Home Videos Photos

Zac Efron On Aziz Ansari

| Filed under: MTVZac EfronDiddyKristen Bell

LOLs!

Watch the HIGHlarious promo featuring Zac Efron, Diddy, and Kristen Bell discuss Aziz Ansari hosting the MTV Movie Awards.

Love it, but lose the 'stache, Zacquisha!

Tags: , , , ,

Biggest & Baddest Celeb Birthdays Ever! Who Went All Out To Celebrate Getting Old?
Celeb Parents Who Have Twins!
Hollywood’s Elite Club Of Celebrity Triple Threats!
Beautiful Backstage Portraits From The 2014 MTV VMAS!
Top Award Show Wardrobe Malfunctions Of The New Millennium!
MTV Video Music Awards: 2004 Vs. 2014!
Email this  »

15 comments to “Zac Efron On Aziz Ansari”



  1. 1

    OY PAKA, FUI A PRIMEIRA A POSTAR!!!



  2. 2

    "lose the 'stache?"
    Ohhhh…I get it…you'd rather not have his stache pubes tickle your gaping asshole?….sounds reasonable.



  3. 3

    Re: sockie – Nah, probably because the 'stache is retarded and makes him look like a pedophile.



  4. 4

    i think he looks kinda hot.

    finally a post where he's not bashing vanessa hudgens.



  5. 5

    I did not find him attractive until a few months ago. FwaaR.



  6. 6

    The mustache is too much - the five o'clock shadow he donned a few weeks ago totally worked, at least for me.



  7. 7

    Oh god. A brad pitt wannabe. Lol lose the mustache.

  8. Linny says – reply to this


    8

    I think Aziz Ansari is very funny but I'll miss Russell Brand so much!



  9. 9

    Aziz is soooooo freakin' funny!! Absolutely awesome in Parks n Recreation!!! Oh man i have missed so many shows, I need to catch up!!!! But yay! And Zac you're sooooooooooooooooo sexyyyyyyyyy! YUM!



  10. 10

    Do they think they're funny? Dumb.



  11. 11

    Its like he pretends to be straight, just his posture everything ugggh



  12. 12

    lol that was a funny commercial. but they should xtend it more
    and..i do not know who aziz ansari is.



  13. 13

    I honestly had to look up who Aziz Ansari was. I've seen those movies that he was in, but I can't remember his characters. I hope he does good, I guess.



  14. 14

    im sooo looking forward to the mtv movie awards… aziz rocks!!!

  15. SS18 says – reply to this


    15

    (Fuck me Zac) And that's why I'm glad you're speaking, Zac.