Home Videos Photos

Sneak Peek Of GaGa's New Telephone Vid!

| Filed under: BeyonceLady GaGa

11390001_v02.jpg
64190001_v02.jpg
img_0432_v02.jpg

She is looking fierce!

Here is a sneak peek of Lady GaGa's new video for Telephone featuring Beyonce.

We cannot wait till its debut on Thurdsay!

AMAZEBALLS!!!!

Beyoncé's Best On Stage Looks: See The Evolution HERE!
Celebs Photoshopping Their Own Pictures: A Study Of Their Most Questionable Snaps!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Perez's Pics Of The Week - Aug. 30th - Sept. 5th, 2014
Nicki Minaj Isn't The Only One! These Pop Stars Sampled Classic Hits In Their Songs Too!
Celebs Hiding Their Baby Bumps From The Public Eye!
Email this  »

89 comments to “Sneak Peek Of GaGa's New Telephone Vid!”



  1. 1

    beyonce's outfit is like one of her looks from videophone.

  2. Dawo says – reply to this


    2

    OMG I CAN NOT F….. Wait :)



  3. 3

    she STRAIGHT JACKED that beer-can-hair-roller look from MALUCA's - EL TIGERASO music video. lady gaga has jumped the shark.. even she can't be original anymore.



  4. 4

    The bottom pic looks like GaGa is channeling Madonna in Desperately Seeking Susan. FIERCE!

  5. Laury says – reply to this


    5

    She looks a lot like Madonna in the last pic… This video is gonna be awesome!



  6. 6

    There is only one Madonna and Caca is NOT her.



  7. 7

    Wish these two would disappear.



  8. 8

    Can not waaaaiiiiittttt LOVE GAGA so much!!!



  9. 9

    Can't wait!



  10. 10

    Lady WaWa — just fucked her Connecticut fans again. First she cancelled her concert at Oakdale (presumably because of the small house, and thus reduced fee) — now she officially cancelled her Mohegan Sun concert that had previously been "postponed"



  11. 11

    Is she trying to look like Madonna in the last pic?



  12. 12

    Re: tunnytunny – everything that can be done already has been done anyway, so no one can really be "original" anymore. and it's not called "jacking" it's called "getting inspired by" and it's not as if she stole the concept, it's just one aspect in a sea of many. besides, we have to wait to see the whole video before we can really judge anything.



  13. 13

    OMG!!! Beer-can-hair-rollers?? YES!!!!!



  14. 14

    HAWT HAWT HAWT! Can't wait!!



  15. 15

    Oh wow, It's debuting on my birthday. Awesome :)



  16. 16

    Love gaga, Beyonce not so much.



  17. 17

    already seen this pics on the gagadailys' site..



  18. 18

    no more pictures, just deliver the video



  19. 19

    there's not a video for this yet? the songs been out for months……..



  20. 20

    the last pic is reminiscent of madonna in the "who's that girl" and
    "desperately seeking susan" time period.



  21. 21

    IT'S GONNA BE JUST AS LAME AS 'VIDEO PHONE'.

    IT'S GONNA FLOP JUST AS BIG TOO.



  22. 22

    She reminds me of Madonna in the last pic… Madonna in 1987, with Papa Don't Preach and Who's That Girl



  23. 23

    I love you Gaga…your such a tease !!



  24. 24

    she looks feirce with pop cans in her hair? copying Gwen?



  25. 25

    She SUCKS…



  26. 26

    I can't Wait!!! She looks sexy in that first picture!



  27. 27

    UGHHH I CANT WAIT NE MORE!!!!!!

    ITS GONNA B FIERCE !

    LOVE U GAGALOO



  28. 28

    Cant wait!



  29. 29

    god please perez, do you ever criticize or dislike something of gaga? everything is amazeballs or epic or something.



  30. 30

    GagMe sucks. Get your head out of her ass, Parasite.



  31. 31

    WTF Is wrong with Beyonces fringe o.o No honey, NO



  32. 32

    why are people saying this video is gonna flop like video phone did. may i just say that was beyonce's video, gaga is behind the creativity of Telephone, and judging by her video's it is gonna be 100x better than video phone. some people are ignoramus!



  33. 33

    Can she for once do or say something original?



  34. 34

    this video will be the best video ever



  35. 35

    Not liking that hair on Beyonce!



  36. 36

    To all haters:
    1. GaGa is greater and better than that has-been Hadonna of yours.
    2. GaGa is here to stay.
    Bow down to the Queen of Pop!



  37. 37

    She looks like Madonna in that last photo. Bey looks good. I'd like to see this Video!



  38. 38

    Oh excuse me , I thought I was on Perez Hilton … not the Madonna, wait Lady Gaga fan club site !



  39. 39

    no perez she looks like a dick



  40. 40

    Marry me, Beyonce.



  41. 41

    Its taken long enough….



  42. 42

    two fuckin gaga posts in the same page what the fuck mario what the FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKK



  43. 43

    omg this looks HOT! i am so excited to see this..it's gonna be a MASTERPIECE!



  44. 44

    I can't wait. I absolutely heart GaGa



  45. 45

    Videophone sucked so could don't see the point in them trying again in another song…



  46. 46

    GaGa is gorgeous!!



  47. 47

    Keep posting this skank. The more you post, the more we hate her. The faster she will go away and commit suicide.



  48. 48

    Little memo for you, Gaga, Tyra Banks, and that troll from Project Runway- You sound like idiots when you say fierce.

  49. MsGia says – reply to this


    49

    Beyonce looks like in the videophone vid.
    Like always, she never got new ideas ;D

    BORING, B.



