Home Videos Photos

Fill In The Blank

| Filed under: ZportzBeyonceFill In The BlankJay Z

beyonce-jay-z-060610-054.jpg
beyonce-jay-z-060610-0544.jpg

While attending the French Open on Sunday with Beyonce in Paris, Jay-Z had a whole lot of _________________ in his mouth!

[Image via Ramey Pix.]

Tags: , ,

Beyoncé's Best On Stage Looks: See The Evolution HERE!
Celebs Photoshopping Their Own Pictures: A Study Of Their Most Questionable Snaps!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Perez's Pics Of The Week - Aug. 30th - Sept. 5th, 2014
Nicki Minaj Isn't The Only One! These Pop Stars Sampled Classic Hits In Their Songs Too!
Celebs Hiding Their Baby Bumps From The Public Eye!
Email this  »

112 comments to “Fill In The Blank”

More comments: [1] 2 »



  1. 1

    cum obviously.



  2. 2

    Yuck

  3. RachB says – reply to this


    3

    ewww. wtf!



  4. 4

    BEYWOLF JUICE?



  5. 5

    Ewwwwwwwwww.



  6. 6

    PiMP JUiCE



  7. 7

    "Satan's love juice" duhh.



  8. 8

    gum.



  9. 9

    No not yuck. Plain old frickin disgusting. WTF?



  10. 10

    Jay-Z had a whole lot of oral yeast infection!

  11. bsmiz says – reply to this


    11

    Mozerella cheeze OBVIOUSLY! get your mind out the gutter people :P



  12. 12

    puss



  13. 13

    jizz…



  14. 14

    eww what the hell is that? the pink stuff looks like mini balls.



  15. 15

    Not the best effort by a country mile, but:
    "While attending the French Open on Sunday with Beyonce in Paris, Jay-Z had a whole lot of problems but a bitch ain't one in his mouth."



  16. 16

    Creampie ?!? Snowball ?!?



  17. 17

    spunk lol



  18. 18

    gum….

  19. StayC says – reply to this


    19

    Rihanna



  20. 20

    WTF ::VOMIT::



  21. 21

    that sweet, that nasty, that gushy stuff



  22. 22

    Man seed?

  23. ether says – reply to this


    23

    skeet skeet

  24. tasha says – reply to this


    24

    Since you can't see anything but his face it's hard to tell if he has something he's eating or drinking in his hands. A whole lotta ta do about nothing.



  25. 25

    yuck.



  26. 26

    Ewww gross. Didn't his mama teach him to chew with his mouth shut?



  27. 27

    definitely looks nasty until it's enlarged then you can tell it's gum, looks like when your about to blow a bubble



  28. 28

    Candy

    I sincerely hope that is sticky CANDY. D: Ew. lol



  29. 29

    it's gum you dipshits. seriously, people need to get their minds out of the gutter.



  30. 30

    watch out perez, he can make you disapeer!



  31. 31

    EW!
    what the hell is in his MOUTH?!
    looks like CUM!
    we ALL know that's what it looks like. DUH.



  32. 32

    the only thing i can think of is gum and maybe he was smoking at the same time??



  33. 33

    Dude, drink some water. Yuck! Looks like it smells in there, too!!



  34. 34

    Re: XseussX

    That's not gum. Look at the other side of his lip; that's frothy, nasty crap from being dehydrated….



  35. 35

    Hes foaming from the mouth crazy bastard



  36. 36

    CUM



  37. 37

    If you check out his shades, some of it got on his glasses, too, so I can only reckon he was the victim of a drive-by wank and squirt when he wasn't looking ?!?



  38. 38

    ewww



  39. 39

    WTF?



  40. 40

    gum. His tongue is poking out.



  41. 41

    He's just enjoying a mouthful of Kellogg's "Nut 'n Honey" cereal, French style. Tee Hee.



  42. 42

    Some Of Beyonce's Titty Milk :0



  43. 43

    Wow….. that is pretty gnarly. What is that heinous gob of mouth goo up in his grill? Doesn't look like gum, doesn't look like cheese….looks like a big wad of man milk…but thicker and chunkier…. Ok, I just grossed myself out.



  44. 44

    Re: ChristinaLovesGossip – Best One.
    But seriously, he's obviously pushing his tongue through some gum.



  45. 45

    eww



  46. 46

    Eww, and he was chewing gum in the other pictures so that is obviously what is in his mouth.



  47. 47

    Look like he might need some valtrex after eatin da beyo-box lol



  48. 48

    cum.



  49. 49

    so disgusting. perez u are a freak. i bet u get all wet n horny just looking at that photo and fantasizing about it being cum in his mouth.



