Home Videos Photos

Who Needs Katherine Heigl?!

| Filed under: TV News

Not Grey's Anatomy, we'll tell you that!

Next week is the show's two-hour season finale. We have a feeling it's going to EPIC!

Check out the trailer for next week's episode! (above)

Thoughts?

Tags: , , ,

Party Of Five Stars: Where Are They Now??
11 Celebs Who Are Notorious For Being Not-So-Easy To Work With!!
Dancing With The Stars Season 19 Premiere Night Recap -- In GIFs!!!
10 Inspirations From The Past For The Apple Watch!
The Top Earning Actresses In TV!
The Secrets You NEVER Knew About Saved By The Bell!
Email this  »

58 comments to “Who Needs Katherine Heigl?!”



  1. 1

    Holy shit! I had to watch it twice.



  2. 2

    Ohmygoodness i HAVE to see that episodeD:



  3. 3

    so excited!! first



  4. 4

    DAYUM!



  5. 5

    Wow this looks awesome. I'll be watching!



  6. 6

    I've worked on that show and she is nothing but nice to everyone.



  7. 7

    didnt er have like a crazy stabber guy way back when? that killed kellie martin and stabbed noah. meh.



  8. 8

    What the FUCK?
    I already watched it twice. Shit. I will be watching it.



  9. 9

    Wow looks intense! I stopped watching, but just might catch that.



  10. 10

    WOW this looks amazing. I've gotta say, this season of Grey's has been my favorite since season 2. They have REALLY picked things back up again. Katherine, Grey's is better off without you. Her head got so big..it's kinda disgusting.



  11. 11

    OMGGG

  12. YUCK says – reply to this


    12

    katherine hagl will be a mere bleep in hollywood history, she is completely unnecessary and whatever looks she had at some point are completely gone now.



  13. 13

    not a big fan, but I will watch it.



  14. 14

    oh my fukin gaaaaaaaaaaaaawd!!!!!! this looks awesome!!!! i hope nothing will happen to darek, i saw maredith freakin out! OMG OMG OMG im a soooooooooooooo watching!!!!!!! YAYY



  15. 15

    This looks amaaaaaaaaazing! Shonda always writes up amazing finales, can't wait!



  16. 16

    Very original… They had shooter in the hospital at the last season of Third Watch. But i still might watch it.



  17. 17

    Katherine, dahling, from the moment I saw you on the red carpet looking like a Godess, I new you were special. Then I saw your underbreast sweat marks and new you had poor management. Bad movies and being overexposed has hurt your carreer. You need new management and 'mystery' to become a screen star!…….love you, Merrill



  18. 18

    I honestly haven't missed izzie at all on grey's, it's like she never existed. They really don't need her at all.



  19. 19

    Looks like it is going to be very good!!!! Can't wait.



  20. 20

    They're going to kill off Derek. I heard he wants out of his contract.



  21. 21

    I kinda wish I hadn't watched this because it would've been a great surprise. CAN'T WAIT!!! Grey's has really gotten back this season, I really hope it goes on for a few more years.xxxxx



  22. 22

    holy fuck it's gonna be sooooo good



  23. 23

    It looks AMAZING OMFGGGG



  24. 24

    Who needs Katherine? Well judging from the fact you needed her name to promote the show even though she isn't on it any more - says a lot really. That and the fact ratings / number of viewers have halved this season. Just saying :)



  25. 25

    OMG I'm soooo excittteeeeddd!!!



  26. 26

    omg..i knew in my head that there was going to be a shooter episode!!!!!!!!i cannot wait!!!



  27. 27

    is this Grey's or 24



  28. 28

    Re: lolagreeneyes – fuck you



  29. 29

    ER did it!!
    like 5 years ago
    i have zero hope for human kind if this is the type of lack of originality they crave.



  30. 30

    OMG I'm way excited



  31. 31

    omg!!! i´m going to watch it right now!!! soooo exited!!