  50. 50

    Ok I love the picture with Gaga's hair in cans. She looks like Madonna in this picture. Not that it's a compliment but it might be in her eyes. Go Girl!



  51. 51

    OMMMMGGG I CANT WAIT! ITS GOING TO BE AMAZING!!!!!!!!



  52. 52

    omg.. I'm soo excited!!



  53. 53

    gaga at 3 picture is totally madonna look in the 80s. desperate seeking susan movie. or into the groove video. madonna wannabe gag. tranny
    and SHE DOESNT LOOK FIERCE CAUSE SHE DOESNT HAVE MADONNA ATTITUDE. GAGA EVENB SNUBBED A CHILDREN IN LONDON., FAKE WOMAN



  54. 54

    Re: theNumberOfTheBeast – you have some serious problems man and im not even a huge fan of gaga. Get a fucking life if u hate something u ignore it. jesus is der a single gaga post u havint commented on.



  55. 55

    lady gaga looks gorgeous as usual…beyonce not so much. Shes so annoying!



  56. 56

    beyonce with bettie page bangs! yes!



  57. 57

    UGH WHY DOES BEYONCE HAVE TO BE IN THIS DAMN SONG IT RUINS IT!



  58. 58

    Re: pete21 – I agree the number of the beast person is fucked up big time!



  59. 59

    firece the video is about 4 minutes of your ime



  60. 60

    OMG OMG OMG this is gonna be epic

  61. Yaira says – reply to this


    61

    Gaga looks fierce, like always! But why is Beyonce (like always) trying to look white? What's the matter with her? Maybe if there was a scene were Gaga was black, then I would understand, but it's not, so it is kind of offensive. I wonder how scary would be to see Beyonce without the white person makeup, her super fake hair, her bootie panties, etc., poor Jay-Z. You can begin to understand how can somebody get soo depresed that begins to feel the need to sell his soul to the devil.



  62. 62

    I dont know beyonce so I shouldnt EVER judge but man she is making herself look like a fool. Songs like halo she sings good but GOD she RUINS this song and whts up VIDEO PHONE? That song and video were evil! Lady Gaga to me, is not evil and a good artist. Just saying, beyonce looks ridiculous in this and video phone. I used to like Beyonce but now I see she may be able to sing but shes not an artist like gaga. JUST MY OPINION WE ALL HAVE ONE.



  63. 63

    Looks amazing, can't wait to see it Beyonce and Lady Gaga are 2 of the biggest stars



  64. 64

    She looks like Madonna in the last pic!



  65. 65

    we get that she looks like madonna in the last pic…
    they are both blonde Italians GO figure

    This video is gonna b crazy amazing and well worth the wait! x.o



  66. 66

    It's a music video for a mediocre pop song, what's all the fuss about?



  67. 67

    i like this song! im gonna listen to it now



  68. 68

    Re: tunnytunnyRe: tunnytunny – the beer cans are common use, if you want curls and volume use cans its not to keep in when going out tho



  69. 69

    It'll "premier" Thursday on E! News.



  70. 70

    y does beyonce continuously try 2 make her self look white, this broad is taking micheal jackson's influence way 2 f-ing literal… im jus sayin, u were born black be comfortable with it, love urself or continue looking like a sell out!



  71. 71

    The first pic looks like Gwen Stefani hella good era if she were a tranny. And I honestly don't mean that as an insult.



  72. 72

    AMAZEBALLS… I cat believe the fucking stupid words you pull out of your ass

  73. Imy says – reply to this


    73

    !!! Excited!



  74. 74

    why do they feel the need to make another video! Isn't the first one good enough?



  75. 75

    two videos? I don't get it…….aren't we all lady gaga-ed and beyonc-ed out? As much as you hate to admit it….



  76. 76

    Re: MadonnaLive – Snubbed a children. WOW GREAT ENGLISH



  77. 77

    Re: Laury – Yeah she looks a LOT like Madonna in the last one. I agree.



  78. 78

    Lady Gaga taking risks… Non-creative Beyonce ALWAYS playing it safe. What else is new????



  79. 79

    Solange Knowles would have used more artist-creativity doing a collabo with GAGA than Beyonce….

  80. china says – reply to this


    80

    now doesn`t the last pic look like a madonna rip-off?
    what a stupid bitch.



  81. 81

    GaGa looks like a tranny..



  82. 82

    Jealous much?
    AWWW poor haters, i know we can't all look that good, or even have some resemblance to madonna. I know i know you want to be famous, but you just have this black heart that the agents just don't care for. I really do feel for you though, to want acceptance and then feeling that all you can do is bash on other talented artists. But you know what? you are the best at that so congrats.
    ANYWAYS
    Can't wait for the vid! :D
    not that I don't like you I'm just a partay, and I'm tired of my phone rrrringing.



  83. 83

    Re: mattybrown – WOW your so original. nobody has said that on here before…



  84. 84

    beyonce legs look great!



  85. 85

    The song is only 3 minutes long, and the video will be 10 minutes. I really can't wait to see this video.

  86. Genn says – reply to this


    86

    I really can't wait to see this video. I'm usually never excited for music videos anymore, but Gaga brings it.



  87. 87

    I hope that this video makes up for the Video Phone one, because it sort of sucked. But seeing as how Gagas calling the shots, it probably will be. Can't wait to see it :)



  88. 88

    PEREZ IT IS THURSDAY!!
    WHERE IS THE VIDEO!!!
    cant wait to see it :)



  89. 89

    It was good!!!