  50. 50

    gross…



  51. 51

    CUM!!!!!!!!!!! PEREZ WOULD KNOW…



  52. 52

    A lil bit a Kanye :P



  53. 53

    Vaginal discharge.

  54. 8008s says – reply to this


    54

    jizzz



  55. 55

    cum and hamster balls in his mouth hahahahahahaha!!



  56. 56

    gonads and ejaculate

  57. JCPR says – reply to this


    57

    wtf is that? it can't be gum..



  58. 58

    Ewwwwwww this should of had a
    warning



  59. 59

    OK! this is sooo stupid! he was clearly make a bubble with his white gum!! i mean come on



  60. 60

    ur disgusting. u should be embrassed perez



  61. 61

    Is Evil!!



  62. 62

    Maybe they had an appointment at a fertility clinic after the match, and the container he was storing his baby batter in broke, so, on a whim, he decided to temporarily store it in his mouth until after the match, and then they just skidaddled the fuck out of there afterwards ?!? Who knows !!!



  63. 63

    … L Ron Humbug's frozen spermies…



  64. 64

    Ew.



  65. 65

    that is not right. for real.



  66. 66

    WHAT THE FUCK IS THAT?



  67. 67

    LOL!!!!!!



  68. 68

    Mayonnaise



  69. 69

    gum



  70. 70

    BAHAHHAHAH OMG Perez you crack me up!!! HAHHAHAHAHHAHA
    It looks like some salt water taffy!!! LOL!!!



  71. 71


  72. 72

    Beautiful Nightmare! Turn The Lights OFF!



  73. 73

    You all obviously don't know HOVA that well. Its cigar smoke.



  74. 74


  75. 75

    EEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW TO FUCKING INFINITY!!!



  76. 76

    New World Order Sorbet…
    (only a select few may sup on it)



  77. 77

    somebodys nuts



  78. 78

    I'm never going to be the same after seeing that picture. The mini balls comment was the best ever.



  79. 79

    where's that poster "Balls" when you need him?? haha
    "balls"
    is for once an appropriate comment.



  80. 80

    Holy Bey cum Batman! He eat Da Poo Poo! He wash that milkshake down with a little Rihanna reign (it just won't let up)!



  81. 81

    jizz and a pair of tiny testicles



  82. 82

    thanks Perez…I feel ill now

  83. k-lee says – reply to this


    83

    i'm gonna throw up. ugh.



  84. 84

    HAHAHAHA!!!!!! i'd say that looks like some KAK. don't choke!



  85. 85

    Perez, did you blow a load in there? Man, that jig has some lips! Holy shit!



  86. 86

    ITS JUST GUM
    da u perez -_-



  87. 87

    SHAME ON YOU FOR TRYING SO HARD TO MAKE GOSSIP.

    JAY-Z IS A FUCKING MASTER GENIUS AND IS PROBABLY EATING ICE CREAM YOU FUCKING ASSHOLE. AND HERE YOU GET AN IMAGE FROM SOME FUCK HEAD PHOTOGRAPHER SHOOTING HIM WHILE HE'S EATING AND YOU TRY TO MAKE FUCKING A BIT ABOUT IT.

    SAD AND PATHETIC PEREZ, OR SHOULD I SAY, THE LOSERS WHO ARE NOW WRITING SHIT FOR PEREZ.



  88. 88

    Probably a result of giving obama too much head?



  89. 89

    Jizz-Z



  90. 90

    balls



  91. 91

    … chewing gum …



  92. 92

    gross looks like cum



  93. 93

    THAT is sooooooo gross! WHAT THE HELLLLLLL????!



  94. 94

    He looks like a camel.



  95. 95

    THAT IS THE MOST DISGUSTING SHIT IVE YET TO SEE ON YOUR WEB PEREZ…
    IT MAKES ME GAG EVERY TIME ….

    STOP SUCKING DICK J-ZZZZZZZZZZZZZZZZ…
    WIPE THAT CUM OFF YO MOUTH BITCH….THAT SHITZ IS NASTY…



  96. 96

    Re: PatsyStone – Hehehehehehehe!



  97. 97

    Re: SkullCandy – ewww… (vomits)



  98. 98

    Re: kellytellsit – Whoa crazy…. relax…. yes.. we all know it's gum (maybe….) but its a god damn funny picture and looks sick as hell…. calm the hell down. Maybe we are wrong.. maybe it was you who gave Jay-Z head, you are obviously on his balls. Do you have a picture of you with his jizz in your mouth? Is that why you are so touchy about this?



  99. 99

    Re: swinter27 – Hahaha!! Ew!!!!!!! Fuck!



  100. 100

    Girl squirt

More comments: [1] 2 »