  32. 32

    I don't watch the show but I might DVR the episode. Looks good.



  33. 33

    i stoppped watching the show like 2 months ago but ill probably end up watching the finale. theres just too much going on and too many people in the show now.



  34. 34

    Is it that guy whose wife died and he sued the hospital, despite it being her wish to die? I bet it is. That would be good.



  35. 35

    OMGOSHHH



  36. 36

    The shooter is totally that retarded guy that thinks Derek "killed" his wife. I have a feeling they're going to kill off Derek. Did you see the way Meredith was freaking the fuck out? But how can they have a show without McDreamy?? They might do what ER did and just have a rotating main cast. ER survived without George Clooney and Dr. Green.

  37. Two says – reply to this


    37

    From the preview I'm guessing it's the old man from the other week and he goes after Derek. If that's not it, then I'm thinking it may be Hunt who is the shooter and maybe Lexi is the one who's shot.



  38. 38

    Greys has a sufficiently broad range of characters and decent writers to overcome one player's departure. Personally, I thought Heigel was fantastic for the first few seasons - and I wish her luck in films. But her absence has given the writers a new lease and direction. Although I wish theyd find something new and decent for Alex to do.



  39. 39

    MANDY!!!



  40. 40

    Aren't they all EPIC, for fuckssake? Damn this stupid show for making me watch and bitch every episode about the shitty writing and predictable story lines until I talk myself to sleep. This weeks was as good as I can remember in a long time. I didn't fall asleep or shit my pampers while falling asleep immediately afterward.



  41. 41

    I watched it after LOST! And they showed the clip. I nearly fell off the couch that was epic. I was not expectng that. Hope they do not kill off Derek. Oh, boy can't wait.



  42. 42

    Yeah, exciting… didn't ER have an episode just like this? IT'S BEEN DONE! Cancel this show already, it's really getting lame with all the 10-minute monologues about love.



  43. 43

    OMG - that looks so much better than the crap they've been producing this season!



  44. 44

    Re: PepperDan

    HAHA - seriously, get a life.



  45. 45

    I think that they had to come up with a really good finale cuz the show is actually going down hill. Now with the intensity of the finale ppl are gonna want to see more so it will come back next season. I want an intense show all season not just an intense finale. Oh and get rid of Owen and his ugly teeth.



  46. 46

    OMG!!!! cant wait!!!



  47. 47

    when i seen this preview after watching thursday nights greys i was freaking out! greys anatomy always has AMAZING cliffhangers so this is going to be a long summer :-/



  48. 48

    looks good but all i can think of is ER. They already did that.

  49. AniaM says – reply to this


    49

    Damn, looks awesome!



  50. 50

    i canRe: rachinhb7 – You have no taste. This is the WORST season!



  51. 51

    They can kill off Teddy or Arizona or any intern except Jackson. Anyone else and I'm gonna beat Shonda's ass.



  52. 52

    EPICCCCCCC



  53. 53

    NOOOOO Bailey not!!!!! whyyyy nooooooooo



  54. 54

    Re: dirrty862 – hahah yeah! i was thinking the same thing! man, er was the shit!!



  55. 55

    Can't wait until THURSDAY!!! For some reason I have a feeling it will be Derrick too but there is another preview where the bullet travels slow motion and at the end all you see is a part of a white lab coat and the bullet hitting it and he doesn't ware lab coats lately so idk….I hope it's no one irrelevant like red headed girl or someone like that…maybe it's Lexie???



  56. 56

    Well not everyone was old enough to watch ER when it was on…so for me personally this is all new…



  57. 57

    what's the significance of previewing meredith's pregnancy? she either loses it with this ordeal by getting shot or something happens to derek that endangers her losing the baby, etc….. either way, for them to showcase her pregnancy means it has some importance in this episode.



  58. 58

    Re: urmothr – Okay. Let's see what happens, idiot!