Home Videos Photos Shop
PerezHilton CocoPerez Twitter Kevin Hart Taylor The Donald PerezTV

Glee's Lea Michele Cashes In!

| Filed under: Glee

Here she goes!

Get ready to see this one's mug even more frequently now!

Glee's Lea Michele is the new spokesgal for Dove. Check out her new commercial for Dove Hair Care! (above)

She sings! She struts! She proves that she is no different than Rachel Berry, which we kind of already knew.

Ch-ch-check it out!

Tags: , ,

When Your Favorite TV Shows Jumped The Shark!
All These Celebrity Couples Broke Up In 2016!
20 Classic Thanksgiving TV Episodes You Can Stream On Netflix -- RIGHT NOW!
18 Fan-Favorite TV Teachers!
Hottest Same-Sex Couples On TV!
Our Top 10 Glee Musical Numbers!!!

31 comments to “Glee's Lea Michele Cashes In!”



  1. 1

    Maybe she'll be the new Brooke Shield (whoring herself out for any product).



  2. 2

    Her mouth is not normal…



  3. 3

    Long commerical. She should make all the money she can especially in her business. One day she's in the next day she's out.



  4. 4

    nasty ass jew nose.



  5. 5

    i can't hear anything cause I'm in class, but it looks awesome!! can't wait to hear it!



  6. 6

    Dark haired Heidi



  7. 7

    ugh dove will not make your hair look like this people… wake up!



  8. 8

    Not so taken with Glee anymore .. over it



  9. 9

    barf :D i hate her …



  10. 10

    ugh i hate Lea Michelle. I kind of want them to find another actress for the role of Rachel Berry.



  11. 11

    Now I love Glee and Lea but that was just dumb!



  12. 12

    Re: Hewhosmokeswomen – That is just terribly racist! You should be ashamed of yourself.



  13. 13

    She's got gorgeous hair so I see why they signed her.



  14. 14

    utter crap.



  15. 15

    Makes me REALLY sad to see Lea selling out like this. She JUST did a great spot for PETA on animal cruelty and now she is repping a product that does cruel animal testing. Dove is a TERRIBLE company and I wish she would practice what she preaches in her PETA video about animal welfare.



  16. 16

    i smell jealous haters!!



  17. 17

    the commercial is stupid but OMG she is gorgeous!



  18. 18

    this is such a weird ad,



  19. 19

    she's beautiful but shes not supposed to be… i think that makes me love her more =)



  20. 20

    that was so beyond lame



  21. 21

    This is actually connected to Glee since Dove is sponsoring the Glee Tour.



  22. 22

    i LOVE that song! and that movie!
    i wonder how they are gonna shorten the commercial..

    @mermaid 8:
    no shit huh? damn.

    @yallbcrazy:
    thank you! dove sux asssssss.



  23. 23

    I LOVE HER



  24. 24

    no offence but if american commercials are all like this then they REALLY suck. Boring as hell.



  25. 25

    A celeb pimping some product…what's so wrong about this? It's done all the time, difference is she's doing it in the states whilst most of the big names go overseas to promote Japanese bullshit for big bucks. You're an idiot Perez.



  26. 26

    I love her but that was shiteous, a dove singing commercia??? wtf



  27. 27

    and this is for shampoo?? glee has begun to lose it's appeal for me, obviously she doesn't have to do much acting to become rachel berry …



  28. 28

    Leave her alone! I love Lea Michele, and I'm going to stop reading your blog if you don't stop dissing her.



  29. 29

    did anyone else notice that she is wearing a dress from forever 21??

    also that ad was pretty bad.



  30. 30

    This ad is ridiculous.



  31. 31

    i do not like her at all… she is so full of it