Home Videos Photos

Amy Winehouse Claims Her Album Will Be Done "In Six Months!"

| Filed under: Music MinuteAmy WinehouseHot Mess

wenn2923918jb.jpg

Ah! It speaks!

We've all been seeing a lot of Amy Winehouse lately - mostly stumbling around half-coherent and doing the term 'hot mess' proud - but the trainwreck/singer recently peeled herself off of a sidewalk in Camden to protest Mark Ronson's recent claims that her much-anticipated third album wouldn't be out for a while!

The Wino slurred:

"The album will be six months at the most. It's going to be very much the same as my second album, where there's a lot of jukebox stuff… I just can't wait to have some new songs [to perform] on stage."

She also went on to lie about explain why her last live performance of the tune Valerie sucked so hard!

"Mark and I recorded two versions of Valerie. We released the one that came out like the Supremes but I play the other version with my band. When I got there I completely forgot it was his version we were singing so I was probably a bit out of sync."

We think that's a perfectly reasonable explanation!

That or, you know, the two bottles of tequila you inhaled prior to the performance!

Either/or, really!

What do U think?? Do U believe The Wino will be done with her new album in six months??

[Image via WENN.]

Tags: , , , , , , , , , ,

26 comments to “Amy Winehouse Claims Her Album Will Be Done "In Six Months!"”



  1. 1

    …she is wonderful!….I can't wait, just in time for Christmas hopefully…will be a Merry Holiday season indeed….btw?…shouldn't that be half-incoherent?….just wondering….that sounds like it is from the hood…..



  2. 2

    Hey FatBoy when are you going to do something that amounts to some thing? Oh thats right NEVER!!!!!!!!!!!!!!!!



  3. 3

    I hope it will be good, I blv in her!



  4. 4

    She is back on smack! Sad, but true!



  5. 5

    GROSS tattoo on her boob of a pocket
    glad thats the one shes getting removed



  6. 6

    wow why do you hate her so much?



  7. 7

    she looks like janice in this picture!!!!



  8. 8

    Re: Tube Steak – Half-incoherent… half-coherent…. half empty… half full…..SMH, genius!



  9. 9

    Pathetic jew!



  10. 10

    She is a LOSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OVER HER!!!!!!!!!!!!!!!!



  11. 11

    SHE WILL BE IN REHAB IN 6 MOS. WATCH… TRAMP STAMPS, HOOKER TATS, AND CRACK JOINT IN HER HAND. WHAT MORE PROOF DO U WANT??



  12. 12

    haha your blogs make me laugh sometimes Perez with your comments! love you let's hope to see what happens in six months.



  13. 13

    yeah….that's what Axel Rose said…



  14. 14

    She'd better keep those legs locked together, the 'Snapper' looks like it wants to make a break for it! I bet it's pretty dark and smelly down there!



  15. 15

    YES!!



  16. 16

    She's a disgrace of a human being. UGH!



  17. 17

    Go back to jacking off overpictures of Bieber and leave Amy alone, you talentless scumbag. I'm just sorry she didnt take the time to smash your face through the nearest wall while you were in London - it might actually improve your looks Frankenhead.



  18. 18

    so tired



  19. 19

    hahaha perez my fave part is the cross on her heart- "promise" HAHAHA. :-)



  20. 20

    Forget the album the dirty skank needs to take a bath!



  21. 21

    SHE def GOT HER NOSE DONE.



  22. 22

    She did two totally different "Valerie" songs? Was one of them Steve Winwood's song? That song is kick ass! xD



  23. 23

    OK, WHO HERE SEES JANICE FROM FRIENDS??

    "OH. MY. GOD." - LMFAO x



  24. 24

    who here sees janice from friends??

    OH. MY. GOD. - LMFAO X



  25. 25

    It's too bad about her bulbous head w/ indian corn teeth because her body is quite cute. (minus the bad tatts)



  26. 26

    she's got a great voice.
    fronting a bank is hard work, stressful, all the hotels look the same, you've got more dirty clothes than you have clean and you've got to be on stage in 2 hours.
    you're in a new city and don't know where the cleaners are or a drug store, or a supermarket, where are the most popular clubs, a 24 hour resturant…
    it's enough to make one want to drink into the happy-zone and then do something to sustain that zone. you become stup(ed)efied.
    i wish her the best of luck. girl, get yo s–t together an DO it !!!!!!!!!!!!!!!!