Home Videos Photos

Miley Likes It From Behind!

| Filed under: Miley Cyrus

Oh, Slutty Cyrus!

Watch above - just after the 1:40 mark.

We have a feeling that bit of choreography is gonna be changed ASAP!

Awkward! These GIFs Of Celebrities Dancing Will Make You Cringe AND Giggle!
11 Stars Flaunting Their Underwear As Outerwear!!
Celebrities Rapping!
Hollywood’s Elite Club Of Celebrity Triple Threats!
Tattoos On The Red Carpet: Sexy Ladies With A Side Of Badass
Beautiful Backstage Portraits From The 2014 MTV VMAS!
Email this  »

533 comments to “Miley Likes It From Behind!”

More comments: [1] 2 3 4 5 6 »



  1. 1

    ohh snap!
    get it, miley! get ittt! haha



  2. 2

    hahaha. lmfao! i bet the choreographer didn't do that. she probably just added it in.



  3. 3

    OMG WTF
    it BURRRRRRRRRNS
    this is too funny, omg LOOOL



  4. 4

    forget that, she sounds terrible. why would you pay to hear that???



  5. 5

    i knew she'd like it from behind–for god and the gays!



  6. 6

    Really because those shorts are appropriate for a young girl of her age. That is so ridiculous and I hope her dad is happy with his cash cow.



  7. 7

    i wish this slut would GTFO



  8. 8

    Haha… Anyone actually suprised?



  9. 9

    she looks like she could gnaw someones dick off with those buck teeth!



  10. 10

    What a hoe! The guy is a little creepy too, you know…too do that too a 16 year old or however old she is. I think I wouldnt consider her too be a hoe because of doing that if she was a little older but for the love of god shes a minor so what a tramp.



  11. 11

    LMAO @ the backup dancer, he's like "What….???"



  12. 12

    oh sweet jesus, shes just ASKING for trouble, there are little kids at her concerts!
    and nice little tribute to the king of pop there. haha



  13. 13

    umm ew?



  14. 14

    God I hate her



  15. 15

    She needs too start acting her age and figure out she's not 20 - she's 16. God I never heard of a kid that wants too grow up that fast and thinks being a tramp will make her grow up faster.



  16. 16

    Least surprising part of my day.



  17. 17

    There's a party up her A-S-S. Did I see some camel toe under those sweet tight black shorts ?

    That girl needs a thick , long guy like me to bring her to her knees.



  18. 18

    ok, i am a 16 year old girl and i think this is wrong
    she is always like "im young" and people defending her are "shes just a teenager"
    um let me think… NO ONE ACTS LIKE THIS
    i dont know who she thinks she is but i find this hilarious becuase she is making herself look stupid and cheap!
    haha love ya perez

    (i think miley liked that move)



  19. 19

    rotflmao!



  20. 20

    eww she's just a kid! what the crap who would make a young girl do something like that. Hey i have a great idea lest have miley Cyrus simulate anal sex in front of the eyes of millions of little children everywhere.

    Go Fuck yourself Miley Cyrus and GO FUCK yourselfs Disney.



  21. 21

    Sweet pink young rich tender female ass.



  22. 22

    First!
    I hate her!



  23. 23

    slut !



  24. 24

    hahahahaha omg i think she's too young for that. first i think



  25. 25

    You're a HUGE loser and a HATER… and jealous since it's been years since you've probably gotten any



  26. 26

    WTH is wrong with her O.O yeahh that's a gooooooood rolle model! well. but she's just a teen..she'll see this and realize what went wrong..



  27. 27

    why is she so bad?
    ugh hate her.



  28. 28

    If I had just woken up from a coma for 20 years, and they said that this was the state of pop music today… I would have thought they WERE JOKING. Pathetic, what horrible music and WORSE LYRICS.



  29. 29

    I guess the title "Sex In the USA" was too obvious.



  30. 30

    she looks so ugly and fat in thsoe shorts



  31. 31

    OMG! LOL.



  32. 32

    You go Miley Coco, you go!



  33. 33

    what the fuck was that? not only does she sound horrible but that choreography was nasty for a girl her age.. not that im suprised cuz its miley after all but im just sayin..



  34. 34

    Jeez!! And not to mention she took the song down a zillion keys.. ridic.

  35. elii says – reply to this


    35

    she definetly needs to take some lessons from Taylor swift
    who by the way is MUCH more graceful then HER!!!



  36. 36

    did you see the crouch grab at the Micheal part lol.



  37. 37

    PUAHAHAHAHHAHA SOMEONE YELLS SLUT RIGHT AFTER SHE DOES IT!



  38. 38

    lol you can hear someone say what a slut afterwards. . cuz you know she is. . .



  39. 39

    omgosh i can't believe disney promotes her!!!! that's so sick! i mean i know other dancers like britney, and gaga do nasty dances, but c'mon she's 16! AND she's on disney!!!! DISNEY BEING THE KEY WORD!



