Home Videos Photos

Sue's Corner From Glee!

| Filed under: Exclusives!Glee

Loves it!

Check out the first in a series of special clips entitled "Sue's Corner" featuring the wonderful Jane Lynch as Sue Sylvester from Glee!

She's absolutely HIGHlarious!

We're anxiously awaiting Glee's return next month — are U?!

Tags: , ,

Email this  »
The 24 Most Heartbreaking TV Deaths From Last Season
Remembering Cory Monteith One Year After His Death
GLEE's Best 100 Performances In 100 Episodes! (50-1)
GLEE's Best 100 Performances In 100 Episodes! (100-51)
The Beatles Celebrate Their 50th Anniversary! Listen To 10 AH-Mazing Beatles Cover Songs HERE!
17 Former Celebrity Homecoming Queens!!

39 comments to “Sue's Corner From Glee!”



  1. 1

    LOL!



  2. 2

    LOL - I love Jane Lynch!



  3. 3

    she is amazing.



  4. 4

    Neil Patrick Harris…you confuse me! lol she's awesome



  5. 5

    TOTALLY



  6. 6

    What's so funny about that is Jane Lynch is gay! She's a riot.



  7. 7

    Hmmm It's clever, it's witty but it's not funny. Yes she's a gay actor, but to make fun of gay people allows others who are str8 to make fun of us, hence making it ok to deny us our civil liberities. Trade out every time she says "gay" with a different minority and it stops being funny.



  8. 8

    LOVE her.



  9. 9

    Ah! I want Glee to return now! This is the hilarity that this show brings every episode!!



  10. 10

    LMAO love her jabs at NPH and Glambert



  11. 11

    Brilliant. Absolutely Brilliant.



  12. 12

    Fucking hilarious, love Jane Lynch



  13. 13

    lol love it!!!!!! i cant wait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



  14. 14

    "so much sneaky gay deception"
    "SWISH it up a bit!"
    I actually loved it



  15. 15

    Outstanding! Jane Lynch is fucking hilarious. I'm so glad she's finally getting the attention she deserves!



  16. 16

    Re: mattressjock – I know what you mean, but I kind of think that by creating a character that is just so AWFUL in so many ways, we are being encouraged to laugh at HER, but not the group she is mocking….she's teasing a few specific actors, but really her bigotry is just ludicrous, I think THAT'S the point, in many ways it just exposes the ridiculousness of homophobia, 'scary sneaky gays' is such a ridiculous idea :P Any thoughts?x



  17. 17

    oh my god, the kellan lutz commercial before it was more amazing than anything



  18. 18

    LOVED IT!!



  19. 19

    MARRY ME JANE LYNCH



  20. 20

    Re: mattressjock – Ummmm Jane lynch soooooo not gay…sorry maybe you should do your research first



  21. 21

    OMG this is the funniest thing ever, what makes it even funnier for me is my brother who is 21 just came out to me last week and I was like brother I have known for many years, I love you no matter what. He was like what you knew…..anyhow I love Glee and I love Jane…….Go Sue you say it like you "C" it!!!!!!



  22. 22

    Re: scaducky – Maybe you should do YOUR research. She's engaged to her girlfriend. Look it up.



  23. 23

    Re: scaducky

    Ummmm Jane lynch soooooo gay…sorry maybe you should do your research first.



  24. 24

    Re: scaducky – Do your research, yes she is gay!



  25. 25

    Sheer awesomeness! I love Jane Lynch and I LOVE Glee! (And FYI- I just watched that was 2 gay men next to me and they were laughing hysterically. So, if you are so uptight about being gay, maybe YOU have issues with YOUR sexuality. And I bet you are just a shit ton of fun at parties. Dammit, there goes that sarcasm again…..)



  26. 26

    LMAO!!! You heard Sue Adam!! Swish it up a bit!!!



  27. 27

    oh god.. that made me laugh SO HARD!!!!!! i absolutely cannot wait until glee returns next month!!



  28. 28

    LOVE YA JANE!



  29. 29

    Re: scaducky – Then why did she recently get engaged to her long time girlfriend? I think you're the one who needs to do their research.



  30. 30

    Adam just tweeted this. He appreciates the sarcasm. She's not making fun of gays. She's making fun of her homophobic and backward country. And rightly so.



  31. 31

    i hate her I don't find her funny



  32. 32

    LOL! and btw I'm gay



  33. 33

    sorry prez but those ads are too long and annoying to watch your videos



  34. 34



  35. 35

    Re: goblin26 – AGREE.



  36. 36

    Love her



  37. 37

    absolutely hialrious!



  38. 38

    I love her.
    Can't wait for Glee to start again ! :D



  39. 39

    OMG SO FUNNY! Totally awesome sauce.