Home Videos Photos

Rihanna's New Album Gets A Release Date!

| Filed under: RihannaMusic Minute

ririwennfixed.jpg

Excellent news!

Rihanna's still-untitled fifth album has been given a November 2nd, 2010 release date!

We can't wait to hear what gurl's got in store for us!

What do U think?? Are U excited to get the taste of Rated R out of your mouth??

[Image via WENN.]

Tags: , , , , ,

Sexy Celebs Wearing Thongs!
Four Years Ago Today, One Direction Came Together As A Band! Here Are 20 GIFs From When They Started!
Most EXPLOSIVE Famous Twitter Feuds!
24 Celebrities Caught Smoking Weed
Celebs Who Can't Keep Their Clothes On!
Famous Celebrity Rebounds!

47 comments to “Rihanna's New Album Gets A Release Date!”



  1. 1

    not excited =/



  2. 2

    SOUNDS LIKE A MASSIVE FLOP!!!!!!! LET ME GUESS… THE SAME OLD ANNOYINGLY TIRED ELECTRO-POP AUTO TUNED SHIT LIKE ALL HER OTHER CRAP. YEA, A FAIL LIKE RATED R. THIS NO TALENT TALK SINGER IS KNOWN AS A SINGLES BITCH LIKE KATY PERRY, NOT AN ALBUM SELLER. WE ALL KNEW THAT. HER LABEL IS DESPERATE. NEXT!!



  3. 3

    ugh. november is too soon. i was thinkin more like..never?



  4. 4

    is that outfit even made for her? its all loose on the shoulder yet her leg fat is trying to escape

    why do people think weird is cool? its like.. hey douchebag walking down the street in women's jeans.. do you really think your cool???



  5. 5

    With such a great voice why does she feeil the need to dress like a clown? No need for a gimmick with her talent just stand upt here and sing.



  6. 6

    It better be good. Otherwise I don't think I will like her anymore. Her style changed, and not for the better.



  7. 7

    Can't exactly say I have been excited about her last single releases. I want the old "Umberella"-Rihanna back!



  8. 8

    that was fast… but I guess she has to hurry and release another one since the last one was awful.



  9. 9

    she pretty much over with I believe



  10. 10

    i bet it's going to be something gaga did like last year. she's so copying gaga and doing a bad job at it.



  11. 11

    omg rihanna is like 2 years ago - when she wasn't a gaga wanna be. people still care??? LOLS. ;)



  12. 12

    i bet this new album will be a flop just like her last one. we should start calling her flopanna. :D QUEEN GAGA!



  13. 13

    so why is that your so nice to rihanna because you thought her album was that good.
    but than you hate xtina when you dont like her new album?
    hypocrite.



  14. 14

    that outfit she's wearing in that pic even looks like something gaga wore. copycat!



  15. 15

    nasty devil worshipper.
    no one should buy her album



  16. 16

    yawn…

  17. tasha says – reply to this


    17

    Rated R was a great album. Just because you didn't like it dosen't mean it sucked. At least it wasn't the same old euro/tech club songs permeating radio that your tiny brain seems to favor.



  18. 18

    She should quit music and become a stripper.



  19. 19

    Re: Babycakes!!! – she doesn't have a great voice. her voice is terrible! she needs her gimmicks or then nobody would care. she's really not that talented.



  20. 20

    Re: QueenGaga – lady gaga copies grace jones, madonna, dale bozzio and roisin murphy so shut your mouth and stop bitching because lady gaga is not original.



  21. 21

    Well I thought Rated R was brilliant, her best work so far. And I cannot imagine that she can top it.

  22. Merab says – reply to this


    22

    Well, no…not specially exited …
    I don´t think she will manage to come with something new and interesting. It will be the same Rihanna..but who needs the"same" when we´ve already heard it before?
    I suspect she will be over soon…It could be cool if she proves that being wrong.
    Though I think her artistic potential is quite limited. Artists like her are interesting when they are a new thing ( and she was interesting at the beginning)…but when they begin repeating "themselves", they just fade away…



  23. 23

    rihanna is sooo over. LOLS.



  24. 24

    Rated R was great i don't know why so many people are so resistant to change, as far as the Gaga copying rumors go they're untrue. It's people compareing apples and oranges as far as I'm concerned.



