Home Videos Photos

37 comments to “Trannies Love Glambert!”



  1. 1

    ha glad Adam is having a good time on his sold out tour…LOVE HIM!



  2. 2

    He's never not cute, and he's never not sweet to everyone - fans, crazies, jerks, sweethearts, media, everyone. He's a class act.



  3. 3

    lol sounds like one determined tranny, got to love that and also i saw glambert on itv yesterday on a show called the hour look it up on youtube



  4. 4

    Lansing IS an adventure!!! ADAM LAMBERT YOU MUST COME TO THE AFTER PARTY AT SPIRAL on TUESDAY after your show!!!!! Lansing LOVES you (and I will personally protect you from any of our overzealous yet fabulous queens :)



  5. 5

    Gays and trannies, the freak show continues.



  6. 6

    disgusting both of them



  7. 7

    Adam looks like an adorable UPS man with that hat on! Wish I was in Michigan for tonights show ~



  8. 8

    Hahahah, this is so funny. D'aw, he chased Adam down the street..



  9. 9

    OMG Thats Edora Diamond with Adam, Im from Lansing and I know that Girl lol Lansing is the shit



  10. 10

    Too funny. Drag queens in Lansing, Michigan? That's actually pretty awesome. LOL and Adam is adorbs.



  11. 11

    I love Adam too. And I got this close to him after a concert! weeee



  12. 12

    which one is which?



  13. 13

    actually that's not edora diamond. that's ace deville. f-ing love both of them though. :)



  14. 14

    Hahaha! I love Adam.
    someone needs to get adam lambert a reality tv show. or at least follow him around with a camera on tour and sell the video when it ends ;)



  15. 15

    That is Ace Deville from lansing an Glambert….



  16. 16

    I LOVE YOU ADAM !!!!!!



  17. 17

    haha so cute!
    love you adam



  18. 18

    If he thinks Lansing is an adventure, he should travel towards Lake Michigan to a little town known as "Sausagetuck" (Saugatuck).



  19. 19



  20. 20

    Love Adam and everything about him. But whenever Adam goes to a drag show, he ends up in some sort of mischief that makes the news. As long as it stays playful and fun, it's all good to me and the millions of fans.



  21. 21

    How can anyone not love Adam?! What a gorgeous & loving man!



  22. 22

    never run from them
    it just makes them mad



  23. 23

    awww, that is sweet of him and he looks so damn cute right here! Man I am about to hop on the Glambert train, haha! & MOST certainly would have that night looking at his sexy ass- it's gotta be the cap! (;P



  24. 24

    Re: blmo54 – WOW, so your saying Adam can NEVER go out and date?? Find someone hot and maybe shove his tongue down their throat cuz it might make the news and disgust you? WOW!! What a fan!



  25. 25

    Re: SammiDe – Of course Adam should go out to clubs, have fun and enjoy himself. His most dedicated fans just want Adam to be happy and continue to entertain us. It's unfortunate that he has to be more "careful" because he is a celeb now and the media tends to twist things around. (Perez no exception).

    Personally, I think that Adam and his glamily should have his own real-life "Entourage" show about their adventures. How entertaining would that be!



  26. 26

    HAHA I love him too!



  27. 27

    lol adam. what a laugh. love him to death~ xD



  28. 28

    Thank you, Adam (and Perez), for providing a return to mental health after Mel's rant. Adam's adorable. And, yes, in our delightful nation, Mel can marry, but Adam can't. Say bye to reason, folks.



  29. 29

    Can't blame the tranny



  30. 30

    Life sure seems to be an adventure for him. I think he lives a full life. Good on him. I applaud people who embrace diversity.



  31. 31

    Ohh Adam you can't go around pretending people are normal sweetie!! There are some crazy fans out there! \\



  32. 32

    SECURITY!!!

    (Adam just has that effect on all types of girls!)



  33. 33

    He is lush!



  34. 34

    Re: motheroftheyear – LOL! I AGREE!



  35. 35

    Re: Tyler Hollingsworth – thats Ace Deville honey! thats not Edora's nose. Tee hee



  36. 36

    i love the Glambert more than you do!!!! =D
    and you haters need to go fuck yourselves, Adam's the best thing that's happened to the music industry



  37. 37

    I LOVE LOVE LOVE Adam Lambert! I saw him live in concert last week and am still AMAZED at what a fantastic show he put on! I can't blame the tranny one bit for chasing him down! He is so gorgeous–I'm a straight married woman and I totally lust over him.