick buck and media exposure? Speaking of media exposure Perez, stop posting about them. You're only contributing to creating an ever bigger monster.



  9. 9

    Why?
    Why keep reporting on this whore?

  10. Kdel says – reply to this


    10

    You really don't give a shit about the people who are keeping you in business. So many people have asked you to quit reporting on these losers but you don't care what we want and I'm sure it is because those losers are paying you to keep talking about them. Nobody wants to pay this ugly bitch when the most fun excerise is WII Fit. It would do you well to start listening to us Perez.

  11. Argie says – reply to this


    11

    She normally doesn't exercise, what a rip-off!!!!…she is naturally skinny NOT fit!



  12. 12

    STOP REPORTING ON THIS BIMBO!
    STOP REPORTING ON THIS BIMBO!
    STOP REPORTING ON THIS BIMBO!
    STOP REPORTING ON THIS BIMBO!
    STOP REPORTING ON THIS BIMBO!
    STOP REPORTING ON THIS BIMBO!
    STOP REPORTING ON THIS BIMBO!



  13. 13

    Sad and sorry to say bb…. but you are their BIGGEST money maker FREE PRESS…unless you're on the Pratt payroll???



  14. 14

    yea perez if you are going to keep posting about heidi and spencer 20 times a day you cant really complain about their gimmick since you are a huge part of it. they thrive on being talked about.. stop talking about them and maybe they will GO AWAY. Heidi is a completely disgusting person.



  15. 15

    When will she die?

  16. Funzo says – reply to this


    16

    Re: Jacquee – yup yup yup.



  17. 17

    Working out barefoot?!



  18. 18

    Heidi Montag needs to die.



  19. 19

    not at all !!! those kind of videos are from the late 80´s and the 90`s, nobody uses them anymore, soooo old fashion !



  20. 20

    ps.- and i don´t think she exercices at all… plastic surgery and throwing up your dinner is not consider excersice !!
    .
    damm, spencer really want to sell heidi in any possible way !!!!



  21. 21

    and you are giving her free advertising stupid fat



  22. 22

    you should try it lard ass



  23. 23

    if any exercise requires you to do a squat, to do it correctly your knees can't extend past your feet. heidi is doing this workout wrong



  24. 24

    the fun thing about surgery… HA!



  25. 25

    Fuck that HO. She isnt anybody!



  26. 26

    I thought her name was splatt, pratt, spratt as in the FISH!



  27. 27

    u should pony up the 20 bucks tubby, hate her or not she is in great shape



  28. 28

    Please please please MARIO! Stop making posts about these people. There 15 mins is so over. They looked like idiots when they were interviewed on live tv. Please make a stand and quit. I have respect for you. You have to let them go. It's time.



  29. 29

    I
    luv
    how
    zhe
    prayz
    all
    da time♥♥
    …………….



  30. 30

    at least the bitch is honest. Keepin it real about surgeries…unlike most of hollywood.



  31. 31

    Oh she is so delusional.



  32. 32

    Perez…….
    I am sure I am n0t the 0nly 0ne wh0 feels like this but seri0usly y0u are g0nna make every0ne else leave y0ur site because its always ab0ut GAGA, w0-MAN lover L0han, and this junkie and her fame wh0re looking man…….



  33. 33

    what a phony

  34. VGirl says – reply to this


    34

    OMG! I DIDN'T EVEN READ THE ARTICLE OR ANYTHING BUT THAT FIRST PIC! OMG I HOPE IS NOT PART OF THE EXERCISE THAT WOUD JUST TOTALLY MESS UP YOUR LOWER BACK!

  35. VGirl says – reply to this


    35

    OMG I REALLY HOPE THAT FIRST PIC IS NOT PART OF THAT EXERCISE!!! THAT WOULD TOTALLY MESS UP YOUR LOWER BACK! CAN SOMEONE CORRECT HER BEFORE POSTING THIS ON HER WEBSITE!



  36. 36

    Are you fucking kidding me? She's ugly, dumb and I would NEVER want to look like her! NEVER! She might evern be more acceptable if she dropped that douche bag!



  37. 37

    Re: andreinac13 – Working out barefooted and barelegged is the time honored way of selling your videos to all the foot fetishists out there!



  38. 38

    Re: David B. – yup HAHA She isn't even doing it right. Absolutely horrible form in pic #1.
    No wonder her ass is so flat.
    Learn how to squat bitch! gotta stick that ass out with head and shoulders up



  39. 39

    I AM NEW HERE. UMMM, WHO IS HEIDI????????
    I AM NEW HERE. UMMM, WHO IS HEIDI????????
    I AM NEW HERE. UMMM, WHO IS HEIDI????????
    I AM NEW HERE. UMMM, WHO IS HEIDI????????



  40. 40

    That bowling ball bag she's hoisting reminds me of the ones I've seen in old pics from the 50's. Looks more like a potential cash cow for hernia surgeons than DTV Broadcast-TV watching KFC eating fatties looking to shed pounds to me. Yet another useless bogus chinese made weight loss trinket marketed to morons.



