Home Videos Photos

11 comments to “Nicole Blasts The Jay Sean Rumors!!”



  1. 1

    Nicole and Jay Sean might do a song together?? I hope it's with the dolls and not her solo, you know… so we can actually hear it.



  2. 2

    PEREZ( or who ever runs this site CIRCUS MONKEY?) , got it wrong again.
    Who wants to get with Jay Sean? he prob has a small package, nobody wants that. he still needs to grow(u know wut i mean) LOL xoxo kiss on Taylors peen



  3. 3

    its cuz jay sean is a loser and he is married to a wanna be singer whos also indian. nicole is in a totally different league, hence why she is reacting so strongly. she doesnt want to even be in the same sentance with dude. now jay, would give anything to be with nicole. jay sean is an arrogent asshole anyways.



  4. 4

    Jay Sean wit Nicole…please!
    She's a superSTAR he's a superNOTHING! His songs r for 5 year olds.
    Can sombody pls get this idiot off radio and tv…he is the BIGGEST fool!
    And Kazekage Brink I agree wid u…this boy got a small package…his nik name in the uk is GAY SEAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



  5. 5

    GAY SEAN IS MARRIED?????????????



  6. 6

    NICOLE would be a lucky **))% to date HIM! But what's with all these rumours that he's taken :( SERIOUSLY? is there a link for proof???? I heart jay sean



  7. 7

    this chick is such a bitch . . . Calm down its just a freaking rumor and on top of that YOU CAN NEVER SAY NEVER!!!



  8. 8

    this bitch is such a waste
    she doesn't give a shit about anyone or anything but herself and her fame
    screw this bitch



  9. 9

    Does anyone know what glasses she is wearing???



  10. 10

    OMFG! TELL US WHY THE FUCK WE SHOULD EVEN COME TO THIS SITE WHEN HALF THE POSTS ARE RETRACTIONS OF PREVIOUSLY POSTED LIES!!! YOU MAKE SHIT UP, JUST SO THEY WILL CONTACT YOU TO RETRACT!!! YOUR LITTLE GAMES ARE ONLY GOING TO LAST FOR SO LONG… BUT YOU WILL ALWAYS BE A DISGUSTING FAME WHORE! TRANSPARENT MUCH????



  11. 11

    OMFG! TELL US WHY THE FUCK WE SHOULD EVEN COME TO THIS SITE WHEN HALF THE POSTS ARE RETRACTIONS OF PREVIOUSLY POSTED LIES!!! YOU MAKE SHIT UP, JUST SO THEY WILL CONTACT YOU TO RETRACT!!! YOUR LITTLE GAMES ARE ONLY GOING TO LAST FOR SO LONG… BUT YOU WILL ALWAYS BE A DISGUSTING FAME WHORE! TRANSPARENT MUCH???? NOW GO MAKE UP TEN MORE BULLSHIT STORIES SO THEIR PUBLICIST CAN DENY OR THEY TWEET YOU SO IT LOOKS LIKE THEY ACTUALLY LIKE YOU WHEN REALLY THEY JUST WANT YOU TO STFU.