  25. 25

    Re: QueenGaga – LOL you talking about rihanna needing gimmicks to stay relevant. guess what lady gaga wouldn't be popular like she is right now if she didn't dress in those crazy outfits, committed blasphemy or acted like an attention whore. lady gaga is nothing without her costumes and gimmicks you fucking hypocrite

  26. cozmo says – reply to this


    26

    nah not really. wish she could sing better. almost like a Brittney spears! Lip Sync!



  27. 27

    Re: artisticguy99 – great artists are inspired by others! gaga always mentions who she's inspired by and gives credit. plus she also puts her own spin to her style too unlike rihanna who just ripped off her whole style. ugh. i hate having to explain this like all the time to idiots like you.



  28. 28

    I can't wait for it i am a big rihanna fan



  29. 29

    Re: artisticguy99 – oh really? if she's nothing without her costumes then why is her music - costumes aside - doing sooo well? rihanna wears crazy costumes too and she's flopping. lmao. so that has nothing to do with it. gaga's music is way better than rihanna's too. more depth and meaning. she's a brilliant songwriter and she plays instruments too. she's incredibly talented and even the biggest stars, legends, and icons have reconized it too. her crazy costumes is just a bonus. gaga is so much more than her outfits. rihanna is just her fashion. behind that there's nothing there.



  30. 30

    shes the worse singer out right about now. i think shes too fake she should go back to her island roots and do some reggae P.S. "RUDE BOY" was far from reggae LOL just because she said rude boy in it. she should do something different. its getting old. rated r shit sucked dont like her fake suicidal shit its just not cool



  31. 31

    i think it's time for rihanna to give credit to gaga. it's so obvious she's swagger jacking her style. rihanna used to be cool but once gaga arrived to the pop scene everything changed up and she tried to be someone she's not. come rihanna be you. stop trying to be gaga. its getting really annoying. :P



  32. 32

    @queengaga yea we get it you like gaga now go get a life lol go post on gaga stuff. dont understand people who spend so much times reading & replying to comments to anonymous ppl who dont give a fuck…and if you reply 2 this dnt worry ive got shit to do i wont be writing back.



  33. 33

    Re: QueenGaga – so if lady gaga is copying another artist you call it inspiration but if rihanna does copy you call it a rip-off or copycat. LOL you're a fucking hypocrite. lady gaga has an amazing marketing team behind her promoting her music everywhere she is very mainstream that's why she sell but that doesn't make her a great artist. is people like you that make me hate lady gaga and her stupid fans. lady gaga sucks in my opinion and she's not doing anything new. madonna, grace jones, cher , roisin murphy, bjork and dale bozzio all have a unique fashion style lady gaga ripped off.



  34. 34

    who cares



  35. 35

    Re: QueenGaga – how many times do you have to say the same thing? we get it. your a hypocritical fan just like perez. move on.



  36. 36

    @QueenGaga seriously, i used to rly like gaga. i went to her concert and loved her. but u so called "monsters" r too much! if anything u make ppl fuckin hate lady gaga. get a life and don't comment on rihanna's post if ur just gonna bring gaga into it. fuck off…



  37. 37

    Hopefully better than this past album…



  38. 38

    Lady Gaga didn't copy Madonna, she was influenced by her… hmm, kind of like how Madonna was influenced by Marilyn Monroe, Michael Jackson was inspired by James Brown… so don't single out Gaga honey.



  39. 39

    Another album? Jesus, can't these people just go away for a few minutes before we're subjected to new music from them? I swear she JUST put out an album recently…..my fucking ears are screaming right now!



  40. 40

    Re: QueenGaga
    GaGa's strange costume wearing is so last year. Have you seen her in strange getups lately, other than concert pictures? And those boring artists you listed can't be all that unique if they're so easily ripped off.



  41. 41

    her costume looks like a fence she took apart at home depo



  42. 42

    it better not suck as much as Rated R does



  43. 43

    already? little work gone into it then.



  44. 44

    WHY?!?!?!?!?!? She sucks. Also, she has air about her that says i am better than all the rest. When she is just as mediocre as all the rest.



  45. 45

    Rhianna seems cool, I like her.



  46. 46

    Rihanna needs to take a break and make her fans miss her.If she is releasing an album every two months,her fans will get bored and won't buy her cds.



  47. 47

    If she releases an album on November 2nd she'll have to compete with Taylor Swift and we all know who would get the #1 spot