  41. 41

    You have got to be fucking kidding me! When are Heidi & Spencer (more commonly known as Herpes Simplex 1 and 2) going to fade out already?? Why does the world continue to give them any attention? Mind boggling.



  42. 42

    I hate her but i still want her body!



  43. 43

    No and you should quit posting shit about her no matter how much they are paying you.



  44. 44

    No fucking way! Bitch says she is getting more plastic. Well she is made out of plastic why exercise then? Hey, starving kids right here in America will get my 20.00 not this chick!



  45. 45

    You are doing it wrong Heidi Montag!! Your knees are past yur toes..



  46. 46

    it's called kettlebells and it looks like she is doing it wrong. i am taking a class at my gym that is similar but is taught by a certified instructor. this is NOT something you want to watch a video to learn how to do!! plain dangerous.



  47. 47

    Who told her that shes Hollywood?



  48. 48

    Add a couple kids to her physique and then MAYBE it would be interesting…



  49. 49

    how much do these two douche bags pay you to mock them mario



  50. 50

    I'd rather look FAT than pay for this crap. what a HYPOCRITE. If she really does care about her body, then she would let knives and needles touch her and change her! Stick to one belief bitch! And honestly??? I'd rather join that adopt a kid for a dollar a day thing. At least I'll be changing the world FOR THE BETTER.



  51. 51

    yeah.. let me rush out and buy this.. :/

    why is she still relevant?



  52. 52

    unbelievable…..nobody is ever going to buy this crap this girl is as fake as barbie



  53. 53

    Wow thats pretty cool actally



  54. 54

    WAIT nevermind, you have to pay for that shit



  55. 55

    how come Spence isn't giving it to her from behind?



  56. 56

    At least she's honest about her plastic sugery lol.



  57. 57

    I WISH SOMETHING WOULD COME OUT OF NOWHERE AND POP THOSE BIG FAKE TITIES!



  58. 58

    Is that "weight" as plastic as she is?! It sure looks to me from the picture that she's lifting that with just her back! Does she even know HOW to workout?? I thought everything was sucked out/enhanced/or airbrushed on! Aren't her 15 minutes up yet????



  59. 59

    umm fuck no she's retarded



  60. 60

    stop posting these two



  61. 61

    I hope she reads these comments and takes the hint!



  62. 62

    WHO In ther fucking mind would go to this site???



  63. 63

    Re: htownboy – I know, haha!!!!!



  64. 64

    Re: EvaDiva – THANK YOU!! I TOTALLY AGREEE!!!



  65. 65

    STOP REPORTING ON THEM PEREZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  66. Mas17 says – reply to this


    66

    Re: Athneigh – I AGREE PEREZ quit posting shit about her no matter how much they are paying you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



  67. 67

    If the media stops reporting on this bitch and her douche bag husband than the world would be a better place….And nobody is gonna buy anything will her on it,she's a fucking joke

  68. Mas17 says – reply to this


    68

    I think we should Stop reading perez until he stop reporting on them… They had gone away!! why bring them back!!!… Goodbye perez!!!!!



  69. 69

    Re: My Secret – YES PEREZ STOP POSTING ABOUT THEM!!!!



  70. 70

    Re: Mas17 – I think you are right! We need to show Perez How much WE HATE READING ABOUT THEM… if we stop visiting his site maybe he will get the message!!!!!



  71. 71

    BY THE WAY! She is doing this exercise incorrectly. You are supposed to keep your back straight when doing squates with a weight!

    She is a major horses ass!



  72. 72

    THE WEBSITE DOESN'T EVEN WORK!



  73. 73

    hahaha! Nope not buying it! Is she giving Kim K a run for her money! Kim K got a video out too! We all know none of them bitches work out! Dumb asses!



  74. 74

    I really wish you would stop giving these 2 losers space on your site!! You mention them every fuckin day which just feeds their non-celebrity/celebrity………..just make them go AWAY, don't help them stay around………….your mentioning them all the time makes me want to puke and stop coming to your site.



  75. 75

    Looks like shes trying to poop. I got bored after the first 10 words. what is this about?



  76. 76

    WELL, HEIDI IS A SPOILED FAMEWHORE IDIOT WITH A DILDO OF A HUSBAND, BUT NOT EVERYTHING CAN BE PLASTICALLY ENHANCED. SHE DOES HAVE A GOOD BODY—MUSCLES AREN'T PLASTIC!



  77. 77

    Her form is wrong. Anyone could cause themselves injury doing the squats this way!!!



  78. 78

    MAKE IT A SPEIDI FREE ZONE LIKE E! PLEASE PEREZ!!!!!

    THE ONLY PEOPLE WHO ARE GOING TO BUY THIS IS SPENCER..AND HIS/HER FAMILY.



  79. 79

    I can't believe that Speidi gets the attention they get…it really says alot of what we find entertaining these days!!!!!



  80. 80

    PEREZ..This is the first time I comment on ANY of your post. BUT I HAVE HAD ENOUGH OF SPEIDI!!!!!!!! PLEASE!! stop reporting on these people. they have and will never make any positive contributions to society. These people are not normal human beings. please..follow E! and make this a SPEIDI FREE ZONE!!!! PLEASE PLEASE!