  40. 40

    I see nothing wrong with this… When Brittney Spears came on the scene she was 16 walking around in her Bra singing Oops I did it again! We all start to find our sexuality around Miley's age. She developing as a young woman of course she's trying to appeal to her audience which is to older and younger ppl! Everyone needs to calm down and let her be!

    Much love to MILEYYY



  41. 41

    AHAHAHAHAHA



  42. 42

    She shooo does like it from behind!!! I can't wait untill she's a has been and in rehab..



  43. 43

    im 16 years old most of my mates were them clothes even kids younger than me do this sort of stuff then is fuk all rong wid her actions in this video



  44. 44

    hahaha the best part is right after you hear girls near the person video taping go "SLUT"

    that says it all! you don't need to dance like that.. you're 16! that's not cute.



  45. 45

    all u stupid hoes need to stop trash talking
    im not a crazed miley fan but im 16 too
    and if i was her i would sure as hell not want my fans to be 9 year old screaming little kids
    shes growing up jjeeezussss



  46. 46

    This was totally inappropriate especially her knowing she has some little kids watching her shows. I mean how many times did those two hump each other? It was rather odd and I think I even heard some girl yell out slut.



  47. 47

    Yeah um Miley is only 16 and she's starting to come off as some raunchy young slut just dying to get laid. And she's under 18 so LOL there's gonna be a lotta pedo's running around? LOL!!! Not only that the slut-Miester is really starting to remind me of those trailer trash southern girls, EW!



  48. 48

    She's just a kid having fun. Cut her some slack!



  49. 49

    Perez, you like it from behind too!!!!!!



  50. 50

    ..No comment :/



  51. 51

    Ha. Doesn't suprise me! I CANNOT wait until she is pregnant. It's going to be HILAROUS. It bothers me she says she is a Christian. what CHRISTIAN WOMEN would do that?!



  52. 52

    What a trainwreck. Move over, Lindsay Lohan!



  53. 53

    isn't this supposed to be a children's concert?? i mean, aren't those the only fans she has anyway?



  54. 54

    hahaahah i laughed at this for so long.

  55. Laury says – reply to this


    55

    Oh puh-leeze. Most girls her age are already fucking, boozing and partying. The way people want these Disney stars to remain little girls is what makes them act like sluts. They're growin' up, let them be, y'all!



  56. 56

    LMFAO! looks liek shes takin it up the ass. LMFAO!! woww. that made me laugh pretty hardd.



  57. 57

    its not like any of you ever danced like that at her age…some of you maybe even younger… cut her some slack and let her dance!



  58. 58

    LMFAO
    virgin my ass



  59. 59

    It wasn't that bad !



  60. 60

    God I wish she'd just spontaneously combust or something.
    She's so fucking annoying.
    What happened to good music?



  61. 61

    just stop with the miley-bashing! yea she's 16… but just look at the previous mega pop stars before her, britney spears, christina aguilera, janet jackson, madonna, and the current pop stars, lady gaga, shakira, katy perry… sex sells! they all have and will always dress and dance in anyway that will get the people's attention and bring in the money!



  62. 62

    No Miley!!!



  63. 63

    she needs to calm down! no wonder why their not even playing her music video on disney channel. i think because hannahmontana is going to be over in January, shes trying to slowly break away so she has something else to do.



  64. 64

    First of all, why did her stylist let her wear underwear on stage? Not that I'm surprised, or anything.

    Second, WHY hasn't someone started an anti-Miley on Disney petition? I'm 20, and I think this behavior is absolutely disgraceful. I knew some slutty 16 year olds when I was that age, but at least they were whores behind closed doors. Disney shouldn't promote, support, or pay a cheap, untalented girl like Slutty millions of dollars to provide THE WORST example for young kids today.
    Hopefully it's only a matter of time before everyone realizes she provides absolutely nothing useful to Hollywood, and kicks her skanky butt right back to Nashville.



  65. 65

    oh my gosh.
    I'm not saying she's a slut, but she's really acting like it!

    I used to stick up for her ALL THE TIME. But not anymore. I've lost every bit of respect I've ever even had for her.



  66. 66

    haha I actually didn't expect it to be that bad! but… yeah. not too surprising.



  67. 67

    well at least we're talking about the pedophilia epidemic



  68. 68

    LMFAO ! I am shockedd! she can't sing to beginnn with so



  69. 69

    not what i expected ill tell you that



  70. 70

    Well I guess you both have something in common!!!!!!!!!



  71. 71

    her voice sounds like a friggin alarm clock. does anyone else think she yells rather than sings? coz damn, every time i hear her i feel like slapping someone.



  72. 72

    Ugh Miley do'us all a favour and go away, mainstream music is crap & YOU have sluttied it all up!

  73. SF90 says – reply to this


    73

    Re: Zac's boo – Britney was 19 when she released "Oops I did it again" and when she was 16 she dressed properly and had her innocent look. She didn't change until after she turned 18, so your argument failed.
    And most part of Miley's audience is actually kids younger than her or the same age as she.



