Home Videos Photos

Fill In The Blank

| Filed under: Fill In The BlankNeil Patrick Harris

Neil Patrick Harris pays a visit to the legendary Knott's Scary Farm in Buena Park, Cali.

neil-patrick-harris-92538.jpg

Neil Patrick Harris is secretly thinking ____________.

[Photo via Getty Images.]

105 comments to “Fill In The Blank”

More comments: [1] 2 »



  1. 1

    I'm so glad I'm gay!



  2. 2

    'so THAT'S what Lady GaGa looks like without make-up!'



  3. 3

    woah, lindsay lohan looks even older in person.



  4. 4

    do zombies like it in the ass?



  5. 5

    damn yous a sexy bitch



  6. 6

    "I really want this fancy hat!"



  7. 7

    damn, i want that hat.



  8. 8

    LOL HES SO CUTE!



  9. 9

    Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikes a girrrrrrrrrrlllll!



  10. 10

    I don't want to know how to meet your mother…

  11. Dale says – reply to this


    11

    she is like SUPER dirty!



  12. 12

    dead serious.. when i first glanced at it, i thought the girl was miley cyrus.



  13. 13

    Is that a hat or her skull?…OMGSH! I think I just shit in my pants!



  14. 14

    why's Miley Cyrus here?



  15. 15

    WHO would wear THAT hat with THAT dress, what WAS she thinking



  16. 16

    What the fuck???



  17. 17

    "You BETTER give me back my Bunny BITCH!"



  18. 18

    What the fuck is that creature in the post below me?



  19. 19

    Now THAT is a great costume!



  20. 20

    I wonder, if my boyfriend would let me have sex with a zombie.



  21. 21

    Jeez, should i tell her about that huuuuuuge spider on her hat?



  22. 22

    It's Timmayyyy!!!!



  23. 23

    He's thinking…………EWWW YUK



  24. 24

    "Don't look to my left zombie girl. Perez Hilton is here dressed like Lady Gearbox on crack."



  25. 25

    'id still tap that'



  26. 26

    that's my rabbit!!!



  27. 27

    "Awesome!!!!!!"



  28. 28

    oh! thats what angelina is like when shes not having or adopting a kid! :O



  29. 29

    This is why I swore off women…….



  30. 30

    "Perez, is that you girl?"



  31. 31

    "An actress wins an Oscar and that's what happens!"



  32. 32

    she has no medical insurance!



  33. 33

    she's been laid off!



  34. 34

    that her skin-care regime is definitely not working!



  35. 35

    Hey Miley!



  36. 36

    that the tattooed man with muscles to the left is hot!! Remember, don't use protein powders or creatine!!! Use Neil's love juice. He wants you to!



  37. 37

    ….i wish this was a cock



  38. 38

    that this girl needs to wear contacts that are the same color!



  39. 39

    that Laura Ingle's career really didn't take off after Little House on the Prairie!



  40. 40

    that this girl is using great lotion for her hands!!!!



  41. 41

    He just heard that Drake has been dumped by Adam Lambert and he thinks he just might call Adam.



  42. 42

    Doogie CAN'T fix THAT!



  43. 43

    "Her dress is a little too fancy!!! I guess she thought the invitation said formal!"



  44. 44

    "OMG!! My hat doesn't match my sweater! What to do?!!!!"



  45. 45

    "AHHHH! I have PerezHilton.com on me!!!"



  46. 46

    "I think she's easy. Maybe I could experiment with her?"



  47. 47

    "She looks great for a meth head. What's her secret?"



  48. 48

    "Damn Lindsay Lohan REALLY DID let herself go this time"



  49. 49

    that her make-up guy really knows what he's doing, or doesn't know a damn thing.



  50. 50

    that she's a former American Idol winner!



  51. 51

    "Lindsay Lohan finally looks well put together."



  52. 52

    i wonder if she's a freak between the sheets



  53. 53

    omg, i saw that girl when i went last week and i said i like your doll then she ran after me…..



  54. 54

    Man, Miley Cyrus has really let herself go.



  55. 55

    ……better than the last one i banged



  56. 56

    "How in the world did she get into my house and find FuFu?"



  57. 57

    I'd tap that!



  58. 58

    "This is why I don't date women anymore. This is me and what I woke up with the morning after!"



  59. 59

    This is why I don't date chicks!

  60. gloom says – reply to this


    60

    "what is she wearing!"



  61. 61

    what the hell did i smoke last night????



  62. 62

    Aww he looks adorable!



  63. 63

    "I could really jump the fence for that"



  64. 64

    this is the reason i do not want kids!



  65. 65

    " Thank God I'm gay!"



  66. 66

    Oh No!…Its Miley Cyrus. :) Aha



  67. 67

    This, this right here, is why I'm gay.



  68. 68

    unless its a she male, it aint getting laid by me



  69. 69

    "I wonder what i can fit in that big ol empty eye socket" ;)



  70. 70

    Is that Perez?



  71. 71

    Mischa Barton has really let herself go.



  72. 72

    The back o yo head is radickalous.



  73. 73

    jizzed in my pants



  74. 74

    Does that rabbit have a cock I could suck?



  75. 75

    Is secertly thinking how great Perez looks with no makeup on standing there beside him…



  76. 76

    omg theres a spider



  77. 77

    So if your hands are there whos grabbing my ass :O



  78. 78

    Why am I getting wood?



  79. 79

    He's thinking," Hey,Perez, I see you look a lot like you're mom!"



  80. 80

    Re: canderson – LOL! I love this one! Hahaha! TY!



  81. 81

    " I knew Tori Spelling lost some weight,but…DAMN!"



  82. 82

    "OMG! Lady GaGa is back on the crack!"



  83. 83


  84. 84

    If I turned around and ran the other way,I wonder if only then she would get the hint…



  85. 85

    Dead gurlz dont say no :)



  86. 86

    I wonder who fucked her eye socket?



  87. 87

    Re: canderson – lol



  88. 88

    this bitch best most out the way of my camera shot!



  89. 89

    "Someone please remove Lindsay Lohan from the area!!"



  90. 90

    hi miley



  91. 91

    I could probably stick my dick in that eye socket!



  92. 92

    Is this what happens when you don't use sunblock???



  93. 93

    Ahhhh omg it's a girl frigg i wish it was a guy at first i thought i was, ohh well i better get the F**k out of here then and go look for some dick!



  94. 94

    Neil Patrick Harrie is secretly thinking "and for this I tried to go straight!"



  95. 95

    "Why wasn't I told that Anya Romanov was allowed to leave Guelph? I thought I still had time to give all my excess capitalist trappings away BEFORE she arrives in LA for the audit….."

    Then he went to the bathroom and laughed. THIS is the chick that Colin Ferrall claims is his immortal bride?? Yup. She looks like she has been dead and buried a few times……

    Blessings and thank you for making me laugh on many, many occasions,

    Anya Blah, blah, blah The Undead Zombie Mother of Blog-Doom



  96. 96

    I tried to go straight w/ her… yup still gay.



  97. 97

    this girls hawt!



  98. 98

    LAURA



  99. 99

    No Laura, I don't want to visit your prairie!

  100. Deez says – reply to this


    100

    Yah, maybe I can put it in her eye.

More comments: [1] 2 »