Home Videos Photos

Boys Just Wanna Have Fun!

| Filed under: Personally PerezSin City

img_0588.jpg

We had the BESTEST time in Sin City last night Vegas Vixens™ at our birthday celebration at Tao!

At dinner we ran into out and proud Mexican singer Cristian Chavez (above). Que guapo!

We got this amazing birthday present as well as this delicious birthday cake.

And, we got to party with Holly Madison & Benji Madden, Donald Faison & Cacee Cobb, Robin Antin, Matt Goss and thousands of sexy clubgoers.

A truly great time was had by all!

[Perez's hoodie courtesy of Five Four Clothing.]

Celebrities Taking The Ice Bucket Challenge!
Perez Hilton's Madonna Themed Birthday Bash!
Perez Hilton's One Night In Brooklyn!
Billboard Music Awards 2013: Worst Dressed
Billboard Music Awards 2013: Best Dressed
Perez Hilton's 35th Pajama Birthday Party!
Email this  »

65 comments to “Boys Just Wanna Have Fun!”



  1. 1

    Fudge
    Cake?



  2. 2

    Ugh.. what's with the perverted 'bedroom eyes' mario.. gag. Looks like your going to eat the poor son of a bitch alive.

  3. fiona says – reply to this


    3

    Perez, you are really looking good!



  4. 4

    how much longer are you going to bore us with your birthday party bullshit…………



  5. 5

    Could it be our Mario has found himself a partner?

    : )



  6. 6

    Lookin good Perez…I see the gym is treating you well.



  7. 7

    Oh I thought that was ur knew boyfran for a minute there! You look soooo good!



  8. 8

    Rezzie, you are too adorable for words. Smootches Sweetie XOXOXO



  9. 9

    I love how you pose in your pics, and how you're always posting pics of yourself as if you're actually a good looking guy. Damn you are so fucking UGLY !! If I looked that bad I'd HIDE from cameras !! I wouldn't fuck you with Tiger Woods' overly used cock. " YOU SHO IS UUUUGGGGLLLLLYY" LMAO



  10. 10

    You look good in that pic Perez. Have you ever met Rip Taylor?



  11. 11

    You look great, perez!!!!



  12. 12

    you are looking really good in that picture perez! this inspires me to get in shape!



  13. 13

    Perez you look fabulous!!!!



  14. 14

    Wow P you look GREAT!!! I'm wishin' you were straight! hehehehehehe! :)



  15. 15

    You partied with has beens, the very same people you call D and Z listers on a daily basis.



  16. 16

    You're looking good Perez. Keep taking care of yourself!



  17. 17

    "we had the BESTEST time ever!" *squeal* why do you always sound like a teenage girl?



  18. 18

    Perez, you look AMAZING. :-)



  19. 19

    dayum you two look good!!!



  20. 20

    OMG Cristian Chavez, I love my pollito, it's great you got to hang out with him.



  21. 21

    perez! you look amazing!



  22. 22

    Matt Goss?

    From Bros.?

    Bottom of the barrel, Goo-Boy.



  23. 23

    All these people that come to your parties. they come begrudgingly. Sent by their P.R. Mgrs. to avoid being trashed in your stupid Blog.



  24. 24

    Perez you look so good!! :-)



  25. 25

    Mario. You look like you've lost weight, buddy! Made me do a double take ;) Just sayin'



  26. 26

    Didn't recognize him w/out his pink hair



  27. 27

    You pose like a cheerleader, butch up a little dude. Just act natural. LOL



  28. 28

    is this his new boo?



  29. 29

    Re: April 20th – As long as humanly possible. He's desperate for attention and some form of validation, and this is the best he can do, which isn't saying much. Desperate people do desperate things, as the old cliche goes … and Parasite, your leer is gross. Canadiana* is spot on.



  30. 30

    CHRISTIAN!!! Love him!!!! I met him and the rest of RBD a few years ago. Sad they're not together anymore :/ But he's an amazing singer and deserves all success in this world. LOVE HIM!!!!



