Home Videos Photos

A Dreamy Werewolf

| Filed under: Taylor Lautner

tayap091017043919.jpg

Time to swoon and squeal - Taylor Lautner's looking fine!

This teen heartthrob gave all your other teens something to howl about as he appeared at the Spike Network's Scream Awards on Saturday and looked just adorable. He also took home the award for best Breakout Male Actor - Congrats!

You know, there is only a month left until New Moon.

Think U can make it, Twilighters?

[Image via AP Images.]

61 comments to “A Dreamy Werewolf”



  1. 1

    Omg i cant wait for New Moon :)



  2. 2

    I can't find him attractive, he's so young! It's creepy.



  3. 3

    hes so much hotter than rpatz



  4. 4

    no, I cant make it. I have exhausted all my reserves. Any recommendations?



  5. 5

    omg can he sit on my face already?!



  6. 6

    he´s only a teenager. Pedophile!



  7. 7

    Hes an actor dip shit grow up Mario.



  8. 8

    Greetings from singapore!
    Love your website! :)
    It's two months to new moon for us over here. :( Hope you can have more updates for us here about new moon!

    Cheers!

    xoxo



  9. 9

    Taylor Laut is perfection!!!! I can't believe that fugly ho, k-stew, gets to make out with him!!! There is no justice in this world!



  10. 10

    ONE MONTH!!!!!!!!!!



  11. 11

    I can't wait to see a picture of him in an alley full of drugs because he couldn't handle all this fuss about his pretty face..he doesn't seem to realize what happening ..



  12. 12

    Zach gonna be jells your switchin' dicks Mario.



  13. 13

    Post a pic of the best villain winner ALEXANDER SKARSGARD!



  14. 14

    is it just me or is he just not hot!! I guess theres something wrong with me for not liking him.



  15. 15

    about to start rereading new moon this week…….the hell w/ this guy though, where's robbie!?!?!



  16. 16

    How the heck did this kid win the Breakout Performance award?? He was in the movie for all of 5 minutes. This is just more nonsense to promote him and the character of Jacob for NM. Jacob is often very unlikable in the books, but now the teeny boppers are going crazy for him because Taylor Lautner is sooo cute and he's all buff now. Please. No one even cared about him until he was almost replaced.



  17. 17

    Okay, the New Moon PR machine is definitely in overdrive. Seriously, Taylor Lautner for Breakout Performance??? He had about 5 minutes of airtime in Twilight, so who did Summit have to bribe to make THAT happen?!?! Oh, I get it…Taylor got the award and Spike TV got exclusive New Moon footage to get people to care about their ridiculous awards show. I love the Saga books and I can't wait for November 20th, but I'm SO over the TL/Jacob hype. Rant over…



  18. 18

    Let the little boy who's ego is the size of a football stadium have it. Rob will win plenty more awards in his career.



  19. 19

    I had planned to see New Moon, but I've decided not to. The film has been so over exposed that everything I was hoping would surprise me has already been revealed between the stills, promos, and even the music video. There's nothing worth paying money to see anymore.



  20. 20

    Where's R-Pattz? Taylor is just a kid…..



  21. 21

    Thta movie can not come out soon enough! Team Jacob!!!!!



  22. 22

    I'm sorry but i'm team EDWARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! can't wait until New Moon Though!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D



  23. 23

    Hot! Hot! Hot!



  24. 24

    1) Perez you a PERVERT/PEADO
    2) Since when was an Ass chin cute?
    3) Who gives an eff about scream awards?



  25. 25

    Re: danitykane
    # 24
    Perez CAN'T be a "Pervert/pedo" here.
    He doesn't write this site anymore.



  26. 26

    FUUUUCK, HE'S HOT.



  27. 27

    arroooohhh



  28. 28

    Re: iluvrob89 – shutup



  29. 29

    Re: danitykane – with your s/n being danitykane and your favorite TV show being the kardashians, you should have no opinion on anything, because you suck. also, wtf is a PEADO?