  74. 74

    Ummmm i wud say there has too be moms with little kids there & that guy was totally pointing at her A** Lol its so funny the ppl they hired 4 the tour- seriously Someone's dad needs to be more careful with her little ”angel” girl. . yeah.. Lol.

  75. tasha says – reply to this


    75

    Britney Spears the Second.



  76. 76

    I like her music but not her choreography. This is a bit too much. She should tone it down a bit. I don't think the parents should be blamed for what she does on stage. She has a functioning brain (sometimes) and can make her own decisions. As we see, she chose to show her innner (whore) core. She's just trying too hard to get away from being Disney's sweetheart.



  77. 77

    who would pay for this when you can see it at your local strip club or karyoke bar



  78. 78

    uh ok lets get something straight or not the boy dancer is a big queer lets just get that one out for starters….secondly he came up behind her not to bump and grind with her she is the one thats doing all the bumping up against him…u c the look on his face when he realized what she is doing and kinda backs off not knowing what to do….so that being said yes this is the girl that all the wannabe young moms who want to be friend with their kids bring to c…i would rather bring my kid to go c gwen stafani than this slut in the making sorry she pretty much says it in her songs she want to be the next brittney uh ok unhappily knocked up with to kids a loser of a husband and already over life by the time ur 25 thats so sad….kids cant be kids anymore



  79. 79

    SLUT!



  80. 80

    WTF WAS THAT!!!???…AND SHE'S SUPPOSE TO BE A ROLE MODEL TO MY LITTLE SISTERS!!!????????..FUCK THAT!



  81. 81

    Wow this is shocking why? This is Amercia where have the hall have you've people been living. Theres little girls out here 13, 14 pregnant. 15 girls & boys "jukin", dirty dances at parties. 12-18 Girl are getting infected with hpv. Come on, how is this any different, its not a shock.. So yea a lot of 16 year girls are acting like this there just not being showed because they're not famous. Wake up for crying out loud!



  82. 82

    Sex is up for the tweens and the young, impressionable boys. Her Christain values are so true to form. I am glad I am not a mom with that kind of influence on my kids.



  83. 83

    ok sorry…i dont care…that shit was hot.



  84. 84

    More importantly: why is he wearing underpants up on stage? Wardrobe malfunction?



  85. 85

    AHAHAHA someone yelled "slut"!



  86. 86

    Kinda makes you jealous, doesn't it Perez?



  87. 87

    Re: AceAceAce – She is already in the process of leaving disney…



  88. 88

    so this is her dad letting her express herself. wonder if she likes the reverse cowgirl?



  89. 89

    Her dad probably taught her that move when they were in a stupor.



  90. 90

    LMFAO!!!!!!!
    wowowowow



  91. 91

    omg what a hoe



  92. 92

    we all know perez likes it the same wayyyy

  93. Jorel says – reply to this


    93

    I think *you* like it from behind bitch! didn' t you promise Tyra you'd lay off minor bashing for 6 months??? I'm no Miley fan–but I'm even less of a fan of you raggin on her.



  94. 94

    OMG!



  95. 95

    such a little hoe. i bet she added that herself



  96. 96

    You guys must live in a different world. Or are all dumb! She is going to be 17 years old!! She cant even have a f#$king boyfriend without people calling her a slut. What are you all born in the 20's? There is a good number of girls her age who have kids, some sort of STD, DUI, under age, in jail, hooked on drugs, sex tape, naked pictures and so many other things!!! she is DANCING.. Its not slutty or skanky. open your f#$king eyes! And who cares if the kids see someone dancing like that. If your kid goes to public schools or watches anything but the cartoon network they see things you should be more worried about that that. And if those parents think its bad DONT TAKE YOUR DAMN KIDS!!!Her music is good. And her parents did a good job raising her.



  97. 97

    Miley is really smart she has to change her image from americas little girl to americas sexy teen. Britney spears done it, becuase we all know sex sells.

    But unfortunately miley you cannot sing so you need that change to happen pretty soon.



  98. 98

    lol She's just bein Miley!



  99. 99

    Re: Marilyn Monroe – Please, kindly remove the stick from your ass. Oh and learn how to spell for crying out loud. Did you skip school when they taught you the difference between to and too?
    *
    You people just need to get with reality and accept the fact that teenagers are sexual beings… as they're supposed to be, that's the way nature intended. That's why they start getting they're period, so technically, most 14 year olds are physically ready to have sexual relations (which obviously doesn't mean they should start that young) She's 16, not 12. Kids nowadays physically mature at a much younger age than they used to. It's called evolution, people! So, how about being a little less judgemental and drop the excessive prudery, it's fucking ANNOYING!



  100. 100

    LOL. She sucks live. I mean, it can't be easy actually singing live, but I think I could do what she does up there.

More comments: [1] 2 3 4 5 6 »