  31. 31

    i love CHRISTIAN



  32. 32

    Re: April 20th – quick, he is running out of stories!! He can only post lame sh*t about his Bday.
    Re: fiona – Dont you know if you take a picture from far away, in an angle you look thin? Iv'e seen MR Piggy up-close. and let me tell you , he is greaze and still has rolls!!



  33. 33

    Re: Luv My White Cotton Panties – Don't forget his man boobs !



  34. 34

    you too would make a cute couple :P



  35. 35

    TWO BIG LOCAS, JOTAS.



  36. 36

    Glad you got to celebrate your day with a bunch of "Z" list people!



  37. 37

    Damn! Perez looks great! Skinny, healthy and a sparkle in his eye… is there a new boyfriend we haven't heard about yet? ;)



  38. 38

    cute yall should get it on & film it

  39. Aries says – reply to this


    39

    Wow the D-LIST sure comes out for you!



  40. 40

    Re: Lady_Saccharine_Sweetness – Because he/she is a teenage girl trapped inside a heavy, mid aged man's body.



  41. 41

    omg perezzz I hate you!!!!!!! You are so lucky!!!! I love Christian Chavez!!!! He is sooooooo hot!!!!! Super Jealous!!!!!



  42. 42

    Your giant size head just makes me laugh till I cry. Thank you Mario



  43. 43

    Ugh, you only wish you were having fun with him. Going to beg for suitors on your site anymore Perez? Or have you forgotten that?

  44. Scrib says – reply to this


    44

    You're lookin good these days. Too bad your hairline is receding. : (



  45. 45

    The gayface and the craterface.

  46. kland says – reply to this


    46

    WHY IN THE HELL WOULD U NAME DROP PPLS NAMES THAT NO ONE HAS EVEN HEARD OF??? (well cept for benji madden) and he was probably just there cuz he had to be, not cuz he wanted to be seen in public with u



  47. 47

    perez you are so FUCKING skinny. love it.



  48. 48

    Perez you look so thin! Good job!



  49. 49

    Re: La Garse – lol you are SUCH a psycho Lag Arse



  50. 50

    perez you are not a celeb you are a piece of shit scumbag gossip blogger, please dont shove your ugly slf down our throats, you have a face for radio and a voice for writing, stick to it

  51. jpug says – reply to this


    51

    Cristian hasn't come out the closet yet, right? just wondering? you guys look cute together!!!



  52. 52

    PEREZ U LOOKING SEXSKI!!!!!!!



  53. 53

    Really Perez?!?! A Hollywood fame seeking divorcee?!?!?! You can do so much better!
    I really wouldn´t want to be you. People are really starting to approach you for the people you know and not because you look much better every day.



  54. 54

    zzzz….zzzzzzz….never heard of these z-listers. Get a pose that works, perhaps one in a body bag? That humongous head of yours is getting bigger. Are there crunches you can do for that? P.S. big girls shouldn't wear white and can you file down those horse teeth?



  55. 55

    you're a fucking joto, Perez.



  56. 56

    ughhhhh I haaaaate him!! I have his autograpgh and I want to burn it, I didn't even ask him for his autograph and he just gave it to me! I really want to burn it because that paper also has vanessa hudgens autograph! eww



  57. 57

    stp talking about your birthday please, at first i was ok congrats!!! but now I'm so fucking tired please stop



  58. 58

    Z-listers at a douche bag's birthday. Pig Face, you're a total loser.



  59. 59

    Wowowow! Lookin' good Perez!!! Eres guapismo! ;)



  60. 60

    this is a late b-day cong..but…Happy B-day Perez!!!
    keep on that track! :D



  61. 61

    UGLY SHIRT P!



  62. 62

    Oh my lord! Cristian Chavez! I've missed him ever since RBD split. Ugh, he's such a good looking dude.



  63. 63

    Perez looks so delish!



  64. 64

    I LOVE CRISTIAN CHAVEZ!!! [: "Y SOY REBELDEEE!" :"D



  65. 65

    Well I dont follow your site anymore but I came back to see how your weight loss had progressed and I must say you look great. Good goin man.