  30. 30

    Re: Yellow Peeps – Hate to disagree but actually yes Perez is a a pervert/pedophile or at the very least he shows strong signs of being one he may not write this stuff but his name is on it and this site is suppose to be based of his view/opinions. If you are 30 and over something is wrong with you if your lusting after a kid who is barely legal. And let's not forget Perez obsession with Zac Efron & the Jonas Brothers.



  31. 31

    While I don't find him as physically attractive as Robert Pattison, I can say that he seems like a decent guy. He always looks polite, happy and geniunely happy to have fans, unlike a certain girl he costars with. Rob and Kristen strike me as egotistical, and strangely enough, tired of the attention. I don't know but if Robert Pattison were interested in me I'd be doing a happy dance on the rooftops, but alas not even that can make Kristen seem happy. Bizzarre!



  32. 32

    It's not fair he's only 17!!!!!!



  33. 33

    i hate him he is sooooo UGLYYY !! COME ON ROBERT PATTINSON IS THE HOTTEST !!! I LOVE BRITISH PEOPLE !!!1



  34. 34

    woooow, he is so HOT! seriously! When does he turn 18?

  35. ap076 says – reply to this


    35

    Just post his looks for those how are of the correct age to appreciate it. I personally can't sexualize someone who is not of the age of consent (even though he is in many states like MA, where I live). You are practically double his age and with teens parenting children these days you could be his father. I just saying your personal sexual attraction to the lad is a little bit more than creepy. All you have to do is edit your own personal comments.



  36. 36

    what a hottiieee and they need to have r-patz and kristen stewart come out of there hiding and advertise there movie or else ppl are gunna go on with there life and 4get all about it inwhich i doubht though but its just a theory and i just miss r-patz cause we never see him any more =(



  37. 37

    i got to go to the scream awards and see my gorgeous taylor in person!
    he is just too much for words, and he is pretty much perfection.



  38. 38

    i got to see him in person at the scream awards!
    he is perfectionn! so gorgeousss.



  39. 39

    Wow, this guy is HOT!!! Taylor > Rob



  40. 40

    1. hot. 2. Perez your a pedophile 3. Yeah I can "make-it", seriously the film's only a month away, waiting not even 30 days for the film to come out isn't the end of the world.



  41. 41

    damn he's got the weirdest fucking face. hollywood can make ANYONE look decent.



  42. 42

    oh and lol at how many awards twilight has gotten all-together. this was one of the most horrid movies i have ever seen. and i enjoyed the books.
    it just goes to show you how much power fat little horny squeeling tweens have.

    OV-ER-RATED

  43. BRi8) says – reply to this


    43

    He's sooo HAWT!!!!!8)



  44. 44

    Quentin Collins wanna be



  45. 45

    gorgeous :)



  46. 46

    I'm TEAM EDWARD all the way,but taylor is so cute. I just want to squeeze him.



  47. 47

    Damn he's so fine!!! Is he legal yet? LOL!



  48. 48

    HOT DAMN!!!! SWOON INDEED



  49. 49

    1MONTH WOOOOOOOOOOOOOOOOO



  50. 50

    ugh, middle aged women out there. Stop waiting for him to turn 18. just because it'll be legal doesn't make it any less disgusting on your part. He doesn't want you by the way, he wants someone his own age.



  51. 51

    Wow. I heart him. Cannot wait to see new moon..



  52. 52

    OMG!!! SWOON!!! God he is SOOO DAMN SEXY!!!!!!!



  53. 53

    OMG !!!
    i cant waitt,
    i alreadyy have my ticketss !!!
    =D
    only a month too go !!!
    omg!



  54. 54

    This, This, is all I want! OMG! I'm just wowed! He's so sweet, amazing, funny, a jerk,(in a good way) I can't help, but talk about him! I would say so much more,



  55. 55

    cant wait for new moon!!!!!!!!!!!!i cant wait 2 c taylor shirtless!!!!!!!!!!!!!!



  56. 56

    I think he is Hot..he look better than Roberto lol



  57. 57

    gojus :D x



  58. 58

    HOT DAMN..



  59. 59

    OOF! ♥ That pic has made my dayyy :D



  60. 60

    Yeah, i love him (:



  61. 61

    ohmyfuc*inggod!!!!!!!!!!!!

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!!