Home Videos Photos

Shakira's Emergency Surgery!

| Filed under: Shakira

orphea_110j3_shakira_npg_01.jpg
orphea_110j3_shakira_npg_15.jpg
orphea_110j3_shakira_npg_06.jpg

Off to the dentist!

After suffering a minor injury with a microphone in Miami, Shakira hurried off to the dentist for emergency surgery for three hours!

Ouch!

Get well soon, Shaki!

[Image via National Photo Group.]

Tags: , ,

Celebrities Stripped Down To Their Underwear!
Celebs Sighted At The World Cup!
The Best Celebrity Lady Butts!
Leg Day Inspiration: The Stars With The Sexiest Stems
Billboard Music Awards 2014: Best Dressed
iHeartRadio Music Awards 2014: Best Dressed

22 comments to “Shakira's Emergency Surgery!”



  1. 1

    And this is "news"?????



  2. 2

    hopefully they fixed her retarded mouth so that she can now say her Ks and her Rs.



  3. 3

    look at those heels! Shakira looks beautiful. I always loved her hair like this. Go girl and her body is looking Fierce!



  4. 4

    Now, she needs a new therapist. LOL



  5. 5

    She is so naturally pretty, not many stars look pretty like her.



  6. 6

    reminds me of when Lady Gaga knocked the shit out of her back up dancer with the mic on stage, she lost 3 teeth



  7. 7

    wtf is she doing taking the pubes out from between her teef?



  8. 8

    She looks good with no make-up.

  9. Laury says – reply to this


    9

    Oh for crying out loud, she wasn't hit by a car of anything, no "get well soon" needed here.



  10. 10

    Shaki looks a bit Tacky



  11. 11

    Why does home girl always have to dress like a skanky homeless person.

  12. dn0va says – reply to this


    12

    awwwwwww so cute without makeup, many wish they had such natural beauty! GET WELL SOON booboo! cant wait for the tour! HATE ON BITCHES lol



  13. 13

    She didn't chip her teeth on a microphone at all…. it was on Rafael Nadal's cock actually…



  14. 14

    dang she looks HORRIBLE with that blonde hair and leapord crap when she isnt taping or filming something. she looks like a whore granny. keep it brown girl until they ask u to be blonde for a video…u look HORRIBLE.



  15. 15

    what exactly was she DOING with the microphone to warrant a THREE HOUR SURGERY?!?!?

  16. pina says – reply to this


    16

    awww shes so cute =]



  17. 17

    looks like ankle surgery is next — those heels are not effing around.



  18. 18

    Glamorous leopard scarf!



  19. 19

    HAHAHAHAHA SHE LOOKS LIKE A STREET WALKER….LIKE A VERY, VERY CHEAP WHORE.



  20. 20

    Damn, those are some fierce looking heels for emergency surgery. Most ppl would just go with flipflops.



  21. 21

    Who cares about Shakira's teeth? Well, who cares about Shakira?



  22. 22

    what a repulsive ugly whore